Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Intet mindre en perfekt!

Jeg er glad for du har droppet dine halskædeplaner, for jeg synes det er synd for kjolen, med en dominerende kæde :)

Og dine øreringe står så godt til sløret (og garanteret også kjolen)

less is more :thumbsupsmileyanim:

Ja, hvad skulle jeg gøre uden de fantastiske kvinder her på BK, der vil sige det il mig, når jeg er på vildspor :ilovebryllupsklar: ... jeg får stirret mig blind og stilforvirret indimellem :blush:

Er dog meget lettet over at have stoppet halskædejagten. Var ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde en, jeg både kunne lide og som passede til resten af outfittet. Og jeg går jo aldrig med perler ellers. Det ville have været helt forkert.

Eeeelsker mit BC, som nu er dampet og fint pakket ind i en håndklædeknold og bare venter på at blive brugt på dagen :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk smukt :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert!!

Der er da bare ingen tvivl der - det er sådan du skal se ud...så smuk så smuk...det spiller bare 100% sammen...I LOVE IT :thumbsupsmileyanim:

Wow Malou, hvor ser du bare LÆKKER ud :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det klær dig så godt, og det bliver da bare fantastisk med din skønne kjole til :toot::toot::toot:

Jeg er slet heller ikke til at styre i dag. Har fri fra job for at kigge på nogle spørgeskemabesvarelser til min fagprøve, men det er vist ikke blevet til andet end at være i total daze over mit BC :cheerleader3:

Super lækkert BC!!! :thumbsupsmileyanim: Tænk at du er gået fra gudinde kjole med slør til 60'er kjole med BC, wow! Men du bliver super smuk altså :thumbsupsmileyanim:

Haha ja det virker lidt skizo. Ikke desto mindre er jeg ikke i tvivl om, at dette er den helt rigtige retning. Elsker stilen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså en god dag!

Er lige blevet ringet op fra Bispebjerg Hospital, og jeg skal til jobsamtale derude på mandag. Hvor fedt kunne det være at have styr på jobdelen, når jeg afslutter uddannelsen til september.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er et fantastisk BC- ligner noget fra et vogue blad! :cheerleader3:

Tak for den über cool kommentar :kiss::cheerleader3: Jeg var også ved at dåne, da jeg pakkede det ud. Så meget mere fantastisk end på billederne, da jeg bestilte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiih hvor er I søde :hug::cheerleader3: Har også lige været en time på tlf med veninde, hvor jeg kun har pladret løs om mit BC. Er så glad.

Uh ja øjenvipper. Skal have lavet MAX øjenvipper. Overvejer extensions, men tror egentlig det ender med, at jeg bare får sat nogle løse på på selve dagen.

Og hår.. hmm... overvejede jo denne hestehale a la Reese, men tror alligevel ikke helt, den passer til BC.

post-45668-0-29675400-1305223944.jpeg

Tror mere, jeg skal ud i denne retning for at gå totalt retro style

post-45668-0-70258500-1305224369.jpgpost-45668-0-14140100-1305224329.jpgpost-45668-0-24548200-1305224317.jpg

Eller

post-45668-0-82430700-1305224567.jpg

Input modtages dog gerne.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeee, sikke skoent at logge paa hernede fra Portico og kunne smileye for haardt til dit

UBERFEDE, SMUKKE OG FAB BC-sloer med de LAEKRE oereringe til :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er vild med det og det virker bare helt rigtigt med den kombi og uden halskaede :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nok til en af de flotte frisurer i midten, for jeg tror det passer bedst til din kjole og hele stilen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeee, sikke skoent at logge paa hernede fra Portico og kunne smileye for haardt til dit

UBERFEDE, SMUKKE OG FAB BC-sloer med de LAEKRE oereringe til :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er vild med det og det virker bare helt rigtigt med den kombi og uden halskaede :thumbsupsmileyanim:

Jeg er nok til en af de flotte frisurer i midten, for jeg tror det passer bedst til din kjole og hele stilen :loveboard:

Jubiii, du er tilbage!!

Men hvad laver du her i vores andres tråde, inden du har opdateret din egen med de længe ventede billeder..?

Go do, girl!! :sm:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauv! Det bliver et fantastisk look!! Og så med frisuren fra billede nummer 2 - så bliver der ikke et øje tørt! Synes virkelig at du er "landet" et fedt sted - det bliver virkelig stilet!

- og tillykke med jobsamtalen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en lang, flot og ikke mindst spændende tråd som jeg lige har brugt flere timer på at komme igennem :ilovebryllupsklar:

Virkelig nervepirrende med kjolen og jeg MÅTTE bae se hvordan det endte, så jeg læste og læste og læste, kun for at opdage at du har FJERNET billedet af kjolen ??? :shooter::o

Øv, ville gerne have set hvad det endte med :(

Og held og lykke med jobsamtalen. Håber du får det GP

Redigeret af Tykke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt, at der stadig er nogen, der har mod på at læse denne tråd fra ende til anden. Haha det tør jeg ikke selv - med alle de retningsskift ville jeg nok skræmme mig selv lidt.

Men i dag var jeg til jobsamtale. Altså jeg vil sige det sådan, at jeg vil blive overrasket, hvis jeg får jobbet. De var venlige nok, og det gik ok, men alligevel er den det der udefinerbare kemi, hvor jeg følte mig lidt ilde til mode. Og hvis jeg havde et alternativ på Glostrup Hospital, hvor jeg er nu, ville jeg helt sikkert vælge det fremfor Bispebjerg. Det er sgu lækkert at bo i cykelafstand til arbejde. Et privilegium, jeg har meget svært ved at opgive efter så mange års pendlen. Følte mig også helt hjemme, da jeg lige var forbi hospitalet på vej hjem for at hente nogle spørgeskemaer.

Men nu må vi se. Om ikke andet er det rart at være i gang med jobsøgningen.

Og nu har jeg fri fra job de næste 14 dag, så den står på fagprøve, besøg af gamle studievenner fra Jylland og en 60-års fødselsdag.

Mht bryllup er vi nu alligevel ved at booke en musiker, der kommer og spiller. Havde egentlig bare tænkt, at vi skulle tage en bærbar computer med og lave en playliste, men var så til konfirmation i weekenden, hvor de havde en gut, og det er jo fantastisk, hvor meget det giver i forhold til stemning og ikke mindst sangene, der så bliver spillet med musik.

Haha Mathias og jeg fik da også givet den max gas på dansegulvet. En sjov fest :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh, det er spaendende med det job, selvom samtalen ikke var behagelig... Vi maa haabe, du faar noget paa Glostrup, ogsaa fordi du egentlig har haft det godt der, udover at det er taet paa. There is no place like home og jeg krydser i hvert fald fingre og sender lidt god karma i den retning :toot:

Det lyder godt med musikeren. Jeg tror altsaa ogsaa, at det kan give noget andet med saadan en gut, saerligt en dygtig en af slagsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh, det er spaendende med det job, selvom samtalen ikke var behagelig... Vi maa haabe, du faar noget paa Glostrup, ogsaa fordi du egentlig har haft det godt der, udover at det er taet paa. There is no place like home og jeg krydser i hvert fald fingre og sender lidt god karma i den retning :toot:

Det lyder godt med musikeren. Jeg tror altsaa ogsaa, at det kan give noget andet med saadan en gut, saerligt en dygtig en af slagsen :thumbsupsmileyanim:

Taaak søde pige :hug:

Åh jeg håber også, jeg havner på Glostrup. Også selvom jeg skulle være nødt til at tage et job et andet sted, kan jeg jo altid søge tilbage. Det er nu et dejligt sted, i hvert fald de afdelinger, hvor jeg har været.

Weee musikeren fra weekenden har lige svaret, at han er ledig den dag :cheerleader3: Super lækkert - også at vi rent faktisk har hørt ham spille, så det ikke er alt for meget et sats. Der er altså nogle af de der spillemænd, der fuldstændig overtager festen og helt vil bestemme, hvornår der skal skåles osv., men ham her virkede stille og rolig og blandede sig kun lige tilpas :) Haha og så tror jeg Mathias blev lidt ekstra solgt, da han så i nogle af hans visitkort, at han har en Ferrari :lol:

Det er nogle gange de små ting, der gør det. Tror heller ikke, det gjorde noget, at han opdagede, at vores fotograf kører motorcykel. Drengerøven længe leve!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wiii, det er da spændende med et potentielt job - jeg krydser fingre og som du selv siger, så kan du jo altid søge tilbage :cheerleader3:

Fantastisk med en musiker, som I selv har hørt - det er nogle gange lidt af et sats med de der festmusikere, har i hvert fald været til et par fester (primært min morfars :biggrin: ), hvor man havde helt ondt i ørerne, da aftenen var slut :griner:-

...det er nogle gange de mærkeligste kriterier, mænd vælger udfra :rolleyes::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer