cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Tillykke med milepælen :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det da en fantastisk kjole du har fundet!! Kan i hvert fald godt forstå at du ikke kan få den ud af hovedet ;)

Jeg savner den helt vildt meget lige nu. Den står nede i Bride House. Ekspedienten dernede rådede mig til ikke at prøve den for mange gange, så den forblev helt ren. Men når man ligesom ikke har set den i et stykke tid, og ser alle mulige andre kjoler, bliver man helt i tvivl om man nu har valgt rigtigt. :( Jeg er sikker på at følelsen går væk når jeg får den på igen, men hvad nu hvis :(

Kom lige til at se du er nået en milepæl :)

Tillykke :)

Taaaaak :hug:

Tillykke med milepælen :) :) :o

Selv kæresten var glad :)

Måske der er noget du kan bruge her :)

Du er en sveske! Det lige præcis sådan noget her jeg mangler. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Asmaa!

Nu har jeg været igennem hele din tråd - og hvor er det altså spændende alt sammen! :thumbsupsmileyanim::)

Tusind tak for din søde besked i min tråd - jeg kan kun sige det samme om dig: smuk kvinde, lækker stil, FANTASTISK kjole og super makeup-smag :)

Jeg glæder mig til at følge videre med i planlægningen af jeres bryllup med masse spændende traditioner.

0

Del dette indlæg

Bryllupssmykker..

Jeg har forelsket mig i de her arabiske smykker..

De er af mærket Lazurde, som er ekstremt populært i hele den mellemøstlige verden.

post-45514-1290801110.jpg

Det er specielt halskæden jeg er vild med.. Men én ting er at jeg ikke kan få fat i den her i Danmark, en anden er at jeg ikke ville ha' råd til den hvis jeg skulle ha' den fra Lazurde. Jeg synes bare det er svært at lede efter sådanne halskæder. For når man kigger på chanti osv, så er det kun guldkæder med vedhæng, som ikke siger mig så meget. Det skal ikke være en kæde, men meget ekstravagant hvis man kan sige det sådan. Hvordan søger jeg efter det, når jeg ikke engang kan forklare det :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bryllupssmykker..

De er af mærket Lazurde, som er ekstremt populært i hele den mellemøstlige verden.

Det er specielt halskæden jeg er vild med.. Men én ting er at jeg ikke kan få fat i den her i Danmark, en anden er at jeg ikke ville ha' råd til den hvis jeg skulle ha' den fra Lazurde. Jeg synes bare det er svært at lede efter sådanne halskæder. For når man kigger på chanti osv, så er det kun guldkæder med vedhæng, som ikke siger mig så meget. Det skal ikke være en kæde, men meget ekstravagant hvis man kan sige det sådan. Hvordan søger jeg efter det, når jeg ikke engang kan forklare det :) :)

Super fed kæde :thumbsupsmileyanim: Jeg tænker bare lige på om du evt. kan skrive til Maidor (maidor.com) og foresprøger om de kan lave noget lignende? De laver jo vielsesringe ud fra billeder, så måske laver de også andre ting :) Der kan man i hvert fald spare mange penge, vi har lige fået svar på et sæt ringe, der herhjemme ville koste næsten 11000 kr, men i Canada ca. 6300 kr inkl. porto til DK...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det slør er bare så smukt... det er lige sådan et jeg vil have :0)

Slør og tørklæde

Mht. tørklæde og slør, har vi besluttet at dele brylluppet op. Jeg nægter simpelthen at have tørklæde til brylluppet, så først tager vi billeder med fotografen, derefter følger min kæreste mig ind til brylluppet og smutter lidt igen. De første to timer af brylluppet fejrer jeg det med de kvindelige gæster, hvor vi fyrer den af :thumbsupsmileyanim:

Imellem tiden bliver min HTB fejret af de mandlige gæster, inden han kommer tilbage igen. Jeg fejrer festen med ham i halvanden times tid, hvor maden serveres. Derefter har jeg aftalt med en af mine søde veninder at hun skal give mig tørklæde på, mens bordene ryddes af så folk ikke lægger mærke til at jeg er væk. :)

Hun er super dygtig til det, et eksempel på hendes tørklæder

38985_420989567230_650317230_5221613_6161048_n.jpg

Derfor skal min frisure være noget der nemt kan tildækkes igen. Så tager jeg en langærmet bolero på og jeg er ready to go :)

Så skærer vi kagen ud og danser resten af aftenen med alle gæsterne, både mænd og kvinder :):)

Mht. slør kan i (måske) på billedet af **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** se at det er 2 meter langt og 3 meter bredt. Det er et enormt slør, men den er helt simpel. Jeg overvejede blondekant, men jeg tænker lidt over det endnu før jeg beslutter mig.

post-45514-1287486353.jpg

post-45514-1287486357.jpg

Noget lignende, det vigtigste er bare at det er gulvlangt.

0

Del dette indlæg

Lige en helt anden ting... Jeg er helt ny herinde, så hvordan laver man sådan en planlægnings tråd...?

Nu skal bare oprette et nyt emne, hvor du fortæller os lidt om dig selv, og så hver gang du vil komme med noget noget, så trykker du "besvar" inde i dit eget emne. :)

Er det sløret på det første billede du snakker om? Den er rigtig smuk og kan fåes i Lilly :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bryllupssmykker..

Det er specielt halskæden jeg er vild med.. Men én ting er at jeg ikke kan få fat i den her i Danmark, en anden er at jeg ikke ville ha' råd til den hvis jeg skulle ha' den fra Lazurde. Jeg synes bare det er svært at lede efter sådanne halskæder. For når man kigger på chanti osv, så er det kun guldkæder med vedhæng, som ikke siger mig så meget. Det skal ikke være en kæde, men meget ekstravagant hvis man kan sige det sådan. Hvordan søger jeg efter det, når jeg ikke engang kan forklare det :) :)

Super fed kæde :thumbsupsmileyanim: Jeg tænker bare lige på om du evt. kan skrive til Maidor (maidor.com) og foresprøger om de kan lave noget lignende? De laver jo vielsesringe ud fra billeder, så måske laver de også andre ting :) Der kan man i hvert fald spare mange penge, vi har lige fået svar på et sæt ringe, der herhjemme ville koste næsten 11000 kr, men i Canada ca. 6300 kr inkl. porto til DK...

Har skrevet til dem :)

Taaak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Asmaa!

Nu har jeg været igennem hele din tråd - og hvor er det altså spændende alt sammen! :thumbsupsmileyanim::)

Tusind tak for din søde besked i min tråd - jeg kan kun sige det samme om dig: smuk kvinde, lækker stil, FANTASTISK kjole og super makeup-smag :)

Jeg glæder mig til at følge videre med i planlægningen af jeres bryllup med masse spændende traditioner.

Mange tak sødeste Lærke :)

0

Del dette indlæg

Så kom jeg igennem din efterhånden lange, men spændende tråd. Lyder som et super spændende bryllup. Og FANTASTISK kjole, der klæder dig helt vildt godt. Er helt pjattet med de første billeder af make-up'en. Tænk at kunne bære det, som kun mellemøstlige kvinder kan :-)

Ked af at høre om familieindviklinger, men håber I får et eventyrligt bryllup alligevel.

Glæder mig til at følge med videre :-)

Knus

Malou

0

Del dette indlæg

Wow for en halskæde - den er fantastisk og lige mig!!! Håber, du finder noget der ligner - har du prøvet etsy og ebay? Og så skal du da også lige have et forsinket tillykke med milepælen :)

Min kjole er jo ikke overpyntet, så tænkte halskæden vil gå perfekt til kjolen. Jeg er helt sikkert et guld menneske, så min diadem skal også være i guld :thumbsupsmileyanim:

Og tak, havde ikke tænkt på etsy :cheerleader3:

Synes bare ikke at jeg finder noget når jeg søger arabic jewelry, måske skulle jeg bare søge gold necklace. Hmm må lige prøve :balloons:

Nå ja, og så har jeg meldt mig til i babyklar.dk :)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, hvor jeg glæder mig til at være mor. Men må vente lidt endnu, da økonomien slet ikke er til det :)

Men vil gerne følge med, elsker at læse om gravide kvinder, det er så dejligt livsbekræftende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cookieh

Ville lige sige hej, og at du ser helt fantastisk ud i kjolen. Jeg mødte dig kort i mandags, og så dig live. WAAAUW! (Jeg er hende tossen, der kom ind i butikken mens du prøvede og lige fik lov til at se sin kjole.... IGEN!!)

Velkommen på bryllupsklar:)

Mange hilsner fra Camilla

PS: Nurgül er helt, helt, helt fantastisk!!!

Kjolen! suk..

Ja, det min absolut yndlingsdel! Jeg bestilte tid hos Bride House i Århus. Nurgül som betjente stedet var en af de venligste mennesker jeg nogensinde har mødt!

Jeg mødte ind første gang med 3 af mine tætteste (og ærlige) veninder. Jeg startede med at fortælle hende hvad jeg havde tænkt på. Den skulle være stropløs, det skulle være en "stor" kjole med langt slæb og den skulle have korsetryg. Intet tyl, meget gerne blonder, sten og perler. Jeg er en forholdsvis stor pige, så var usikker på om jeg ville finde noget smukt. Jeg er til daglig en størrelse 46. Nurgül kiggede på mig i et par sekunder, spurgte mig ang. budget, så hun kunne fravælge de dyre kjoler for ikke at gøre det sværere for mig :thumbsupsmileyanim: og fandt så ellers en kjole frem som opfyldte mine krav, og så tog hun 2 kjoler mere frem, som hun var ret sikker på at jeg ville elske mere. Jeg er heldigvis ikke bange for at prøve noget nyt, så tog imod det. Kjolen som jeg havde bedt om, så simpelthen så forkert ud på mig, og den skulle straks af igen. Den anden kjole så bare SÅ smuk ud, men jeg brød mig slet ikke om den forneden, da den var lidt for kedelig efter min smag. Så var der den tredje kjole..... Jeg vidste i det sekund jeg fik den på, at her var kjolen som ville gøre mig til den smukkeste brud nogensinde! Aldrig har jeg elsket en kjole så højt som jeg elskede denne.

Jeg havde troet jeg ville ende med at gå frem og tilbage mellem forskellige butikker før jeg kunne beslutte mig, men nej, det var den her! Ved første prøvning! Til mit dejlige held var den tilmed nedsat 20 %, så depositum blev indbetalt på stedet :cheerleader3: Jeg roser hende til skyerne, hun vidste lige præcis hvad der ville passe godt til mig og man får hurtigt et super afslappet forhold til hende. Jeg ligner jo en størrelse 40 i den kjole :) Hun forklarede at sådan en kjole vil fremhæve min talje, som hun syntes var super smuk, så hvorfor gemme det.

I får liiige et billede med

3166zau.jpg

Billedet er ikke i god kvalitet, kjolen er to tusinde gange smukkere i virkeligheden

Da min mor pt. er i Haderslev har hun ikke haft mulighed for at se mig i den, så jeg sendte hende billeder i dag. Hun ringede til mig og tudbrølede i telefonen og snakkede om hvor smuk jeg så ud og at hun aldrig havde troet jeg ville finde så smuk en kjole. Åhhhhh min dejlige mor!! :)

Super flot kjole du har valgt! Den klær´dig aldeles fremragende!

0

Del dette indlæg

Wow for en halskæde - den er fantastisk og lige mig!!! Håber, du finder noget der ligner - har du prøvet etsy og ebay? Og så skal du da også lige have et forsinket tillykke med milepælen :)

Min kjole er jo ikke overpyntet, så tænkte halskæden vil gå perfekt til kjolen. Jeg er helt sikkert et guld menneske, så min diadem skal også være i guld :thumbsupsmileyanim:

Og tak, havde ikke tænkt på etsy :cheerleader3:

Synes bare ikke at jeg finder noget når jeg søger arabic jewelry, måske skulle jeg bare søge gold necklace. Hmm må lige prøve :)

Prøv at søge på gold bib necklace - så kommer der mange fine frem på begge sider (etsy + ebay) :)

Nå ja, og så har jeg meldt mig til i babyklar.dk :balloons:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, hvor jeg glæder mig til at være mor. Men må vente lidt endnu, da økonomien slet ikke er til det :(

Men vil gerne følge med, elsker at læse om gravide kvinder, det er så dejligt livsbekræftende.

At være mor er det største i verden - ingen tvivl om det!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne..

Så har jeg lavet mit første layout til invitationerne og jeg må selv sige at jeg er ret stolt af mig selv :loveboard:

Jeg har dog nuppet damask mønsteret fra Mette og brugt hende lidt for meget som inspiration, men hendes invitationer var altså lige mig; de gik direkte ind i hjertet :)

Så omslaget er indtil videre den samme som Mette, men arbejder med en idé om en lilla sløjfe rundt om, det må jeg finde ud af når jeg går i gang med produktionen :)

Selve indbydelsen:

post-45514-1291383017.jpg

og så kortet med dagens program, hvilken skal jeg vælge? Har fundet de SØDESTE brushes med bryllupsting, og har leget med dem i rigtig lang tid, men indtil videre er jeg gået videre med de her to:

24kwq4h.jpg

2h3ztlc.jpg

Jeg ved ikke hvilken jeg hælder til mest. Suk

De praktiske informationer

4zt37o.jpg

og så vigtige adresser:

5piuro.jpg

Kom gerne med kommentarer til dem om hvordan jeg kan forbedre dem :)

0

Del dette indlæg

Hej Asmaa

Nu har jeg fået læst hele din beretning igennem. Hold da op det lyder til at blive et spændende bryllup og en super dejlig dag :)

Jeg var til et arabisk bryllup for en del år tilbage, ja nok 12-13 år siden, en fra min klasse skulle giftes.. Det var den mest fantastiske fest, der var glæde, musik og dans i en helt anden stil end danskere normalt gør.. Det var virkelig en fantastisk dag.

Jeg må sige jeg er vild med din kjole, og da jeg så du skrev at du normalt er en størrelse 46, så troede jeg at jeg læste forkert... Du ser super tynd ud med den kjole på, rigtig lækker :loveboard:

Jeg må også lige sige din H2B lyder som den mest romantiske mand, lucky you :)

Den halskæde du har fundet er super flot.... Det er lige min stil..

Den make-up du har vist billeder af ser bare fantastisk ud, jeg ville ønske jeg kunne gå med sådan en make-up, det giver jo lige det ekstra.. Det monogram du havde lavet med datoen under er rigtig flot, og jeg bliver nødt til at spørge, hvordan laver man det?? Er det noget almindelige mennesker kan, eller er det kun en superbruger som dig??? :)

:)

Redigeret af MarianneM
0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Hej Asmaa

Nu har jeg fået læst hele din beretning igennem. Hold da op det lyder til at blive et spændende bryllup og en super dejlig dag (y)

Jeg var til et arabisk bryllup for en del år tilbage, ja nok 12-13 år siden, en fra min klasse skulle giftes.. Det var den mest fantastiske fest, der var glæde, musik og dans i en helt anden stil end danskere normalt gør.. Det var virkelig en fantastisk dag.

Jeg må sige jeg er vild med din kjole, og da jeg så du skrev at du normalt er en størrelse 46, så troede jeg at jeg læste forkert... Du ser super tynd ud med den kjole på, rigtig lækker :loveboard:

Jeg må også lige sige din H2B lyder som den mest romantiske mand, lucky you :)

Den halskæde du har fundet er super flot.... Det er lige min stil..

Den make-up du har vist billeder af ser bare fantastisk ud, jeg ville ønske jeg kunne gå med sådan en make-up, det giver jo lige det ekstra.. Det monogram du havde lavet med datoen under er rigtig flot, og jeg bliver nødt til at spørge, hvordan laver man det?? Er det noget almindelige mennesker kan, eller er det kun en superbruger som dig??? :)

Årh det varmer virkelig når man får sådan en sød besked. :)

Imponerende at du gad gå gennem alt det :)

Ja, jeg er en str. 46, så troede heller mine egne øjne da jeg så mig selv i kjolen

Og tusind tak, hvor er du sød :cheerleader3:

Ja, han er romantisk, men kun hvis han har fået mad og det andet :)

Nej, han er virkelig en dejlig man, elsker ham over alt :)

Jeg har ledt overalt efter en halskæde der kommer tæt på :) Må lede videre.. :huh:

Monogrammet er jeg gået videre med, har lavet et andet, venter lige med at sætte den ind indtil jeg er sikker på resultatet ihvertfald :lol:

Du kan sagtens lave det selv med Word eller Photoshop. Jeg laver også gerne et til dig :cheerleader3:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer