cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Velkommen

Hvor er din kjole bare smuk til dig - WOW en talje! :)

Jeg synes lilla + guld lyder rigtig smukt sammen, så den kombination får lige min stemme.

Super sejt, at du er ved at lære Hollandsk - min kæreste lærte dansk "for mig", så stor respekt herfra :cheerleader3:

Så får man lært at svare indlæg direkte :)

Hvor kommer han fra? :cheerleader3:

Godt, så har jeg en for guld/lilla tema :)

og tak for kompliment, jeg vidste ikke selv at jeg havde sådan en talje :)

Han er fra Irland, så vi havde jo engelsk som sprog da vi mødtes, men da han flyttede til Danmark gik han igang med at lære dansk...det er nu engang rart at kunne sproget i det land man bor i - men nemt har det ikke været for ham :)

Imponerende kage - tror snildt jeg kunne spise alle lag selv, elsker kage :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Smuk smuk kage! Menæh... det er da ikke noget ved, hvis den smager kedeligt. :cheerleader3: Hvordan kan det være? Mon ikke I kan få nogen til at lave en, der smager fantastisk? :cheerleader3:

Tro mig, min kæreste er ALT for madglad til at nøjes med en smuk, men kedelig kage :)

Han vil ha' det bedste, og han VED hvor højt jeg elsker chokolade, så den skal nok smage himmelsk! :)

Det er nu engang sådan at arabere er forfærdeligt overfladiske :)

De vil bare imponere med mange lag sat sammen på de vildeste måder, end at ha' noget der smager godt. :)

Han er fra Irland, så vi havde jo engelsk som sprog da vi mødtes, men da han flyttede til Danmark gik han igang med at lære dansk...det er nu engang rart at kunne sproget i det land man bor i - men nemt har det ikke været for ham :blush:

Imponerende kage - tror snildt jeg kunne spise alle lag selv, elsker kage :cheerleader3:

Tro mig, det noget af en kamp, da jeg aldrig har brudt mig om hollandsk. Jeg tror dansk er endnu værre, for Motez synes vi mumler. Han kan ikke rigtig definere hvad det er vi siger :)

Men respekt til ham at han vil gøre det for dig! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok en vild kage! Men den er vel også beregnet til sådan et bryllup med 2-300 gæster som du snakkede om? :)

Men det er et rigitig godt inspirationsbillede af hvad du gerne vil have. Uhm jeg elsker kager! :cheerleader3:

Jep det er den nemlig ;)

Jeg elsker også kager, og det er mine deller bevis på :)

0

Del dette indlæg

Brudetaske

Jeg er indtil videre afklaret med at min brudetaske skal være i ivory og at det ikke skal være en håndholdt clutch, men at den skal ha' en kæde.

Jeg har indtil videre fundet de her til ekstremt gode priser

post-45514-1287515265.jpg

post-45514-1287515259.jpg

post-45514-1287515628.jpg

post-45514-1287515863.jpg

Jeg synes de er super smukke, men elsker virkelig den med roserne og den nederste :cheerleader3:

Skoene er til gengæld noget af et dilemma. Jeg er 177 cm høj, og min kæreste er 183 cm. Tager jeg en 5 cm hæl på, vil jeg virke højere end ham :)

Og jeg ved at han ikke vil bryde sig om at jeg er højere end ham. På den anden side, så får man altid en bedre kropsholdning af at ha' høje hæle på, så jeg skal ned i minimum højde, hvilket vil sige 1-3 cm :)

Jeg bruger str. 42 og jeg synes det er SÅ møgsvært at finde pæne sko til mig :)

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Hej Cookieh

Ville lige sige hej, og at du ser helt fantastisk ud i kjolen. Jeg mødte dig kort i mandags, og så dig live. WAAAUW! (Jeg er hende tossen, der kom ind i butikken mens du prøvede og lige fik lov til at se sin kjole.... IGEN!!)

Velkommen på bryllupsklar:)

Mange hilsner fra Camilla

PS: Nurgül er helt, helt, helt fantastisk!!!

Kjolen! suk..

Ja, det min absolut yndlingsdel! Jeg bestilte tid hos Bride House i Århus. Nurgül som betjente stedet var en af de venligste mennesker jeg nogensinde har mødt!

Jeg mødte ind første gang med 3 af mine tætteste (og ærlige) veninder. Jeg startede med at fortælle hende hvad jeg havde tænkt på. Den skulle være stropløs, det skulle være en "stor" kjole med langt slæb og den skulle have korsetryg. Intet tyl, meget gerne blonder, sten og perler. Jeg er en forholdsvis stor pige, så var usikker på om jeg ville finde noget smukt. Jeg er til daglig en størrelse 46. Nurgül kiggede på mig i et par sekunder, spurgte mig ang. budget, så hun kunne fravælge de dyre kjoler for ikke at gøre det sværere for mig :cheerleader3: og fandt så ellers en kjole frem som opfyldte mine krav, og så tog hun 2 kjoler mere frem, som hun var ret sikker på at jeg ville elske mere. Jeg er heldigvis ikke bange for at prøve noget nyt, så tog imod det. Kjolen som jeg havde bedt om, så simpelthen så forkert ud på mig, og den skulle straks af igen. Den anden kjole så bare SÅ smuk ud, men jeg brød mig slet ikke om den forneden, da den var lidt for kedelig efter min smag. Så var der den tredje kjole..... Jeg vidste i det sekund jeg fik den på, at her var kjolen som ville gøre mig til den smukkeste brud nogensinde! Aldrig har jeg elsket en kjole så højt som jeg elskede denne.

Jeg havde troet jeg ville ende med at gå frem og tilbage mellem forskellige butikker før jeg kunne beslutte mig, men nej, det var den her! Ved første prøvning! Til mit dejlige held var den tilmed nedsat 20 %, så depositum blev indbetalt på stedet :) Jeg roser hende til skyerne, hun vidste lige præcis hvad der ville passe godt til mig og man får hurtigt et super afslappet forhold til hende. Jeg ligner jo en størrelse 40 i den kjole :) Hun forklarede at sådan en kjole vil fremhæve min talje, som hun syntes var super smuk, så hvorfor gemme det.

I får liiige et billede med

3166zau.jpg

Billedet er ikke i god kvalitet, kjolen er to tusinde gange smukkere i virkeligheden

Da min mor pt. er i Haderslev har hun ikke haft mulighed for at se mig i den, så jeg sendte hende billeder i dag. Hun ringede til mig og tudbrølede i telefonen og snakkede om hvor smuk jeg så ud og at hun aldrig havde troet jeg ville finde så smuk en kjole. Åhhhhh min dejlige mor!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Rigtig spændende at læse med her.

Jeg er 176cm og HTB 178cm. Jeg regner dog med at tage mellem 3 og 7cm hæl på. En pæn herresko har trods alt også ca.2 cm hæl, så det udligner sig vel næææsten...

elegantsteps.co.uk har masser af brudesko i 42 (også pæne ;) )

God jagt!

0

Del dette indlæg

Hej Cookieh

Ville lige sige hej, og at du ser helt fantastisk ud i kjolen. Jeg mødte dig kort i mandags, og så dig live. WAAAUW! (Jeg er hende tossen, der kom ind i butikken mens du prøvede og lige fik lov til at se sin kjole.... IGEN!!)

Velkommen på bryllupsklar:)

Mange hilsner fra Camilla

PS: Nurgül er helt, helt, helt fantastisk!!!

heeej !!! :D Ej hvor er det sjovt at jeg møder dig herinde. :thumbsupsmileyanim: Tusind tak, dine søde ord betyder meget! :rolleyes:

Jeg var også inde igen i dag for at prøve kjolen endnu en gang :) :fløjt: Det gør ens dag så meget bedre! Smugkiggede også til din kjole, nøj den var så smuk! :)

Kram herfra! :tunge:

Velkommen til :cheerleader3:

Rigtig spændende at læse med her.

Jeg er 176cm og HTB 178cm. Jeg regner dog med at tage mellem 3 og 7cm hæl på. En pæn herresko har trods alt også ca.2 cm hæl, så det udligner sig vel næææsten...

elegantsteps.co.uk har masser af brudesko i 42 (også pæne ;) )

God jagt!

Tusind tak for link og ord! Tjaa, min mor ville aldrig gå med til at jeg skal ha' lav hæl, for en rigtig brud skal vel ha' rigtige brudesko :huh:

Så jeg ender nok med alm. hæl, men vil virkelig ikke virke højere end ham, så hans sko har bare at ha' ordentlig hæl på :pokey:

Jeg tager et nærmere kig på hjemmesiden! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen :tunge:

Glæder mig til at følge din tråd - vi deler jo bryllupsdato :thumbsupsmileyanim:

Mange tak! :rolleyes:

Ej hvor sjovt, vi kan følge hinanden op til brylluppet! :carrot:

Skal lige tjekke om du har en planlægningstråd, den vil jeg da gerne følge med i, for at se hvor langt bagude jeg er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Det blir super spændende at følge et lidt anderledes bryllup :rolleyes: Og sikke mange ting I har styr på.. Det bliver sjovt, at se hvordan resten af jeres fest bliver...

Og jeg gad for øvrigt godt komme til Århus, for at være en del af sådan en fest og ikke mindst kage :cheerleader3: (og mangler en smiley der savler;))

0

Del dette indlæg

Velkommen til :cheerleader3:

Det blir super spændende at følge et lidt anderledes bryllup :pokey: Og sikke mange ting I har styr på.. Det bliver sjovt, at se hvordan resten af jeres fest bliver...

Og jeg gad for øvrigt godt komme til Århus, for at være en del af sådan en fest og ikke mindst kage :rolleyes: (og mangler en smiley der savler;))

Skriv endelig hvis du er i Århus på det tidspunkt, så er du mere end velkommen :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også super nervøs om alt nu går som vi vil ha' det. :tunge:

0

Del dette indlæg

Velkommen :tunge:

Glæder mig til at følge din tråd - vi deler jo bryllupsdato :thumbsupsmileyanim:

Mange tak! :rolleyes:

Ej hvor sjovt, vi kan følge hinanden op til brylluppet! :carrot:

Skal lige tjekke om du har en planlægningstråd, den vil jeg da gerne følge med i, for at se hvor langt bagude jeg er :cheerleader3:

Jeg kan se du har fundet min planlægningstråd, jeg er bare desværre ikke så god til at få den opdateret - må lige stramme mig an ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Negle

Så har jeg endelig besluttet mig for at jeg skal ha' superfede negle! Jeg tror det er sådan noget akrylgele noget der males på neglene, men dygtig det er hun! Har mødt hende gennem nogle venner, og de har kun rost hendes arbejde. Her er et eksempel:

29514_401750284527_784404527_4071710_3731205_n.jpg

Jeg synes hun er super dygtig :thumbsupsmileyanim:

28714_401383144527_784404527_4063027_3302374_n.jpg

Læg mærke til citrusfrugterne :cheerleader3:

Hun tager 200 kr for det, men til gengæld er det mere behageligt end kunstige negle!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen velkommen til, også fra mig af :rolleyes: Hvor er det bare spændende, og sikke en smuk kjole du har fundet, og hvilken talje :tunge: ... og det er et supersmukt slør du har billede af der.

Hvor ser I altså bare søde ud sammen... jeg glæder mig virkelig til at følge hele din (jeres) planlægning.

Med hensyn til farvevalg så synes jeg at begge kombinationer er superflotte :thumbsupsmileyanim: . Jeg synes at lilla og guld giver et lidt andet udtryk end lilla og sort - lilla og guld forbinder jeg med det mere pompøst og prinsesseagtige, mens lilla og sort er måske lidt mere moderne og enkelt - og jeg synes absolut sagtens at man kan have sort med som bryllupsfarve.

Jeg glæder mig til at høre hvad du vælger - det skal nok blive flot uanset hvad :cheerleader3:

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Jamen velkommen til, også fra mig af :) Hvor er det bare spændende, og sikke en smuk kjole du har fundet, og hvilken talje :fløjt: ... og det er et supersmukt slør du har billede af der.

Hvor ser I altså bare søde ud sammen... jeg glæder mig virkelig til at følge hele din (jeres) planlægning.

Med hensyn til farvevalg så synes jeg at begge kombinationer er superflotte :thumbsupsmileyanim: . Jeg synes at lilla og guld giver et lidt andet udtryk end lilla og sort - lilla og guld forbinder jeg med det mere pompøst og prinsesseagtige, mens lilla og sort er måske lidt mere moderne og enkelt - og jeg synes absolut sagtens at man kan have sort med som bryllupsfarve.

Jeg glæder mig til at høre hvad du vælger - det skal nok blive flot uanset hvad :rolleyes:

Tusind tak :)

Planlægning har indtil videre været min, men kæresten blandede sig i går for første gang og sagde at han gerne vil købe dug osv. ind i lilla og guld :cheerleader3: Fint nok, jeg er den eneste som har ævlet bryllup konstant, så hvis det er de farver han gerne vil ha' :pokey:

Han har også foreslået tøj til sig selv. En Hugo Boss suit som han kaldte det. Jeg er helt fortabt når det kommer til herretøj, da jeg har en far der hader at gå i slips og jakkesæt :)

Men det er i retning af det her:

PasoliniMovie-Dark-Grey.jpg

962195-p-2x.jpg

Jeg er helt vild med den nederste, han ville se SÅ godt ud i den! Glæder mig til at vi skal gå ud og købe sættet :tunge:

0

Del dette indlæg

Hold op det skrider jo frem ad i din planlægning :-)

Super fede tasker, og den med roserne kunne da være sjov da den er lidt anderledes.

Hvad ang. sko så har jeg tidligere været i en sko butik, og vi fik sjældent sko hjem i din størrelse, men mener at have hørt at der ligger en sko butik her på djursland som kun har sko i str 41 og op efter. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men den ligger et sted i nærheden af Rønde. ellers burde sko butikker i Århus kende til den.

0

Del dette indlæg

Hold op det skrider jo frem ad i din planlægning :-)

Super fede tasker, og den med roserne kunne da være sjov da den er lidt anderledes.

Hvad ang. sko så har jeg tidligere været i en sko butik, og vi fik sjældent sko hjem i din størrelse, men mener at have hørt at der ligger en sko butik her på djursland som kun har sko i str 41 og op efter. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men den ligger et sted i nærheden af Rønde. ellers burde sko butikker i Århus kende til den.

Ja, jeg har kun bryllup i hovedet for tiden :thumbsupsmileyanim:

Overvejer stadig hvad der vil se godt ud til kjolen, og tænkte nemlig at roserne vil være fede, da min kjole ikke er overpyntet :rolleyes:

Og tusind tak, skal nok søge efter dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Monogram

Så er jeg blevet færdig med mit første forsøg på at lave et fedt monogram. Ikke værst, jeg synes det er rigtig pænt :rolleyes:

post-45514-1287574842.jpg

Nogle der har erfaringer med hvor man kan købe stempel henne? :thumbsupsmileyanim:

Helst fra Danmark eller UK, for jeg blir ALTID nuppet i told når jeg bestiller fra USA eller Kina :tunge:

:cheerleader3:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer