Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wauw hvor er de smukke.. Altså nu nørder jeg jo lidt, men den første er meget ala Arven fra ringenes herrer hvor den den anden er meget ala Eowyn.. og kan huske at du på et tidspunkt snakkede om (var vist da i ville syg den selv), at du var helt væk i Eowyns tøj.. så ud fra alt det du har snakket om tidliger,e synes jeg du skal gå efter den grønne, virker som om det er den du har været mest "forelsket" i længe... hehe, og man skal holde fast i sine drømme :biggrin: Så "Go for it" til den grønne :cheerleader3: den er mega smuk og meget dig vil jeg tro :loveshower:

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Wauw hvor er de smukke.. Altså nu nørder jeg jo lidt, men den første er meget ala Arven fra ringenes herrer hvor den den anden er meget ala Eowyn.. og kan huske at du på et tidspunkt snakkede om (var vist da i ville syg den selv), at du var helt væk i Eowyns tøj.. så ud fra alt det du har snakket om tidliger,e synes jeg du skal gå efter den grønne, virker som om det er den du har været mest "forelsket" i længe... hehe, og man skal holde fast i sine drømme :biggrin: Så "Go for it" til den grønne :cheerleader3: den er mega smuk og meget dig vil jeg tro :loveshower:

Ej det havde jeg slet ikke tænkt over, det med Arwen og Eowyn.. men det har du faktisk ret i :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det havde jeg slet ikke tænkt over, det med Arwen og Eowyn.. men det har du faktisk ret i :biggrin:

Hehe :) så er spørgsmålet jo bare hvem du helst vil ligne på din bryllupsdag.. de er begge skønne og det er deres tøj også, men hvis det er en varm dag tror du så ikke at det bliver lidt varmt at have en velour kjole på? Men gå efter den dit hjerte længes mest efter :heart::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg også kommet igennem din tråd (sådan lidt løst, men jeg er da kommet igennem..). Super fedt og meget gennemført tema. I har virkelig styr på mange ting (men du har selvfølgelig også haft lang tid til det..) Glæder mig til at følge dig from til den store dag (og til beretningen) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg også forbi din tråd :) Hvor er det hele bare gennemført og super fedt snderledes tema :respekt:

Tak hold da op jeg er imponeret over du kom igennem, er skønt at få lidt ros, :) især når man har brugt så mange timer på det :)

Så er jeg også kommet igennem din tråd (sådan lidt løst, men jeg er da kommet igennem..). Super fedt og meget gennemført tema. I har virkelig styr på mange ting (men du har selvfølgelig også haft lang tid til det..) Glæder mig til at følge dig from til den store dag (og til beretningen) :cheerleader3:

Årh tak, hehe den har efterhånden bevæget sig lidt op i antal sider :wink:bare hæng på så skal jeg nok komme med en fin beretning :biggrin:

Redigeret af Sunspirit
0

Del dette indlæg

Oversigt - mest for min egen skyld :)

Er efterhånden kommet så langt at jeg har fået lyst til at lave en have done liste :)

Gæster: 44

Feststed og middelaldermenu - Middeladercentret Nykøbing-Falster: 30.000 kr

Fotograf - EmilRye.dk amatør fotograf: 3500 kr

Musik - Dansk DJ service: 4500 kr.

Bryllupskage - Svigermor: 1500 kr

Overnatning på Hotel - Liselund Hotel: 1575 kr

Blomster - Restaurenten: 0 kr

Ringe - mangler: 2000 kr

Kjole - Armstreet.com: 0(/1000 kr) (mor og far betaler)

Brudesko - mangler: 400 kr

Gommens tøj - mangler: 2500 kr

Makeup - stylist kusine Tanja: 0 kr

Lingeri og andre acessories- mangler: 700 kr

Bestille blomsterkrans/buket - mangler: 600 kr

Gør-det-selv-ting- Bordplan, favors, toiletskilte, risposer, navnekort, våbenskjold, invitationer, STD, programmer, vielsesceremonien, pakke survival kit til dagen, takkekort, bælte,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oversigt - mest for min egen skyld :)

Er efterhånden kommet så langt at jeg har fået lyst til at lave en have done liste :)

Gæster: 44

Feststed og middelaldermenu - Middeladercentret Nykøbing-Falster: 30.000 kr

Fotograf - EmilRye.dk amatør fotograf: 3500 kr

Musik - Dansk DJ service: 4500 kr.

Bryllupskage - Svigermor: 1500 kr

Overnatning på Hotel - Liselund Hotel: 1575 kr

Blomster - Restaurenten: 0 kr

Ringe - mangler: 2000 kr

Kjole - Armstreet.com: 0(/1000 kr) (mor og far betaler)

Brudesko - mangler: 400 kr

Gommens tøj - mangler: 2500 kr

Makeup - stylist kusine Tanja: 0 kr

Lingeri og andre acessories- mangler: 700 kr

Bestille blomsterkrans/buket - mangler: 600 kr

Gør-det-selv-ting- Bordplan, favors, toiletskilte, risposer, navnekort, våbenskjold, invitationer, STD, programmer, vielsesceremonien, pakke survival kit til dagen, takkekort, bælte,

Godt overblik :) og synes at det hele ser rigtig godt og fornuftigt ud :loveshower:

0

Del dette indlæg

jeg synes helt sikkert at det skal være den grønne kjole, synes bare den er mere gennemført. og stærk i sit udtryk pga farven, det siger sådan.. jeg mener det. det kan jeg godt lide. glæder mig til at de dig i den kjole du vælger , jeg tror osse at du bliver rigtig smuk. :)

0

Del dette indlæg

Bryllupskage

Som jeg før har snakket om så er det min søde svigermor der har meldt sig til at bage min bryllupskage. Hun lavede et første forsøg for et par måneder siden, hvor hun selv lavede bunde og overtrak kagen med marcipan og hvid chokolade, men da der var en masse nødder i og det bryder Robert sig ikke om, han synes den var for tung og chokolade-agtig.

Men nu er vi taget til Jylland i påsken og hun har været kreativ igen. :) Jeg havde sent hende Mette Holms trin for trin opskrift på hendes bryllupskage, fordi den bare brugte købe lagkagebunde og havde nogle lag med frisk frugt mousse, så den havde hun klar til os da vi kom!

Den smagte SÅ godt og på ægte jydemaner godkendte Robert den også med et "Den er god." :rolleyes:

Har lige lidt billeder til jer. Den er ikke pyntet og da hun havde travlt blev fondanten ikke rullet ud i et stykke, men bare sat lidt på i flere stykker :)

Det er toblerone Mousse, Hindbær mousse, og jordbær/Mascarpone mousse, med en smørcreme og fondant til at dække :)

post-44861-0-64479600-1333533188.jpg

post-44861-0-09522900-1333533211.jpg

post-44861-0-13884500-1333533231.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så luxus at have en fra familien til at lave den. :) Det gør det næsten mere lækkert på dagen at en man holder af har lagt alt det arbejde i den.

Jeg har et super godt forhold til mine svigerforældre, som jeg er meget taknemmelig for, man kan jo være så uheldige når man forelsker sig at personens familie ikke er lige så elskværdige. De har taget så godt i mod mig så synes det er fedt at svigermor laver kage og Roberts søster skal være toastmaster - hun har sagt at vi bare ikke skal tænke på andet end at hygge os den dag, og det kan jeg kun give hende ret i :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det en fin kage :) og lyder ret så lækkert.. har aldrig prøvet toblerone og hindbær sammen men det kan kun være mums tror jeg :)..

mmmmm kage... :metteholm

Havde fødselsdag igår og lavede en chokoladekage med hindbær mousse.. det var første gang jeg lavede hindbærmousse med vegansk gelatine og det var også bare mega lækkert :)

:metteholm

Hurra for kage :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hehe ja Hurra for kage, den er jeg med på :wink: Hindbær mousse er vanvittigt godt, jeg får kuldegysnnger så godt smager det. Og så var den en god kombi med toblerone, friskt og slet ikke for sødt

0

Del dette indlæg

Ja du skal være glad for at I huserer i Ringsted, for jeg er lige i humør til lækker kage i dag..

Haha, ringsted ville nok ikke gøre så meget da vi er i Jylland :) i den lille plet af en landsby som kæresten kommer fra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer