Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih ved slet ikke hvad jeg skal sige :) det er så sødt af jer, og nu får jeg helt blod på tanden. Jeg ELSKER jo at tegne og hvis man kunne tjene lidt på det vil det jo bare være dobbelt så lækkert :)

Har nu siddet og luret lidt inde på etsy om man skulle oprette en butik derinde.. hmm. er meget fristet

1

Del dette indlæg

Nu kom jeg også lige forbi din tråd.

Hvor er det bare modigt af jer at holde sådan et anderledes bryllup!

Det lader til at blive noget helt specielt og meget meget gennemført! Fantastisk!

Og så lige en kæmpe ros til dig for dine kreative evner og tegnekundskaber. :)

Kh

Lene Maj

Tak, ja det er underligt men jeg har aldrig været rigtig i tvivl efter vi tog beslutningen om at det skulle være anerledes :) det passer bare bedre på os og på mig. :) der er rigeligt prinsesse for en dag hvis man gider med det tema, men det er nok snarer at aftnen for alvor bliver et eventyr når vi går tilbage i tiden. Jeg har set mange af de der brylluper hvor gommen har været i jakkesæt og bruden i middelaldertøj, eller de får pattegris til hovedret og så creme brule eller Gatau Marcel og champange, som slet ikke er middelalder til dessert :)

Jeg synes alle brylluper er smukke, men det betyder noget for mig at når nu vi holder det i middelalderstil, så er det også gennemført, for ellers kommer det bare til at ligne en aften i rollespilsklubben med kapper og matadormix :tunge: (og nej jeg spiller ikke rollespil)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej vi har valgt at sige at vi "ville blive super glade hvis folk kommer i middelaldertøj og biddrager til temaets stemning, men ellers synes vi at folk skal komme i det de har lyst til", men mange har allerede meldt ud at de godt kunne tænke sig at komme i "kostume", så det er jo bare fedt. Alle Roberts brødre kommer i kostumer og mine forældre, og en masse kusiner.

Tror de ser det som en mulighed for at lege lidt, det bliver jo også en oplevelse for dem at komme ned på falster og spise middelaldermad i rigtige middelalderomgivelser.

Har dog lagt en guide ud til folk, at hvis de gerne vil være moderne middelalder, kan de tage hvad de har i skabet af lædersko og læderbælter, mændende kan komme i lange skjorter og kvinderne i lange kulørte kjoler. :) Og skrevet de kan tage smykker på som kors eller rosenkranse, for det har folk derhjemme, så det hjælper nok lidt til at de ikke føler sig udenfor, hvis de er utilpasse med at skulle klæde sig ud.

0

Del dette indlæg

Nemlig :) Der er også nogen der synes vores tema er liiiidt hen i hampen, men de fleste glæder sig til et ret anderledes bryllup. Mange har jo heller ikke set middelaldercentret og der er rundvisning dernede, mens Robert og jeg får taget billeder, så ja, det er ikke det klassike bryllup :)

0

Del dette indlæg

Jeg er grøn af misundelse! Dit bryllup, er lige sådan et bryllup jeg altid har drømt om :) Det kan min kæreste desværre ikke lige tilslutte sig. Kirkebryllupet er hans drøm, det betyder så meget for ham og jeg skal da gerne indrømme at jeg heller ikke har spor imod et romantisk kirkebryllup, men hvis det ene og alene var op til mig, så skulle jeg have et bryllup netop som dit! Jeg har et vennepar som holdt vikingebryllup (de er asatro), med hjemmesyede vikingeklæder af hjemmevævet stof, ude i skoven og alle gæsterne blev også bedt om at bære vikingetøj. Det var meget gennemført og det synes jeg også var en ret fantastisk måde at gøre det på. Det der middelaldercenter ser SÅ hyggeligt ud og det er da ret fantastisk at de også kan levere en menu der passer til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW.. Har nu læst første 24 sider af din planlægning.. FAB :lol: (glæder mig til at læse resten, er bare for træt nu :blush: )

Det blir en fantastisk gennemført og flot fest, sikke en oplevelse for jer og jeres gæster!

Jeg er vildt imponeret over din kreativitet :balloons:

Nu ved jeg jo ikke om det er skrevet i den del jeg ikke har læst - men på dine fine "kirke" hæfter er der noget er springer mig i øjnene..

Du skriver: Vi glæder os til at fejrer dagen - Jeg er temmelig sikker på der skal stå fejre?? Uden R til sidst.. Med mindre jeg ikke har læst sammenhængen ordentligt? :blush:

Glæder mig viiiildt til at læse din beretning engang :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe sikke mange kommentarer, skal nok svare jer, men har kun lige 4 minutter inden jeg skal ned på museet i Ringsted. Har forresten fået mig et job :loveshower: Er blevet ansat som museumsunderviser på Roskilde museum :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: skal trænes op først men glæder mig heeelt vildt til at starte, og så kan vi jo spare lidt hurtigere op til bryllupet :fløjt: Det er virkeligt et drømmejob for mig og jeg skal blandt andet vise rundt i Domkirken, middelalder og jægerstenalder udstillingerne. :toot:

2

Del dette indlæg

Hehe sikke mange kommentarer, skal nok svare jer, men har kun lige 4 minutter inden jeg skal ned på museet i Ringsted. Har forresten fået mig et job :loveshower: Er blevet ansat som museumsunderviser på Roskilde museum :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: skal trænes op først men glæder mig heeelt vildt til at starte, og så kan vi jo spare lidt hurtigere op til bryllupet :fløjt: Det er virkeligt et drømmejob for mig og jeg skal blandt andet vise rundt i Domkirken, middelalder og jægerstenalder udstillingerne. :toot:

Ej hvor fedt!!!

Det er da bare et drømmejob for dig! :)

KÆMPE stort tillykke!!! :balloons::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er grøn af misundelse! Dit bryllup, er lige sådan et bryllup jeg altid har drømt om :) Det kan min kæreste desværre ikke lige tilslutte sig. Kirkebryllupet er hans drøm, det betyder så meget for ham og jeg skal da gerne indrømme at jeg heller ikke har spor imod et romantisk kirkebryllup, men hvis det ene og alene var op til mig, så skulle jeg have et bryllup netop som dit! Jeg har et vennepar som holdt vikingebryllup (de er asatro), med hjemmesyede vikingeklæder af hjemmevævet stof, ude i skoven og alle gæsterne blev også bedt om at bære vikingetøj. Det var meget gennemført og det synes jeg også var en ret fantastisk måde at gøre det på. Det der middelaldercenter ser SÅ hyggeligt ud og det er da ret fantastisk at de også kan levere en menu der passer til.

Jeg er meget glad for at vi var enige om at gøre det anerledes :) passer bedre til os end traditionelt bryllup, selvom jeg også synes de kan være smukke. Men så må du følge med i min planlægning og stille din historiske tema tørst :wink:

0

Del dette indlæg

WAUW.. Har nu læst første 24 sider af din planlægning.. FAB :lol: (glæder mig til at læse resten, er bare for træt nu :blush: )

Det blir en fantastisk gennemført og flot fest, sikke en oplevelse for jer og jeres gæster!

Jeg er vildt imponeret over din kreativitet :balloons:

Nu ved jeg jo ikke om det er skrevet i den del jeg ikke har læst - men på dine fine "kirke" hæfter er der noget er springer mig i øjnene..

Du skriver: Vi glæder os til at fejrer dagen - Jeg er temmelig sikker på der skal stå fejre?? Uden R til sidst.. Med mindre jeg ikke har læst sammenhængen ordentligt? :blush:

Glæder mig viiiildt til at læse din beretning engang :biggrin:

Hvor er det skønt når folk gider læse min planlægning helt fra starten af :hug: Jeg har endnu ikke rettet kirkehæftet til så det er meget muligt der er fejl, skal nok kigge på det. :) er heller ikke sikker på sangene så den skal kigges igennem.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer