Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Jeg er ved at dø af spændning! Jeg kan slet ikke vente på at få min kjole... helt ondt i maven

Ihh, hvor lang tid er der til? Kan du følge leveringen, så du ved hvornår den ankommer eller?

Nej desværre ikke, for det er min mor det har styr på det... men 2 uger sagde de

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Jeg venter stadig i spænding på at min kjole m.m. ankommer.. puha det er svært at koncentrere sig om eksamensopgave når forventningen ligger i baghovedet og distraherer!

Til gengæld har jeg endeligt besluttet mig for sko :cheerleader3: Jeg har invisteret i et par overraskende billige dansesko fra www.Terrierplaynet.net med en lille hæl som jeg forhåbentligt kan holde ud at have på hele natten. I skal nok få et billede når de ankommer. :wink:

Elllers dykkede jeg ned i et skab i går og frem dukkede nogle gamle fest sko ala højhælede gladiator sandaler som jeg da helt havde glemt jeg havde. Hælen er ikke høj og det slog mig at de ville være perfekte til vielsen, så dem skal i da lige se. Det morer mig lidt at jeg har været så frustreret over at jeg ingen sko kunne finde, og så har jeg faktisk nogen derhjemme :rolleyes::td:

post-44861-0-72214100-1336049554.jpg

post-44861-0-40496200-1336049589.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke er kommet i tanke om dem før :tunge: De har jo alt det jeg gerne vil have: Ikke for høj hæl, god at gå i, læder så det passer til temaet, glæder mig til at prøve dem på med kjolen :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vægttab

Har ikke skrevet meget om det herinde for, vidste ikke hvor godt eller skidt det ville gå. :) Jeg er på ingen måde meget stor, (størrelse 40), men for en der hele sit liv har været en slank lille nipssag, så generede det mig at jeg havde taget på de sidste 3 år. :td: Har heller ikke dyrket sport i den tid, som jeg ellers har gjort det hele mit liv. Ændrede også en del på min kost at jeg flyttede sammen med Robert, for han er en kræsenpind med hang til sovs og kartofler, og er så dårlig til at strikke en salat sammen når det kun er mig der gider spise den.

Har egentlig ikke behov for det store vægttab, men ville da gerne tabe 5 kilo, og reducere både mavedellen og mine lovehandels :wink:

Så jeg er begyndt (siden februar) at træne i Fitnessworld 2 timer, 2 dage om ugen, samt dans på noget holdværk 1 gang om ugen. Har hele tiden sagt jeg ikke gider sulte mig selv, men synes godt nok det går langsomt.. (har ikke tabt et gram på vægten, men tabt en del i cm)

Kan mærke jeg er blevet meget stærkere og har fået en bedre holdning og masser af energi.. ville nogen gange bare ønske der var et vidundermiddel, så pif paf puf var man lige den størrelse man godt kunne tænke sig. :wink:

post-44861-0-02550700-1336131160.jpg

0

Del dette indlæg

Så lige det her - og tænkte på dig...

medieval_wedding_bride_card.jpg

Den er fin :a1221: Man kunne lave favors som kortspil med den der bagpå :fløjt:

Favors, bordkort, bordnumre, bagsiden af bordhæfter, forsiden af menukort - you name it! :wink: Kunne evt. ændre "Bride" til jeres navne og dato... :) Synes den var så fin.. Ihvertfald for fin til ikke at komme ind forbi din fantastiske middelalder bryllups tråd som inspiration! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj, hvor skønt at finde lige de rigtige sko - og så tilmed i dit skab derhjemme! :cheerleader3:

Kan godt forstå dine tanker omkring vægttabet, super flot at du holder ved træningen. Jeg ved ikke mht. vægten og hvad den viser, det er nok bedre, at du netop måler dig. Muskler vejere mere end fedt, så det kan være svært at "bedømme", om du taber dig det du vil.

Og ja tak til vidundermiddel. :)

0

Del dette indlæg

Du kan jo altid tage en crash-diet af en slags; suppekur, hvidkålskur eller lignende er glimrende til lige at smide 5 kilo. MEN - de kommer lynhurtigt på igen så. Jeg ville hellere gå lidt ned i kalorier, måske ved hjælp af madlog.dk, evt. tage en alli-kur. Alli er piller du får på apoteket, de hjælper med at smide lidt ekstra fedt, men du skal følge en dietplan med max antal kalorier og max 15g fedt pr måltid. Det er ikke farligt på nogen måde, men kræver lidt mere mht planlægning af måltider. Motionen er dog det vigtigste, så hvis du har mulighed for at putte noget mere ind, f.eks. gåture på 1/2-1 time de dage du ikke træner, er jeg sikker på at de få kilo nok skal forsvinde.

Min kære H2B har lige smidt en masse kilo med madlog, og Alli har han også prøvet med success tidligere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan jo altid tage en crash-diet af en slags; suppekur, hvidkålskur eller lignende er glimrende til lige at smide 5 kilo. MEN - de kommer lynhurtigt på igen så. Jeg ville hellere gå lidt ned i kalorier, måske ved hjælp af madlog.dk, evt. tage en alli-kur. Alli er piller du får på apoteket, de hjælper med at smide lidt ekstra fedt, men du skal følge en dietplan med max antal kalorier og max 15g fedt pr måltid. Det er ikke farligt på nogen måde, men kræver lidt mere mht planlægning af måltider. Motionen er dog det vigtigste, så hvis du har mulighed for at putte noget mere ind, f.eks. gåture på 1/2-1 time de dage du ikke træner, er jeg sikker på at de få kilo nok skal forsvinde.

Min kære H2B har lige smidt en masse kilo med madlog, og Alli har han også prøvet med success tidligere.

De piller, "man" ser i reklamerne, der binder fedtet osv. (tænker, at det er det du nævner - Alli?) - jeg troede, at disse kun var effektive for dem, der havde et meget meget højt BMI? Eller tager jeg fejl?

0

Del dette indlæg

Tak for opmuntringen og rådet :) da der er 4 måneder endnu, så tror jeg nok jeg skal nå derned hvor jeg gerne vil være uden at crash sulte mig selv lige op til :) Jeg spiser engang imellem der der NUPO, hvis jeg er sulten, men ikke vil have for mange kalorier indenbords. :) Synes faktisk det smager fint.

Jeg går også tur hver eneste dag med min hund i ca en time, så det er ikke fordi jeg ikke får rørt mig :) Tror jeg giver den ekstra gas i sommerferien, for vi skal ikke ud og rejse eller noget, så jeg har rigligt med tid.

0

Del dette indlæg

Ring jagten er sat ind

Ja som sagt vi er gået i gang med at lede. Det er svært for vi har sat et meget lavt budget. Vi vil hellere have en fantastisk dag og så købe de lækre dyre specialdesignede ringe senere. Vi har begge ret høje krav til ringene, og vi ved vi ikke har råd til de perfekte nu, så det bliver en fremtidig bryllupsdagsgave til hinanden. :)

Vi har 2 ting i tankerne. 1) De billigste almindelige guldringe uden dillerdaller vi kan finde:

post-44861-0-10049500-1336304467.jpg

Det skulle så være for rent faktisk at have guldringe. Robert har det lidt svært med sølv, fordi det har vi jo allerede på fingeren - det må gerne være en opgradering, som han siger :)

2) Gå på kompromi med metallet og finde nogen vi rigtig godt kan lide med et bånd af mønster rundt om

Fx kan vi godt lide dem her i sterling sølv og rosa guld

post-44861-0-55036400-1336304615.jpg

Så må vi se hvad det bliver til :)

0

Del dette indlæg

Ring jagten er sat ind

2) Gå på kompromi med metallet og finde nogen vi rigtig godt kan lide med et bånd af mønster rundt om

Fx kan vi godt lide dem her i sterling sølv og rosa guld

post-44861-0-55036400-1336304615.jpg

Så må vi se hvad det bliver til :)

Øjjj, hvis det her er at gå på kompromis, så vil jeg da gerne se de ringe i drømmer om! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hehe de 2 nederste koster kun 2000 et eller andet :) fordi der er så meget sølv i dem :)

Vi kunne godt tænke os at designe dem helt selv, at de skal være helt i guld, og være af en del karat (når jeg arbejder som arkæolog kommer jeg til at slide på ringen, så en højere karat ville gøre at de ikke er så sårbare :))

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer