TeddyPigen

Brudebuketten....

30 indlæg i dette emne

Er lidt nys, nu hvor jeg har siddet og kigget på bukketter den sidste time.

Hvilken blomster havde I i jeres buket??? Eller Hvilken blomster skal I have i jeres buket???

Jeg er selv til roser og orikider. Men har lige besluttet mig, at jeg også vil have fresier i min, da det var en af min afdøde svigerfars favorit blomst. Synes at det kunne være en skøn gestus til ham, når han desværre ik kan dele dagen med os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer alternative brudebuketter med fjer evt. Ellers har jeg haft kig på en syet rose, som jeg synes er helt fantastisk smuk! :)

Mine yndlingsblomster er Gerbera og liljer, så det kan også være at jeg ender ud i noget meget klassisk med disse blomster...nu må vi se :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min buket var i lillafarver og bestod af

Roser, lisanthus, lavendel, lyng,,eucalyptus, hosta, koralbregne og hjerter på snor ...

Her er den, og manden havde fuld råderet over hvordan den skulle se ud. Han klarede det flot :)

post-43541-1294848214.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne jeg selv bestemme helt og holdent, ville min buket udelukkende skulle bestå af georginer. Georginer georginer georginer :D

Jeg er ret sikker på, at min kæreste ved, at det er min absolutte yndlingsblomst, så jeg tror i hvert fald, at det kommer til at indgå. Men han vil vist gerne stå for det selv :) Og det skal han da bare have lov til.

Meget sjov tråd i øvrigt, for her ser man virkelig også, hvor forskellige brude er. Det kan man selvfølgelig også se i kjolevalg etc, men blomstervalget siger sikkert mere om én end man lige tror :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg vil kun have brudeslør i min buket, dem havde min mor nemlig i håret da hun blev gift.

Inspirationsbillede:

post-44861-1294857229.jpg

Den er så smuk... Så du Pilgrims buket, som hun selv lavede? Havde jeg selv skulle vælge min, havde jeg valgt hendes løsning. Billig og smuk!!! (ikke at jeg ikke elskede min egen, men jeg havde selv været for nærrig). Egentlig havde jeg været glad nok for nogle efterårsgrene taget uden for kirken (hvilket siger lidt om min hang til drama og anderledes)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg er hel vild med valmuer ( de ægte vejblomster i rød/ orange) Hmm dog holder de jo desværre ikke, så tror ikke det kan lade sig gøre :-( Men KUNNE jeg vælge var det klart valmuer;-)

Tror faktisk der er en type valmuer, der kan bruges

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har givet kæresten frie hænder :) Hvilket nok er meget fornuftigt, eftersom jeg ikke aner noget om blomster. :) Jeg kan dog rigtig godt lide roser og liljer, så det ville ikke komme bag på mig, hvis der var sådan nogen med i buketten :wink:

0

Del dette indlæg

Kunne jeg selv bestemme helt og holdent, ville min buket udelukkende skulle bestå af georginer. Georginer georginer georginer :D

Jeg er ret sikker på, at min kæreste ved, at det er min absolutte yndlingsblomst, så jeg tror i hvert fald, at det kommer til at indgå. Men han vil vist gerne stå for det selv :) Og det skal han da bare have lov til.

Meget sjov tråd i øvrigt, for her ser man virkelig også, hvor forskellige brude er. Det kan man selvfølgelig også se i kjolevalg etc, men blomstervalget siger sikkert mere om én end man lige tror :)

Uha, jeg er også vild med georginer og gerne i forskellige farver. Så de skal også på bordene hos os - og i min buket (håber jeg :-))

0

Del dette indlæg

Jeg har altid sagt at jeg ville giftes i foråret, og have påskeliljer i min brudebuket.

Men nu skal jeg jo giftes til august, og der er det ikke lige frem tid for påskeliljer :)

Jeg har derfor fortalt min "mand" at jeg virkelig godt kunne tænke mig at den var i mørkerøde og hvide farver, og at den primært bestod af:

Roser: Min ynglings blomst, altså når jeg nu ikke kan få påskeliljer

Nelliker: Min mors ynglings blomster

Fresier: Min afdøde mormors ynglings blomst.

Det vil på den måde være 3 generationer i en buket.

At nelliker så også er min svigermors ynglings blomst, gør det jo kun bedre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, jeg er også vild med georginer og gerne i forskellige farver. Så de skal også på bordene hos os - og i min buket (håber jeg :-))

Det samme her :wink: Vi skal også have dem på bordene i blandede buketter :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg har altid sagt at jeg ville giftes i foråret, og have påskeliljer i min brudebuket.

Men nu skal jeg jo giftes til august, og der er det ikke lige frem tid for påskeliljer :)

Jeg har derfor fortalt min "mand" at jeg virkelig godt kunne tænke mig at den var i mørkerøde og hvide farver, og at den primært bestod af:

Roser: Min ynglings blomst, altså når jeg nu ikke kan få påskeliljer

Nelliker: Min mors ynglings blomster

Fresier: Min afdøde mormors ynglings blomst.

Det vil på den måde være 3 generationer i en buket.

At nelliker så også er min svigermors ynglings blomst, gør det jo kun bedre.

en rigtig sød tanke og helt sikkert noget de vil sætte pris på

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer