Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er supersmukt ud! Er vild med den blå farve!! :cheerleader3:

Tak :loveboard:

Det er rigtig flot :)Maa jeg lige hoere - stiller I saa ekstra lys paa bordene? Det var jo en ret god ide, naar de andre braender ud - hvis ikke man finder nogle superlys...

Tak :loveboard:

Idéen var at jeg ville sætte nogle små glasskåle på bordet med ekstra lys. Det ville både være dekorativt og praktisk :thumbsupsmileyanim: Der ville så både ligge blå, brune og hvide lys i...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg fået snakket med præsten, da jeg havde nogle ønsker til musik i kirken. Jeg har hyret en sanger/guitarist som skal spille "Nothing else matters" med Metallica i kirken :thumbsupsmileyanim: Teksten er fantastisk og den passer bedre til H2B fremfor "you raise me up" med Josh Groban, selvom det også er en fantastisk sang!

Derudover har vi fået lov til at erstatte orgel med klaver til salmerne, således at der kun bliver spillet orgel når jeg kommer ind og vi går ud...tror at det bliver SÅ godt :cheerleader3: Jeg er ikke til orgelmusik, så at vi har fået præsten overbevist om klaver er bare fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Og så fik H2B købt tøj i lørdags....WAUW hvor bliver han bare FOR LÆKKER :toot:

Håber at kunne få billder ind af tøjet næste gang han skal ind og prøve det :)

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt jeres præst er til at snakke med, tror også det kunne være super flot med klaver istedet for orgel - ved heller ikke lige hvor emget orgel-fan jeg er :rolleyes:

Skønt han har fået noget lækkert tøj, tror også snart jeg skal have kæresten under armen og ud og kigge! Håber vi snart får billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er menuen på plads :cheerleader3:

Vi har fået hyret en kogekone, så vi har helt selv bestemt menuen...ingen faste menuforslag til os :wink:

Menuen bliver som følger:

Til receptionen serverer vi Pindemadder med blandt andet serano, gedeost, oliven, bacon, chili, chorizo mm.

Derudover vil der være en KÆMPE frugtbord med alt muligt udskåret frugt :thumbsupsmileyanim: Til ungerne vil der desuden være pølsehorn, grissinistænker og grøntsagsstænger.

Og så skal der være kaffe, the, øl, vand, friskpresset juice, Asti og rødvin.

Middagen

Forret: Skaldyrssalat med rejer, krebs, blåmuslinger, kammuslinger og hummer. Bliver serveret i halv udhulet melon. Her bliver der serveret brød til. Vin: Ikke besluttet endnu.

Hovedret: Lammeculotte med asparges i bacon, grøn salat med mynte, tzatziki, rabarberkompot, nye kartofler og sauce. Vin: Pasqua Amarone Della valpolicella 2006

Dessert: Hjemmelavet peacankage med whiskyflødeskum og friske bær :thumbsupsmileyanim:

Vin: Ikke besluttet endnu.

Natmad: Hjemmlavet jordskokkesupper med brød

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yum! Anderledes og lækkert! Pindemadder - Det bliver et hit!!!

I er godt nok kommet langt, men det er jo også ved at være tæt på :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at se billeder fra jeres store dag!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal I ha' tøser :) Det er bestemt også en menu lige efter mine smagsløg. Det er specielt, men forhåbentligt ikke så specielt at gæsterne ikke kan lide det :wink: Og I er selvfølgelig alle velkomne til lige at kigge forbi receptionen og smage en af de famøse pindemadder -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så blev ringene også bestilt :cheerleader3:

Det blev (selvfølgelig) disse fra Chanti :thumbsupsmileyanim:

http://www.chanti.dk/#pageName=productDetailedNew&id=9162&begin=0

Vi bestilte først en prøvebox og da ringene kom hjem var vi slet ikke i tvivl...det var bare RINGENE! :7himmel:

GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig til at få den hjem :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RINGENE ER KOMMET...WEEE :cheerleader3: Og de HELT PERFEKTE :thumbsupsmileyanim:

post-45827-0-31584600-1303975813.jpg

Det er 14 karat hvidguld og palladium, med 2 brillianter i min. EEEEEElsker min nye ring og kan slet ikke vente med at få den på :heart:

Udover ringene, er der også kommet styr på morgengaven til H2B. Det bliver boudoirbilleder som skal tages d.18/6 :) Jeg har dog et lille problem med hensyn til denne fotografering - jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal have på :unsure: Jeg har født 2 børn, så maveskindet er ikke lige hvad det har været, men ellers er jeg rimelig tilfreds med min krop. Jeg er meget almindelig, selvom jeg godt kunne trænge til en opstrammer hist og pist :fløjt: i hvert fald er jeg sikker på at maven skal dækkes...så langt så godt. Men derudover ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre, da der er så mange forskellige udtryk. Skal det være hipsters og undertrøje, babydoll med selvsiddende strømper, mandens skjorte, chemise eller en af 117 andre ting man kan vælge? Skal det være sort, hvid eller en helt tredje farve? H2B vil helt sikkert bare synes at det hele er lækkert, så han er ikke til meget "hjælp" :lol: Nu vil jeg så gerne høre jer piger...hvad synes I er sexet?

Hvis I skulle stille jer foran kameraet (og ikke i BH og trusser), hvad ville I så tage på? :help: Jeg kunne godt bruge lidt input :thanks:

Nå, men som om det ikke var nok så er jeg kommet i tvivl omkring mit slør :shooter: Jeg synes stadig at sløret er vildt fedt fordi det er så specielt, men når jeg tænker på mit "outfit" ærger jeg mig over at jeg ikke har købt birdcage i stedet for :boohoo: Jeg har altid drømt om at skulle ha' birdcage på og nu får jeg det ikke og er egentlig ked af det :pokey: Så hvorfor køber jeg så ikke bare et tænker i nok! Fordi at dem jeg overvejer fra etzy.com koster over 500 kr og jeg ved ikke engang om birdcage passer til kjolen. Så jeg er så meget i tvivl om hvorvidt jeg skal tage chancen og købe det og så risikere ikke at bruge det alligevel. Må jeg bede om en lille ting mere? Kigge på min kjole og komme med en OBJEKTIV vurdering af om birdcage vil passe til eller det nuværende slør er bedre? Jeg ville være meget taknemmlig piger, for det fylder ret meget i mit hovedet i disse dag :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FLOTTE ringe!

billederne

jeg valgte på mine billeder at undgå g-streng, bruger det egentlig meget til hverdag, men synes faktisk hipsters/alm trusser kan være ret meget mere sexede af en eller anden årsag... mere sunsuel, og fremstår ikke så vulgært, så synes sagtens du kan vælge hipsters hvis du er til det!

hvis du gerne vil dække maven så kan du fx bruge en af de der undertøjskjoler(chemiser) sådan en brugte jeg da jeg ligger med benene i luften. på nogle af bilelderne brugte jeg også en blondeundertrøje udover undertøjet, synes det var ret flot...

mht til farverne så afhænger det nok meget af hvilken stil du gerne vil have billederne i. jeg havde lyse farver og så sort - synes det var vigtigt med lidt kontrast så billederne ikke mindede for meget om hinanden.

BC

Synes faktisk det er lidt svært at vurdere om BC ville gå til kjolen, afhænger meget af hvordan den ser ud.. hvis du virkelig er så meget i tvivl og altid har drømt om det, så tror jeg jeg ville bruge de 500 kr på at bestille et hjem og se sammen med kjolen, evt med mulighe for retur eller sælge det igen... måske du kan købe et ehr i DK der kan returneres bare for at se om det ville passe til, og så evt bytte det og købe det du har drømt om over nettet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FLOTTE ringe!

billederne

jeg valgte på mine billeder at undgå g-streng, bruger det egentlig meget til hverdag, men synes faktisk hipsters/alm trusser kan være ret meget mere sexede af en eller anden årsag... mere sunsuel, og fremstår ikke så vulgært, så synes sagtens du kan vælge hipsters hvis du er til det!

hvis du gerne vil dække maven så kan du fx bruge en af de der undertøjskjoler(chemiser) sådan en brugte jeg da jeg ligger med benene i luften. på nogle af bilelderne brugte jeg også en blondeundertrøje udover undertøjet, synes det var ret flot...

mht til farverne så afhænger det nok meget af hvilken stil du gerne vil have billederne i. jeg havde lyse farver og så sort - synes det var vigtigt med lidt kontrast så billederne ikke mindede for meget om hinanden.

BC

Synes faktisk det er lidt svært at vurdere om BC ville gå til kjolen, afhænger meget af hvordan den ser ud.. hvis du virkelig er så meget i tvivl og altid har drømt om det, så tror jeg jeg ville bruge de 500 kr på at bestille et hjem og se sammen med kjolen, evt med mulighe for retur eller sælge det igen... måske du kan købe et ehr i DK der kan returneres bare for at se om det ville passe til, og så evt bytte det og købe det du har drømt om over nettet...

Tak for svar Mette :) jeg har det på samme måde som dig med g-streng kontra hipster - at hipster er mere sexet end g-streng. Det overlader lidt mere til fantasien og g-streng bruger jeg også normalt, så det ville være fint at komme "lidt ud af boxen". jeg tror helt sikkert at jeg vil bruge dit "trick" med en blondeundertrøje over undertøjet, for jeg synes at dine billeder er fantastiske :) Jeg er derimod meget i tvivl om hvad jeg ellers skal købe, da det jo heller ikke er billigt at købe sexede outfits :sm::wink: Jeg tror at jeg må ind til byen og prøve mig lidt frem.

Ang. birdcage, så har jeg bare ledt overalt efter et sted jeg kunne købe det i Vejle...men uden held. Jeg er bange for at hvis jeg køber en over nettet, kan jeg ikke sende det retur og så brænder jeg inde med det. Puhhh ved godt nok ikke liiiiige hvad jeg skal gøre. 500 kr er selvfølgelig ikke meget når man tager det ud af et bryllupsbudget på 80.000 kr, men "mange bække små" og så bliver det jo efterhånden en dyr fornøjelse. Det kunne godt være at jeg skulle følge dit råd og prøve at fremskaffe en birdcage inde i byen igen...der må da for pokker være nogen der har :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig du skal ksste dig ud i det og koebe det birdcage. Hvis det er det, du gerne vil have og altid har droemt om - og jeg synes det vil passe saa smukt til din flotte kjole :cheerleader3:

Helt klart ogsaa til hipsters og ikke g-streng. En anden ting: jjeg har jo fundet ud af at min HTB ikke er saa meget til sort lingeri, som jeg ellers har en del af. Meget mere hvidt og elfenben eller farver, saa det ville jeg ogsaa tage med i overvejelserne. Saa kan du jo altsaa finde mange laekre positioner, der ikke blotter maven og ellers bruge en blonde-chemise - hvor er du modig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja jeg kom også til at bruge liiiidt for mange penge på nyt undertøj :fløjt:

Det er nemlig det jeg er lidt nervøs for at jeg også kommer til :wink: Jeg vil meget gerne bruge penge på det, men helst ikke for mange fejlkøb, så stilen skal gerne være på plads inden :)

Absulut hipsters - G streng minder mig så meget op Polle fra Snave

Haha...ja du siger noget der -HAHA-

Jeg synes i øvrigt at birdcage vil passe super godt til kjolens stil - specielt hvis det er et med en stor blomst i siden

Det er lige præcis sådan noget med en stor blomst jeg er ude efter...det skal jo gerne være lidt specielt stadig :) Og tak for vurderingen...så er jeg et skridt nærmere at købe birdcage!

Jeg synes virkelig du skal ksste dig ud i det og koebe det birdcage. Hvis det er det, du gerne vil have og altid har droemt om - og jeg synes det vil passe saa smukt til din flotte kjole :cheerleader3:

Helt klart ogsaa til hipsters og ikke g-streng. En anden ting: jjeg har jo fundet ud af at min HTB ikke er saa meget til sort lingeri, som jeg ellers har en del af. Meget mere hvidt og elfenben eller farver, saa det ville jeg ogsaa tage med i overvejelserne. Saa kan du jo altsaa finde mange laekre positioner, der ikke blotter maven og ellers bruge en blonde-chemise - hvor er du modig :)

Det kunne godt være at jeg skulle lure H2B lidt af i forhold til farver :) Tak for rosen! Jeg føler mig også ret modig...jeg har det nemlig MEGET bedre BAG kameraet, men jeg ved at H2B vil være ovenud lykkelig for sådanne billeder, så nu springer jeg ud i det :)

Og endnu et skridt tættere på birdcage :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har jeg forelsket mig hovedkulds i denne fascinator...SUK :rolleyes: Og så med et lille birdcage til...kan I se det tøser? :biggrin: Jeg er vist igang med at overbevise mig selv om at jeg bare skal give den gas på etzy.com :fløjt:

http://www.etsy.com/listing/66848064/plush-plumeria-large-feather-organza

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fundet FASCINATOREN!! Den er SÅ smuk (synes jeg i hvert fald) :biggrin:

Jeg havde egentlig udset mig en anden, men da jeg så den her var jeg slet ikke i tvivl...det er den jeg ha' på til mit bryllup, sammen med BC :thumbsupsmileyanim:

Nu er problemet så bare at jeg ikke ved om den kan laves i ivory...på billedet er den hvid. Jeg har skrevet til hende der laver den og spurgt og nu krydser jeg bare alt hvad der kan krydses, for jeg VIL VIL VIL ha' den her :loveboard:

post-45827-0-22035300-1304251678.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud hvor den dog også bedårende.. Virkelig virkelig elegant og stilfuld.

Hvis jeg ikke skulle have slør, skulle det absolut også være noget i stil med den der! :loveboard:

Jeg krydser fingre for at den kan laves i ivory! :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer