mrssicilia

Noget om pres - svigerfar døde 24.12.2013

60 indlæg i dette emne

Puha det er hård læsning... Jeg håber og krydser finger for at din svigerfar ikke skal lide mere.

På fredag skal jeg køre min morfar til knoglescanning så de kan se om hans prostatakræft har spredt sig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kedeligt. Det må være hårdt for Keld (og ikke mindst dig).

Hej Bent,

Tak for medfølelsen - den luner :thanks:

Du kan tro, det er hårdt for mig og Keld - men dem, det er hårdest for, er Kelds mor og lillebror, som passer og plejer ham i hjemmet døgnet rundt, ganske vist kommer der hjemmesygeplejersker og sosuhjælpere spredt over hele døgnet, men presset ligger på moderen og lillebroren :(

Keld skal hjem til sine forældre på lørdag, som han plejer, for at aflaste sin mor og lillebror så de kan komme ud og handle.

Håber I har det godt i Lynge, og kan nyde det dejlige vejr.

Venligste hilsener fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor livet dog behandler jer uretfærdigt! SEnder masser af tanker og ønsker om bedring jeres vej.

Det må være ubeskrivelig hårdt og jeg kan kun forestille mig hvor magtesløse I føler jer. Det lyder heldigvis som om jeres familie virkelig står sammen og støtter hinanden i den svære tid og din svigerfar lyder som en skøn mand!

Alt det bedste herfra!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor livet dog behandler jer uretfærdigt! SEnder masser af tanker og ønsker om bedring jeres vej.

Det må være ubeskrivelig hårdt og jeg kan kun forestille mig hvor magtesløse I føler jer. Det lyder heldigvis som om jeres familie virkelig står sammen og støtter hinanden i den svære tid og din svigerfar lyder som en skøn mand!Ja, min svigerfar er et dejligt menneske: Stille, venlig, kærlig og meget beskeden. At vi snart skal sige farvel til ham fylder mig med sorg og tristhed, men samtidig ved jeg, at han kommer et godt sted hen.

Måske er jeg tosset: Min far døde i februar 2008, 86 år gammel, efter et langt og begivenhedsrigt liv. Jeg ved, at han nok skal tage sig varmt af Kelds far, og sikkert fortæller ham nogle værre røverhistorier om mig :blush:

Alt det bedste herfra!

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først lige et par tanker herfra til dig og familien :bearhug:

Som mange skriver, en ulykke kommer sjældent alene, og jeg kan relatere til din sorg og smerte.

I januar mistede vi min kærestes søster, 31 år gammel, af hjertestop og min stedfar til lungecancer (han nåede at være syg i 4 år).

I februar mistede vi min kærestes onkel efter komplikationer fra en operation, 50 år gammel.

I april mistede vi min stedfars far og en af mine svigerforældres allerbedste venner, han fik tarmslyng og døde samme dag.

Og det er rigtig rart at man har et sted, hvor folk lytter (læs: læser ens indlæg) og kommer med gode tanker og søde ord. Så´en havde jeg det også da jeg skrev mit indlæg for et par måneder tilbage.

Jeg ønsker alt det bedste for dig og din familie, og håber I kommer igennem den svære tid på bedst mulig vis

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en masse der er sket for jeres familie.

Ked af at det er gået så hurtigt ned af bakke for Kelds far. Kan sætte mig ind i jeres følelser, mistede min far, der havde prostatakræft der havde bredt sig, for snart 9 år siden. Sørg nu for at få sagt det i vil sige, lad ikke noget forblive usagt.

Masser af :bearhug: fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først lige et par tanker herfra til dig og familien :bearhug:

Som mange skriver, en ulykke kommer sjældent alene, og jeg kan relatere til din sorg og smerte.1000 tak - det hjælper, at jeg kan skrive herinde og mærke jeres medfølelse

I januar mistede vi min kærestes søster, 31 år gammel, af hjertestop og min stedfar til lungecancer (han nåede at være syg i 4 år).

I februar mistede vi min kærestes onkel efter komplikationer fra en operation, 50 år gammel.

I april mistede vi min stedfars far og en af mine svigerforældres allerbedste venner, han fik tarmslyng og døde samme dag.

Og det er rigtig rart at man har et sted, hvor folk lytter (læs: læser ens indlæg) og kommer med gode tanker og søde ord. Så´en havde jeg det også da jeg skrev mit indlæg for et par måneder tilbage.

Jeg ønsker alt det bedste for dig og din familie, og håber I kommer igennem den svære tid på bedst mulig vis

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en omgang!! PUHA!

Men har desværre selv været i det hjørne sidste år.

Min mor fik kræft igen (og har det stadig) + min far døde + min fars onkel døde + en nær ven af familien døde, vores ene kat blev kørt ned og den anden fik kræft!

Og på onsdag skal jeg begrave min farfar.

Har VIRKELIG ondt af jer! Og jeg er her hvis du har brug for trøst og et øre at lytte til. Som sagt har jeg selv kræft tæt inde på livet (hun går også på vejle) så ved hvilken frygt der sidder i jer!

Stå sammen i denne hårde tid! Giv ikke op! Det er nu det er vigtigst at i står sammen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare noget l•••. men selvfølgelig godt han er ok og klarer den. Uhhh, du må have været bange :bearhug:

Lena, jeg var skræmt fra vid og sans, men samtidig vidste jeg, at jeg ikke hjalp Keld med at bryde totalt sammen. Jeg var hele tiden omgivet af mennesker, der støttede mig, og dét gav mig en utrolig styrke.

Det var også en hjælp, at sygeplejerskerne og lægerne i Odense var kompetente og meddelsomme, de gav mig både sandheden og trøst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at høre at der også er blevet taget godt hånd om dig. Har selv en gang prøvet at stå i en situation hvor en persons liv afhang af min evne til at handle - jeg panikkede de første minutter (glemte at nummeret er 112 og IKKE 911). Heldigvis gik alt godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var ihvertfald lidt af et chok at høre i går og nu kan vi jo kun håbe at der ikke er sket skader når han vågner.

Kære Bent,

Kelds organer fungerer tilfredsstillende, og hans pupiller reagerer normalt på lyspåvirkning. Han lavede tyggebevægelser og hostede i nat = han er ved at vende tilbage fra den anden side - men vores liv bliver ALDRIG det samme igen: Der skal ske og sker seriøse ændringer: Rygestop, kostomlægning til mere fisk og mindre smør osv osv osv. Derudover kommer der også noget hjertemedicin ind i Kelds liv, som han skal tage resten af hans liv.

Hils Lone, Kevin og Zelina varmt fra mig.

Varmeste hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det hørte jeg lige. Også om den med rygningen (der får jeg også lige selv nogle hentydninger med på vejen). Iøvrigt fint at du gav hende journalisten et l** i r*****. Det er ganske enkelt mangel på situationsfornemmelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det hørte jeg lige. Også om den med rygningen (der får jeg også lige selv nogle hentydninger med på vejen). Iøvrigt fint at du gav hende journalisten et l** i r*****. Det er ganske enkelt mangel på situationsfornemmelse.Synes jeg egentlig også - men fortalte hende på en pæn måde, at jeg synes billederne skal vente til Keld også kan være med på dem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer