cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Tak, jeg er virkelig ogsaa hooked paa snart at lave foerste generalproeve med hele make up saettet :cheerleader3:

Hihi, ja, saadan et opstramningshold vil ogsaa lige vaere det, jeg har brug for. Maa tage mig sammen og gaa ned til det gymnastik i den lokale hal hver mandag og torsdag morgen, som jeg vist desvaerre har forsoemt i eksamenstiden :oops:

Nu ringer jeg simpelthen til Magadullen imorgen og kan det ikke lade sig goere med en oneskeseddel dèr, saa bliver det ved det, jeg har lavet, hvor Inspiration har 4 ting paa listen og resten er tekstiler i Magasin, gavekort til Hifi-klubben og det italienske rejsebureau med kontaktperson. Bum!

En gavekoordinator vil nok blive noget hoe, hvis de alligevel ikke spoerger og saa er det nok begraenset for hvor mange der koeber sengetoej til 1000 kroner og kvali-haandklaeder kan vi jo sagtens bruge :)

Solen skiner og jeg har snart gjort hele hytten rent! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Magasin i december for at oprette en ønskeseddel og fik at vide, at det gør de ikke mere. Men de måtte da lige sende mig rundt til 5 medarbejdere først.. og til sidst op i informationen før jeg fik det at vide.. IH!! Men vi har oprettet en ønskeseddel i Imerco og der skal man ind og scanne alle tingene (tror måske også man kan lave en på nettet. Eller finde tingene på nettet og aflevere en seddel med det i en butik eller noget i den stil :thumbsupsmileyanim: ), det er ret sjovt og ret let også :)

Fiiiiine ting, du har købt.. Elsker make uppen og skal da helst sikkert se om jeg kan få fat i den der fra Clarins... Top smart! Htb kommer da til at se helt fantastisk ud det suit :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg er virkelig ogsaa hooked paa snart at lave foerste generalproeve med hele make up saettet :cheerleader3:

Hihi, ja, saadan et opstramningshold vil ogsaa lige vaere det, jeg har brug for. Maa tage mig sammen og gaa ned til det gymnastik i den lokale hal hver mandag og torsdag morgen, som jeg vist desvaerre har forsoemt i eksamenstiden :oops:

Nu ringer jeg simpelthen til Magadullen imorgen og kan det ikke lade sig goere med en oneskeseddel dèr, saa bliver det ved det, jeg har lavet, hvor Inspiration har 4 ting paa listen og resten er tekstiler i Magasin, gavekort til Hifi-klubben og det italienske rejsebureau med kontaktperson. Bum!

En gavekoordinator vil nok blive noget hoe, hvis de alligevel ikke spoerger og saa er det nok begraenset for hvor mange der koeber sengetoej til 1000 kroner og kvali-haandklaeder kan vi jo sagtens bruge :)

Solen skiner og jeg har snart gjort hele hytten rent! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Magasin i december for at oprette en ønskeseddel og fik at vide, at det gør de ikke mere. Men de måtte da lige sende mig rundt til 5 medarbejdere først.. og til sidst op i informationen før jeg fik det at vide.. IH!! Men vi har oprettet en ønskeseddel i Imerco og der skal man ind og scanne alle tingene (tror måske også man kan lave en på nettet. Eller finde tingene på nettet og aflevere en seddel med det i en butik eller noget i den stil :thumbsupsmileyanim: ), det er ret sjovt og ret let også :)

Fiiiiine ting, du har købt.. Elsker make uppen og skal da helst sikkert se om jeg kan få fat i den der fra Clarins... Top smart! Htb kommer da til at se helt fantastisk ud det suit :cheerleader3:

Arg, det kan de da ikke vaere bekendte i Magasin :pokey:

Naa, men saa saetter jeg igang uden den hos Magasin og laegger link til vores oenskeblog i en faellesmail. Tak for det - saa er den streget af listen :thumbsupsmileyanim:

Ja, faa lige fat i den Clarins - I love it! (sagt i bedste Ole H stil :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, jeg er virkelig ogsaa hooked paa snart at lave foerste generalproeve med hele make up saettet :cheerleader3:

Hihi, ja, saadan et opstramningshold vil ogsaa lige vaere det, jeg har brug for. Maa tage mig sammen og gaa ned til det gymnastik i den lokale hal hver mandag og torsdag morgen, som jeg vist desvaerre har forsoemt i eksamenstiden :oops:

Nu ringer jeg simpelthen til Magadullen imorgen og kan det ikke lade sig goere med en oneskeseddel dèr, saa bliver det ved det, jeg har lavet, hvor Inspiration har 4 ting paa listen og resten er tekstiler i Magasin, gavekort til Hifi-klubben og det italienske rejsebureau med kontaktperson. Bum!

En gavekoordinator vil nok blive noget hoe, hvis de alligevel ikke spoerger og saa er det nok begraenset for hvor mange der koeber sengetoej til 1000 kroner og kvali-haandklaeder kan vi jo sagtens bruge :)

Solen skiner og jeg har snart gjort hele hytten rent! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Magasin i december for at oprette en ønskeseddel og fik at vide, at det gør de ikke mere. Men de måtte da lige sende mig rundt til 5 medarbejdere først.. og til sidst op i informationen før jeg fik det at vide.. IH!! Men vi har oprettet en ønskeseddel i Imerco og der skal man ind og scanne alle tingene (tror måske også man kan lave en på nettet. Eller finde tingene på nettet og aflevere en seddel med det i en butik eller noget i den stil :thumbsupsmileyanim: ), det er ret sjovt og ret let også :)

Fiiiiine ting, du har købt.. Elsker make uppen og skal da helst sikkert se om jeg kan få fat i den der fra Clarins... Top smart! Htb kommer da til at se helt fantastisk ud det suit :cheerleader3:

Arg, det kan de da ikke vaere bekendte i Magasin :pokey:

Naa, men saa saetter jeg igang uden den hos Magasin og laegger link til vores oenskeblog i en faellesmail. Tak for det - saa er den streget af listen :thumbsupsmileyanim:

Ja, faa lige fat i den Clarins - I love it! (sagt i bedste Ole H stil :) )

Nej, jeg blev også virkelig træt af dem - det ville da være super fab med en ønskeseddel der! De har jo alt det man kan bruge!! Men vi fik min mor til at styre det ting, som vi ikke kunne få andre steder end Magasin og så er resten registeret i Imerco - man kan heldigvis få det meste af det vi mangler der :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne faktisk høre Ole H "accenten", helt uden du skrev det :cheerleader3: Sjovt, som nogle sætninge og ord bare hænger fast på en bestemt person :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækker, lækker make-up, du har købt - farverne er helt fantastiske og passer lige til dig ser det ud til :thumbsupsmileyanim: Du må snart lave en prøve-make-up :cheerleader3: Rigtig stilet jakkesæt - han bliver vist en flotter fyr :thumbsupsmileyanim: Har af selvsamme årsag fravalgt strømpebånd - det kræver vist et par trimmede lårbasser og det har jeg ikke, Du må prøve at strække elastikken - evt. sætte den i spænd natten over og se om det kan gøre den lidt slappere. Men FLOTTE er de :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak - du er den darling :hug:

Nu har jeg sovet til halv elleve i dag, saa mon ikke skoenhedssoevnen er ved at vaere paa plads til en proevemakeup, ha ha! Jeg kan altsaa godt forstaa dig med stroempebaandet nu... havde bare ikke regnet med, at det var saa lidt flatterende allligevel, men ja, de maa i spaend og maaske endda to naetter :lol:

Jeg har selv overvejet det der med at frabede sig visse gaver, og synes egentlig at man burde gøre det. Da bedre end at folk bliver stødte/kede af at man bytter gaven + at man har besværet med det.

Hvor er det dejligt at I har haft en god tur til Danmark :hug: Jeg er synes det der i rejser rundt med i landet lyder viiildt spændende (er nok lidt en sucker for god mad og specialiteter, især italienske :rolleyes: )Ku godt tænke mig at høre lidt mere om det hvis man må?Og mht gaver, synes jeg sagtens I kan lave en gavekoordinater hvis det ikke duer at gøre det i Magasin. Tror folk fra Danmark vil være forstående for at et er lidt bøvlet for jer hvis I skal bytte de ting I får. Og personligt synes jeg sagtens i kan skrive jeres lille ps. Det er da helt fint :thumbsupsmileyanim: Glemte lige at sige: I love your makeup!!!! :cheerleader3:

Ja, ved I hvad, nu har jeg sendt afsted uden gavekoordinator. Jeg tror paa en maade, at folk snakker samen og ved at nogle slaar sig sammen... Tjekket af paa listen, yes! Og saa har jeg ogsaa skrevet det ps. nederst og lidt diskret og haaber paa at de ikke kommer med den slags :blink:

Ja, selvfoelgelig maa man spoerge om det! Jeg vil proeve at komme med et indlaeg en af dagene, saa I kan se hvad det er, vi laver, naar vi er ude og promovere.

wow, jeg har slet ikke set du har opdateret så meget fordi jeg har problemer med at se trådene siden opdateringen!Sikke noget lækkert makeup du har shoppet, du ser jo skøn ud med den lipglos :Dfedt at der er styr på H2B's tøj, det ser flot ud!dejligt at strømpebåndet ENDELIG nåede frem, fedt fedt!!hvad var der nu mere.... nå jo ringene, fedt at der er styr på dem og i havde en god oplevelse med det. glæder mig til at se dem når de engang er lavet!!

Tusind tak for de soede ord :hug:

Uhhh, jeg glaeder mig ogsaa til ringene. Desvaerre maa vi vente lidt endnu, for jeg henter dem foerst, naar jeg ogsaa er hjemme for at faa tilpasset brudekjolen i maj - laenge, laenge til, og saa alligevel ikke...

Ihhh, der er alt for meget at vente paa, men det kender du jo ogsaa alt til :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes sagtens i kan skrive at i ikke ønsker jer vin. Vi har gjort det sammen i vores receptionsindbydelser. For der er ikke nogle af os der er de store vindrikkere, og jeg gider ikke have 20 forskellige flasker efter brylluppet. Desuden ville jeg også selv som gæst blive ked af, hvis jeg fik givet noget som brudeparret egentlig ikke vil blive glad for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ladies - it's shoetime! :cheerleader3:

Imorgen vil jeg forsoege at staa tidligt op og komme ud af klappen, saa jeg naar turen rundt inden 12:30, hvor den sidste gaar til siesta! Det er tid til at komme derud, hvor paradis ligger og se om jeg ikke er heldig paa et af de 3 tidligere naevnte lagersalg: Sergio Rossi, Pollini og Grey Mer! Baade foerst- og sidstnaevnte laver deciderede brudesko, men jeg er at stille tilfreds med en laekker guldsandal, saa kryds fingre for at det 1) lykkes mig at komme tidligt nok op og 2) lykkes mig at finde guldsandalerne - vil naturligvis bede mine engle om hjaelp :biggrin:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:c166: åh, gud, jeg dåner!

Det var min foerste tanke i formiddags, da jeg traadte ind i paradis 1, Pollini, hvor jeg bare vaeltede rundt i sko og sko, og sko... :7himmel:

Jeg var ikke kommet heeelt saa tidligt afsted, faktisk en time for sent, men pyt, hvis det ikke var fordi jeg havde glemt at laese min seddel, hvor der stod skrevet at Grey Mer ikke var aaben tirsdag formiddag. Jeg ringede straks hjem til HTB og sagde, at jeg aldrig kommer hjem igen... eller at jeg i hvert fald fejrede Festa delle Donne(Damernes fest, som er i dag - tillykke :heart: )i Rimini og omegn, for jeg ville have det hele med! Det vil sige Pollini formiddag, IKEA i pausen, og Sergio Rossi og Grey Mer om eftermiddagen. Behoever jeg at sige, at jeg er helt maet af sko?

Pollini

- producerer aabentbart baade Pollini og Moschino og aldrig har jeg set lignende udsalg - sko til 4-500 euro sat ned til 60 euro :cheerleader3:

Jeg havde ikke haft de store forventninger til Pollini, men der var sko i alle farver og former. En rigtig STOR butik med Alberta Ferretti toej og tasker oveni koebet... sko alle vejne... damen var soed og hjalp... sandaler paa sandaler og de fede i roede... nogle til min soester, maaske ogsaa :blink:

Jeg kom ud derfra med en pose og taenkte at de var perfekte og at jeg altid kunne saelge dem paa ebay, hvis der viste sig et andet endnu mere perfekt par... som en rus, siger jeg jer! 468 euro i handlen og 59 euro for mig idag :lol:

Vente, vente, vente i IKEA og koebe servietter og lys...

SERGIO ROSSI - Il Grande :cheerleader3:

Det er jo sandalerne over sandalerne og de er aaaaaalt for laekre. Se her. De havde bare superudsalg paa et helt andet plan. Sandaler til 600 euro sat ned til 250. Det kan man jo forstaa, men saa bliver prisen jo bare normal, paa en maade. Desvaerre var der kun en enkelt sandal, jeg decideret kunne argumentere for at kunne bruge til mit bryllup. Damen var der hele tiden og billede... nej, det var ikke lige tilladt :shooter:

Grey Mer

Lovende hjemmeside, men ret maerkelige sko, der var tilbage... Hun forsikrede mig om at de har mange velegnede undervejs og at de er hjemme indenfor 3 uger. Jamen, jeg kan jo ikke argumentere for at jeg skal tilbage til samme farlige zone igen indenfor blot en maaned? eller kan jeg? Maaske hvis jeg argumenterer med, at jeg skal have et par skiftesko... :fløjt:

Saa turen gik altsaa hjem ad og saa uden billeder her af grimme sko og hjemme satte jeg mig straks med et glas roedvin og undrede mig over, at sko kan goere saa stor lykke :biggrin:

Ladies - det blev en Moschino!

Jeg har taget billeder af mine FLOTTE, flotte sandaler med bling, som jeg skal have paa til vores bryllup - I love it!

post-46023-0-29406400-1299616206.jpg

post-46023-0-33851000-1299616221.jpg

post-46023-0-90195400-1299616278.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og et til, saa I kan se farven... Lidt over i guld, men ret diskret, udover bling, altsaa :griner:-

Ogsaa lige af 1/6 Pollini fabriksoutletsbutik - resten ligger til hoejre og bagud, men der var overvaagningskameraer og jeg foelte mig som en forbryder, ja, en spion, ved at tage billeder, og der er personale overalt :unsure:

post-46023-0-22276200-1299616375.jpg

post-46023-0-99439900-1299616388.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh manner, får næsten en lille tåre i øjenkrogen - de sko er VIDUNDERLIGE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tillykke med dem - de er fuldstændig fantastiske :thumbsupsmileyanim:

...og fedt at du tog et spionbillede af butikken :biggrin:

Tak, tak, tak, er heller ikke faerdig med at pakke dem ind og ud af kassen endnu :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvor er du god - en taare... det er lige saadan, jeg har det med dem, de kaere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Droemme, droemme, droemme...

Jeg har haft MEGA travlt med sko i nat, saa dagen i gaar har gjort indtryk og HTB grinte imorges, daa jeg plabrede loes om en eller anden droem om sko, sko og sko :blink:

Og skulle hilse at sige, at de ogsaa er flotte med morgenhaar og i nattoej :griner:-

Havde egentlig mit hyr med om det bling er for meget, nu kjolen ikke ligefrem har bling, men perler.Det var bare ogsaa det, jeg faldt for og nu kan det jo kun ses, hvis jeg hiver op i kjolen og saa synes jeg, at det er en super fin detalje. Det bling passer godt til en bling-detalje paa tasken(er bestilt, saa coming up), og bling paa mit sloers kam.

Solen skinner paa den smule sne, der stadig ligger paa bjergene i Portico og det er en skoen dag :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lææææææækre sko...!!!! :bunny_4:

Taaaaaak!!!!! :bunny_4:

Italien må altså være Mekka for alle skoelskere - og du bor i dette paradis, heldige dig :thumbsupsmileyanim: Det er nogle afsindigt smukke sandaler, du har købt, glæder mig til at se dem, hvor du også har din brudekjole på :cheerleader3:

Tak :bunny_4:

Oh, det er det og jeg elsker sko!

Jeg MAATTE lige proeve at ifoere mig lingeri, strompebaand, stroemper og brudeskoene paa en og samme tid med vinterbleg krop og det hele, men pyt. Det virker virkelig godt sammen, sidder ret godt, men saa kan jeg ogsaa se, hvor der liiiige skal strammes lidt op :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååååh fantastiske sko :heart: Hvor er de smukke!! Dem og dine fødder ser jo ud til at elske hinanden. Er meget misundelig, men fantastisk at høre om en skoshopping de fleste af os kun kommer til at drømme om.

Ih :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, saa er skofeberen ved at have lagt sig, men jeg er jo dybt forelsket i mine sko, saa kigger af og til end til dem :biggrin:

Et dilemma:

Nu har jeg snart spurgt HTB mange gange, om man virkelig slet, slet ikke bruger konceptet "morgengave" i Italien...? og svaret forbliver, at det goer man saa stadig ikke :blush:

Det var jo ogsaa lidt for at faa ham med paa ideen, nu han foerste gang sagde, at det kender han intet til, men han er fortsat helt upaavirket af situationen - det kan jeg jo ikke forstaa :fløjt:

Kan man forestille sig at jeg bliver ved med at spoerge et par gange endnu, eller bare lige til sagen og sporger om vi saa skal indfoere det? At jeg bliver den eneste af os, der giver morgengave eller simpelthen bare giver op og lader vaere? Saa ville det jo bare vaere lidt my bad, hvis han i al hemmelighed har taget det til sig og kommer med en morgengave til mig :shooter:

Aj, helt serioest, hvad ville I stille op :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer