cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Jamen dato-søster, nu er du jo en eks-datosøster og overhandler mig lige indenom ;) Men hvis dem der skal med har ferie går det jo nok, håber ikke der er nogen studerende der skal med for det er vel der de alle skal op til eksamen ( der er i hvert fald mange uni studerende og gym studerende der skal til eksamen den uge der skal med til vores bryllup).

Men fedt i kan få det hele billigere! Nogen gange har jeg også overvejet om man skulle have holdt et vinterbryllup, havde sparet SÅ mange penge fordi alting er dyere om sommeren, typsik!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men fedt i kan få det hele billigere! Nogen gange har jeg også overvejet om man skulle have holdt et vinterbryllup, havde sparet SÅ mange penge fordi alting er dyere om sommeren, typsik!

Hvis der overhovedet er noget som er billigere om sommeren så er det nok i småtingsafdelingen i forhold til at holde festen på en torsdag. Der er jo også pres på feststederne i vinterperioderne. Der bliver holdt rigtig mange bryllupsfester ihvertfald til og med oktober og firmafesterne starter op allerede i midten/slutningen af november. Herudover der er jo fødselsdagsfester året rundt.

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med bestået eksamen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

Personlig synes jeg Hollansk er rigtig svært. Min datters venindes far er hollænder og min datter på 8 kan nu flere sætninger på Hollansk som jeg ikke helt forstår :badgirl:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der overhovedet er noget som er billigere om sommeren så er det nok i småtingsafdelingen i forhold til at holde festen på en torsdag. Der er jo også pres på feststederne i vinterperioderne. Der bliver holdt rigtig mange bryllupsfester ihvertfald til og med oktober og firmafesterne starter op allerede i midten/slutningen af november. Herudover der er jo fødselsdagsfester året rundt.

synes ikke rigtig det er i småtingsafdelingen, vi kunne i hvert fald have fået sonnerupgaard gods + værelserne en del billigere.

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med bestået eksamen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

Personlig synes jeg Hollansk er rigtig svært. Min datters venindes far er hollænder og min datter på 8 kan nu flere sætninger på Hollansk som jeg ikke helt forstår :badgirl:

Mange tak!

Jeg skal nok lære dig et par sætninger hvis det skulle være :cheerleader3: eller oversætte :)

Hollænderne er et dejligt folk, lidt nærige men meget venlige :)

0

Del dette indlæg

Saa fik jeg endelig tid til at kigge din planlaegningstraad igennem :cheerleader3:

Det lyder virkelig som en opgave, du er paa, men en skoen en og sikke smuk, smuk, smuk, din kjole og et fantastisk sloer :rolleyes:

Uhhhhh, orkede du virkelig at gå det hele igennem? :shooter:

Nuuurhhh mange mange tak :biggrin: Jeg skal ned for at prøve kjolen, når min far kommer hjem med mine to slør, så jeg kan få besluttet hvilket et af dem det skal være, den anden sælger jeg så :)

Jeg bliver helt opgivende nogle gange når jeg tænker over alle de ting vi går igennem, men jeg kæmper videre og jeg ved at vi nok skal møde bedre tider snart, hvad gør man ikke for kærlighed :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag fik min mor købt mig en masse alufade til serveringen af maden til brylluppet, som hun fandt på tilbud! :) Vi er ved at få styr på hvad der skal serveres på dagen, så glæder mig!

Som noget andet bryllupsrelateret, så sad mine søskende og jeg og hørte Stayin Alive med Bee Gees, og vi fik samme idé allesammen. Vi vil lave en speciel dans til brylluppet som overraskelse til gæsterne! :rolleyes::) Fortalte lige kæresten om idéen og han er helt klart med på den! Så nu skal vi lige have fundet en koreografi, og få mine veninder med på idéen. :biggrin:

Har indtil videre fundet dette:

Weeee hvor jeg glæder mig! :cheerleader3:

Og imorgen er der bryllupsmesse!!! :shooter::biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Saa fik jeg endelig tid til at kigge din planlaegningstraad igennem :shooter:

Det lyder virkelig som en opgave, du er paa, men en skoen en og sikke smuk, smuk, smuk, din kjole og et fantastisk sloer :)

Uhhhhh, orkede du virkelig at gå det hele igennem? :biggrin:

Nuuurhhh mange mange tak :biggrin: Jeg skal ned for at prøve kjolen, når min far kommer hjem med mine to slør, så jeg kan få besluttet hvilket et af dem det skal være, den anden sælger jeg så :)

Jeg bliver helt opgivende nogle gange når jeg tænker over alle de ting vi går igennem, men jeg kæmper videre og jeg ved at vi nok skal møde bedre tider snart, hvad gør man ikke for kærlighed :cheerleader3:

Ja, det gad jeg - det er jo spaendende og Kaerligheden overvinder alt, er det ikke det TV2 synger? :biggrin:

God ide med dansen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil starte med at sige, tusind tak for alle de dejlige stunder herinde. Jeg har nydt hvert et øjeblik og hver en tråd, fyldt med dejlige kvinder. Mit bryllup er officielt aflyst, det hele er ødelagt og intet bliver det samme for mig længere. Har ventet et par dage, da jeg simpelthen har grædt uafbrudt, men smerten er ikke blevet mindre. Jeg forsøgte at undgå tanken, så den ikke føltes ægte, men det er ikke til at komme uden om. Jeg flippede ud på ham i et øjeblik, om hvor uansvarlig han var når det kom til penge, og at jeg nægtede at gifte mig med ham hvis han skulle være sådan. Dette sårede ham meget, så han besluttede sig for at slå op med mig. Vi kan selvfølgelig ikke undvære hinanden, men han vil under ingen omstændigheder giftes med mig denne sommer. Han har udskudt brylluppet 3 år, så han har tid til at betale sit gæld af og spare op til bryllup. Jeg har været frustreret, deprimeret, truet af selvmordstanker og har heller ikke arbejdet i en hel uge. Lige nu er vores vielse hermed annulleret, medmindre vi beslutter os for at komme sammen igen inden for 3 måneder, hvilket gør os til mand og kone igen. Dette nægter han også, og vil først genforny vores vielse når han er klar til bryllup. Jeg har grædt og grædt, og føler intet håb længere for fremtiden. Jeg ønsker jer held og lykke, og regner ikke med at jeg vender tilbage hertil, da det er alt for smertefuldt for mig at se på. Ha' det godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne. Det er forfærdeligt når så store plener bliver lavet om.

Men måske er det det bedste at vente lidt. Efter hvad du skriver, virker det som om, han har taget det til sig som du har sagt, og vil prøve at blive bedre til at styre sin økonomi. Der er heller ikke noget ved at starte et nyt liv sammen, hvis der er rod i den slags (Det er bare min mening).

Så håber for dig, at du efter lidt tid kan komme over skuffelsen, og at dette er med til at gøre jeres forhold stærkere.

0

Del dette indlæg

ØV ØV ØV... sikke en røvtur... det er jeg virkelig ked af på dine vegne.... :)

Jeg håber det bedste for dig i al fremtid... og at du kommer igennem det... men husk at en fyr og deres meninger mm (selvom de gør det ud fra de bedste intensioer - og ikke vil bringe gæld ind i ægteskabet), så er en fyr ihvert fald ikke værd at slå sig selv i ihjel for... jeg ved du kan måske ikke se det i alt rodet, men når du kommer på den anden side af dette kaos, så vil du give mig ret ;-)

Jeg krydser fingre for dig..

Held og lykke..

:17: :):):wink::lol::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så ked af at høre det, og håber virkeligt alt bliver godt igen :17:

Men hvis der ikke skal mere til end en enkelt diskussion til at aflyse brylluppet er det måske meget godt at vente lidt? ved det kan være super svært at høre sådan noget, men som mange af de andre skriver er det måske godt nok at der kommer styr på økonomien og han kommer af med sin gæld.

Og husk han slet ikke har opgivet dig, han vil jo stadig giftes med dig :) Der skal bare lige være styr på det hele.

I jeres kultur betyder det nok en del mere end i vores og vi kan sikkert ikke helt sætte os ind i det, I kan jo ikke bare gå og være kærester vel indtil i skal giftes og du skal sikkert igen bare vente på at I kan få lov til at være alene sammen, det må I vel ikke rigtig når vielsen er annulleret... Håber du kan holde ventetiden ud til han er helt klar :)

Masser krammer herfra!

0

Del dette indlæg

Er rigtig ked af det på dine vejne :17:

Husk at han ikke har opgivet dig, tværtimod har han sagt han gerne vil have styr på det økonomiske inden i gifter jer og det er jo egentlig en god beslutning, men jeg kan godt forstå du er ked af det og frustreret.

Måske er det også en meget god ide lige og lære hinanden noget mere at kende, hvis der kun skal lidt uoverensstemmelse til før han bare aflyser.

Pas på dig selv :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer