cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Makeup og hår

Jeg er stadigvæk meget usikker på hvor jeg skal ha' lavet hår og makeup henne..

En af min mors veninder er en meget dygtig frisør, hvor jeg har overvejet at hun skulle stå for begge dele. Er bare bange for at min makeup kommer til at se for voldsom ud (Hvilket ikke er atypisk arabiske brude, men ikke lige min kop te)

Derfor tænkte jeg alternativt på at få lavet min makeup hos Bobbi Brown eller M.A.C nede i Magasin.. Åhhhhh tænke tænke... I må meget gerne komme med forslag! Alt jeg ved er at mit hår skal være lidt a la det her

post-45514-1287455275.jpg

Men synes den er lidt for voldsom bagtil

Fortsættelse følger..

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Den kjole er godt nok smuk til dig :cheerleader3: kan godt forstå du endte med den og din mor blev rørt.

Det er super spændende med et bryllup på lidt arabisk maner. Jeg vil helt sikkert følge med her. Elsker når ting ikke er som det plejer, og jeg tror jeres bryllup bliver ret unikt herinde ;)

det er en top flot frisure - personligt ville jeg gå efter masser af fylde bag til, men jeg kan godt lide noget der er lidt extra af det meste. Ville også elske at give den gas med arabisk inspireret make-up og smykker.

Hvordan er det med slør og tørklæde? Hvad gør du?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en flot kjole og den klæder dig rigtig godt.

Og som Miss Lena siger så er det superspændende med et bryllup på arabisk maner, så jeg vil bestemt med glæde og nysgerrighed følge din tråd :-)

Altså Miss Lena jeg havde med selv samme spørgsmål med slør og tørklæde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :cheerleader3:

Du har da nået at få skrevet en del ind her i løbet af natten. ;) Dejligt med en masse at læse!

Og lige som de andre skønne kvinder, så glæder jeg mig også til at følge dig. Og jeg er da også nysgerrig omkring tørklæde/slør? :)

Og mht. jeres unge alder, så er I altså ikke de eneste. Jeg er selv 20 (når lige at blive 21 inden brylluppet) og min kommende er 26. Men hvorfor vente når det føles rigtigt? Vi har hvert fald aldrig været i tvivl. Men hvor er det træls at folk skal stille spørgsmåltegn ved sådan noget!

0

Del dette indlæg

Åhhhhh man bliver så glad af jeres søde velkomsthilsner!

Arabiske bryllupper varer hele natten, med masser af dans, masser af mad, enorme bryllupskager (vi snakker om mindst 12 lag her), og masser af arabisk folkedans. Jeg har dog valgt ikke at have mere end 84 gæster, så stort bliver det ikke. (Arabiske bryllupper har som regel 200-300 gæster)

Åhhh ja, min kjole, kan ikke få den ud af hovedet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Hvor lyder det spændende med jeres bryllup og sikke en flot kjole! :) Jeg glæder mig til at følge din videre planlægning :)

PS. Du skal nok rette årstallet til 2011 i stedet for 2010 under dit profilbillede - Ellers er du godt nok bagud med planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen

Hvor er din kjole bare smuk til dig - WOW en talje! :)

Jeg synes lilla + guld lyder rigtig smukt sammen, så den kombination får lige min stemme.

Super sejt, at du er ved at lære Hollandsk - min kæreste lærte dansk "for mig", så stor respekt herfra :cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Eeeej, det her er altså bare et top-interessant bryllup!!! Glæder mig virkelig til at se noget fint med tørklædet, og hvor lyder det bare festligt med masser af mad og dans hele natten. Og en kage i tolv lag! WAUW! Må jeg komme med? :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Eeeej, det her er altså bare et top-interessant bryllup!!! Glæder mig virkelig til at se noget fint med tørklædet, og hvor lyder det bare festligt med masser af mad og dans hele natten. Og en kage i tolv lag! WAUW! Må jeg komme med? :) :)

Og må jeg være Mettes date? :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Velkommen

Hvor er din kjole bare smuk til dig - WOW en talje! :)

Jeg synes lilla + guld lyder rigtig smukt sammen, så den kombination får lige min stemme.

Super sejt, at du er ved at lære Hollandsk - min kæreste lærte dansk "for mig", så stor respekt herfra :cheerleader3:

Så får man lært at svare indlæg direkte :)

Hvor kommer han fra? :)

Godt, så har jeg en for guld/lilla tema :)

og tak for kompliment, jeg vidste ikke selv at jeg havde sådan en talje :)

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer