cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Jeg har altid haft en drøm om at flyve direkte afsted efter festen, men er blevet anbefalet af SÅ mange ikke at gøre det. De siger at man virkelig har haft så mange oplevelser på en dag og man har brug for at få dem til at synke ind og nyde dem uden at skulle stresse afsted om aftenen, de anbefaler at man i hvert fald venter et par dage. Så vi har derfor valgt ikke at tage på bryllupsrejse direkte efter festen selvom man slipper for at rydde op hehe. Jeg vil bare være helt sikker på jeg får det optimale ud af festen og skal tage afsted i god tid fordi man skal nå et fly.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det hele kører lidt mere nu, og det lyder da godt med jobbet - selvom det er lidt bøvlet med overnatning. :)

Og hvor bliver det spændende når I officielt bliver mand og kone!! :cheerleader3:

OG - så synes jeg faktisk at idéen om at sidde i en flyver i stor brudekjole er DØDromantisk. :rolleyes: Jeg er vild med tanken! :thumbsupsmileyanim: MEN - er der ruter sådan efter bryllupsfesten? En lørdag sen aften/nat????

Jaaah, men har hårdt brug for pengene, så er nødt til at tage imod. :griner:-

Vi regner med at tage afsted fra Kastrup Lufthavn, og forhåbentlig afgår der et fly, det plejer der at gøre til syrien :rolleyes:

Jamen så er det jo ikke noget problem. :( Kan dog godt følge metteholms pointe med at det måske bliver lidt stresset... Og man går jo også nok glip af lidt bryllupsnat og fest om natten. :hug: Men synes stadig det lyder ret så eventyrligt og romantisk! :) Tror godt at jeg kunne finde på det, hvis htb var med på den, og hvis det kunne lade sig gi' sig :)

0

Del dette indlæg

Jeg må erklære mig enig med metteholm! Jeg tror virkelig man har nok at 'fordøje' efter sådan en dag. Men ja, tanken er superromantisk, og jeg ville nu elske at stå i lufthavnen i min brudekjole. :) Jo flere der ser mig, jo bedre. :( Haha.

Men jeg er da spændt på at høre hvad i ender med! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min mor var sådan lidt " :) " da jeg fortalte hende idéen.

Kæresten er rigtig glad for København, hvor vi har tilbragt en del tid sammen, så måske skal vi "nøjes" med at tage med toget i vores bryllupstøj, og så tage af sted næste morgen :thumbsupsmileyanim: Vi ved det ikke endnu, og jeg havde forventet vi skulle vente 3-4 dage før vi tog afsted på bryllupsrejse, så vi lige kunne få slappet af efter festen, men nej, han synes hele verden skal se os, og tror på at der vil komme nogle fede billeder af os i brudekjole i lufthavnen :grin2: :grin2:

Min mor regner med at tale ham fra det :grin2:

Men tror at vi rent faktisk kommer til at gøre det :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor var sådan lidt " :cheerleader3: " da jeg fortalte hende idéen.

Kæresten er rigtig glad for København, hvor vi har tilbragt en del tid sammen, så måske skal vi "nøjes" med at tage med toget i vores bryllupstøj, og så tage af sted næste morgen :thumbsupsmileyanim: Vi ved det ikke endnu, og jeg havde forventet vi skulle vente 3-4 dage før vi tog afsted på bryllupsrejse, så vi lige kunne få slappet af efter festen, men nej, han synes hele verden skal se os, og tror på at der vil komme nogle fede billeder af os i brudekjole i lufthavnen :grin2: :grin2:

Min mor regner med at tale ham fra det :grin2:

Men tror at vi rent faktisk kommer til at gøre det :)

Hej Bridehouse-søster:)

Ville lige smide en hilsen - altid dejligt at følge med i din tråd!

Kom lige helt i tvivl - har du købt kjolen eller er den bare reserveret?

Du så i hvert fald HOT ud!!

Og tillykke med job. Ang. Egypten så synes jeg det lyder super duper romantisk. Om det virker i praksis, skal jeg ikke gøre mig klog på :(

Vi skal faktisk til Hurghada lige om lidt - kan være, jeg kan anbefale et hotel derefter, hvis det var noget??

Knusere fra Camilla, der glæder sig lidt for meget til sin ferie.... og som venter UTÅLMODIGT på posten. Jeg vil ha' min fjer og mine Manoloer!!! NU!

0

Del dette indlæg

Og tillykke med job. Ang. Egypten så synes jeg det lyder super duper romantisk. Om det virker i praksis, skal jeg ikke gøre mig klog på :)

Vi skal faktisk til Hurghada lige om lidt - kan være, jeg kan anbefale et hotel derefter, hvis det var noget??

Knusere fra Camilla, der glæder sig lidt for meget til sin ferie.... og som venter UTÅLMODIGT på posten. Jeg vil ha' min fjer og mine Manoloer!!! NU!

Hej igen Camilla :balloon::bearhug:

Jeg har betalt depositum, og skal har aftalt med hende at betale det sidste inden slutningen af året. :thumbsupsmileyanim:

Og tak, det kunne ha' været fedt at se dig i kjolen også, for den så smuk ud! :cheerleader3:

Neeeeeeeej, jeg vil også til Hurghada! Vi havde snakket om det, for vi skal være i Cairo, så det er "tæt på". :)

Glæder mig til at høre om din rejse, hvornår tager du afsted?

Og husk billeder af fjer og Manolo!

0

Del dette indlæg

Og tillykke med job. Ang. Egypten så synes jeg det lyder super duper romantisk. Om det virker i praksis, skal jeg ikke gøre mig klog på :)

Hej igen Camilla :balloon::bearhug:

Jeg har betalt depositum, og skal har aftalt med hende at betale det sidste inden slutningen af året. :thumbsupsmileyanim:

Og tak, det kunne ha' været fedt at se dig i kjolen også, for den så smuk ud! :cheerleader3:

Neeeeeeeej, jeg vil også til Hurghada! Vi havde snakket om det, for vi skal være i Cairo, så det er "tæt på". :)

Glæder mig til at høre om din rejse, hvornår tager du afsted?

Og husk billeder af fjer og Manolo!

Hej Asmaa

Vi tager afsted om 12 dage (ja, kvinden tæller ned) Det er sådan et all inclusive hotel med snacks all day - jeg skal ha' pomfritter flere gange i timen. Elsker pomfritter;)

Og tillykke med kjolen igen igen! Sørme en fin betjening, man får deroppe.

Skal nok lægge billeder ind af fjer og sko, når de engang kommer. Jeg er alt alt alt for utålmodig!!

Redigeret af siesta keys
0

Del dette indlæg

Hej alle i skønne kvinder :lol:

Jeg har været væk i aaaaaalt for lang tid nu, men jeg er tilbage igen :blush:

Har startet på mit arbejde, og økonomien kører bare lige nu! :thumbsupsmileyanim:

SÅ har lavet en indkøbsliste over ting jeg mangler eller ønsker mig, og så skal der bare købes, for jeg kan nemlig benytte mit frikort og få fuld løn! :)

Har savnet hjemmesiden rigtig meget, så skal straks ind og læse hvad der er sket mens jeg var væk -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow en smuk kjole!! Den er jeg helt vild med :blush:

Min far er hollænder.. og fra Rotterdam faktisk.. Syntes bare det var lidt sjovt så jeg ville nævne det.

Det er godt nok et stort projekt at bage bryllupskagen selv.. det gjorde jeg til min brors bryllup og det tog mig 2 dage med non-stop arbejde på den.. Er glad for at du har valgt at lave en prøve kage så du i det mindste kan øve dig lidt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak allesammen, har lavet en collage over de ting jeg har på indkøbslisten :)

Nej hvor jeg glæder mig til min første løn :thumbsupsmileyanim:

post-45514-1290460954.jpg

post-45514-1290460980.jpg

2la95ba.jpg

Arabiske bryllupper er således, at bruden skal ha' helt ny garderobe når hun flytter ind til sin mand (og manden skal så betale for det hele, men det er lidt urealistisk med en studerende kæreste såehh..). Men skal stadig ha' så meget nyt som muligt, så jeg skal bare købe en MASSE ind :)

Hun skal ha' nyt makeup, nyt lingeri og masser af sko og nyt tøj! :)

Så det er det jeg gør her, er langt fra færdig med min liste, men det er bare starten :)

0

Del dette indlæg

Wow en smuk kjole!! Den er jeg helt vild med :thumbsupsmileyanim:

Min far er hollænder.. og fra Rotterdam faktisk.. Syntes bare det var lidt sjovt så jeg ville nævne det.

Det er godt nok et stort projekt at bage bryllupskagen selv.. det gjorde jeg til min brors bryllup og det tog mig 2 dage med non-stop arbejde på den.. Er glad for at du har valgt at lave en prøve kage så du i det mindste kan øve dig lidt!

Nej hvor fedt, jeg elsker hollændere, sådanne flinke mennesker :)

Jeg har haft nogle nye tanker igen mht. at jeg skal bage kagen, jeg er bange for at projektet bliver for omfattende :) Men jeg glæder mig til jeg skal lave den første kage i Januar :) Det vil afgøre hvorvidt det er noget for mig eller ej.

Jeg tror mit eneste problem er at jeg er lidt for usikker på om der er nogen der kan lave kagen præcis som jeg vil ha' den. Jeg har altid været sådan at den eneste som kan gøre det sådan som jeg vil ha' det, er mig selv. Derfor har jeg altid påtaget mig ansvar for alting så jeg ved tingene bliver gjort rigtigt, jeg har så svært ved at slappe af og lade andre styre slagets gang, da jeg ved ingen kan gøre det som mig :):):)

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor skønt! Ville ønske jeg bare kunne sidde og lave lister over alt hvad jeg gerne ville have :)

Har i øvrigt den koralfarvede kjole, bare i sort. Og den er så skøn!

NEEEEEEEEJ hvor jeg glæder mig til at få den, jeg synes den hjemmeside er SÅ lækker, for man kan få rigtig pænt tøj selvom man ikke er en str. 38 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej hvor skønt! Ville ønske jeg bare kunne sidde og lave lister over alt hvad jeg gerne ville have :)

NEEEEEEEEJ hvor jeg glæder mig til at få den, jeg synes den hjemmeside er SÅ lækker, for man kan få rigtig pænt tøj selvom man ikke er en str. 38 :thumbsupsmileyanim:

Der er nemlig rigtig meget lækkert :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det for en side?

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en side?

Asos

Asos Curve, for os med lidt store hofter

:):)

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en side?

Asos

kender godt asos. Totalt fedt tøj. Har dog ikke fået købt så meget af det endnu men sidder tit og drømmer.

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en side?

Asos

kender godt asos. Totalt fedt tøj. Har dog ikke fået købt så meget af det endnu men sidder tit og drømmer.

Det nu man skal slå til, de har fri porto indtil jul, mid-season-sale OG 20 % rabat på ASOS produkterne!!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer