cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, ville lige fortælle jer at M og jeg har besluttet at vielsen skal være nu på torsdag :a1093:

Han kommer med fly, hvor vi skal vies hos en imam og vidnerne er min fars tætteste venner.

Min kærestes familie kommer ikke med til vielsen, men jeg fik snakket med hans storebror H og lillesøster S (som jeg var SÅ sur på, da hun lige pludselig erklærede sig enig med sin far), hvor H fortalte mig at han er 100 % på min side, og S sagde undskyld for sin opførsel og sagde at selvfølgelig støtter hun os.. Det hjælper bare så meget at jeg nu ved jeg har hans søskendes støtte..

Min kæreste blev fyret fra sit ene arbejde igår, da de mente han ikke var der i god tid. Det var anden gang han havde mødt op et minut for sent, og de er meget strikse med det, og snestormen har lige ramt Holland, så han har uundgåeligt været forsinket, men det er nultolerance, og han blev fyret med det samme. Nej hvor jeg blev jeg rigtig sur :balloons::bestwishes: Specielt fordi jeg ved hvor meget min kæreste brændte for arbejdet, og hvor dygtig han er til det.

Ja, jeg skulle lige ud med det, men neeeeeeeeeeeeeeej hvor jeg glæder mig sådan til vielsen, så er vi et skridt tættere på brylluppet. :denmarkflag:

Nå ja, igår var jeg med til min første firma julefrokost, hold kæft hvor var det fandme en fed fest, hvad er jeg dog gået glip af alle de år :jul13: :cheerleader3:

Det endte med en tur på taget, en vild omgang på dansegulvet og en masse mærkelige udtalelser. Vi havde så arbejde næste dag nogle af os, hvor vi var rigtig døde i det :)

Nå, men 5 dage til min vielse nu! :)

0

Del dette indlæg

Har fulgt lidt med i din planlægning, synes det er rigtig spændende at følge med i et bryllup der ikke er typisk dansk.

Og spændende at den første store dag allerede er på torsdag :cheerleader3:

Jeg overvejer at give min søster en billet til bryllupsmessen i fødselsdagsgave, hun er også total bryllupsklar :)

Håber du og manden får en smuk dag på torsdag :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fulgt lidt med i din planlægning, synes det er rigtig spændende at følge med i et bryllup der ikke er typisk dansk.

Og spændende at den første store dag allerede er på torsdag :cheerleader3:

Jeg overvejer at give min søster en billet til bryllupsmessen i fødselsdagsgave, hun er også total bryllupsklar :)

Håber du og manden får en smuk dag på torsdag :denmarkflag:

Det er da dejligt at folk synes min planlægning er spændende, jeg tænker på bryllup konstant, det lige til at blive skør af :a1093:

Ej ville ønske jeg kendte nogen som vil med! Glæder mig helt vildt meget, specielt til bryllupskagerne, som har frustreret mig så meget.

og ja, øv med datoen :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor træls :denmarkflag:

Håber der snart kommer en løsning forbi :)

Håber jeg også, havde glædet mig til at skulle se ham igen, nej hvor jeg bare savner ham helt vildt meget :cheerleader3:

Her på det seneste har vi haft rigtig store skænderier, hvor jeg bare har været så ked af det, og han har været så frustreret og sur. Vi sidder og håber på et lille mirakel, om at det hele vil lysne op igen meget snart. :bestwishes:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Øv, hvor træls, at det ikke kan blive torsdag alligevel. Hvornår kan det så blive? Og så er jeg lidt forvirret mht. den her vielse... Er der ligesom på rådhuset eller hvordan? :cheerleader3:

Håber I finder en løsning med flybilletten snart. :)

0

Del dette indlæg

Øv, hvor træls, at det ikke kan blive torsdag alligevel. Hvornår kan det så blive? Og så er jeg lidt forvirret mht. den her vielse... Er der ligesom på rådhuset eller hvordan? :denmarkflag:

Håber I finder en løsning med flybilletten snart. :cheerleader3:

Jeg arbejder på en løsning der hedder fredag, nu må vi se :)

Altså i islam er man teknisk set gift når man er blevet viet af en imam. Men de fleste plejer at kalde det for den officiele forlovelse, da man først bliver kaldt for gift når man er blevet fejret (Bryllupsfest). Dvs. vi rent faktisk er mand og kone efter vielsen, men vi bliver ikke kaldt således før brylluppet. Så det bliver hjemme hos vores lokale imam, og vidnerne er min fars tætteste venner som er en slags fædre for mig også; har kendt dem hele livet og de holder meget af mig. Er beæret over at de skal være vores vidner :bestwishes: Normalt skal begge parters fædre være der for at give deres børn væk, men Motez er myndig (over 20 år i islam), så hans far behøver ikke være der. Meget unormalt i følge vores traditionerne, men min far vil ha jeg er glad, og ser bort fra dette. Efter vielsen skal vi så ud og fejre det først med familie og de tætteste venner, derefter går vi M og jeg ud alene og fejrer det. :a1093:

Han kan desværre ikke blive her så længe pga. arbejde.. :balloons: Dumme dumme afstand!

0

Del dette indlæg

Øv, hvor træls, at det ikke kan blive torsdag alligevel. Hvornår kan det så blive? Og så er jeg lidt forvirret mht. den her vielse... Er der ligesom på rådhuset eller hvordan? :balloons:

Håber I finder en løsning med flybilletten snart. :bestwishes:

Jeg arbejder på en løsning der hedder fredag, nu må vi se :denmarkflag:

Altså i islam er man teknisk set gift når man er blevet viet af en imam. Men de fleste plejer at kalde det for den officiele forlovelse, da man først bliver kaldt for gift når man er blevet fejret (Bryllupsfest). Dvs. vi rent faktisk er mand og kone efter vielsen, men vi bliver ikke kaldt således før brylluppet. Så det bliver hjemme hos vores lokale imam, og vidnerne er min fars tætteste venner som er en slags fædre for mig også; har kendt dem hele livet og de holder meget af mig. Er beæret over at de skal være vores vidner :) Normalt skal begge parters fædre være der for at give deres børn væk, men Motez er myndig (over 20 år i islam), så hans far behøver ikke være der. Meget unormalt i følge vores traditionerne, men min far vil ha jeg er glad, og ser bort fra dette. Efter vielsen skal vi så ud og fejre det først med familie og de tætteste venner, derefter går vi M og jeg ud alene og fejrer det. :)

Han kan desværre ikke blive her så længe pga. arbejde.. :) Dumme dumme afstand!

Cool, så blev jeg klogere. :) Men ej, hvor spændende at I snart faktisk er mand og kone så!! :cheerleader3: Og det lyder til at blive en skøn dag. :a1093: Jeg krydser fingre for fredag! (Så kan han måske også blive hele weekenden inden han skal på arbejde igen? :) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay jeg er lidt lost nu hehe, er brylluppet den 25. juni så aflyst eller er der to bryllupper?

Wow vildt det allerede er næste uge, hvorfor var det lige den skulle rykkes frem så hurtigt?! Håber i får en super dag!! hvis han da kan få sig en flybillet. krydser fingre!!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for den dejlige støtte allesammen :cheerleader3:

Metteholm: Nej, brylluppet er ihvertfald ikke aflyst :bestwishes:

Selvom vi teknisk set er mand og kone, bliver vi først kaldt for det efter vores bryllupsfest. Hvilket er d. 25. juni. :a1093:

I gamle dage gjorde man det som regel dagen før brylluppet eller selve dagen. Men nu om dage gør man det, så man kan få fred fra forældrene og tilbringe så meget tid sammen uden at folk ser lidt skævt på en. :balloons: Men min kæreste og jeg, vi mødes lige så ofte vi vil, det skal ihvertfald ikke stoppe os, og mine forældre er egentlig glade for at jeg har det godt med ham :) Så det er helt anderledes ift. danskere og det med at ha en kæreste :)

Mon ikke han bliver i weekenden :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget spændende tråd at følge med i :-)

Tænk at I egentlig snart er gift så... glæder mig til at læse mere...

Tusind tak søde :)

Så er der afklaring, billetten til på fredag er booket! :):cheerleader3::denmarkflag:

Jeg skal vies med min dejlige skat :bestwishes::a1093: Lige pt. svæver han på en lyserød sky, vi kommer tættere og tættere på brylluppet :)

Nå ja, og mission ny garderobe er hermed indledt med disse fantastiske køb:

image1xl.jpg

image1xl.jpg

image4xl.jpg

image4xl.jpg

image1xl.jpg

image1xl.jpg

Det er blot et lile udpluk, nej hvor jeg glæder mig til at få min pakke :balloons:

0

Del dette indlæg

Haha jeg synes det er så sejt med den der "ny garderobe"-tradition. Flotte ting, du har fundet :-)

Skønt at høre, at datoen endelig ligger helt fast.

Hvad så med efternavn? Tager du hans? Og i så fald er det fra på fredag eller først efter bryllupsfesten?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt at det bliver på fredag!! :) (Så hjalp vores krydsede fingre :bestwishes:) Og så kan vi måske se frem til en lille beretning engang i næste uge? :denmarkflag:

Og sikke en masse lækkert tøj! :cheerleader3: Er især lidt vild med den lyse blondekjole, den er superfin!

0

Del dette indlæg

Haha jeg synes det er så sejt med den der "ny garderobe"-tradition. Flotte ting, du har fundet

Skønt at høre, at datoen endelig ligger helt fast.

Hvad så med efternavn? Tager du hans? Og i så fald er det fra på fredag eller først efter bryllupsfesten?

Jeg synes også det er mega fedt, har lige fået en besked om at pakken er sendt afsted. :denmarkflag:

Altså islamisk set så beholder man sit eget efternavn, men måske når vi får en borgerlig vielse, han regner ihvertfald med at jeg gerne vil tage hans efternavn :)

Hjertelig tillykke med på fredag - og sikke nogle fine ting du har bestilt

Tuuuuusind tak :)

Tillykke med på fredag og hvor er det da nogen skønne ting du har fundet

Taaaaaaaaaaaaak <3

Ej hvor godt at det bliver på fredag!! :) (Så hjalp vores krydsede fingre :)) Og så kan vi måske se frem til en lille beretning engang i næste uge? :bestwishes:

Og sikke en masse lækkert tøj! Er især lidt vild med den lyse blondekjole, den er superfin!

Hvad skulle jeg dog gøre uden jeres dejlige støtte :a1093:

Jeg håber lidt at pakken når frem inden fredag, så jeg kan tage den lyse kjole på, den er sååååå smuk og lige mig

Hvor er det fedt, at I skal giftes på fredag! Stort tillykke med det! Du må da virkelig gå rundt med sommerfugle i maven, når det nu er så tæt på

Jeg har kriller i maveeen :) Og jeg glæder mig sindssyg meget, men han er faktisk endnu mere spændt end mig.

Tillykke med at du skal giftes på fredag , og hvor dejligt med mere nyt til garderoben :cheerleader3:

Det bliver en kæmpe pakke jeg får hjem, er så spændt på om jeg kan passe det.

Nej hvor skønt for Jer at det endelig er lykkes så det kan blive på fredag - SKØNT!! :balloons:

Og nu er der jo ikke mange dage til fredag - glæder mig til fortsat at følge med her på sidelininen!

I er så deeeejlige allesammen, tusind tak for jeres støtte!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer