Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bare lige lidt tidsfordriv, mens vi venter på fotografens billeder, og bare fordi jeg eeeelsker min morgengave, min helt egen iPhone 4. I bryllupshvid naturligvis - og bare fordi jeg eeeelsker at lægge billeder ind i dette forum på den ene eller den anden måde.

post-45668-0-88445000-1311891509.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fru Harrild!

Et kæmpestort (omend ret forsinket - men du kan tro, jeg sendte jer tanker fra Thailand) TILLYKKE med jeres bryllupsdag!!!!

Håber den var helt fantastisk! Billederne er i hvert fald skønne, og hvor ser du smuk ud! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Fru Harrild!

Et kæmpestort (omend ret forsinket - men du kan tro, jeg sendte jer tanker fra Thailand) TILLYKKE med jeres bryllupsdag!!!!

Håber den var helt fantastisk! Billederne er i hvert fald skønne, og hvor ser du smuk ud! :loveboard:

TAAAK, smukke :) og velkommen hjem fra Østen .)

Vi havde en så fantastisk og lykkelig dag fuld af kærlighed og glæde - er helt vemodig over, at den er overstået. Men det betyder jo bare, at den levede helt op til, omend ikke mere end, forventningerne.

0

Del dette indlæg

WOOOP! har lige fået mail fra fotografen. Vi får billederne på onsdag :cheerleader3:

Haha han har taget så mange, at han foreslår, at i stedet for at brænde det hele ned på 6-8 dvd'er, at vi medbringer en ekstern harddisc, som han kan overføre det hele til, når vi henter dem. I love it :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Malou - så er jeg tilbage fra sommerferie og hvor har jeg GLÆDET mig til at se billeder og høre om din store dag :cheerleader3: TILLYKKE igen - I ser begge vidunderlige ud :loveshower::loveshower::loveshower: Vil nu straks hoppe ned i beretningen og suge det hele til mig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Elsker, at der er al den opfølgning på bryllup, så man stille og roligt kan trappe ud af zonen...

Vi var i BoConcept i dag, da vi hovedsageligt havde ønsket os penge og gavekort til BoConcept, og de penge skulle da ikke bare ligge og vansmægte, når de nu kunne få ben at gå på :cheerleader3:

Vi fik bestilt denne skønne sofa.

post-45668-0-17562200-1312136856.jpg

Det er jo så fantastisk i den butik, at man bare kan opbygge sofaerne, som man selv vil, da de består af moduler, og selv bestemme betrækket.

Men billedet ovenover skulle svare til den, vi har bestilt. Mmm og i lækkert tykt, sort læder.

Så om to små måneder kommer der lige en slags ekstra gave i form af dejlig sofa :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lækker sofa er bare et must. Vi har også lige fået ny, til den nye lejlighed, og den er såå lækker! Jeres er virkelig flot og stilet, kan godt forstå i glæder jer til at få den hjem smilie_flagge14.gif

Der er bare nogle ting, som det er i orden at bruge masser af penge på: Seng og sofa. Haha og bryllup :loveshower:

Mmm ja den sofa. Man sidder/flyder bare så godt i den. Og det lækre læder, som er tykt og gennemfarvet og også super til en lille hund, jeg aldrig ville forbyde adgang til sofahygge :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker, at der er al den opfølgning på bryllup, så man stille og roligt kan trappe ud af zonen...

Vi var i BoConcept i dag, da vi hovedsageligt havde ønsket os penge og gavekort til BoConcept, og de penge skulle da ikke bare ligge og vansmægte, når de nu kunne få ben at gå på :cheerleader3:

Vi fik bestilt denne skønne sofa.

post-45668-0-17562200-1312136856.jpg

Det er jo så fantastisk i den butik, at man bare kan opbygge sofaerne, som man selv vil, da de består af moduler, og selv bestemme betrækket.

Men billedet ovenover skulle svare til den, vi har bestilt. Mmm og i lækkert tykt, sort læder.

Så om to små måneder kommer der lige en slags ekstra gave i form af dejlig sofa :)

Hehe! Nyder dine underholdende kommentarer :thumbsupsmileyanim: Ærgerligt at din nedtrapning allerede er i gang.

0

Del dette indlæg

Hehe! Nyder dine underholdende kommentarer :thumbsupsmileyanim: Ærgerligt at din nedtrapning allerede er i gang.

Jeg føler virkelig også en god portion vemod. Jeg har nydt forberedelserne! En helt fantastisk tid :loveboard:

Men jeg bliver her lidt tid endnu. Får billederne fra Thyrring i morgen ( :cheerleader3: ) og skal have gjort min beretning færdig (går da efter at have den mest billedfyldte beretning på BK!), skal have opdateret vores hjemmeside, og der skal også laves takkekort - og så kan jeg sikkert ikke holde mig væk herfra ellers. Elsker at følge med i jeres tråde :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeee, min totale yndlings af alle BC sofaer :cheerleader3:

Jeg har solgt mangt og mange af den og :BKSTREET: for at I snart har den :7himmel:

Jaaa den er sååå lækker! Det var den eneste, vi egentlig kunne lide. Til gengæld kunne vi lide den rigtig meget :loveshower: Fik kaffe af personalet, mens vi sad i den og voterede. Love it!

Eeelsker at et ex-BC-medarbejder også siger god for den :hug:

0

Del dette indlæg

Aaaah. Vel hjemme efter en uge på "Solskinsøen" (hvem fandt dog på det?? - i hvert fald en med sans for sarkasme og ironi) sammen med hele svigerfamilien + påhæng + småbørn, lukket inde i et lille sommerhus, da strandture af regnvejrsmæssige årsager var udelukket.

Jeg har nu bestået min ilddåb. Velkommen i familien! :biggrin:

...og det varer så nok liiiige er par år, inden jeg vover mig til Bornholm igen. Er for traumatiseret af sild, regn og barnegråd og associerer denne smukke ø for meget med det p.t...

Men jeg elsker at være hjemme, elsker Sjælland (bliver altid lidt sentimental, når jeg kører over broen og kan se øen liggende forude) og fortsætter straks med min beretning denne sidste dag af min ferie :)

0

Del dette indlæg

Aaaah. Vel hjemme efter en uge på "Solskinsøen" (hvem fandt dog på det?? - i hvert fald en med sans for sarkasme og ironi) sammen med hele svigerfamilien + påhæng + småbørn, lukket inde i et lille sommerhus, da strandture af regnvejrsmæssige årsager var udelukket.

Jeg har nu bestået min ilddåb. Velkommen i familien! :biggrin:

...og det varer så nok liiiige er par år, inden jeg vover mig til Bornholm igen. Er for traumatiseret af sild, regn og barnegråd og associerer denne smukke ø for meget med det p.t...

Men jeg elsker at være hjemme, elsker Sjælland (bliver altid lidt sentimental, når jeg kører over broen og kan se øen liggende forude) og fortsætter straks med min beretning denne sidste dag af min ferie :)

Ha, ha, ha, ha, ha biggrin.gif

Virkeligt sjovt at læse.

Godt klaret!

Og det med at blive lidt sentimental over Sjælland kender jeg godt. Sådan har jeg det nemlig med Kbh. Elsker bare den by! heart.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer