cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Jeg skulle nå at lave den, mens søsteren som skulle overraskes sad i værelset ved siden af køkkenet, så det hele var tys tys, og afledningsmanøvre og turbospeed :cheerleader3:

Vi fik smuglet alle hendes veninder forbi hende, sat det hele op og tændt lys for hende, uden at hun opdagede noget som helst :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle nå at lave den, mens søsteren som skulle overraskes sad i værelset ved siden af køkkenet, så det hele var tys tys, og afledningsmanøvre og turbospeed :cheerleader3:

Vi fik smuglet alle hendes veninder forbi hende, sat det hele op og tændt lys for hende, uden at hun opdagede noget som helst :cheerleader3:

Det er altså vildt imponerende :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow den er blevet flot!! Virkelig godt klaret :thumbsupsmileyanim:

Har overvejet at prøve selv.. Er det svært ? og havde du prøvet det før??

Knus :cheerleader3:

Tusind tak :cheerleader3: Jeg synes helt klart at du skal kaste dig ud i det, det var nemt og overskueligt for mig, selvom jeg var lidt bange for at kaste mig ud i mashmellow fondant. (Havde købt ekstra skumfiduser ind, hvis det nu skulle gå HELT galt :) ), men fik slet ikke brug for det. Dette var min første gang. Har tidligere bagt, men det har aldrig været mere end æbletærter eller drømmekage :cheerleader3:

Vil gerne bage bundene selv næste gang, da jeg synes de der færdigkøbte lagkagebunde er noget fis :cheerleader3: Der skal helt sikkert eksperimenteres med bunde og fyld næste gang. Jeg fulgte Bettys bryllupskage guide her inde på bryllupsklar, som jeg synes var meget god til at forklare hvordan tingene skulle gøres. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow den er blevet flot!! Virkelig godt klaret :cheerleader3:

Knus :balloons:

Tusind tak :cheerleader3: Jeg synes helt klart at du skal kaste dig ud i det, det var nemt og overskueligt for mig, selvom jeg var lidt bange for at kaste mig ud i mashmellow fondant. (Havde købt ekstra skumfiduser ind, hvis det nu skulle gå HELT galt :cheerleader3: ), men fik slet ikke brug for det. Dette var min første gang. Har tidligere bagt, men det har aldrig været mere end æbletærter eller drømmekage :cheerleader3:

Vil gerne bage bundene selv næste gang, da jeg synes de der færdigkøbte lagkagebunde er noget fis :cheerleader3: Der skal helt sikkert eksperimenteres med bunde og fyld næste gang. Jeg fulgte Bettys bryllupskage guide her inde på bryllupsklar, som jeg synes var meget god til at forklare hvordan tingene skulle gøres. :balloons:

Ihh det lyder godt.. Nu får jeg da helt mod på det :thumbsupsmileyanim: Selvom det nok er dumt at kaste sig ud i midt i en eksamenstid, efterfulgt af skriferie.. :)

Men i februar engang måske.. Det ku i hvert fald være sjovt at prøve.. Hvor meget koster det ca? for en "alm" størrelse kage? (lagkage)

0

Del dette indlæg

Knus :balloons:

Tusind tak :cheerleader3: Jeg synes helt klart at du skal kaste dig ud i det, det var nemt og overskueligt for mig, selvom jeg var lidt bange for at kaste mig ud i mashmellow fondant. (Havde købt ekstra skumfiduser ind, hvis det nu skulle gå HELT galt :cheerleader3: ), men fik slet ikke brug for det. Dette var min første gang. Har tidligere bagt, men det har aldrig været mere end æbletærter eller drømmekage :cheerleader3:

Vil gerne bage bundene selv næste gang, da jeg synes de der færdigkøbte lagkagebunde er noget fis :balloons: Der skal helt sikkert eksperimenteres med bunde og fyld næste gang. Jeg fulgte Bettys bryllupskage guide her inde på bryllupsklar, som jeg synes var meget god til at forklare hvordan tingene skulle gøres. :balloon:

Ihh det lyder godt.. Nu får jeg da helt mod på det :thumbsupsmileyanim: Selvom det nok er dumt at kaste sig ud i midt i en eksamenstid, efterfulgt af skriferie.. :)

Men i februar engang måske.. Det ku i hvert fald være sjovt at prøve.. Hvor meget koster det ca? for en "alm" størrelse kage? (lagkage)

Jeg tror jeg gav omkring 150 kroner for det, fordi jeg købte det hele fra bunden, altså både maizena og youghurt osv. Jeg købte også ekstra ind i tilfælde af at mit første forsøg gik galt. Man kan også sikkert finde tobleronen meget billegere end jeg gjorde. Tror også det er billigere at bage bundene. Jeg gav jo omkring 40 kroner for de bunde.

Men kast dig ud i det når du får tid, eksamenstid er ikke det smarteste tidspunkt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Knus :balloon:

Tusind tak :balloons: Jeg synes helt klart at du skal kaste dig ud i det, det var nemt og overskueligt for mig, selvom jeg var lidt bange for at kaste mig ud i mashmellow fondant. (Havde købt ekstra skumfiduser ind, hvis det nu skulle gå HELT galt :cheerleader3: ), men fik slet ikke brug for det. Dette var min første gang. Har tidligere bagt, men det har aldrig været mere end æbletærter eller drømmekage :cheerleader3:

Vil gerne bage bundene selv næste gang, da jeg synes de der færdigkøbte lagkagebunde er noget fis :balloons: Der skal helt sikkert eksperimenteres med bunde og fyld næste gang. Jeg fulgte Bettys bryllupskage guide her inde på bryllupsklar, som jeg synes var meget god til at forklare hvordan tingene skulle gøres. :)

Ihh det lyder godt.. Nu får jeg da helt mod på det :thumbsupsmileyanim: Selvom det nok er dumt at kaste sig ud i midt i en eksamenstid, efterfulgt af skriferie.. :cheerleader3:

Jeg tror jeg gav omkring 150 kroner for det, fordi jeg købte det hele fra bunden, altså både maizena og youghurt osv. Jeg købte også ekstra ind i tilfælde af at mit første forsøg gik galt. Man kan også sikkert finde tobleronen meget billegere end jeg gjorde. Tror også det er billigere at bage bundene. Jeg gav jo omkring 40 kroner for de bunde.

Men kast dig ud i det når du får tid, eksamenstid er ikke det smarteste tidspunkt :cheerleader3:

Super, det er jo ikke så slemt :)

Vil du ikke lige linke til guiden? jeg kan ikke rigtig finde den :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endnu en opdatering til min planlægning :cheerleader3:

Min far ringede og fortalte mig at guldsmeden laver ringene til mig i 18 karat guld med 37 diamanter hele vejen rundt, for kun 2000 kroner!!!!! :):cheerleader3::)

Han laver også Motez's ring i sølv.. Nej hvor jeg glæder mig til vi får ringene :cheerleader3:

Han har købt to slør til mig, bestilt halskæden hos min kusines mand og købt den smukkeste tiara til mig. :cheerleader3: Nej hvor jeg elsker min far lige nu :cheerleader3: Han er tilbage igen om et par uger, nej hvor er jeg spændt.

En lidt øv nyhed er at hans søster har meldt fra brylluppet fuldstændig og slettet mig fra facebook, samt blokeret mig. Jeg synes det er meget grimt gjort af hende, for har altid regnet med hende og troet at hun oprigtigt holdte af mig.. der kan man bare se..

Græd lidt over hele situationen på arbejde igår, men nægter at lade noget slå mig ud, vi fortsætter :hug:

0

Del dette indlæg

uuh sikke en masse ting fra din far. lyder til at du også er vild med diamanter på din ring hehe, også mig ;) har du noget billede?

men øv med søsteren! godt du i det mindste ikke lader dig salå ud af det, men kan godt forstå din skuffelse

0

Del dette indlæg

uuh sikke en masse ting fra din far. lyder til at du også er vild med diamanter på din ring hehe, også mig ;) har du noget billede?

men øv med søsteren! godt du i det mindste ikke lader dig salå ud af det, men kan godt forstå din skuffelse

Jeg elsker at kigge på diamanterne på min forlovelsesring, måden de skinner på og lyset.. :) Der skal helt sikkert være diamanter hele vejen rundt.

Copy_of_DSC_0235_10x8__Desktop_Resolution_.jpg

Nej hvor jeg glæder mig til at se de færdige ringe.

Her er collagerne jeg gav til min far, håber han har brugt dem ifølge mine anvisninger :cheerleader3:

2yza52w.png

260csxe.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op en super flot kage. Hvor er du bare go :):cheerleader3:

Og hvor er det godt din far har styr på det. Det bliver jo super godt at få det hele som man ønsker og drømmer om!

Øv med søsteren. Især hvis du ikke ved hvorfor. Men dejligt du ikke lader dig slå ud af det. Du får alligevel et :)

0

Del dette indlæg

Min far ringede og fortalte mig at guldsmeden laver ringene til mig i 18 karat guld med 37 diamanter hele vejen rundt, for kun 2000 kroner!!!!! :cheerleader3::):cheerleader3:

Han laver også Motez's ring i sølv.. Nej hvor jeg glæder mig til vi får ringene :cheerleader3:

Han har købt to slør til mig, bestilt halskæden hos min kusines mand og købt den smukkeste tiara til mig. :cheerleader3: Nej hvor jeg elsker min far lige nu :cheerleader3: Han er tilbage igen om et par uger, nej hvor er jeg spændt.

En lidt øv nyhed er at hans søster har meldt fra brylluppet fuldstændig og slettet mig fra facebook, samt blokeret mig. Jeg synes det er meget grimt gjort af hende, for har altid regnet med hende og troet at hun oprigtigt holdte af mig.. der kan man bare se..

Græd lidt over hele situationen på arbejde igår, men nægter at lade noget slå mig ud, vi fortsætter :hug:

Det lyder da bare rigtig skønt med det hele som de far har styr på :)

Trist med din fars søster, du får lige et :hug:

0

Del dette indlæg

Min far ringede og fortalte mig at guldsmeden laver ringene til mig i 18 karat guld med 37 diamanter hele vejen rundt, for kun 2000 kroner!!!!! :cheerleader3::):cheerleader3:

Han har købt to slør til mig, bestilt halskæden hos min kusines mand og købt den smukkeste tiara til mig. :cheerleader3: Nej hvor jeg elsker min far lige nu :hug: Han er tilbage igen om et par uger, nej hvor er jeg spændt.

Græd lidt over hele situationen på arbejde igår, men nægter at lade noget slå mig ud, vi fortsætter :cheerleader3:

Det lyder da bare rigtig skønt med det hele som de far har styr på :)

Trist med din fars søster, du får lige et :hug:

Hov, jeg skrev det ikke rigtigt, det min kærestes søster og ikke min fars :cheerleader3:

Men tak alligevel :)

0

Del dette indlæg

Nu er det ved at være et stykke tid siden at jeg har opdateret min tråd, kan lige fortælle at kæresten og jeg har rykket vores bryllup frem til d. 23. juni, så vi kan være sikre på at få Det Gamle Gasværk i Brabrand til vores bryllup! :cheerleader3::):badgirl:

Har hele tiden tænkt at det bliver aldrig til noget, for alle weekenderne er fuldt bookede i sommeren, hvilket gør det umuligt. Så sagde min kæreste at på det tidspunkt har folk jo alligevel sommerferie, så vi kan ligeså godt holde det d. 23. juni :thumbsupsmileyanim: Og den er ledig den dag!!!!! Imorgen ringer jeg til dem for at aftale en rundvisning, og så er det bare med at betale depositum og gøre stedet til mit! Jeg kørte forbi idag for at danne mit et billede af stedet, og det er perfekt. Det er lige tilpas afslappet, omgivelserne smukke og mulighederne mange mht pynt af stedet!

dgg.jpg

Tegning af stedet.

Deres manual med brug af stedet er genialt udformet, alt er præcist og detaljeret beskrevet! Jeg nægter at blive gift andre steder nu! :)

Som noget helt andet, har jeg efter hele kollisionen med hans familie forklaret min kæreste, at jeg ikke ønsker at bo i Holland længere. Det simpelthen ubehageligt. Hans søster har været inde på hans facebook og slettet mig fra hans profil og fjernet hans status som forlovet. Det gav mig sådan en grim smag i munden. Ønsker på ingen måde at hun kommer til brylluppet længere. Status er, at vi sikkert flytter til København, da byen minder ham meget om Den Haag med s-tog osv. Århus er for sød til ham :cheerleader3:

Men jeg tager til min Hollandske eksamen imorgen alligevel.. :) Puha..

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sagde min kæreste at på det tidspunkt har folk jo alligevel sommerferie, så vi kan ligeså godt holde det d. 23. juni :thumbsupsmileyanim:

Så tør jeg godt med sikkerhed fastslå at din kæreste ikke er revisor :cheerleader3: Der er konsekvent forbud mod at holde ferie i juni måned og det er det tidspunkt på året hvor folk har mest overarbejde.

Omvendt så handler det jo sådan set bare om at folk tager en fridag fredag. Selvfølgelig afhængig af hvad tid I skal giftes om torsdagen.

0

Del dette indlæg

Så sagde min kæreste at på det tidspunkt har folk jo alligevel sommerferie, så vi kan ligeså godt holde det d. 23. juni :thumbsupsmileyanim:

Så tør jeg godt med sikkerhed fastslå at din kæreste ikke er revisor :cheerleader3: Der er konsekvent forbud mod at holde ferie i juni måned og det er det tidspunkt på året hvor folk har mest overarbejde.

Omvendt så handler det jo sådan set bare om at folk tager en fridag fredag. Selvfølgelig afhængig af hvad tid I skal giftes om torsdagen.

Det bliver han aldrig :badgirl:

Vi kender jo vores omgangskreds, de fleste af mine venner har på det tidspunkt sommerferie fra studierne og tager med glæde en fridag for min skyld. Jeg vil gerne starte dagen tidligt, så kan folk jo eventuelt smutte tidligere fra festen. Vi regner med at trække os der ved midnat. :)

0

Del dette indlæg

Det bliver han aldrig :)

Vi kender jo vores omgangskreds, de fleste af mine venner har på det tidspunkt sommerferie fra studierne og tager med glæde en fridag for min skyld. Jeg vil gerne starte dagen tidligt, så kan folk jo eventuelt smutte tidligere fra festen. Vi regner med at trække os der ved midnat. :thumbsupsmileyanim:

Selvfølgelig kender I Jeres omgangskreds m.v.har også gennemtænkt at det vil passe dem fint. Den med at folk har ferie i juni måned er bare langt væk fra min hverdag :cheerleader3: Men der kan være rigtig mange fordele ved at holde det en torsdag. Ikke mindst økonomisk kan I måske hente noget rabat.

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig kender I Jeres omgangskreds m.v.har også gennemtænkt at det vil passe dem fint. Den med at folk har ferie i juni måned er bare langt væk fra min hverdag :thumbsupsmileyanim: Men der kan være rigtig mange fordele ved at holde det en torsdag. Ikke mindst økonomisk kan I måske hente noget rabat.

Lige præcis, vi har fået Det Gamle Gasværk 3000 kroner billigere fordi det er en hverdag, jeg elsker simpelthen det sted og havde ikke forventet at jeg kunne holde brylluppet der. Er sikker på at der er flere steder at spare. Vi er på et forholdsvist meget stramt budget, så det er virkelig rart. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer