Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uden ærmer :)

Det ændrede kjolen meget at vi klippede ærmerne af :) og det kræver at vi sætter lidt bånd på ærmet, så det også bliver det også fint :) Jeg synes jeg har pæne arme og det passer bedre til mig at med lidt hud, men kræver der kommer lidt flere detaljer på så den ikke bliver kedelig

post-44861-0-16458800-1337842001.jpg

Tror jeg leger askepots onde søstre i disneyfilmen, da de skulle til bal, på billeder herunder :rolleyes:

post-44861-0-31207700-1337842034.jpg

Redigeret af Sunspirit
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, den er super flot. Jeg synes også at ærmerne var virkelig fede med det der snore noget, men med lidt lir og lidt lækkert skal den nok blive super fin. :thumbsupsmileyanim:

Skal der noget skørtværk under den? Men dejligt at vi endelig fik set kjolen. :c166:

0

Del dette indlæg

Tak :) :) jeg er lidt ked af det ikke gik ærmerne, men det gjorde det bare ikke. Vi har planer om at bruge det bånd der sad i enden af ærmerne til at sætte på oppe ved overarmen og så muligvis sætte noget let stof på der ligesom er lidt ærme agtigt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot! :thumbsupsmileyanim: Men jeg kan godt se, at der skal sys en del, så den smyger sig flottere om din krop!! Hvor er du heldig, at din mor kan :loveflag:

Jeg er vildt spændt på at se, hvordan den ender med at se ud!!! Er vild med farven!!!

Hilsen Majbrit

0

Del dette indlæg

Iha ja det hjalp da at du fik ærmerne af, den blev lidt mere, hmm, fri? Åben? Jeg kan sagtens følge dig i hvert fald! Den ville altså også være skøn til dig, med en mere åben halsudskæring... :) :) :)

Sys du ser skøn ud i den! )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op det er en FLOT kjole. Og ja det ændrer den en hel del når ærmerne kommer af, men ikke til det dårlige, den bliver bare mere let at se på, mere sommerlig. Og når båndet fra ærmerne kommer på de nye ærmer, jamen for pokker den bliver da bare SÅ flot! Den klæder dig rigtig godt!!!

0

Del dette indlæg

Jeg har overvejet om udskæringen skal være lavere :) men så skal alle båndene skiftes ud.. og så skal man jo finde et lækker bånd der kan leve op til bryllup, måske lidt hvid og guld?

Glæder mig i hvert fald meget til at bruge lidt tid med mor på at pynte nusse om den. :)

Ved ikke rigtigt med bælte, kan ikke rigtigt se at det jeg har lavet selv halvt, sammen med kjolen, og ved ikke om det vil smigre mig med et bælte men jeg synes godt den kunne trænge til et bælte.. ved ikke..

Er glad for i synes den er fin :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror den bliver så fin når i får lavet alle de detaljer du gerne vil have... Og den passer jo perfekt til jeres tema.. må altså igen sige jeg syntes det er så fedt i køre så gennemført en stil...

0

Del dette indlæg

Jeg synes virkelig, at det blev flottere, da ærmerne blev klippet. Snorene var fine, men du har flotte arme og de kommer til sin ret nu. Jeg er også enig i, at din figur skal mere frem - og så ville en lavere udskæring nok gøre underværker. Masser af potentiale i den fine kjole :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj, hvor er den fin! Og sikke en smuk grøn farve :cheerleader3: Jeg synes virkelig også at ærmerne var fine, men det vigtigste er altså, at man føler sig godt tilpas! Og det gør den absolut ikke mindre smuk uden ærmer. Som du selv siger, så har du flotte arme, så hvorfor ikke vise lidt hud :biggrin: Jeg glæder mig til at se det endelige resultat, for det er rigtigt, at den sidder alt for løst omkring kroppen på dig. Men med en ferm mor på symaskinen, bliver det da helt fantastisk!

Og så kan jeg forøvrigt godt se ligheden med Askepots onde stedsøstre i det sidste billede :biggrin:

0

Del dette indlæg

MILEPÆL - 100 DAGE (lyder som et eventyr) :7himmel:

Åh det nærmer sig :) om en uge er jeg færdig med eksamen og så kan jeg bryllupsplanlægge derudaf

Og tak for alle jeres fine kommentarer om kjolen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer