Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kæmpestort tillykke med den flotte karakter! :respekt:

Og så vil jeg bare sige: WOW - hvor er det bare super flot det kort! :):a1221: Glæder mig til at se det endelige resultat - er sikker på det blir kanon flot.. Tror det kunne være fint med navne som dem du nævne - med svundne bogstaver... :loveboard: Ih altså - gennemført af H til!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså bare dejligt at komme ind til jeres kommentarer, når det eneste Robert kan sige, med et kort løftet blik henover computerskærmen: "Det fint, skat"... :blink::rolleyes: tsk tsk.

Jeg er nået til næste stadie, hvor jeg skal gøre det mere kort agtigt ved at tilføje små landemærker som skove og sådan, overvejer at lægge en svag blå farve langs vandets kanter, og brun langs landets, men er bange for at farver vil ødelægge det, hvad tror i ?

0

Del dette indlæg

Det er altså bare dejligt at komme ind til jeres kommentarer, når det eneste Robert kan sige, med et kort løftet blik henover computerskærmen: "Det fint, skat"... :blink::rolleyes: tsk tsk.

Jeg er nået til næste stadie, hvor jeg skal gøre det mere kort agtigt ved at tilføje små landemærker som skove og sådan, overvejer at lægge en svag blå farve langs vandets kanter, og brun langs landets, men er bange for at farver vil ødelægge det, hvad tror i ?

Jeg tror det vil se rigtig godt ud med de svage farver :) Sådan rigtig kort-agtigt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser jo så fedt ud, nøj hvor du sej til at tegne :super:

Hvad med at starte med, at farvelægge alt det andet, og så se på om rammen også skal have noget farve bagefter?

Det med kærestens kommentarer kende jeg godt.. er svært at få et ordentligt og klart svar ud af dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kom jeg lidt tættere på at være færdig :) lyset er ikke så godt at tage billeder i så man kan ikke se at vandet langs kysten er blevet farvet blåt, og skovene er grønnere, men det må jeg tage et billede af i morgen så i bedre kan se det..

Har mest tilføjet detaljer og der skal heller ikke flere små ting på nu tror jeg.. Men har tilføjet havting- et havuhyre, en havfrue og et skib. Så har jeg tilføjet bjergkæder, skove, søer og en borg:

post-44861-0-50365600-1325958903.jpg

post-44861-0-68206300-1325958973.jpg

Detaljer

post-44861-0-14490600-1325959292.jpg

post-44861-0-35077000-1325959327.jpg

post-44861-0-25356900-1325959372.jpg

Men jeg er lidt i tvivl om kortet mangler nogle stednavne, det har kort jo normalt :)

Redigeret af Sunspirit
3

Del dette indlæg

Hvor er i søde alle sammen :) jeg har aldrig tænkt på mig selv som super god til at tegne for min kære lillesøster har altid været bedre. Og jeg synes godt man kan forstå mig, når man ser hvad hun kan, fx dette portræt som hun har lavet;post-44861-0-18079300-1325959681.jpg

Vi tegner meget forskelligt, men jeg kan ikke hvad hun kan :) hun er ret perfektionistisk.

Redigeret af Sunspirit
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen tvivl om, at din søster tegner super godt, så jeg kan godt følge dig i, at du har tænkt sådan. Du tegner med en meget enkel streg men med masser af fantasi. Og dit enkle, fantasifulde indtryk passer super godt til de ting, du laver. Det bliver SÅ fedt, og det er jeg sikker på, at dine gæster - og din søster - vil synes er super fedt :loveshower:

0

Del dette indlæg

hehe Tak i to :) min søster fortalte mig også engang at hun faktisk syntes jeg var bedre til at tegne fordi jeg kunne tegne med fri fantasi og hun altid tegnede hvad hun så :) sådan er det vist med søstre. :tunge:

Har lige et sidste billede, inden det bliver lagt på hylden indtil det skal bruges, så i kan se den i dagslys.. eller hvad man ellers kan kalde det her lidt mørke overskyede vejr :rolleyes:

post-44861-0-07437700-1326020339.jpg

3

Del dette indlæg

Super fint, og jeg er enig med din søster. Det er to forskellige ting, I kan, som begge fungerer godt på hver sin måde :loveshower: Super fint kort. Jeg tror, jeg ville lægge lidt farve på våbenskjold og dyr også. Du lægger virkelig farven fint, så den er der uden at dominere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du har ret.. så har jeg alligevel lidt at ordne på det endnu :) er også synd hvis skjoldene forsvinder i baggrunden :)

Lige præcis, jeg syntes nemlig, at det væsentlige pludselig blev baggrund - jeg tror også, jeg ville overveje at give "bordplan" en diskret farve

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Det er super lavet. Du kunne jo starte en etsy butik, der laver rekvisitter til middelalderbryllupper. Tror faktisk godt du kunne få gang i en lille forretning

Ih tusind tak Lena! :hug: Tror du at der ville være købere til sådan noget ?

0

Del dette indlæg

Det er super lavet. Du kunne jo starte en etsy butik, der laver rekvisitter til middelalderbryllupper. Tror faktisk godt du kunne få gang i en lille forretning

Ih tusind tak Lena! :hug: Tror du at der ville være købere til sådan noget ?

God idé! :loveshower: Det tror jeg bestemt - jeg søgte selv en del efter færdige ting, da jeg overvejede middelalderbryllup, og jeg syntes, det var svært at finde noget, som ikke var kedeligt og hundedyrt. Måske kiggede jeg de forkerte steder (havde ikke fundet BK og etsy endnu), men tror bestemt, der kan være aftagere, der ikke er krea men gerne vil være gennemførte. Og nogle grundtegninger kunne måske scannes ind, så det gik hurtigt at lave nye? Eller måske endda man kunne få lavet plakater professionelt? Tror der kan være muligheder. Love it :loveshower:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer