Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er dine billeder smukke! Dejligt det alt sammen er ved at falde på plads til den store dag!

Må jeg spørge hvor du har købt dit smukke fantastiske slør? Ledte efter om det står et sted i din tråd, men ikke så nemt at finde(o;

0

Del dette indlæg

Hvor er dine billeder smukke! Dejligt det alt sammen er ved at falde på plads til den store dag!

Må jeg spørge hvor du har købt dit smukke fantastiske slør? Ledte efter om det står et sted i din tråd, men ikke så nemt at finde(o;

Tak for den søde kommentar :)

Jeg købte silketylsløret på trendsales og solgte det til Elva-Camilla - men tror det er blevet revet i stykker nu :wink:

Mener, at det oprindeligt stammer fra Silkehuset.

http://www.silkehuset.dk/

0

Del dette indlæg

Hold da op nogle flotte billeder - hende Tina Liv har godt nok været heldig med alle de smukke kommende brude, der får taget boudoir billeder hos hende.

Jeg kan godt forstå nr. 1 er dit yndlings, men er du gal hvor er du også smuk på det hvor du sidder på sengen!

Det kan kun blive et hit af en morgengave, og så lige 'pakket ind' i en så flot bog som cmtoft laver :loveboard:

KH Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor der sker meget for tiden.

Skal hente vores ringe på fredag - glæder mig afsindigt!

Og... Tina Liv blev færdig med mine billeder. Er helt overvældet over, hvor dygtig hun er.

Det er svært at udvælge et yndlings, men tror alligevel, det bliver dette, som jeg lige har på for en kort tid.

Imens aner jeg ikke, hvordan jeg skal give ham dem! Har ikke kunnet finde nogle albums, som jeg kan lide til at sætte billederne ind i - overvejer nogle af de der fotobøger, fx pixum, men det er jo ikke helt det samme som et rigtig billede. Men bryder mig heller ikke om tanken om at give mig selv i en ramme. Synes selv, han skal tage stilling til, om jeg skal i ramme eller ej. Men bare at give cd'en er også lidt fesent.

Ååååårh altsååååå... og tiden er knap nu... for filan da :blink:

Det her billed kan jeg rigtig godt lide, naturlig køn :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er I bare skønne. TAK for alle de dejlige kommentarer :7himmel:

Er også selv rigtig glad for billederne. Har nu sat Tina Liv til at printe 20 af dem, som kommer i cmtofts smukke bog. I love it :loveflag:

Dagen i dag har også stået i brylluppets tegn. Var kommet for sent op - glemt at stille vækkeur, så hastede igennem min morgen med at pakke ting til frisøren osv og glemte fuldstændig mit kamera, hvilket var en katastrofe, da jeg skulle direkte fra arbejde til Kbh og hente ringe med H2B - og derefter til min stylist på dagen, som skulle klippe mig og snakke lidt makeup og hår. Og jeg ville da have billeder af det hele!

Heldigvis forbarmede min helt, min elskede, min skønne H2B, sig over mig og tog hjem og luftede hunden og tog mit kamera med i samme omgang. He's my man!! :loveboard:

Var helt nervøs for at åbne ringæsken. Var så bange for at blive skuffet, når jeg nu havde så høje forventninger til hans håndværk. Mine nerver blev i den grad gjort til skamme! Jeg er så lykkelig. Elsker min ring.

Så skulle vi ikke tage og se de billeder af ringene fra verdens dygtigste guldsmed, Krebs og Hyllested...???

post-45668-0-76346000-1310153330.jpg

post-45668-0-80229800-1310153338.jpg

Jeg elsker dem! Må hele tiden tage dem frem og kigge. Har sunget "Diamonds are a girls best friend" hele aftenen :7himmel:

Turen gik videre til Frisøsen, hvor Kamilla ventede med sin kyndige hånd og fik taget de værste tjavser af mit hår og fik dog skånet længden. Vi lavede dog ikke en prøveopsætning som sådan. Holdt det løst op hist og her, så tog ingen billeder. Vi fik en rigtig god snak om hele det samlede look, og hun fik set alle mine hårdimser. Jeg havde både den krøllede fjer og Miss Lena kreationen med de fantastiske blomster med... hehe og hun eeeeelsker Miss Lenas. Hun synes simpelthen fjeren var for meget bling, når mine øreringe nu også er så voldsomt bling. Så det bliver blomsterne :cheerleader3:

Fik snakket makeup, og hun giver den bare gas. Havde forestillet mig brune smokey eyes, men no no no no. Hun så helt forfærdet ud. GRÅ, SAGDE DAMEN! :sm: Hun viste mig den mest fantastiske grå, der faktisk har et lidt lilla shine. Jeg tror sgu bare, jeg lader Kamilla styre det. Hun lever jo af at style folk, og jeg har kørt med den samme øjenskygge i 2 år pga manglende kreativitet.. hun ved nok et og andet :wink:

Men det føles godt. Mit hår er meget tykt, og de fleste frisører bliver lidt forskrækkede, og det er faktisk de færreste, der har lavet en ordentlig klipning på mig, så det er rart, at hun nu har haft mit hår i hænderne og ved, hvad hun er oppe imod. Og hun virker meget dygtig. Og nu kan jeg ikke huske, hvem det er hun styler... fik det at vide før... hm. Men det er i hvert fald nogle kendte :lol:

Og så har jeg fået min midlertidige kontrakt til mit nye job. Wooop! :cheerleader3:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Damn, girl - jeg bliver naesten helt misundelig paa de HELT, HELT fantastisk smukke vielsesringe :cheerleader3:

De er enkle, smukke, specielle, unikke, vidunderlige og det hele :7himmel:

Lyder godt med at lade Kamilla styre makeuppen - jeg skulle ogsaa tage mig selv i at bruge samme oejenskygge som jeg altid bruger, naar det skal vaere lidt ekstra flot, men fik heldigvis traadt udenfor komfortzonen - du bliver glad for det i laengden, ven :lol:

Jeg har mailet dig billeder af design til din boudoirfotobog :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan heller ikke lade være med at tage ringene frem hele tiden og beundre dem. Glæder mig så meget til at have min på hver eneste dag :7himmel:

Så er der også playliste til bådreceptionen.

Indtil undertegnede kommer ombord spilles der instrumental pianomusik.. alt muligt.. Titanic tema, Edelweiss, As time goes by...

Så kommer jeg gående ned til båden til Here comes the bride - også piano. Kan simpelthen ikke fordrage orgelmusik, så fandt en rigtig sød udgave med stille piano.

Derefter til selve sejladsen har jeg fundet numrene her:

1. Jokeren: Sig ja
  2. Linda Andrews: Det bedste til sidst
  3. Shakin Stevens: Sea of love
  4. Olsen Brothers: Fly on the wings of love
  5. Moulin Rouge: Come what may
  6. Tommy Seebach: Under stjernerne på himlen
  7. Robbie Williams: Beyond the sea
  8. Toy Story: You've got a friend in me
  9. Elton John: The one
  10. Israel: Somewhere over the rainbow
  11. Marie Serneholt: That's the way my heart goes
  12. Robbie Willliams & Nicole Kidman: Something stupid
  13. Etta James: At last
  14. Alexander Rybak: Fairytale
  15. Katie Melua: Cal off the seach
  16. Shania Twain: From this moment on
  17. Frank Sinatra: Love and marriage
  18. Beatles: All you need is love
  19. Jokeren: Jeg vil altid (Elske dig for evigt)
  20. Tina Dickow: Copenhagen
  21. Michael Bublé: For once in my life
  22. Marilyn Monroe: I wanna be loved by you
  23. Dinah Washington: Mad about the boy
  24. Chanee & n'evergreen: In a moment like this
  25. Katie Melua: Happy place
  26. Righteous Brothers: Unchained melody
  27. Robbie Williams: Me and my shadow
  28. Nat King Cole: Unforgettable
  29. Michael Bublé: Come fly with me
  30. Savage garden: I knew I loved you

Så masser af sukker og swing :)

Min venindes kæreste har sagt ja til at styre musikken, som vi deler op på 3 forskellige cd'er.

Glæder mig :cheerleader3:

Puh, ellers har jeg stresset mig selv og sat et par flere projekter i gang.

Skal have lavet en velkomstfolder til alle 130 goodiebags med program og retningslinjer mht oprydning på båden osv. Bagsiden skal være forskellige "kærlighed er..."-tegninger. Har fundet i alt 160 så der burde være nok :)

Så skal jeg have lavet menukort (og overtalt H2B så han kan forstå, at vi da ikke kan undvære natmad).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, synes også Toy Story-sangen er så sød. Man bliver så glad af den. Kunne i det hele taget godt snart se Toy Story igen :)

Jaaaaa! NATMAD! Hotellet kunne alligvel ikke lave pizza slices... hmmm gad vide, hvad de ville sige til, hvis vi fik bragt dem fra et lokalt pizzeria :biggrin: og fritter med salatmayo :metteholm

0

Del dette indlæg

Fritter med salatmayo og pizzaslices... hihi, sender mig tilbage til mangt en nat i Aarhus C :blink::balloon::7himmel:

Jeg valgte med vilje at glemme natmaden, for magtede ikke at bage 1000 poelsehorn og falk var vist paent maette resten af aftenen og havde poelse og parmesan indenfor raekkevidde... Ellers mums med natmad :biggrin:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Uuuuuuuuh sang nr 10 er total yndlings :loveboard:

Og øv med pizza'en (som jeg jo selv er total fan af, men nu tænker jeg pomfritter med salat mayo :o (smiley med en lille smule savl i mundvigen))

Men godt at I ikke dropper natmaden, jeg er altså også en af dem der næsten ikke kan undvære en lille snack i løbet af aftenen :metteholm (hvor er den pommes med salatmayo spisende smiley??)

Og ringene er virkelig virkelig flotte :7himmel:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer