Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,378 indlæg i dette emne

Synes jo egentlig ideen er meget fed - og man kunne jo kombinere de to - servere en oste"lagkage" og en lækker fuldfed brownie med lækre nødder og bær som kompliment til begge dele... :7himmel: Mhmm... Jeg kan se det for mig: eplfav16.jpg

UH, sikke et fint brownie-tårn :cheerleader3: Jeg bager seriøst gode brownies med smelted mørk chokolade i.....mmmmmm.......... :metteholm Jeg havde helt klart tænkt mig at jeg skulle bage brownies, men jeg havde lidt tænkt på, at det kom til at se lidt kedeligt ud - men det er da SÅ fint med sådan et lille tårn pyntet med noget frugt :loveshower: Mht. osteidéen, så kommer jeg nok aldrig til at være "ostehapser", men det ser sødt og rustikt ud...

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er glad for i ser skovalf i den :loveshower: Var også det jeg faldt for og min mor har altid kaldt mig sin alf, og mit kældenavn er Trylle :fløjt: Tror det kommer til at se godt ud med sus i skørterne

0

Del dette indlæg

De der oste kager, wowowow genial ide. Både kæresten og jeg er totalt tosset med ost, sååååååå måske skulle vi lave en lille natmads overraskelse hæhæ. Tusind tak for den geniale ide.

Din danse kjole ser super sød ud. Jeg håber den lever op til forventningerne.

Arg jeg er glad for der andre der kan se genialiteten i ost :thumbsupsmileyanim: og tak, håber jeg også :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt link :thumbsupsmileyanim: Synes faktisk de der skind kageskeer er ret cool.. kunne godt være man skulle fabrikere noget :) vi havde overvejet at bruge et sværd, men man skal vist ha poltitilladelse til at køre rundt med den slags, så man ikke bliver arresteret på vej til sit eget bryllup :blink:

0

Del dette indlæg

Du skal have en blankvåbentilladelse for at eje - og fragte - et sværd/sabel.. :) Du kan finde tilladelsen HER.. Den skal udfyldes og afleveres til politiet.. Og så skal du sørge for at sablen/sværdet er forsvarligt pakket ned under transport - aka. den må ikke stå omme bag ved bagsædet eller ligge i bagruden! :lol: Den skal være pakket ned i bagagerummet som skal være aflåst..

Det er samme regler som for champagne sabler.. :)

0

Del dette indlæg

Super fin danse-kjole - kan godt forstå at du vælger en dansekjole som supplement til din ellers SMUKKE brudekjole - jeg overvejer det også selv da jeg har 2 meter slæb på min kjole og den vejer et TON :blink:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har allerede en blanktvåben tilladelse, til Roberts gladius sværd :) er det så nok? altså så længe man fragter dem sikkert? Det er ikke skarpt i siderne men kan godt stikke.

Det vil jeg mene - fordi som jeg læser det - så er det samme regler for champagne sabler.. Og de var svaret jeg fik da jeg skulle fragte (og opbevare) en champagne sabel! :) Men giv da politiet et ring og spørg for at være på den sikre side..? :) Kunne være blæret at skære kagen med sværd! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den bliver hvid :c166: er lidt en forsikring fra min side også, så hvis jeg ikke helt føler mig som en brud i den grønne kjole, kommer jeg i den nye senere på aftnen. Min mor har også tigget mig om at få en hvid kjole, men hun må nøjes med dansekjolen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja den bliver hvid :c166: er lidt en forsikring fra min side også, så hvis jeg ikke helt føler mig som en brud i den grønne kjole, kommer jeg i den nye senere på aftnen. Min mor har også tigget mig om at få en hvid kjole, men hun må nøjes med dansekjolen :biggrin:

synes altså osse du skal holde stilen, nåt du nu har valgt et middealderbryllup. Ville et eller andet sted ønske at jeg havde overskuddet til at ha holdt et tema bryllup. Nå, det må blive tema rund føsda næste år. Måske Bonni & Clyde tema?

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer