SarahDK

♥ Sarah & Jacob ♥ - 10.9.2011

74 posts in this topic

Annonce ♥

Det gik da lige op for mig at der pludselig ikke er så længe til vi skal giftes.

Er derfor gået lidt mere i gang med planlægningen. Har talt meget med kæresten i dag om farver. Tror det er lettere for mig at komme videre når vi har en fælles ide om hvad vi kunne tænke os af farver som "tema".

Der hvor vi skal holde festen er det i den gule restaurant. Det er sådan lidt gammelt i stilen med mørke lofter, men med mange vinduer og fine hvide stole.

Til vores invitation og bordkort har jeg/vi valgt råhvidt, guld og brun som grundfarver.

Vi tog derfor udgangspunkt i feststedet og papiret til invitationerne, samt vores egen smag og fandt frem til at vi gerne ville bruge råhvidt, grønt, gyldent gult, og brunt.

Her er lidt inspiration til de farver.

ibb-1304028037.jpg

Edited by SarahDK
0

Annonce ♥

Jeg har i denne uge fået lavet invitationerne færdige og sendt dem ud. De blev lidt mere romantiske end først planlagt, men hva' pokker man bliver jo kun gift en gang (det er i hvertfald planen). Er absolut ikke vild med samlebåndsarbejde, men er faktisk glad for resultatet.

5739319488_b00f4d70d2_o.jpg

0

Annonce ♥

Super flotte invitationer!!! Og det er altid skønt at se billeder af blærerækken :cheerleader3:

Jeg synes på en eller anden måde, at jeres invitationer er meget "modne". Ja, jeg ved ikke helt om det er det rigtige udtryk, men de er i hvert fald super flotte og stilede :thumbsupsmileyanim: Elegante passer måske lidt bedre:–)

0

Annonce ♥

Meget fine indbydelser synes jeg! Dem kan du sgu godt være stolt af!!!

Vi skal giftes i selv samme kirke, bare lige en måneds tid inden, nemlig den 6. august. Skægt med sådan noget! :) Og vi valgte den af nogenlunde samme årsager som I har gjort. :thumbsupsmileyanim:

Hvor skal I holde festen henne?

Edited by TrineG
0

Annonce ♥

Meget fine indbydelser synes jeg! Dem kan du sgu godt være stolt af!!!

Vi skal giftes i selv samme kirke, bare lige en måneds tid inden, nemlig den 6. august. Skægt med sådan noget! :) Og vi valgte den af nogenlunde samme årsager som I har gjort. :thumbsupsmileyanim:

Hvor skal I holde festen henne?

Tak.

Havde godt set vi skulle giftes i samme kirke. Vi var også til "bryllupsforberedelsen" da de holdt det.

(vi arbejder også samme sted kan jeg se - jeg er dog stoppet på medicinsk afdelingen for nogle måneder siden).

Vi skal holde festen på Lindenborg kro. Primært valgt ud fra hvor det lå, at der var mulighed for overnatning og prisen. Og så var de super søde og fornuftige at tale med.

0

Har haft fat i kommunen i dag, for jeg kom da lige i tanke om at vi når at flytte inden vi skal giftes. Og da vi flytter til en anden kommune, er det den nye kommune der skal have prøveattesten og det kan de først få, når vi har flyttet adresse, altså en måned før brylluppet. Arghhh! Ville bare gerne have den sendt afsted, så det var overstået. Men det må vente lidt endnu.

Ringede også til kirken og de mente at den nuværende kirke formentlig godt kunne tage sig af det med navneændringen. Nu skal vi bare blive helt enige om hvad vi skal hedde, men det er en helt anden diskution. :huh:

Har egentlig hele tiden synes det var ganske enkelt. Jeg skulle bare hedde det jeg hedder nu og så tager kæresten mit efternavn og beholder hans eget mellemnavn. Men nu har vi talt lidt mere om det, mest fordi jeg godt kan se jeg måske ikke rigtig har hørt ham hvad han ville. (desuden er jeg heller ikke helt sikker på jeg er tilfreds med løsningen:O)) Det gjorde ikke sagen bedre at tale om det, kæresten blev nemlig ved med at fastholde den løsning jeg er mindst vild med. Overvejede at trække lod hvad vi skulle hedde, men vi er ikke engang helt enige om valgmulighederne.

Ja ja nu må vi se, har bare så svært ved ikke at få lov til at bestemme. :blush:

0

Annonce ♥

Har endelig bestemt mig for en frisør. Vi flytter ca en månedstid inden vi skal giftes og jeg tænkte det var smartere med en frisør der hvor vi flytter hen end her i byen hvor vi bor nu. Det har godt nok været lidt vanskeligt at vælge når man ikke lige kender nogen frisører.

Men nu fandt jeg et sted hvor de var super søde at tale med og hvor der så lækkert ud. Havde en aftale i dag, men desværre blev frisøren syg. (hmmm måske ikke det bedste tegn). Men jeg har fået en ny tid fredag. Det er vist også meget godt for jeg er ikke blevet klippet i 2,5 mdr. for at få bare lidt længde på mit korte hår. Tænkte at frisøren og jeg havde flere muligheder for at finde den rette frisure. Nu er håret bare nået den længde hvor det er helt umuligt.

Så jeg glæder mig virkelig til at se hvad frisøren kan gøre ved det.

0

Fu*k!!!

Lur mig om jeg ikke tabte det store navnelotteri. Vi blev enige om at trække lod, da ingen af os sådan rigtig ville give sig. Egentlig ville lodtrækningen at vi skulle hedde kærestens mellemnavn til efternavn, troede egentlig at det ville være ok, men da det blev en realitet gik jeg fuldstændig i sort. Heldigvis synes kæresten det var ok, hvis vi tager hans mellemnavn og mit efternavn, så sådan bliver det.

Jeg ville gerne slippe for at have et mellemnavn, men jeg synes også vi skal hedde det samme og så må man gå på kompromis. (og nu har jeg ovenikøbet tabt lodtrækningen, så nu er det bare sådan).

0