CPH_87

C & P's sommerbryllup

50 indlæg i dette emne

Las Vegas brylluppet er aflyst og vi holder det istedet herhjemme - besvarelse # 24

Kæmpe drama da vi fortalte det til hans forældre - besvarelse # 29 (NU SLETTET)

Update på drama - besvarelse # 40

Billede af min brudekjole - besvarelse # 41

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsesringe

Vi har siddet og kigget på vielsesringe i dag og har nu fundet nogle indenfor vores budget.

Han ville gerne have en helt standard guldring med blank overflade i 14 karat og jeg overvejer kraftigt denne her ring i guld og hvidguld med blank overflade og 10 diamanter formet som et hjerte. Først synes han at min ring lignede noget til en 14-årig pige (ja, det var sgu det han sagde :loveboard: ). Men jeg vil gerne have en romantisk og feminin ring...

Vil meget gerne have noget feedback på vores foreløbige valg af ringe...

Prisen er sammenlagt 3.970 kr.

post-44768-1291389314.jpg

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg

Vielsesstedet

En af grundene til, at vi har valgt at blive gift i Vegas er, at vi ikke vil giftes i en kirke (hvilket vi begge synes er for stift og kedeligt) eller på rådhuset (da vi gerne vil have det er mindeværdigt og specielt). Vi har aldrig haft råd til at rejse sammen da vi er studerende, så vi trænger til en ordentlig ferie.

Mange af de wedding chapels vi har kigget på var ikke rigtig vores smag eller også var det for dyrt eller med plads til for mange mennesker. Så nu er valget faldet på Wedding Bells Chapel - dvs. vi skal giftes udendørs!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder spændende med Vegas bryllup. Jeg synes ringene er fiiine. Den med hjertet minder om min forlovelsesring.

Udendørs vielse lyder også skønt, men husk at der ofte er varm varm VARMT i vegas om sommeren, så måske man ikke skal have den helt store kjole på?

0

Del dette indlæg

Hvorfor køber I ikke ringene i USA?

Der er prisen cirka en trediedel af herhjemme...

Det havde vi også overvejet, jeg var bare ikke helt sikker på om det kunne lade sig gøre. Det jeg nok frygter lidt er, at de ikke har ringene i de rigtige størrelser eller lignende og at vi så står uden ringe :jul1:

Kender du eventuelt nogle gode og billigere forhandlere i USA?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder spændende med Vegas bryllup. Jeg synes ringene er fiiine. Den med hjertet minder om min forlovelsesring.

Udendørs vielse lyder også skønt, men husk at der ofte er varm varm VARMT i vegas om sommeren, så måske man ikke skal have den helt store kjole på?

Hehe ja, det bliver rigtig rigtig varmt når det nu er i midten af juli - sikkert omkring 40 grader. Jeg har været der før i august og jeg ELSKER at det er så varmt (jeg er typen, der altid fryser). Men jeg tror altså ikke jeg vil have en kort kjole på trods af varmen. Jeg vil faktisk gerne have en okay stor kjole hvis jeg altså finder én. Jeg aner ikke hvordan udvalget er derovre, men regner med at der er mange butikker og med rimelige priser. Det tager jeg som det kommer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg har siddet og kigget på kjoler her i dag og er kommet frem til at jeg helst vil have en lidt stor kjole i ivory eller champagne. Jeg synes ikke hvid er så pænt til mig da jeg er ret bleg og rødhåret.

Jeg har fundet denne her kjole i champagne til 1.500 kr som jeg virkelig synes er lækker. Grunden til at den er så billig er bl.a. at det ikke er en brudekjole, men derimod en prom dress - men jeg kan ærlig talt ikke se den store forskel. Kan I?

post-44768-1291464687.jpg

0

Del dette indlæg

Hvorfor køber I ikke ringene i USA?

Der er prisen cirka en trediedel af herhjemme...

Det havde vi også overvejet, jeg var bare ikke helt sikker på om det kunne lade sig gøre. Det jeg nok frygter lidt er, at de ikke har ringene i de rigtige størrelser eller lignende og at vi så står uden ringe :jul1:

Kender du eventuelt nogle gode og billigere forhandlere i USA?

Ja, men det er i New York.

Jeg ville ta´chancen, hvis jeg var jer. Jeg fik min drømmering på knap 3 karat (vurderet til 280.000 herhjemme) til under en trediedel.

Jeg fik brillanten "reset" i micropave skinne i stedet og 6 greb i stedet for 4, og det tog dem halvanden time at lave om:-).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til :loveboard:

Jeg synes det er nogle rigtig flotte ting du har fundet frem ind til videre , Jeg glæder mig til at se hvad du ellers finder på .. :)

Kjolen er rigtig flot, men jeg synes også at ivory er mere en bryllupsfarve end champagne..

Knus

0

Del dette indlæg

Så er der lidt updates.

Vi har besluttet os for at bruge liiidt flere penge så vi kan bo lidt mere centralt på The Strip. + Vi skal nu både på en endagstur til Grand Canyon inden brylluppet + ca. 4 - 5 dage til San Francisco. :)

Nu ser vores budget således ud (med 10.000 kr. mere til rådighed end før):

Fly t/r KBH - Vegas / San Fran - KBH kr. 10.600,00

Fly Vegas --> San Francisco kr. 1.200,00

Hotel I las Vegas ( 13 nætter) kr. 6.500,00

Hotel i San Francisco (4 nætter) kr. 3.500,00

Mad og drikke kr. 8.500,00

Kjole + sko: kr. 2.500,00

Makeup, hår + negle kr. 1.000,00

Vielsesringe kr. 4.000,00

Bryllupspakke kr. 2.000,00

Fotograf? kr. 2.000,00

Gouda forsikring kr. 1.500,00

Lommepenge kr. 12.000,00

I alt = kr. 55.300,00

0

Del dette indlæg

Så har jeg købt det allerførste til mit bryllup :thumbsupsmileyanim:

Det er dette diadem i guld - købt på ebay. Der står det er guld plated og med swarovski sten, så håber ikke det ser alt for billigt/tacky ud når jeg får det :cheerleader3:

post-44768-1292777091.jpg

Jeg vil gerne have en frisure som de to her:

post-44768-1292777131.jpg

post-44768-1292777137.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu ændrer vi sørme det hele :thumbsupsmileyanim:

Der bliver ikke noget las vegas bryllup selvom det ville have været lige os. Men det bliver simpelthen for dyrt eftersom vi begge to er studerende og er det i et par år endnu.

Så nu bliver det bryllup herhjemme i den lokale kirke, med low-budget minifest bagefter og en low-budget, men eksotisk bryllupsferie (regner med Marokko). Det sparer vi 25.000 kr. på og det betyder, at vi kun behøver låne ca. 8.000 kr. istedet for 35.000 kr.

Vi synes begge to, at det er ret rart ikke at gældsætte os så tidligt i livet, så Vegas er hermed droppet. Dog med lidt blandede følelser. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer