cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Yes - et Hugo Boss suit! :thumbsupsmileyanim: Han har god smag, din kæreste, hvis jeg selv skal sige det :) Det havde min mand også på til vores bryllup - jeg tror faktisk at det er akkurat det samme sæt som det først billede du viser her. Det er superlækkert!

Tusind tak :)

Planlægning har indtil videre været min, men kæresten blandede sig i går for første gang og sagde at han gerne vil købe dug osv. ind i lilla og guld :cheerleader3: Fint nok, jeg er den eneste som har ævlet bryllup konstant, så hvis det er de farver han gerne vil ha' :tunge:

Han har også foreslået tøj til sig selv. En Hugo Boss suit som han kaldte det. Jeg er helt fortabt når det kommer til herretøj, da jeg har en far der hader at gå i slips og jakkesæt :pokey:

Men det er i retning af det her:

PasoliniMovie-Dark-Grey.jpg

962195-p-2x.jpg

Jeg er helt vild med den nederste, han ville se SÅ godt ud i den! Glæder mig til at vi skal gå ud og købe sættet :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hold da op det går stærkt med din planlægning :thumbsupsmileyanim:

Den taske med roser (og bling bling??) er bare suuuuper flot!!!! Lyder som en rigtig god løsning med tørklædet og det ser super godt ud på det billede du har lagt ind :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak til brugeren som anbefalede mig Elegant Steps, for de har masser af brudesko i min fodstørrelse :thumbsupsmileyanim:

post-45514-1287579783.jpg

De er under 4 cm lange, de har peep toe og de kan nemt dekoreres med skospænde :cheerleader3::rolleyes:

De skal bestilles lige så snart jeg får løn :pokey:

Selv tak!

Det er de selv samme sko jeg har haft kig på, og tænker også skospænde som dig ;)

Er helt med på Boss suits'ne. Det nederste er super fedt! :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes - et Hugo Boss suit! :thumbsupsmileyanim: Han har god smag, din kæreste, hvis jeg selv skal sige det :b223: Det havde min mand også på til vores bryllup - jeg tror faktisk at det er akkurat det samme sæt som det først billede du viser her. Det er superlækkert!

Har altid været vild med hans smag, så han har vist ramt plet denne gang :cheerleader3: Men så lige priserne :fløjt: Af en eller anden grund havde jeg nedprioriteret prisen på hans tøj og smidt budgettet over på min kjole :grin2: Jeg tjekker lige din beretning ud hvis du har lavet sådan en for at se sættet! :)

Selv tak!

Det er de selv samme sko jeg har haft kig på, og tænker også skospænde som dig ;)

Er helt med på Boss suits'ne. Det nederste er super fedt! :)

Det er SÅ George Clooney det der :rolleyes: Ville ikke holde fingrene fra ham :kiss:

Hvad slags spænde havde du tænkt på? :tunge: har kigget lidt på etsy og prøver at få en idé om hva' jeg vil ha :)

Skønne sko! :pokey: Dem har jeg også overvejet.. Men hvad har jeg ikke overvejet. :huh:

Følg mavefornemmelsen! Du kan jo customize skoene til dit ønske! :carrot:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Brudesko og skospænde

Jeg har besluttet mig endelig for at de skal være de sko, og har nu fundet to vintage skospænder som jeg elsker :tunge::pokey::) :carrot: :carrot: :carrot:

Jeg har sat dem på skoen i paint, så professionelt ser det ikke ud :rolleyes:

Men det giver en idé om hvordan de vil se ud :thumbsupsmileyanim:

post-45514-1287611703.jpg

post-45514-1287611790.jpg

På skoene:

post-45514-1287612028.jpg

post-45514-1287611927.jpg

Forresten, så er sløjfen helt hvid, det bare skyggerne der er forskellige på billederne :cheerleader3:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Jeg havde en rigtig slem nat igår.. Jeg ved virkelig ikke hvem jeg skal snakke med om det her, men jeg er nødt til at få det ud :cheerleader3:

Motez og jeg har ændret bryllupsplaner rigtig mange gange og jeg er ved at være rigtig træt af ikke at vide hvornår mit bryllup skal være! :thumbsupsmileyanim:

Planen var at vi brylluppet skulle holdes i Egypten med meget få gæster, og så tlbringe bryllupsrejsen dér. Det hele gik galt, da hans far lige pludselig fortalte Motez at han ikke skulle gifte sig med mig. Vi har aldrig fået en begrundelse for hvorfor, men det er slet ikke en rar fornemmelse at vide at ens svigerfar ikke vil ha' en.. Motez havde så planer om at holde brylluppet uden sin far, men min far nægtede at tage til Egypten, hvis min svigerfar ikke var med, og foreslog Syrien. Det sagde Motez god til, men så kunne hans søskende ikke være med til brylluppet i syrien :):rolleyes:

Så jeg har været i den ene trælse situation efter den anden. Til sidst sagde vi, fint nok, vi holder det i Danmark, så kan både mine søskende komme og dine veninder kan fejre dig som du havde ønsket. Det var så der jeg begyndte hele bryllupsplanlægningen og havde fastsat en dato.

I går aftes siger min far så at vi kan holde brylluppet i Egypten, og det er Motez meget med på :) Nu har jeg fået nok af alle de her skiftende planer, og jeg græd i rigtig lang tid i går :tunge:

Ville ønske jeg kunne booke stedet og bare få det på plads. Motez kan ikke forstå jeg ikke vil holde det i Egypten, men nu har jeg jo fortalt mine veninder at brylluppet er her i Danmark og de har planlagt deres ferie efter det. Det er en møgsituation jeg er i :pokey:

Havde lige brug for at lukke det ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig slem nat igår.. Jeg ved virkelig ikke hvem jeg skal snakke med om det her, men jeg er nødt til at få det ud :rolleyes:

Motez og jeg har ændret bryllupsplaner rigtig mange gange og jeg er ved at være rigtig træt af ikke at vide hvornår mit bryllup skal være! :cheerleader3:

Planen var at vi brylluppet skulle holdes i Egypten med meget få gæster, og så tlbringe bryllupsrejsen dér. Det hele gik galt, da hans far lige pludselig fortalte Motez at han ikke skulle gifte sig med mig. Vi har aldrig fået en begrundelse for hvorfor, men det er slet ikke en rar fornemmelse at vide at ens svigerfar ikke vil ha' en.. Motez havde så planer om at holde brylluppet uden sin far, men min far nægtede at tage til Egypten, hvis min svigerfar ikke var med, og foreslog Syrien. Det sagde Motez god til, men så kunne hans søskende ikke være med til brylluppet i syrien :):tunge:

Så jeg har været i den ene trælse situation efter den anden. Til sidst sagde vi, fint nok, vi holder det i Danmark, så kan både mine søskende komme og dine veninder kan fejre dig som du havde ønsket. Det var så der jeg begyndte hele bryllupsplanlægningen og havde fastsat en dato.

I går aftes siger min far så at vi kan holde brylluppet i Egypten, og det er Motez meget med på :) Nu har jeg fået nok af alle de her skiftende planer, og jeg græd i rigtig lang tid i går :pokey:

Ville ønske jeg kunne booke stedet og bare få det på plads. Motez kan ikke forstå jeg ikke vil holde det i Egypten, men nu har jeg jo fortalt mine veninder at brylluppet er her i Danmark og de har planlagt deres ferie efter det. Det er en møgsituation jeg er i :)

Havde lige brug for at lukke det ud :fløjt:

Jeg kan godt forstå, at du er ked af det. Det er sgu også en rigtig dum situation! Men din kæreste og far må da kunne forstå, at du ikke gider ændre tingene hele tiden - At du bare gerne vil fastsætte et sted, så du har noget at forholde dig til.

Jeg håber virkelig, at de har forståelse for det, så du kan få ro i sjælen, og så får du lige en af de gule...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg havde en rigtig slem nat igår.. Jeg ved virkelig ikke hvem jeg skal snakke med om det her, men jeg er nødt til at få det ud :rolleyes:

Motez og jeg har ændret bryllupsplaner rigtig mange gange og jeg er ved at være rigtig træt af ikke at vide hvornår mit bryllup skal være! :cheerleader3:

Planen var at vi brylluppet skulle holdes i Egypten med meget få gæster, og så tlbringe bryllupsrejsen dér. Det hele gik galt, da hans far lige pludselig fortalte Motez at han ikke skulle gifte sig med mig. Vi har aldrig fået en begrundelse for hvorfor, men det er slet ikke en rar fornemmelse at vide at ens svigerfar ikke vil ha' en.. Motez havde så planer om at holde brylluppet uden sin far, men min far nægtede at tage til Egypten, hvis min svigerfar ikke var med, og foreslog Syrien. Det sagde Motez god til, men så kunne hans søskende ikke være med til brylluppet i syrien :):tunge:

I går aftes siger min far så at vi kan holde brylluppet i Egypten, og det er Motez meget med på :) Nu har jeg fået nok af alle de her skiftende planer, og jeg græd i rigtig lang tid i går :pokey:

Ville ønske jeg kunne booke stedet og bare få det på plads. Motez kan ikke forstå jeg ikke vil holde det i Egypten, men nu har jeg jo fortalt mine veninder at brylluppet er her i Danmark og de har planlagt deres ferie efter det. Det er en møgsituation jeg er i :)

Havde lige brug for at lukke det ud :fløjt:

Ej hvor er det bare rigtig træls for dig :huh: Håber virkelig i kan finde ud af noget, så i begge er tilfredse. Og så får du lige en trøste-krammer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for kram, jeg tror vi er ved at få det løst :rolleyes:

Hans forældre har vi bestemt skal ikke med til brylluppet, men det skal hans mormor og mostre, samt lillesøster. :thumbsupsmileyanim:

Og indtil videre lover det godt, min far insisterer på egypten, men tror godt jeg kan overtale ham :tunge:

Problemet med arabere er at det ikke kun er min kæreste og jeg der skal giftes, der er mange traditioner forbundet med måden man bliver gift på og formaliteten mellem svigerforældre. Min far er godt sur over det med hans forældre, men han har valgt at overse traditionen for min skyld. Puha. :back2topic

Jeg har fået kigget på invitationer og er faldet for Miss-Mettes invitationer, de har lige præcis det jeg søger! Generalt har hele hendes planlægningstråd været en enorm inspiration for mig!

Hun har inspireret mig til at overveje for alvor at lave min bryllupskage selv! :pokey:

Har indsamlet al nødvendig info, og tror jeg kan lave min første prøvekage til min lillesøsters fødselsdag til januar! :cheerleader3:

Min kage vil blive lavet i en ivory farve med "gitter" mønster på, med violette blomster i sugarpaste, og draperinger med sløjfer. Ved godt det er en stor mundfuld, men er fast besluttet på at jeg kan! :)

Inspirationsbilleder:

post-45514-1287705976.jpg

post-45514-1287706047.jpg

post-45514-1287706064.jpg

post-45514-1287706094.jpg

Skal ha' lavet bomber i siderne, i muslingeform som på billedet. Glæder mig, har allerede en liste med opskrifter og indkøbsliste! :)

Det bliver vaniljebunde overtrukket med chokolade, med chokolademousse, og hindbærmousse. Chokoladen forhindrer kagen i at blive snasket :)

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Invitationer

Inspirationsbilleder til invitationer, som jeg håber Miss-Mette ikke har noget imod at jeg bruger :cheerleader3:

post-45514-1287706494.jpg

post-45514-1287706847.jpg

post-45514-1287706725.jpg

Jeg udskifter båndet til en lilla/violet farve, og sætter muligvis andet logo på, og så har jeg de perfekte invitationer!

Elsker alt ved dem :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ked af at høre den nat du lige har været igennem. Men håber at det hele løser sig til sidst så du kan få et dejligt bryllup.

For os andre kan det måske virke som noget rod og måske ligegyldige ting, men vi har jo alle hver vores traditioner. Og jeg håber for dig at du kan få de traditioner med du ønsker. Måske når i en dag får børn så har I dannet nye traditioner for dem :thumbsupsmileyanim:

Er spændt på at se den kage du får lavet. Tror der er et stort arbejde i det så det er nok meget rart lige at få prøvet det først :-)

Super søde invitationer

0

Del dette indlæg

Som om det ikke havde været nok, hele situationen med mine svigerforældre, så finder jeg lige ud af at jobbet som jeg havde fået havde jeg alligevel ikke fået :thumbsupsmileyanim:

De indledende samtaler var overstået, og jeg skulle starte op mandag med oplæringen, men ingen havde kontaktet mig med tidspunkt. Så ringede dem op i dag og hun fortalte mig at der var sket en kommunikationsfejl, så holdet var nu fyldt op, og de havde glemt at sige det til mig :cheerleader3:

de tilbød mig opstart i slutningen af november.. Ja tak, jeg havde droppet alle jobansøgninger i en måned, fordi jeg havde regnet med det her skide arbejde! Uhhhh hvor er jeg dog frustreret lige nu! :tunge:

Havde lige brug for at lukke det ud :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Som om det ikke havde været nok, hele situationen med mine svigerforældre, så finder jeg lige ud af at jobbet som jeg havde fået havde jeg alligevel ikke fået :thumbsupsmileyanim:

De indledende samtaler var overstået, og jeg skulle starte op mandag med oplæringen, men ingen havde kontaktet mig med tidspunkt. Så ringede dem op i dag og hun fortalte mig at der var sket en kommunikationsfejl, så holdet var nu fyldt op, og de havde glemt at sige det til mig :cheerleader3:

de tilbød mig opstart i slutningen af november.. Ja tak, jeg havde droppet alle jobansøgninger i en måned, fordi jeg havde regnet med det her skide arbejde! Uhhhh hvor er jeg dog frustreret lige nu! :tunge:

Havde lige brug for at lukke det ud :rolleyes:

F**k, dårlig stil at glemme at fortælle dig det.. Tager du det så med start i slutningen af nov? Kan godt forstå du synes det er noget hø...

Mht til svigerforældre, så kender jeg lidt til det (overhovedet ikke så slemt som dig), men min svigerfar synes brylluppet er en unødvendig ting og kan ikke se hvorfor vi vil giftes, vi bor jo sammen i forvejen og har en lejlighed sammen. Vi skulle have holdt en ekstra fest hos dem, for alle de familiemedlemmer vi ikke har "råd" til at se på dagen med grilfest og hele baduljen, men det bliver nok ikke til noget! Det hele bunder vist ud i at vi ikke vil holde festen hos dem, men vælger at holde det i København, som de mener er MEGET dyrere og en meget dårlig ide - så skal vi åbenbart ud og låne penge... Og det skal vi altså ikke...

Anyway, ville bare sige, at du ikke er den eneste med trælse svigerforældre og uanset hvad så får I et fantastisk bryllup, selvom det er utrolig ærgerligt, at din htb skal undvære hans forældre på sådan en dag :pokey:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

F**k, dårlig stil at glemme at fortælle dig det.. Tager du det så med start i slutningen af nov? Kan godt forstå du synes det er noget hø...

Mht til svigerforældre, så kender jeg lidt til det (overhovedet ikke så slemt som dig), men min svigerfar synes brylluppet er en unødvendig ting og kan ikke se hvorfor vi vil giftes, vi bor jo sammen i forvejen og har en lejlighed sammen. Vi skulle have holdt en ekstra fest hos dem, for alle de familiemedlemmer vi ikke har "råd" til at se på dagen med grilfest og hele baduljen, men det bliver nok ikke til noget! Det hele bunder vist ud i at vi ikke vil holde festen hos dem, men vælger at holde det i København, som de mener er MEGET dyrere og en meget dårlig ide - så skal vi åbenbart ud og låne penge... Og det skal vi altså ikke...

Anyway, ville bare sige, at du ikke er den eneste med trælse svigerforældre og uanset hvad så får I et fantastisk bryllup, selvom det er utrolig ærgerlidt, at din htb skal undvære hans forældre på sådan en dag :pokey:

Jeg har ikke andet valg, jeg har søgt efter arbejde i lang tid, men ingen gider svare mig på mine jobansøgninger! :thumbsupsmileyanim:

Så det havde været en så stor lettelse både for mig og for htb, så han ikke behøvede stå alene med brylluppet. Jeg har en masse gæld jeg skal ha' betalt af (Har været uden arbejde i et halvt år, og får ikke SU eller kontanthjælp), så jeg havde været så lettet da de sagde jeg havde opstart d. 25. oktober :cheerleader3:

Jeg ved ikke engang om jeg har nogle rettigheder, da hele aftalen foregik mundtligt :)

Mine svigerforældre er imod brylluppet, da de mener at han er for ung og ikke ansvarlig nok til at blive gift. Vi har været sammen i 2 år, og vi er godt træt af at skulle bo så langt væk fra hinanden, at vi ikke gider vente mere :tunge: Så handlede det pludselig om hvem der fik det sidste ord, og det endte med at de ikke skulle med til brylluppet.

Det er rart at der er nogen der kan relatere til mit problem, for det er virkelig en øv situation at stå i. :rolleyes:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Jeg har ikke andet valg, jeg har søgt efter arbejde i lang tid, men ingen gider svare mig på mine jobansøgninger! :thumbsupsmileyanim:

Så det havde været en så stor lettelse både for mig og for htb, så han ikke behøvede stå alene med brylluppet. Jeg har en masse gæld jeg skal ha' betalt af (Har været uden arbejde i et halvt år, og får ikke SU eller kontanthjælp), så jeg havde været så lettet da de sagde jeg havde opstart d. 25. oktober :cheerleader3:

Jeg ved ikke engang om jeg har nogle rettigheder, da hele aftalen foregik mundtligt :)

Mine svigerforældre er imod brylluppet, da de mener at han er for ung og ikke ansvarlig nok til at blive gift. Vi har været sammen i 2 år, og vi er godt træt af at skulle bo så langt væk fra hinanden, at vi ikke gider vente mere :tunge: Så handlede det pludselig om hvem der fik det sidste ord, og det endte med at de ikke skulle med til brylluppet.

Det er rart at der er nogen der kan relatere til mit problem, for det er virkelig en øv situation at stå i. :rolleyes:

Kender ikke så meget til sådan noget, men jeg tror umiddelbart, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, men det er selvfølgelig ord mod ord... Men kan godt forstå, at du gerne bare til i gang, når du så kan, så I sammen kan spare op til bryllup og du kan få gælden ud af verden.. Bare af nysgerrighed, hvad er det for et job?

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil giftes nu og når det er rigtigt så er det jo rigtigt. Så er det ligemeget om man er 20 eller 30 år... Det er jo ikke fordi, det er større sandsynlighed for at man går fra hinanden når man møder hinanden tidligt, så jeg synes det er en tam undskyldning og man behøver jo ikke få børn med det samme, selvom man er gift. Jeg forstår ikke det med at skulle være ansvarlig for at blive gift, det er jo ikke mere end den ansvarlighed man har overfor hinanden, ved at være i et forhold..

Men det er godt at dine forældre så er med på det, selvom der så er uenighed omkring hvor det skal være :pokey:

0

Del dette indlæg

Kender ikke så meget til sådan noget, men jeg tror umiddelbart, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, men det er selvfølgelig ord mod ord... Men kan godt forstå, at du gerne bare til i gang, når du så kan, så I sammen kan spare op til bryllup og du kan få gælden ud af verden.. Bare af nysgerrighed, hvad er det for et job?

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil giftes nu og når det er rigtigt så er det jo rigtigt. Så er det ligemeget om man er 20 eller 30 år... Det er jo ikke fordi, det er større sandsynlighed for at man går fra hinanden når man møder hinanden tidligt, så jeg synes det er en tam undskyldning og man behøver jo ikke få børn med det samme, selvom man er gift. Jeg forstår ikke det med at skulle være ansvarlig for at blive gift, det er jo ikke mere end den ansvarlighed man har overfor hinanden, ved at være i et forhold..

Men det er godt at dine forældre så er med på det, selvom der så er uenighed omkring hvor det skal være :pokey:

Det var et arbejde som IT-Supporter for NemID og Digital Signatur. Jeg hjælper i forvejen mange arabere med at sætte det op, da de ikke forstår hvad hele det NemID går ud på, og jeg er en haj til computere, så hvorfor ikke få et arbejde, som jeg ved jeg er rigtig dygtig til. Hun fortalte mig at de ringer til mig på mandag, og der får de en ordentlig omgang af mig!

Vi har også først planer om børn, om et par år, hvor vi har samlet op til hus osv. Vi skal ikke ha' børn, før vi er økonomisk klar til det.

Vi ved begge at vi elsker hinanden højere end noget andet, og det er præcis som du siger, er han ansvarlig nok til at have det her forhold, er han også ansvarlig nok til at være gift med mig.. Men dumme dumme svigerfar.. :rolleyes:

Øv hvor det hele bare er imod dig lige nu. Håber snart det vender :thumbsupsmileyanim:

Tak søde, håber jeg også selv :cheerleader3:

:tunge:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det er godt at dine forældre så er med på det, selvom der så er uenighed omkring hvor det skal være :thumbsupsmileyanim:

Det var et arbejde som IT-Supporter for NemID og Digital Signatur. Jeg hjælper i forvejen mange arabere med at sætte det op, da de ikke forstår hvad hele det NemID går ud på, og jeg er en haj til computere, så hvorfor ikke få et arbejde, som jeg ved jeg er rigtig dygtig til. Hun fortalte mig at de ringer til mig på mandag, og der får de en ordentlig omgang af mig!

Uh, det lyder også som et spændende job og ja, de skal da bare ha en omgang, så de sidder og får dårlig samvittighed, når nu de har røvrendt dig for en månedsløn...

0

Del dette indlæg

Cookieh..

Først et stort velkommen til BK- det er første gang jeg er faldet over din tråd :tunge: og må sige det er skønt med noget variation- super spændende at følge et bryllup med helt andre skikke og traditioner :thumbsupsmileyanim:

Du ser jo fantastisk ud i din kjole så smuk- Kan godt forstå du ikke kan vente med at skulle prøve den igen- jeg kender alt for godt det der med at forelske sig i sin kjole selvom det er den første man prøver :cheerleader3: DU bliver en gudesmuk brud og jeg tror ikke der bliver et øje tørt fra din htb eller familie- fantastisk med et langt slør.. WAUW

Er ked af at læse de omstændigheder du har været igennem ifht bryllupsplanlægningen- det lyder mega hårdt håber du har et godt netværk der kan bakke dig op :pokey:

Nu s jeg jo lige at du har fundet en virkelig billig person til at lave dine negle tror du evt man kunne få en aftale i stand med hende?? (bor i Randers)

Tænkte på hvor du er faldet over den taske du har på det første billede??

Kæmpe Kram fra Michelle

:rolleyes:

Glæder mig til fortsat at følge din tråd

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer