Meggers

Børn efter bryllup?

36 indlæg i dette emne

Som nogen måske har bemærket, så er jeg skrækkeligt skruk :) Det er ikke heeeeelt sandsynligt at vi begynder at lave børn lige efter brylluppet, men jeg kan ikke lade være med at dagdrømme lidt om det, og hvis vi kommer frem til at det "kan lade sig gøre" så kunne det da godt hænde, at vi gjorde det. :denmarkflag:

Men jeg tænkte, at det kunne være sjovt, at høre, hvor mange der har babytanker herinde? Det er jo bestemt ikke alle, der får børn LIGE efter brylluppet, nogen har allerede, nogen får senere og nogen får aldrig. Vi er jo alle forskellige. :bestwishes: Men hvor mange (vil ud med at de...) pønser på at starte projekt baby på bryllupsnatten eller deromkring? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne have hinanden for os selv nogle år endnu. :) Og da Allan jo stopper ved forsvaret til april og sikkert skal i gang med noget civil uddannelse kunne det godt tyde på at der går en 4-5 år endnu. Plus at jeg gerne skulle være på elevløn de næste par år. Vi vil nemlig rigtig gerne have et hus inden også. :denmarkflag: Det passer mig også fint nok, jeg er har ikke travlt. :bestwishes: Og økonomien skal altså bare være til det.

Nu kan man jo ikke planlægge alt - det har vi erfaret. Vi fik en abort i sommers og det var den helt rigtige beslutning for os, for vi er slet ikke klar til det. Men vi har også snakket om, at skulle der ske en "smutter" igen så må vi altså bare blive klar, for vi skal ikke i gennem endnu en abort.

Hmm.. Det lyder næsten som om jeg er total åben omkring aborten. Men faktisk er det meget få der ved det.. Men hvor er det nu alligevel dejligt at komme lidt ud med det. :a1093:

Men vi skal helt sikkert øve os i at lave børn på bryllupsnatten! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen børn efter brylluppet. Jeg blev nemlig steriliseret et halvt år inden da vi havde fået de børn vi skulle have (5 stk i alt) og risikoen for at ende i kørestol hvis jeg blev gravid igen var meget stor.

Så vi gjorde det i omvendt rækkefølge med børn, hus og bil - og så ægteskabet til sidst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg gøre ikke, for jeg kan ikke få flere børn. men hvis jeg kunne så kunne det godt være. :a1093:

Årh, ked af at du ikke kan, hvis du har lyst til det :balloons: Men I har så, kan jeg læse? :)

Ingen kommentarer :-)

Haha! :)

Vi vil gerne have hinanden for os selv nogle år endnu. :denmarkflag: Og da Allan jo stopper ved forsvaret til april og sikkert skal i gang med noget civil uddannelse kunne det godt tyde på at der går en 4-5 år endnu. Plus at jeg gerne skulle være på elevløn de næste par år. Vi vil nemlig rigtig gerne have et hus inden også. :) Det passer mig også fint nok, jeg er har ikke travlt. :) Og økonomien skal altså bare være til det.

Nu kan man jo ikke planlægge alt - det har vi erfaret. Vi fik en abort i sommers og det var den helt rigtige beslutning for os, for vi er slet ikke klar til det. Men vi har også snakket om, at skulle der ske en "smutter" igen så må vi altså bare blive klar, for vi skal ikke i gennem endnu en abort.

Hmm.. Det lyder næsten som om jeg er total åben omkring aborten. Men faktisk er det meget få der ved det.. Men hvor er det nu alligevel dejligt at komme lidt ud med det. :)

Men vi skal helt sikkert øve os i at lave børn på bryllupsnatten! :)

Øj, hvor er I bare fornuftige og kedelige!!! :) Ej, jeg tror, jeg havde tænkt det samme, hvis jeg var i jeres situation, og jeg er helt enig i at økonomien skal være til det også. Og hvor kunne det være dejligt, at have hus inden også :bestwishes:

Og mht. at være åben: Det er jo det fantastiske ved det her forum, der kan man være åben med nogle ting, som man måske ikke er så meget i det "virkelige" liv, og dermed få luft for nogle ting. :) Men flot at du er åben om det uanset hvad - måske andre herinde har været/kommer i samme situation og er glad for at have hørt dine erfaringer :)

Ingen børn efter brylluppet. Jeg blev nemlig steriliseret et halvt år inden da vi havde fået de børn vi skulle have (5 stk i alt) og risikoen for at ende i kørestol hvis jeg blev gravid igen var meget stor.

Så vi gjorde det i omvendt rækkefølge med børn, hus og bil - og så ægteskabet til sidst :)

Det kan jeg så godt forstå! Med 5 skønne unger, så har I vist også huset fuld :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil rigtig gerne have børn efter brylluppet. Jeg er i gang med uddannelse nu og er først færdig til sommer 2012, det er også en af grundene til vi har besluttet at brylluppet skal holdes der.. Til den tid er jeg 32 år og manden 34 år, så tiden er vist ved at være inde der :cheerleader3:

Jeg har altid sagt jeg vil giftes før jeg får børn og det ser ud til at det kommer til at holde stik, og det er jo også planen.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det har vi godt nok er de fra to af mine tideliger forhold. Den mindste har ikke kontakt til sin far på nogen måder. Hun har spurgt min HTB om han ikke ville være hendes far, nu hvor hendes egen far ikke ville have noget med hende at gøre, og det sagde han selvfølgelig ja til uden at tøve 1 sekund. Jeg var i stuen da hun kom ud til ham i køkkenet, og jeg kunne hører det hele. Jeg blev først chokket men på samme tid overlykkelig over det hele. Så nu er hun vores "fælles" datter :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi jo fået vores første barn, og han er kun 9 mdr., så vi er bestemt ikke klar til endnu en krudtugle lige nu :cheerleader3: Men havde vi ingen, så havde vi helt klart "kæmpet" løs mellem dynerne på bryllupsnatten, hvis I forstår sådan en lille en :) Haha!

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det har vi godt nok er de fra to af mine tideliger forhold. Den mindste har ikke kontakt til sin far på nogen måder. Hun har spurgt min HTB om han ikke ville være hendes far, nu hvor hendes egen far ikke ville have noget med hende at gøre, og det sagde han selvfølgelig ja til uden at tøve 1 sekund. Jeg var i stuen da hun kom ud til ham i køkkenet, og jeg kunne hører det hele. Jeg blev først chokket men på samme tid overlykkelig over det hele. Så nu er hun vores "fælles" datter :cheerleader3::denmarkflag:

Ej, hvor sødt!!! Dejligt, at din HTB og dine børn er så tætte! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det har vi godt nok er de fra to af mine tideliger forhold. Den mindste har ikke kontakt til sin far på nogen måder. Hun har spurgt min HTB om han ikke ville være hendes far, nu hvor hendes egen far ikke ville have noget med hende at gøre, og det sagde han selvfølgelig ja til uden at tøve 1 sekund. Jeg var i stuen da hun kom ud til ham i køkkenet, og jeg kunne hører det hele. Jeg blev først chokket men på samme tid overlykkelig over det hele. Så nu er hun vores "fælles" datter :cheerleader3::denmarkflag:

Ej, hvor sødt!!! Dejligt, at din HTB og dine børn er så tætte! :)

Ja det er meget dejligt. Mange tror at han er far til dem alle tre, fordi de har så godt et forhold til hinanden. Pigerne er så glade for ham. Der er tit hvor jeg sidder med tårer i øjende af glæde når jeg ser dem lege og tummel sammen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vores plan, at vi vil lave en lille nuttet baby efter brylluppet. Det er ikke så meget, fordi vi absolut vil være gift inden, men mere fordi det bare passer bedst der. Kevin skal jo lige være færdig med uddannelsen, og så skal økonomien jo også være på plads.

Vi er dog begge giga skruk, så det er faktisk lidt træls at skulle vente, men mon ikke vi overlever det :) Skulle der dog ske en svupser, så er det en keeper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jo heller ingne hemmelighed længere hos os, at vi allerede var i gang med projekt baby inden vi blev gift i 2009. Desværre har det jo så vist sig, at jeg ikke kan blive gravid. Så derfor er vi nu i gang med adoptionsgodkendelsen. og Håber på at vi indenfor de næste 3 år har et lille barn, som vi enten lige har fået hjem, eller at vi skal ud og hente barnet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er meget dejligt. Mange tror at han er far til dem alle tre, fordi de har så godt et forhold til hinanden. Pigerne er så glade for ham. Der er tit hvor jeg sidder med tårer i øjende af glæde når jeg ser dem lege og tummel sammen...

Ej hvor fantastisk! :)

Det er vores plan, at vi vil lave en lille nuttet baby efter brylluppet. Det er ikke så meget, fordi vi absolut vil være gift inden, men mere fordi det bare passer bedst der. Kevin skal jo lige være færdig med uddannelsen, og så skal økonomien jo også være på plads.

Vi er dog begge giga skruk, så det er faktisk lidt træls at skulle vente, men mon ikke vi overlever det :a1093: Skulle der dog ske en svupser, så er det en keeper.

Haha, dét kender jeg alt for godt! Der er en del småfolk i vores familie pt. og der er MANGE, der har spurgt om vi ikke skal igang nu her også og nogle gange kan jeg ikke finde på en bedre grund til at lade være, end at kjolen er købt og at der ikke er plads til en stor flot mave i den. :-P Men det passer nu bedst efter bryllupet (og nok desværre i virkeligheden ikke LIGE efter), og jeg har på en eller anden måde også altid ønsket mig at blive gift først, tror jeg... Men LYSTEN er der dælme. :cheerleader3:

Jamen det er jo heller ingne hemmelighed længere hos os, at vi allerede var i gang med projekt baby inden vi blev gift i 2009. Desværre har det jo så vist sig, at jeg ikke kan blive gravid. Så derfor er vi nu i gang med adoptionsgodkendelsen. og Håber på at vi indenfor de næste 3 år har et lille barn, som vi enten lige har fået hjem, eller at vi skal ud og hente barnet

Åh ja! Jeg følger skam lidt med i jeres projekt på babyklar, jeg er bare ikke så god til at få kommenteret. :denmarkflag: Men jeg håber meget for jer, at I snart møder jeres barn og får ham/hende hjem. Er sikker på, at du bliver en fantastisk mor :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er meget dejligt. Mange tror at han er far til dem alle tre, fordi de har så godt et forhold til hinanden. Pigerne er så glade for ham. Der er tit hvor jeg sidder med tårer i øjende af glæde når jeg ser dem lege og tummel sammen...

Ej hvor fantastisk! :)

Det er vores plan, at vi vil lave en lille nuttet baby efter brylluppet. Det er ikke så meget, fordi vi absolut vil være gift inden, men mere fordi det bare passer bedst der. Kevin skal jo lige være færdig med uddannelsen, og så skal økonomien jo også være på plads.

Vi er dog begge giga skruk, så det er faktisk lidt træls at skulle vente, men mon ikke vi overlever det :a1093: Skulle der dog ske en svupser, så er det en keeper.

Haha, dét kender jeg alt for godt! Der er en del småfolk i vores familie pt. og der er MANGE, der har spurgt om vi ikke skal igang nu her også og nogle gange kan jeg ikke finde på en bedre grund til at lade være, end at kjolen er købt og at der ikke er plads til en stor flot mave i den. :-P Men det passer nu bedst efter bryllupet (og nok desværre i virkeligheden ikke LIGE efter), og jeg har på en eller anden måde også altid ønsket mig at blive gift først, tror jeg... Men LYSTEN er der dælme. :cheerleader3:

Jamen det er jo heller ingne hemmelighed længere hos os, at vi allerede var i gang med projekt baby inden vi blev gift i 2009. Desværre har det jo så vist sig, at jeg ikke kan blive gravid. Så derfor er vi nu i gang med adoptionsgodkendelsen. og Håber på at vi indenfor de næste 3 år har et lille barn, som vi enten lige har fået hjem, eller at vi skal ud og hente barnet

Åh ja! Jeg følger skam lidt med i jeres projekt på babyklar, jeg er bare ikke så god til at få kommenteret. :denmarkflag: Men jeg håber meget for jer, at I snart møder jeres barn og får ham/hende hjem. Er sikker på, at du bliver en fantastisk mor :bestwishes:

1000 tak for din søde besked. den varmer helt vildt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal helt sikkert iganng med baby-"produktion" på eller lige efter bryllupsnatten :cheerleader3: Vi er henholdsvis 28 og 29, når vi bliver gift og synes at det er ved at være tiden, da det jo bliver svære og svære med alderen. Men jeg har også sagt at jeg vil giftes inden vi skal have børn, da jeg helst ikke vil være gravid eller have et lille barn på armen på vores bryllupsdag (vi skal giftes om et halvt års tid og da der endnu ikke er en baby i maven vil "gravid brud" blive fakta).

Vi vil gerne have 3-4 børn, og helst med så kort mellemrum imellem som muligt (hmm, at være gravid 4 år i træk... :denmarkflag::) ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skruk! Jeg arbejdede i en vuggestue i et år, og det gjorde det BESTEMT ikke nemmere, specielt med alle de små børn der holdte så meget af mig, kunne ikke udtale mit navn og delte ud af knus og kys :)

Der var et tidspunkt hvor jeg troede jeg var gravid, og hvor jeg egentlig håbede lidt på at det var sandt, men nej :bestwishes: Men må nok vente til efter brylluppet og et par år, selvom kæresten og jeg SÅ gerne vil ha' børn. Jeg får en bortforklaringsproblem hvis jeg får barnet lige efter brylluppet. :cheerleader3:

Målet er i hvertfald at jeg skal ha et barn før jeg er 25 år. Vil så gerne være ung mor. Men igen, økonomien skal bare være der, så lige pt. lyder det på 2 års venten.

Tror bare det bliver svært. Hans bror havde samme plan da han blev gift, hans kone var gravid fra første nat :denmarkflag:

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har taget den i den forkerte rækkefølge...børn først bryllup bagefter :denmarkflag: Vi har en dreng på 2,5 år og en smuk lille pige på 6,5 mdr :)

Jeg bliver gravid bare jeg TÆNKER på børn, så jeg prøver at lade være med det, for vi har besluttet os for at vi har de børn vi skal have :cheerleader3:

Min kæreste har også en søn på 14 år, som er evd os over halvdelen af tiden, så jeg synes at vi er mætte på børnesiden :bestwishes:

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil meget gerne have børn efter brylluppet.... :) Men men men jeg holder meget hårdt på at jeg gerne vil have et job først, så tror desværre ikke det bliver lige efter brylluppet. Havde ellers en lidt pladder romantisk drøm om at vi skulle have et barn i foråret, så det passede med at den kunne blive døbt på vores bryllupsdag. Lidt for meget, i know :denmarkflag: Men lige meget hvad, så vil vi rigtig gerne have børn, desværre har jeg bare en del venner og familie som har rigtig svært ved at få børn, så er lidt nervøs for om vi overhovedet kan, :bestwishes: og ved godt man ikke må tage sorgerne på forskud, men for mig er det desværre bare ikke en selvfølge at få et barn, men håber da det en dag lykkes for os... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm in:) Men det er hemmeligt, så schyyyy, hvis der er nogen, der kender mig uden for dette forum.

Vi har faktisk aftalt, at vi går i gang til februar :cheerleader3:

Kan godt gemme en lille mave i min kjole... Og skruk, det har jeg været lidt for længe nu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg jeg håbede jeg skulle være brud med stor mave - vi var nemlig meget langt i prjekt barn da min mand friede. Utallie fertilitetsbehandlinger medførte ingen baby. Så nu venter vi på en skøn lille guldklump fra Colombia :)

Jeg håber I alle, der ønsker det, snart bære jeres børn under :cheerleader3: eller som mit i :denmarkflag: 'et

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme pønser vi ik på flere børn lige pt. Vi har jo også fået første barn, og hun er 4 år (+ det løse).

Jeg fik nogle kvaler i min graviditet, som gør, at jeg/vi ik ved om vi ønsker flere. Men det er tiden som vil vise det. Vi er lykkelige med den skønne prinsesse vi har.

Men pøj pøj med det, til dem som skal ha gang i lagnerne. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg jeg håbede jeg skulle være brud med stor mave - vi var nemlig meget langt i prjekt barn da min mand friede. Utallie fertilitetsbehandlinger medførte ingen baby. Så nu venter vi på en skøn lille guldklump fra Colombia :)

Jeg håber I alle, der ønsker det, snart bære jeres børn under :cheerleader3: eller som mit i :denmarkflag: 'et

Hvor er jeg ked af at hører det. Men er sikker på, at det er en rigtig skøn og vidunderlig guldklump som I får. Held og lykke med adoptionen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi er for gamle :) En mand på 40 der er steriliseret og mig på 47 i overgangsalderen... :cheerleader3: Jeg har en søn på 27 og manden har en datter på 4 1/2.

Jamen, med en søn på 27, er det så ik ved at være tid til børnebørn.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer