CPH_87

C & P's sommerbryllup

50 indlæg i dette emne

Selvom jeg godt kan forstå at i gerne ville have jeres drømmebryllup i Las Vegas, så syntes jeg det er super fornuftigt og klogt at i tænker på jeres økonomi også... :thumbsupsmileyanim: Og jeg er sikker på at i får et fantastisk bryllup her hjemme også :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg købt min brudekjole i går :thumbsupsmileyanim:

Jeg var til udsalg i Bentes Brudedesign i Høje Taastrup. Jeg fandt hurtigt en kjole, jeg bare måtte prøve og YES det var bare kjolen! :cheerleader3: Og så kostede den kun 2.000 kr. Nedsat fra 5.000 kr.

Den sad rigtig godt - det eneste er, at den er lidt for stor for oven. Den er i lys guld og bare SÅ flot. Kæresten var med og han syntes også den var såååå smuk til mig. Så jeg behøvede slet ikke prøve mere end 1 kjole. Jeg havde ellers troet, at jeg skulle rundt i 30 butikker :wink:

Sætter billede ind senere af kjolen :)

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler virkelig med dig, men giv det lige tid til at falde til ro og beslutte jer for hvad I vil.

I kan afholde bryllupet som I oprindelig havde tænkt eller finde på noget nyt. En stor del af et bryllup er jo at bekræfter sin kærlighed over for sig selv men også bekendtgører det over for sin omgangskreds. Og der lyder det nok lidt som om at I og Jeres familie er lidt uenige om prioterigen af hvad der er vigtigst. Især hvis din svigermor er meget traditionsbunden. Nu ved jeg ikke hvordan det er blevet sagt, men ud fra din besked lyder det lidt som om at I heller ikke havde givet udtryk for at en lille reception var en mulighed, som I overvejede, og at hun derfor nok er blevet skuffet over at I skar alt væk som hun forbinder med et rigtigt bryllup.

For hvis I virkelig bare vil have det helt minimalistisk med kærligheden i centrum, så synes jeg næsten at I skal gå tilbage til jeres oprindelige ide med at blive gift udenbys, måske ikke vegas men så Prag, italien, marokko eller lign. og så ellers holde en mere afslappet grillfest/reception når I kom hjem. På den måde ville I komme lidt væk fra alt med kysserunder, sange ect. traditioner, men stadig holde "noget".

0

Del dette indlæg

Sikke noget... Tror det hele er resultatet af drømme, der brister, misforståelser og dumme ting sagt i skuffelse. Jeg synes helt sikkert at det er dumt af forældrene, men jeg tror at de (nok mest moren) er skuffede over ikke at fejre deres søns bryllup med lidt fest (og måske få chance for at sole sig i jeres lykke).

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Sender dig et varmt knus og håber på det bedste! :cheerleader3::cheerleader3::balloons:

Sikke nogle forældre, stakkels din kæreste - det må være en forfærdelig situation for ham med (især) sådan en mor, som ikke støtter op om sin søn og hans valg!

Og jeg føler virkelig med dig, kan godt forstå at du ringede til din kærestes far!

Er spændt på at høre hvad der videre sker!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg er så ked af det og sidder bare og tuder og tuder og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.

Vi fortalte min familie, at vi skal giftes juleaften og de blev virkelig glade. Alle gav os kram og sagde tillykke. Dagen efter fortalte vi det så til min kærestes familie og hans små søskende blev vildt glade. Men hans forældre (især hans mor) reagerede ikke særlig positivt. Vi fortalte at vi skal giftes i kirke, men at vi ikke rigtig ville holde noget bagefter (vi havde dog talt om at have en masse islagkage, frugt og sodavand til en mini-reception bagefter, men det fortalte vi dem ikke da vi ikke har besluttet os helt endnu).

Hans mor begyndte at sidde og græde, men det var bestemt ikke glædestårer. Hun prøvede også at overtale os til at holde noget bagefter, og hun skulle nok finde et lokale etc. Men vi holdt fast og sagde, at vi ikke ville holde noget stort og at vi ikke ville have det så traditionelt.

Hans forældre har så, efter vi tog hjem, siddet og sagt (foran hans små søskende, som stadig bor hjemme), at de ikke ville komme fordi det jo bare var et globryllup uden noget bagefter. :(

Men det er slet ikke det hele... Hans mor har så skrevet sms'er til ham, hvor der står at han er egoistisk og at han gør hende ked af det. Når han prøvede at ringe, så tog hun ikke telefonen og sagde til hans søskende (som sagde det videre til ham), at hun ikke ville snakke med ham.

Han tog så hjem til dem i dag (hun havde sagt at hun kun ville snakke med ham uden mig og hjemme hos hende). Så har hun siddet og sagt alt muligt til ham, med at vi ikke burde blive gift i en kirke fordi jeg ikke er konfirmeret og at vi træder på hendes religion. Hun har sagt at de ikke vil komme - bl.a. fordi hun ikke vil stå udenfor kirken med mine forældre og så er der ikke nogen fest.

Min kæreste kom hjem og var bare så ked af det. Han har aldrig rigtig skændtes med sine forældre før og nu føler han sig jo mega svigtet! Jeg ringede så til hans far fordi jeg simpelthen ikke kunne holde ud at se min kæreste være så ked af det. Han brød helt sammen og tudbrølede og sagde han slet ikke ville holde et bryllup fordi de havde ødelagt det hele :o

Jeg talte så med hans far og gjorde det meget klart at hans søn var enormt ked af det og spurgte hvordan de dog kunne sige sådan noget og at de bare burde være glade på hans vegne. Generelt var han meget fornuftig under samtalen, meeeen.... Anyways, jeg blev arrig til sidst og sagde noget a la "man har en hjerne for at bruge den"... og vupti så lagde han på :o

Jeg burde nok ikke lige have sagt det sidste, men alligevel var det meget rart at komme af med det hele overfor hans far.

Nu ved vi bare slet ikke hvad vi skal gøre.

Jeg tvivler på, at det nogensinde bliver det samme igen.

Først et kæmpe knus, :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg kender godt følelsen af svigerforældre der kan finde på at sige mærkelige ting, mine svigerforældre kommer heller ikke til vores bryllup, men det har vi så afklaret med at det er deres eget problem :balloons:

Jeg er på ingen måde enig med hans mors opførsel, men jeg kan godt sætte mig ind i hendes sted. Forældres største ønske er jo at se deres børn være lykkelige, og fejre denne lykke med dem. Mine forældre ville blive meget skuffede hvis vi ikke holdte nogen fest, men bare valgte at nøjes med vielsen. De har glædet sig til denne dag i mange år, og de føler det er egoistisk af deres børn at tage denne oplevelse fra dem. Igen er jeg slet ikke enig i deres måde at håndtere det på, men har forståelse for deres reaktion. Det er jeres dag, og det er jeres lykke der er det vigtigste, men for mig er familien en stor del af mig, og vil gerne ha' at mine forældre på dagen er glade. Hvis i nu holder en meget lille fest med kun de absolut nærmeste, kunne det ikke være en mulighed? Så får du jo også mulighed for at ha' kjolen på lidt længere tid :balloons:

Håber det hele løser sig, og at din kæreste ikke er alt for ked af det. Min var helt nede over hele situationen, men han er glad for at jeg støtter ham, så han vælger at overse den manglende støtte fra hans familie :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler virkelig med dig. Synes, det er en meget egoistisk og respektløs opførsel fra dine svigerforældres side.

I har taget de valg I har udfra, hvad I havde lyst til, og hvad der føltes rigtigt for jer, og jeg synes virkelig, det er uacceptabelt, at de i den grad forsøger at styre retningen på jeres dag - både mht størrelsen af arrangementet og om det skal være kirkebryllup eller ej.

Nej, du skulle nok ikke have været provokerende overfor hans far, men det kan du jo undskylde for, hvis du føler for det. Og det var jo noget, der blev sagt i kampens hede, hvorimod deres holdninger til jeres bryllup virker som en hetz.

Det er nemt for mig at sige, men havde det været mig, tror jeg simpelthen, jeg havde reageret som en trodsig 14-årig og nægtet dem deltagelse i brylluppet, hvis de ikke kunne indordne sig.

Det er JERES dag. Husk det.

0

Del dette indlæg

Øv øv øv øv øv :cheerleader3:

Hvor er det irreterende at folk ikke bare kan være glade på ens vegne... :balloons:

Nå det er sagt, så syntes jeg det skal være op til jer hvad i har lyst til. Har i lyst til at blive viet herhjemme i en kirke, men en reception efterfølgende, så gør det, og så meld ud til svigerforældrene, at det er det i gør, og så må de deltage eller lade vær.... I kan også vælge som en foreslår at tage til en europæisk by og blivet viet, så i kun er jer...

Jeg tror nu nok hvis jeg var jer, at jeg når alle er faldet lidt til ro, ville snakke med svigerforældrene igen. Her syntes jeg i skal forklare dem hvad jeres planer for jeres store dag er. Derefter kan de jo så afgøre om de vil deltage eller ej. Men hvis de fornemmer at i mener det, mon så ikke de også vil deltage....

Men lige meget hvad i vælger, så lyder det ikke til at blive nemt. Øv øv øv øv :balloons:

Håber i får styr på det hele, og bryllupshumøret tilbage både hos jer og svigerfamilien :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke noget! :cheerleader3: Altså jeg kan godt forstå, at din svigermor blev ked af det, for jeg tror, at mange forældre glæder sig til at fejre dagen med deres børn - MEN jeg synes virkelig ikke at hendes reaktion iøvrigt er iorden. Det er JERES dag og JERES valg, det er altså ikke hendes bryllup. Jeg forstår som sagt godt hendes skuffelse, men jeg synes I skal holde fast i at gøre, hvad der er rigtigt for JER!

Jeg håber det hele løser sig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Øv øv - hvor jeg føler med jer :cheerleader3:

Som andre siger så er det jeres bryllup. Og det skal jo være som I har lyst til. Jeg synes ikke i skal gøre noget som i ikke har lyst til, men jeg kan også godt forstå din kærestes mor som er ked af slet ikke at kunne fejre jer. HVis en af mine piger valgte at gøre sådan ville jeg også som det første være ked af det og sur. For derefter selvfølgelig at støtte op omkring valget. JEg havde dog aldrig indblandet de andre søskende eller nægtet at tale med mit barn og svigerbarn. Det er jo helt håbløst at gøre sådan noget!

Kunne I ikke overveje at holde en lille reception kun lige med de nærmeste? Det behøver ikke være højtideligt, men bare hyggeligt og svigermor kan nyde at se sin søn lykkelig

Jeg kan godt forså du lige nu føler at det aldrig bliver det samme igen. Men når i alle er kølet lidt ned må i jo sætte jer ned at snakke sammen. Jeg synes du skal have stor ros for at ringe og tale med svigerfar. Måske du fik sagt lidt som ikke var så smart. MEn du har også ret til at være sur, vred og ked af det. OG det må de gerne vide.

Jeg håber meget i finder ud af en løsning så I alle kan være glade :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil lige starte med at sende en masse :cheerleader3: :cheerleader3: :balloons: :balloons:

Så vil jeg sige, at jeg synes i er nogle stærke mennesker, som står i mod krævende mødre (din svigermor i dette tilfælde), og det handler om, at hun nok lige skal vende sig til tanken om, at i ikke ønsker jer et traditionelt bryllup. Men jeg synes, at i skal stå fast på jeres, for det er jeres dag, og det skal jo være en dag, som i med glæde vil tænke tilbage på.

Jeg er sikker på, at det hele nok skal falde på plads, og at din svigermor bare lige skal vende sig til tanken om, at i ønsker som i gør...

0

Del dette indlæg

Vi (min kæreste og jeg - måtte lige læse det højt.. ;-) ) siger bare "HOLD DA OP".... sikke en oplevelse.. man kunne have undværet ... vi føler virkelig med jer...

min kommentar til dette overfor min kæreste var faktisk... ... måske det Las Vegas bryllup var alligevel værd at overveje igen..??

Jeg vil give jer et godt råd... og måske lidt erfaring fra starten på vores bryllupsplanlægning....

Vi mødte også lidt (vi understrege meget lidt i forhold til jer) modstand.. men vores skyldes at vi arbejder som en hest.. da vi gerne vil have et drømmebryllup men især en fed bryllupsrejse, hvor alt det vi ønsker kommer til at være en del af det.. og det koster.. sådan er det..og nej man bliver ikke lykkeligere af at have et dyrt bryllup, men vi giver den fuld skrue, da det bliver den eneste fest vi nogensinde kommer til at holde på denne måde.. og det har vi allerede bestemt os for.. men både mine forældre og min kæreste far synes at det var helt ude i skoven, og min kommende svoger og hans søde kæreste skal giftes samme år... så blev der især sammenlignet på den måde, at de kan jo godt finde ud af at begrænse sig i forhold til hvad vi gør, og det måske var egentlig stikpiller til mig at jeg tvinger min kæreste til at arbejde 60 timer om ugen, og bare fordi jeg vil have det hele... (det kommer sig af, at jeg læste og ikke bedragede til den store husholdning da vi mødtes, så han tror at det er min kæreste som betaler alt, hvilket han bare skal blande sig udenom, punktum!)

Hos mine forældre ville de bare have at vi skulle være fornuftige.. og det viste sig faktisk at vi var ret fornuftige.. fordi de mente i hvertfald at hele familien skulle med, og det havde vi så mange diskutioner om, og som jeg sagde.. hvorfor skal jeg betale 1000 kr. pr. kuvert for en person som siger mig intet...det var hvis vi valgte det oprindelig sted vi kiggede på.. men det kunne man ikke... det gode ved dette er.. jeg er blevet meget bedre til at "forhandle", og have mine argumenter i orden, så hvis jeg skulle have alle med, så ville jeg også have et andet sted.. og det mente min far var alt for dyrt.. mm... men jeg var temmelig afklaret, og hvis mine forældre ikke gav noget, så skulle de overhovedet ikke blande sig.. sådan var min holdning.. jeg var stålfast.. og kunne ikke rokkes ved... så mine forældre ændrede faktisk syn på vores planer efter ca. 2-3 ugers tid med diskutioner og diverse ting og sager.. og så blev de jo helt ellevilde med det som vi havde gang i, da de endelig gad at lytte til hvad vi havde i tankerne, og hvilken form for fest vi ville have... og indså at vi gør faktisk mange ting selv, får at prisen ned, og ikke mindst det bryllup som vi får til 85 personer, bliver til samme pris som hvis vi skulle sorterer og kun have 60 personer med et andet sted fordi jeg bruger mine kontakter. Men mens jeg håndtede mine forældre... selvom min kæreste var til stede.. så endte det faktisk med under en middag med mine kærestes forældre, at vi fik hele omgangen en gang mere, og hvordan vi egentlig skulle stå skoleret til vores beslutninger.. og det var lige efter 3 ugers kamp med mine forældre som var hjemme og besøge os, og hvis det er noget som jeg efterhånden hader allermest det er at forklarre og skal redegøre for de valg man træffer i livet... jeg har mit liv, og de har deres.. og acceptere det eller lad være, men jeg gider ikke at høre på det... men jeg lod faktisk min kæreste overtage hele samtalen, og sad og støttede ham, og supplerede ham, hvis der var brug for det, men det var ham som satte sine forældre på plads, og redegjorde for os.. .. og det endte måske ikke med en forståelse, men en erkendelse i at vi havde truffet vores valg, og det kunne ikke laves om på, og vi blev bare enige om de stikpiller som vi fik, og i noget tid efter.. dem overhørte vi kraftigt...

Min kæreste og mine samtaler i vores "rum" ... blev vi meget hurtige enige om, at det handler jo om at lave dette til vores dag... at det skal være 110 % i vores ånd, og de ting som vi er vilde med skal være en del af dagen... ellers er det vel ikke ens bryllupsdag... men så kan det være at vi er gået på kompromis med antallet af personer.. men det var bestemt ikke balladen værd, og stedet kan rumme det antal personer, så kan vi lige så godt fylde det ud.. og måske kommer de heller ikke..

Men det er bare lidt trist at man har svigermødre eller andre familie medlemmer, som antager at fordi man liiiiige skal giftes sååååå skal absolut være fest på en bestemt måde... vi talte meget om at det var måske ikke i vores ånd at rejse væk og blive gift feks. på Hawaii eller en anden dejlig ø, men det var faktisk oppe og vende... fordi vi gad ikke deres pjat...

Jeg synes det lyder til at din kæreste og dig har en form for fælles front... og den skal i virkelig sørge for at bevare og ikke mindst gøre den stærkere...og det kan I gøre ved at tale om de svære ting, selvom det gør ondt på jer begge.. og jeg kan godt forstå at du er frustreret og vred på dine svigerforældre og vil din kæreste det bedste, men i min mening, skulle du aldrig have haft ringet til dem, medmindre I har kendt hinanden i 14 år, og en lagkage.. og i er voldsomme tætte....men pyt.. sket er jo sket... men fremover lad ham ordne hans forældre.. det kan nemlig være at det handler mere om en mors frigørelse fra sin søn, end det handler om jeres bryllup, og det er BESTEMT en sag en svigerdatter ikke skal blande sig i...!!! (stor erfaring fra tidligere forhold) Men du skal støtte din kæreste, og være med til at gøre jeres fælles meninger stærkere... nu ved jeg ikke hvilken tro din svigermor er... men min fars familie er katolikker, og min mors familie er protestanter... men uhørt nok, så er jeg er faktisk gudmor til en katolsk pige (min kusine), selvom jeg er protestant, og det sker stort set aldrig, og de har fået godkendelse fra de høje steder.. så 2 religioner kan mødes... Jeg synes faktisk at din svigermor er latterlig... hvis hun er troende.. så burde hun være overlykkelig over at I vælger et kirkebrylllup fremfor rådhuset...

Find ud af hvad I virkelig vil, og er det las vegas,... så go for it.. man behøver måske ikke det helt store for at have et sådan bryllup... og vil anbefale at I planlægger selv rejse/hotel mm.. der kan spares mange penge via internettet fremfor en pakkeløsning via et selskab.. og man kan finde gode fif til at få bedre hoteller til billigere penge, ved at finde "coupons" på nettet.. og så kan I måske gøre det for mindre pengene end 30.000 kr...men prag er også et flot sted som en anden forslog, eller Balkan, skulle være eventyrlig smukt...

Op med humøret... søde pige... det skal nok gå alt sammen.. så længe i holder sammen, og er stærke så ændre de andre tosser sig også... bare vent.. ;-)

Redigeret af Belinda Victoria
0

Del dette indlæg

Først og fremmest: Tusinde tak for jeres mange svar. De har faktisk været en kæmpe hjælp for både min kæreste og jeg. Vi havde brug for nogle, der kunne se tingene lidt mere udefra og se om vi var helt forkert på den eller om det virkelig var dem. Jeg har ikke rigtig haft det store overskud til at være herinde på det sidste - pga. af alt det bøvl med hans familie.Der er egentlig heller ikke sket det store siden jeg sidst skrev. Nytårsaften kom der en sms besked fra hans mor, hvor der blot stod godt nytår. Ellers har vi slet ikke hørt fra dem.

Min kæreste er meget ked af det hele og føler, at han mister sine forældre fordi vi skal giftes (hans egne ord). Det er rigtig hårdt at høre og jeg føler mig magtesløs overfor situationen. Jeg ved ikke hvordan vi skal komme videre herfra. Næste gang vi ser dem er nok i februar til hans lillebrors fødselsdag (hjemme hos hans forældre) og jeg regner med at det bliver meget akavet. Hverken min kæreste eller jeg kan jo sidde og lade som om alting er helt fint og smile til dem og hyggesnakke. Hvis i forstår?

Samtidig med alt det her, så begynder alle andre også at "ville ændre og bestemme" i vores bryllupsplaner.

Vi har sagt til min familie, at vi ville holde en lille, men hyggelig have-reception efter brylluppet nede i min mormors have. Så var det meningen, at vi ville grille nogle pølser og så have en masse islagkager og drikkevarer (utraditionelt, men vi har bare ikke lyst til andet). Men folk forstår det bare ikke!!! :cheerleader3:

Det er som om folk begynder at synes det er synd for os?! Som om vi ikke har råd til andet og at det er vores nødløsning!!! Hvilket det ikke er! :thumbsupsmileyanim: Min onkel har sagt til min mormor, at han tager noget mere mad med??? Andre har tilbudt at købe champagne og vin...

Og jo, det er da meget sødt på en måde - men som sagt bare ikke det vi har lyst til.

Vi sidder tilbage med en meget underlig følelse...

Lige meget hvad vi gør, så bliver det ikke på vores måde og det tager virkelig meget af glæden fra os.

Vi snakker igen lidt om at tage til Vegas, men nu har vi jo fortalt alle at vi skal giftes i den lokale kirke. Og jeg ved at, der er nogle, der ville blive rigtig kede af hvis de ikke kom med til vores bryllup - især nu når de forventer det. Bum bum bum - what to do? :)

0

Del dette indlæg

Jeg fik aldrig postet et billede af min brudekjole, så det vil jeg lige gøre.

Den er i lys guld - billedet er ikke super godt da min kæreste har taget det med sin mobiltelefon. + stoffet krøller lidt sjovt foran.

Kjolen har kostet 2.000 kr. hos Bentes Brudedesign (normalprisen var 5.000 kr.)

post-44768-1294398591.jpg

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I holder bare fast i jeres planer. Den lokale kirke, grilpølser og sådan. Sig pænt tak til folk, hvis de vil hjælpe, men forklar at I virkelig aller helst ønsker det meget lowkey. Og slå så benene væk under dem med den bedste og mest romantiske fest i mormors have. Man kan på mange måder løfte den højere end "bare" en grillfest. Lys. lamper, hyggelig borddækning etc

tea-party-table-country-living.jpg

GardenParty.jpg

i_garden_1.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Wouw.....sikken en gang ballade, I sidder i. Hold da op....

Men må skrive, som andre også har gjort, at I skal virkelig holde fast i de beslutninger og de ønsker I har til JERES bryllup og ikke give efter for, hvad andre forventer.

Nogle (heriblandt dine svigerforældre og onkel) vil jer, uden tvivl, det rigtig godt og synes I skal fejres med maner og glemmer, at det rent faktisk IKKE er deres bryllup.

I må melde ud endnu en gang og fortælle det er JERES bryllup og I gør det på JERES måde!

Kan sagtens følge jer i, det er svært mht svigerforældrenes reaktion og din kærestes reaktion er naturlig, men godt han så har dig og støtte sig til og lyder også til, I er rigtige gode til at snakke sammen om det her, så kan det kun ende godt. Der kommer altid bumper på vejen, MEN HOLD FAST I JERES BESLUTNING, DET ER JERES BRYLLUP.

Min mor gad ikke en gang sige tillykke, da vi fortalte, vi skulle giftes. Min kæreste havde friet, mens vi var på et lille romantisk ophold og min mor passede drengen imens, så da vi kom hjem og glædeligt fortalte det, kommenterer hun bare, hun havde set, vi havde fået ring på og grinede. Efterfølgende taler vi næsten aldrig om brylluppet (der jo også ligger langt ud i fremtiden, meeeennnnnn alligevel), da jeg oplever, hun ikke er interesseret.

Min kæreste og jeg holder meget fast i, at det er vores dag og vores bryllup, så det bliver på vores måde. Og indtil videre er der ikke de store problemer med det blandt vores familie og venner.

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke og håber I for jeres egen skyld, vil holde fast i jeres ønsker og I får lige det bryllup, I vil have, uanset hvad andre siger. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er det tid til endnu en opdatering.

Vi er kommet frem til at vi ikke vil have noget mad overhovedet - men til gengæld have en masse lækre cupcakes og islagkager, frisk frugt og drikkevarer. Vi håber på at kunne blive gift d. 2. juli kl. 13.00, men har ikke fået svar endnu fra præsten. Men vi tænker at hvis det er klokken 13.00 så har folk jo spist frokost hjemmefra og så skriver vi at receptionen varer til klokken 17.00.

Jeg har bestilt 3 cupcakes holdere som disse til den nette sum af 200 kr. i alt.

post-44768-1294831386.jpg

Derudover skal jeg så have købt et større kagefad, så jeg kan lave noget a la dette her som vores bryllupskage:

post-44768-1294831482.jpg

Og så har jeg købt denne topfigur (tak til mhahm85 for linket) til 250 kr.

post-44768-1294831585.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Supergodt, at I holder fast i hvad I har lyst til. :griner:- Og så synes jeg at en havereception med kager og is lyder helt vildt skøn :) Jeg kan godt lide store fester, men jeg ville også elske en hyggelig have-reception, især om sommeren hvor alt er så flot og grønt og hvor en is i solen bare er noget af det bedste. Og der er jo også dem, der slet ikke bryder sig om at have store gallakjoler på, og de vil sikkert være vilde med jeres type bryllup. Og uanset hvad bliver det jo en dejlig dag, fordi I får hinanden :wink:

Og supersmuk kjole! Kan især godt lide overdelen (måske fordi den lidt ligner overdelen på min egen :))

0

Del dette indlæg

Så er det tid til endnu en opdatering.

Vi er kommet frem til at vi ikke vil have noget mad overhovedet - men til gengæld have en masse lækre cupcakes og islagkager, frisk frugt og drikkevarer. Vi håber på at kunne blive gift d. 2. juli kl. 13.00, men har ikke fået svar endnu fra præsten. Men vi tænker at hvis det er klokken 13.00 så har folk jo spist frokost hjemmefra og så skriver vi at receptionen varer til klokken 17.00.

Jeg har bestilt 3 cupcakes holdere som disse til den nette sum af 200 kr. i alt.

post-44768-1294831386.jpg

Derudover skal jeg så have købt et større kagefad, så jeg kan lave noget a la dette her som vores bryllupskage:

post-44768-1294831482.jpg

Og så har jeg købt denne topfigur (tak til mhahm85 for linket) til 250 kr.

post-44768-1294831585.jpg

Hejsa!

Dejlig bryllups dato ;0) Skal selv giftes den dag med udendøres vielse.

Har også besluttet at vi skal have cupcake til bryllupskagen, så leder efter stativer til en overkommelig pris, hvor har du købt dine? Godt nok billigt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer