cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Cookieh..

Først et stort velkommen til BK- det er første gang jeg er faldet over din tråd :) og må sige det er skønt med noget variation- super spændende at følge et bryllup med helt andre skikke og traditioner :thumbsupsmileyanim:

Du ser jo fantastisk ud i din kjole så smuk- Kan godt forstå du ikke kan vente med at skulle prøve den igen- jeg kender alt for godt det der med at forelske sig i sin kjole selvom det er den første man prøver :tunge: DU bliver en gudesmuk brud og jeg tror ikke der bliver et øje tørt fra din htb eller familie- fantastisk med et langt slør.. WAUW

Er ked af at læse de omstændigheder du har været igennem ifht bryllupsplanlægningen- det lyder mega hårdt håber du har et godt netværk der kan bakke dig op :huh:

Nu s jeg jo lige at du har fundet en virkelig billig person til at lave dine negle tror du evt man kunne få en aftale i stand med hende?? (bor i Randers)

Tænkte på hvor du er faldet over den taske du har på det første billede??

Kæmpe Kram fra Michelle

:)

Glæder mig til fortsat at følge din tråd

Heeej, jeg har lige været inde at læse i din planlægningstråd, elsker at følge med alle herinde, selvom jeg er meget dårlig til at efterlade en kommentar :fløjt: men følger med i det hele :cheerleader3:

Og tak for de opmuntrende ord :kiss: Har fantastiske veninder og søskende (vi er 5 søskende :carrot: ) som er der for mig. Jo, tror jeg sagtens at du kan :pokey: Jeg vil mene hun tager 250,- for det når det ikke er en veninde, men du kan sagtens prutte om prisen med hende :rolleyes:

Ayeda Yashil Nazemi hedder hun, og hun er en super dejlig pige! Jeg kan også snakke med hende for dig hvis det er. :)

Tasken er fundet her

:b223:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kan evt lige skrives ved i en PM ang neglene.. Men lyder godt..

Lyder virkelig spændende med jeres bryllupskage din skitse viser ihvertfald dine kreative evner og mon ikke den bliver både overdådig og MUMS- Gad godt smage... :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe Knus

0

Del dette indlæg

Vi kan evt lige skrives ved i en PM ang neglene.. Men lyder godt..

Lyder virkelig spændende med jeres bryllupskage din skitse viser ihvertfald dine kreative evner og mon ikke den bliver både overdådig og MUMS- Gad godt smage... :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe Knus

Den er jeg helt med på, du skriver bare når det er :tunge:

Hvis du er i byen den dag, som kom endelig og få et stykke kage :pokey:

Jeg regner med at der bliver masser til overs :cheerleader3:

Glæder mig til Januar, der skal første prøvekage laves :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hvis jeg nu var bestemte mig for lidt mindre farver, så går jeg efter det her..

post-45514-1287852053.jpg

For en tidsløs makeup, ville jeg gå efter det her..

post-45514-1287852325.jpg

Makeupartisten på alle billeder er fra Schweiz, ville ønske hun boede i DK :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan kun sige wauw for en makeup.. Nu ved jeg jo ikke helt hvordan "kotumen" er ifht arabiske skikke altså om du må få lagt makeup (af en mand.. han er Homoseksuel) men kan varmt anbefale ham der skal lægge min brude makeup du kan se hans hjemmeside via min tråd..

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg nu var bestemte mig for lidt mindre farver, så går jeg efter det her..

post-45514-1287852053.jpg

For en tidsløs makeup, ville jeg gå efter det her..

post-45514-1287852325.jpg

Makeupartisten på alle billeder er fra Schweiz, ville ønske hun boede i DK :rolleyes:

Jeg kan kun sige wauw for en makeup.. Nu ved jeg jo ikke helt hvordan "kotumen" er ifht arabiske skikke altså om du må få lagt makeup (af en mand.. han er Homoseksuel) men kan varmt anbefale ham der skal lægge min brude makeup du kan se hans hjemmeside via min tråd..

Knus Michelle

Kotumen er en kvinde, men jeg er ikke så gammeldags på det punkt :thumbsupsmileyanim:

Ham tjekker jeg ud! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

juhuu også 8 måneders milepæl til mig :( nu er der dælme ikke lang tid til vi skal giftes hva!!! det fedt :thumbsupsmileyanim:

Kæresten blev helt vildt glad da jeg nævnte det :)

Nøøøøøøøøøj hvor jeg glæder miiiig :cheerleader3::rolleyes: :rolleyes:

Tillykke med milepælen! :griner:-

- Os til Mette selvfølgelig. Hehe. :hug:

Taaaaaaaaaaaak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Tillykke med milepælen...!!! :cheerleader3:

Taaaak! :hug: Der ikke så lang tid til endnu :rolleyes:

SÅÅ tror jeg vi har fundet fotograf! :thumbsupsmileyanim:

Hun er SUPER dygtig og priserne virker meget realistiske! Venter på endelig prisforslag fra hende, og så skal hun sgu bookes ! :rolleyes::(

Jane Søndberg er hjemmesiden, hvis nogen af jer har erfaringer med hende må i endelig sige til! :griner:- Kan ikke komme over hvor smukke hendes outdoor billeder er!

0

Del dette indlæg

Endelig tegner det til bedre tider for mig! :thumbsupsmileyanim:

En venlig dame ringede til mig fra det bureau som stod for ansættelsesprocessen for firmaet Logica, ang. den misforståelse der var sket mht. mit job. (Jeg var klar på den helt store skideballe, men hun lød simpelthen alt for venlig :hug: )

Hun forklarede mig, at det havde været en stor misforståelse og at hun var ked af den fejl som var opstået. Hun sagde at hun pt. kunne tilbyde mig oplæring i Ballerup fra d. 1. nov. til 5. nov, hvor jeg derefter kunne fortsætte her i Århus. Status er så, at jeg ingen kender i København. Så tænker bare hmmm, hva med overnatningen :griner:-

Min veninde kom så med den dejlige idé om at moskéen i København har lokaler man kan overnatte i hvis man selv medbringer sovepose, så jeg tror sgu jeg takker ja til det tilbud! :(

Den anden dejlige nyhed, min dejlige dejlige mand kommer til Danmark næste måned med sin storebror, for at lave den islamiske vielse hos en imam, hvor vi derefter teknisk set er mand og kone :rolleyes: Det har vi valgt at gøre nu, så vi kan bevise over for hans far at vi er seriøse omkring det her, og så elsker jeg tanken om at vies med ham :rolleyes: Det plejer man så at fejre med bryllupsfest, hvilket først blir til juni :)

Ahhh, jeg er rigtig glad i dag, heldet er heldigvis med mig igen! :cheerleader3:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Tillykke med milepælen...!!! :rolleyes:

Taaaak! :) Der ikke så lang tid til endnu :rolleyes:

SÅÅ tror jeg vi har fundet fotograf! :thumbsupsmileyanim:

Hun er SUPER dygtig og priserne virker meget realistiske! Venter på endelig prisforslag fra hende, og så skal hun sgu bookes ! :griner:-:(

Jane Søndberg er hjemmesiden, hvis nogen af jer har erfaringer med hende må i endelig sige til! :hug: Kan ikke komme over hvor smukke hendes outdoor billeder er!

Den fotograf ser da ret dygtig ud - Det skal nok blive godt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig tegner det til bedre tider for mig! :)

En venlig dame ringede til mig fra det bureau som stod for ansættelsesprocessen for firmaet Logica, ang. den misforståelse der var sket mht. mit job. (Jeg var klar på den helt store skideballe, men hun lød simpelthen alt for venlig :oops: )

Hun forklarede mig, at det havde været en stor misforståelse og at hun var ked af den fejl som var opstået. Hun sagde at hun pt. kunne tilbyde mig oplæring i Ballerup fra d. 1. nov. til 5. nov, hvor jeg derefter kunne fortsætte her i Århus. Status er så, at jeg ingen kender i København. Så tænker bare hmmm, hva med overnatningen :blink:

Min veninde kom så med den dejlige idé om at moskéen i København har lokaler man kan overnatte i hvis man selv medbringer sovepose, så jeg tror sgu jeg takker ja til det tilbud! :cheerleader3:

Den anden dejlige nyhed, min dejlige dejlige mand kommer til Danmark næste måned med sin storebror, for at lave den islamiske vielse hos en imam, hvor vi derefter teknisk set er mand og kone :) Det har vi valgt at gøre nu, så vi kan bevise over for hans far at vi er seriøse omkring det her, og så elsker jeg tanken om at vies med ham :) Det plejer man så at fejre med bryllupsfest, hvilket først blir til juni :rolleyes:

Ahhh, jeg er rigtig glad i dag, heldet er heldigvis med mig igen! :rolleyes:

Super spændende med fotograf, hun ser virkelig god ud :)

Og :griner:-:thumbsupsmileyanim: med job og oplæringen - det er da super med moskéen og at du kan overnatte der :(

Hvor er det godt, at I gør det lidt anderledes for at vise dine svigerforældre at I virkelig mener det :) Kan godt forstå du bare glæder dig til at blive hans hustu - det er bare så stort og fantastisk :hug: Hvad så med at bo sammen? Venter I med det til sommer efter festen?

0

Del dette indlæg

Super spændende med fotograf, hun ser virkelig god ud :)

Og :):thumbsupsmileyanim: med job og oplæringen - det er da super med moskéen og at du kan overnatte der :(

Hvor er det godt, at I gør det lidt anderledes for at vise dine svigerforældre at I virkelig mener det :) Kan godt forstå du bare glæder dig til at blive hans hustu - det er bare så stort og fantastisk :cheerleader3: Hvad så med at bo sammen? Venter I med det til sommer efter festen?

"Kotumen" :rolleyes: er, at man flytter sammen efter festlighederne :rolleyes: Men vi kan ikke af tekniske grunde, jeg er først færdig med at studere hollandsk til maj, og han har ikke mulighed for at flytte til Danmark, så vi må lige nøjes med at være "forlovede" lidt endnu :blink:

Kæresten foreslog lige i går aftes vores bryllupsrejse :oops:

Han vil ha' at direkte efter festen (i hans suit og min kæmpe store hvide kjole) tager vi ud til lufthavnen og rejser til egypten og holder honeymoon der i 2 uger :)

Jeg må gi' ham at det er egentlig en skøn tanke, men gider jeg rende rundt med den store kjole og sidde og brokke mig hele natten over at jeg er så søvnig? :)

Han blev skuffet og sagde, fint så tager vi bare afsted efter at ha' sovet.. Ved ikke hvad jeg skal gøre, min veninde siger det en skøn idé og at jeg burde overveje det for alvor :)

Uhhh hvor jeg glæder mig til at se ham i november! :griner:-:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Kotumen" :( er, at man flytter sammen efter festlighederne :thumbsupsmileyanim: Men vi kan ikke af tekniske grunde, jeg er først færdig med at studere hollandsk til maj, og han har ikke mulighed for at flytte til Danmark, så vi må lige nøjes med at være "forlovede" lidt endnu :griner:-

Kæresten foreslog lige i går aftes vores bryllupsrejse :hug:

Han vil ha' at direkte efter festen (i hans suit og min kæmpe store hvide kjole) tager vi ud til lufthavnen og rejser til egypten og holder honeymoon der i 2 uger :)

Jeg må gi' ham at det er egentlig en skøn tanke, men gider jeg rende rundt med den store kjole og sidde og brokke mig hele natten over at jeg er så søvnig? :rolleyes:

Han blev skuffet og sagde, fint så tager vi bare afsted efter at ha' sovet.. Ved ikke hvad jeg skal gøre, min veninde siger det en skøn idé og at jeg burde overveje det for alvor :rolleyes:

Uhhh hvor jeg glæder mig til at se ham i november! :):cheerleader3:

Ja, det er jo dejligt alligevel, at "nøjes" med at være forlovede. Kan ikke huske om du har skrevet det før, men flytter du så til Holland efter brylluppet?

Jeg synes det lyder som en super ide, at tage ud i lufthavnen efter festen - hvis du ikke gider rende rundt med den store kjole, så må du jo bare købe en mere praktisk, men lækker nr. 2 kjole - man kan jo ikke have for mange kjoler eller sko til sådan en event ;)

0

Del dette indlæg

Ja, det er jo dejligt alligevel, at "nøjes" med at være forlovede. Kan ikke huske om du har skrevet det før, men flytter du så til Holland efter brylluppet?

Jeg synes det lyder som en super ide, at tage ud i lufthavnen efter festen - hvis du ikke gider rende rundt med den store kjole, så må du jo bare købe en mere praktisk, men lækker nr. 2 kjole - man kan jo ikke have for mange kjoler eller sko til sådan en event ;)

Jeg flytter til Holland jo, hvor jeg skal studere arkitektur i Delft. :)

Er i fuld gang med at lære hollandsk :rolleyes:

Uhhhh en chance for at købe flere kjoler!! :thumbsupsmileyanim::(

Sikke da en fed ide! :cheerleader3:

Ikke værst, jeg ser mulighederne nu :grin2:

0

Del dette indlæg

Jeg flytter til Holland jo, hvor jeg skal studere arkitektur i Delft. :cheerleader3:

Er i fuld gang med at lære hollandsk :hug:

Uhhhh en chance for at købe flere kjoler!! :thumbsupsmileyanim::(

Sikke da en fed ide! :rolleyes:

Ikke værst, jeg ser mulighederne nu :grin2:

Ja, man må aldrig se begrænsninger, men muligheder :rolleyes::griner:- Havde fanget at du læser hollansk, men ikke at du skulle læse videre dernede - det bliver da super spændende :)

0

Del dette indlæg

Dejligt at det hele kører lidt mere nu, og det lyder da godt med jobbet - selvom det er lidt bøvlet med overnatning. :cheerleader3:

Og hvor bliver det spændende når I officielt bliver mand og kone!! :(

OG - så synes jeg faktisk at idéen om at sidde i en flyver i stor brudekjole er DØDromantisk. :) Jeg er vild med tanken! :thumbsupsmileyanim: MEN - er der ruter sådan efter bryllupsfesten? En lørdag sen aften/nat????

0

Del dette indlæg

Dejligt at det hele kører lidt mere nu, og det lyder da godt med jobbet - selvom det er lidt bøvlet med overnatning. :rolleyes:

Og hvor bliver det spændende når I officielt bliver mand og kone!! :(

OG - så synes jeg faktisk at idéen om at sidde i en flyver i stor brudekjole er DØDromantisk. :cheerleader3: Jeg er vild med tanken! :thumbsupsmileyanim: MEN - er der ruter sådan efter bryllupsfesten? En lørdag sen aften/nat????

Jaaah, men har hårdt brug for pengene, så er nødt til at tage imod. :rolleyes:

Vi regner med at tage afsted fra Kastrup Lufthavn, og forhåbentlig afgår der et fly, det plejer der at gøre til syrien :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer