Stikan

TTD i sneen

29 posts in this topic

Ja så gør jeg det igen...

Hopper i brudekjolen og opfører mig tosset :loveboard:

Skal her til formiddag ud og have lavet TTD-sne-billeder og ud over at det bliver megakoldt (og jeg der hader kulde - manden griner meget af mig, da jeg helst vil have 22 - 24 grader herhjemme i stuen og sover med to dyner) så håber jeg det også bliver sjovt og at billederne bliver super gode.

Håber at få lov til at vise dem herinde, så i også kan se dem :)

Edited by Stikan
0

Annonce ♥

Hvor spændende! God tur i kulden, og så håber jeg, at vi må se billeder :loveboard:

0

Det bliver da garanteret perfekt....

0

Jeg glæder mig til at se resultatet! :loveboard:

0

Annonce ♥

Så er de første billeder klar (og kan endnu engang kun anbefale tosafoto.dk!!)

91fmgm.jpg

16kt4rc.jpg

2vk12lh.jpg

28quc7s.jpg

lveqs.jpg

eja8uo.jpg

Vi var ude i ca. 1½ time og jeg frøs faktisk ikke andet end de steder der ind imellem rørte ved sneen.

Det var så super smukt i skoven med alt den nyfaldne sne, vindstille og den første time sneede det lige så stille. Det var lige som at bevæge sig rundt i et postkort :loveboard:

0

Hold da op nogle flotte billeder - er helt vild med det første...

Fik helt gåsehud af at se dig der i kulden...

0

Hvor er det bare nogle skønne billeder! Vild flotte! :loveboard:

0

Tak for rosen Stine :) .... jeg synes du var sej ..... man skal irkelig ville det for at smide sig frivilligt i sneen næsten uden tøj som du har gjort.. Isdronning :loveboard: , .

Der kommer lige en lille mail mere til dig med et par billeder .

0

Annonce ♥

Synes virkelig det første billede er smukt!!!!

0

Helt fantastiske billeder...!!

0

Sikke noget super flotte billeder :loveboard::)

0

Så kom der lige lidt flere (og jeg er altså ikke gravid på det første billede - kjolen ser bare lidt sjov ud LOL)

2afere1.jpg

kdr3vs.jpg

107q1ki.jpg

svmnns.jpg

2u5qubm.jpg

Jeg synes det er sjovt at billederne kan blive SÅ forskellige når de nu er samme model med samme kjole og makeup i samme omgivelser :loveboard:

0

Annonce ♥

Wow for nogle billeder :loveboard: Du ser mega godt ud, nr. 1 er helt fantastisk - lige præcis derfor jeg håber, at det sner næste år, så jeg kan få taget samme slags billeder :)

0

Hold da op nogle flotte billeder... :loveboard: Det kunne da godt være man skulle overveje at få lavet sådan nogle når nu man er blevet gift :)

0

Super flotte billeder :loveboard: Total :)

Lidt sjovt havde faktisk tænkt på at jeg selv ville gøre det næste år hvis vi er så heldige at der komme sne :)

0

Super flotte billeder, sneen giver vireklig en flot baggrund. :loveboard:

0

Annonce ♥

Der kommer lige en redigeret udgave her Stine , her er du ikke gravid ;)

post-41211-1291670438.jpg

Edited by Tosafoto
0

Kan faktisk kun sige - WOW WOW WOW

Bliver helt misundelig over at du har haft denne smukke mulighed for at få taget billeder i sneen. Som sommerbrud tror jeg ikke lige jeg finder kjolen frem igen til vinter næste år, men hold op de billeder inspirerer.

Du ser utrolig smuk ud.

Anne

0

Mig også :loveboard: ..jeg vil også ha....

Jeg lægger gerne i sneen for sådanne billeder...Jeg er total bjergtaget..jeg som elsker sneén må da bare have sådanne billeder

Har du fået sat make up og hår på dagen??

Kunne du ikke sende mig en pm ang pris??

0

Du er sgu for sej :loveboard: og så ser du jo hammergodt ud :):)

0

Annonce ♥

Mig også :loveboard: ..jeg vil også ha....

Jeg lægger gerne i sneen for sådanne billeder...Jeg er total bjergtaget..jeg som elsker sneén må da bare have sådanne billeder

Har du fået sat make up og hår på dagen??

Kunne du ikke sende mig en pm ang pris??

Jeg var så heldig at have haft en del med Sanne fra Tosafoto at gøre (hun tager billeder af min datter hver anden måned, hun fotograferede til brylluppet og jeg har været på kursus med hendes mand) så da hun manglede en model der var villig til lidt af hvert i en brudekjole så slog jeg til :)

Mine første TTD-billeder var med en anden fotograf som jeg fandt på et fotoforum. Gik ind og fortalte hvad jeg gerne villle (i vandet) og i løbet af et par dage var der ca. 10 der havde henvendt sig, og så kunne jeg vælge ud fra deres gallerier (så jeg kunne se hvilken stil der passede til mig) og hvornår de havde mulighed for at tage billederne.

Ved der er andre herinde fra der også har fået taget TTD-billeder på den måde.

Du skal bare huske at ved at du er model / prøvekanin i stedet for kunde, så kan du komme med forslag men det er i sidste ende dem der bestemmer hvordan det skal gøres. Så det er en god ide at snakke sammen inden og få afstemt forventninger, for hvis fotografen vil have dig i vandet og du ikke vil derud, så er det lidt surt at skulle stå på stranden og diskutere.

Og ja, jeg har fået lagt super flot makeup og sat hår :)

0

Jeg ka svare lidt om priser her :loveboard: .

Stine gav ikke noget da hun stod model for mig .

Men ellers tager jeg 1500.- kr for 10 trash the dress billeder , Makeup og hår skal i så selv stå for ved siden af , jeg har tilknytning til makeupartister , så jeg kan være behjælpelig med det , hvis i ønsker og det kan passes ind med øvrigt job :)

0

Hvor er du bare smuk... Og lækre billeder Tosa :loveboard:

0

fantastiske billeder, men jeg er jo også fortaler for Tosafoto, så for mig ville jeg være blevet forbavset, hvis billederne ikke var blevet fantastisk.

Sanne - du siger bare til, hvis i skal have lavet nogle snebilleder med Vanni til kundekardoteket :-)

0

Jeg ka svare lidt om priser her :loveboard: .

Stine gav ikke noget da hun stod model for mig .

Men ellers tager jeg 1500.- kr for 10 trash the dress billeder , Makeup og hår skal i så selv stå for ved siden af , jeg har tilknytning til makeupartister , så jeg kan være behjælpelig med det , hvis i ønsker og det kan passes ind med øvrigt job :)

hvor præcis i østjylland holder I til??

0