Pumpkins

B og C's efterårsbryllup - Nyder at være nygift! (sneak-peak)

340 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen.. :denmarkflag: Her ser vejret ikke ud til at blive super godt, men håber det er meget bedre hos jer, og ellers så er der ikke andet for end at have et par paraplyer med.. Nyd dage! Glæder mig til det bliver min tur..

Og så glæder jeg mig til at se billeder og læse beretningen!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det min bryllupsdag! Det er helt vildt!! Sommerfuglene bakser rundt i min mave, og jeg har nok fået 3-4 timers søvn i nat.. Men det er lige meget, for jeg skal giftes i dag!!! :lol:

Hjertelig tilllykke med brylluppet - håber at I lige nu fester med venner og familie og at I er lbevet fyldt med masser af kærlighed og gode minder! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så fantastisk at være med globryllup og efterfølgende reception med lækre muffins og pølser i svøb og sandwiches. I like :biggrin:

Og jeg har da liiiige et par sneak peeks :)

post-53563-0-28678500-1319358531.jpg

post-53563-0-92273100-1319358556.jpg

post-53563-0-27373800-1319358577.jpg

Det var sååå smukt! Og vejret var helt fantastisk!

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er bare så søde piger! Vi havde en fantastisk dag! Alt gik som det skulle, og det, der ikke gjorde det var så lige meget som noget kan være. Vi havde uddeligeret de store opgaver, så vi nød bare dagen og hinanden :a1221:

Vejret var helt perfekt, der kom så mange mennesker, inklusiv vores egne Tidemann, Carina Stærke (Tak for de rigtig flotte billeder!) og Roogka - det var så sødt af jer at komme! Folk hyggede sig, maden var uovertruffen og alt spillede bare. Da vi stod til velkomstdrink i bakkestuen gik solen ned på den anden side af fjorden :7himmel:

Vi ønskede os primært penge til en bryllupsrejse, og det ser helt klart ud til at vi skal afsted i foråret. Planlægningen må vente lidt, nu skal jeg bare NYYYYDE at være nygift :loveshower:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er bare så søde piger! Vi havde en fantastisk dag! Alt gik som det skulle, og det, der ikke gjorde det var så lige meget som noget kan være. Vi havde uddeligeret de store opgaver, så vi nød bare dagen og hinanden :a1221:

Vejret var helt perfekt, der kom så mange mennesker, inklusiv vores egne Tidemann, Carina Stærke (Tak for de rigtig flotte billeder!) og Roogka - det var så sødt af jer at komme! Folk hyggede sig, maden var uovertruffen og alt spillede bare. Da vi stod til velkomstdrink i bakkestuen gik solen ned på den anden side af fjorden :7himmel:

Vi ønskede os primært penge til en bryllupsrejse, og det ser helt klart ud til at vi skal afsted i foråret. Planlægningen må vente lidt, nu skal jeg bare NYYYYDE at være nygift :loveshower:

Det var en fantastisk oplevelse, så det er os der takker! :)

Lyder skøøønt med en bryllupsrejse. Og du skal selvfølgelig have tid til at nyde at være gift... men glæder mig altså til den beretning! :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer