cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hov - og nu er der kun 100 dage til brylluppet!!!!!!

Weeee, jeg gaar da i spagat nede i restauranten om lidt og saa griner de alle og mopper mig lidt med at jeg har en "gran da fare" med det bryllup (ganske travlt med, red) :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISKE SKO...I LOOOVE!! :cheerleader3:

Ang. morgengave, kan du så ikke bare ligge kortene på bordet og sige at du altså har tænkt dig at holde traditionen i live og derfor vil give ham en gave....så må han jo om hvorvidt han vil give dig en GP:wink:

Han kunne da ikke finde på ikke at give dig en gave så :badgirl::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE MED MILEPÆLEN!! 100 dage. Det er da en hel vild en at ramme :cheerleader3:

Selvfølgelig skal du da have din morgengave! Det er da en helt vild sød ting. Men selvfølgelig... hvis det er et fuldstændig ukendt begreb for ham, skal der nok noget forklaring til. Synes da det lyder hyggelig med et lidt dansk indslag i et ellers italiensk bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, ja, jeg kunne jo bare sige, at jeg har taenkt mig at give morgengave... og nej, han ville helt sikkert ikke staa tilbage, tror jeg :badgirl:

Jeg tror nu jeg lige proever at tage den op en enkelt gang mere om nogle dage og saa med mere konkret oenske om morgengavetraditionen - hvis jeg maerker at den glider af paa ham vil ovenstaaende vaere en udmaerket plan B :lol:

Jeg har nemlig udset mig, at han skal have enten en ganske saerlig lille gryde, som han altid stiler hen imod og skynder sig at saette tilbage, fordi den er ret dyr af en gryde at vaere. Manden er jo kok, koekkenchef og vild med koekkengrej, som en anden mand er med vaerktoej eller maaske elektro-gadjets.

Ellers bliver det nok en eller anden saerlig plante, for han gaar virkelig meget op i haven og er super-sensibel, naar det kommer til planters ve og ve. Det er ret soedt, naar han tager sig af en stakkels afpillet sag :heart: Men ogsaa ret farligt, hvis nogen goer en plante fortraed i hans naervaer :shooter:

Ja, og saa har man lige vaeret til den foerste bryllupsforberedelse i den katolske kirke. 8 par, en praest og saa et "gaestepar" i aften. Ikke saa "kristent", som jeg havde regnet med, men gav egentlig mening, paa en maade. Der blev talt om accept af vores forskelligheder og den del af aegteskabet/forholdet, som handler om "os som par" og de to individer. Tja, hvorfor ikke? Og saa blev vores milepael da ogsaa lige bragt paa banen af en vaagen sjael i aften - stort :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor sker der meget når man lige er lidt ukoncentreret i nogle dage. Men de sko der er da bare to die for!! :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med milepæl!

Havde du egentlig skrevet noget om det der i rejser rundt med? Ikke for at skynde på dig, men bare fordi ellers så har jeg overset det i mit fravær :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, hvor sker der meget når man lige er lidt ukoncentreret i nogle dage. Men de sko der er da bare to die for!! :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med milepæl!

Havde du egentlig skrevet noget om det der i rejser rundt med? Ikke for at skynde på dig, men bare fordi ellers så har jeg overset det i mit fravær :rolleyes:

Ja, der skal ikke meget fravaer til for at man glipper vigtige steps hos sine medsoestre :rolleyes:

Tak, jeg er vanvittigt glad for skoene! Lidt hoeje i det, men jeg kan gaa rundt i dem og et lignende hoejt par herhjemme fra NU, saa jeg er helt klar paa dagen. Htb har set dem og er ogsaa vild med dem, saa tage dem frem naar som helst - og jeg bliver aldrig traet af at tage dem frem :cheerleader3:

Nej, jeg har simpelthen ikke haft tid til at fortaelle om det endnu. Skal ogsaa skrive om os til en dame, som har Italy.dk. Jeg faldt over en artikel derinde fra 2006, hvor vores hotel er naevnt helt til sidst. Jeg lovede for noget tid siden ogsaa at fortaelle hende lidt om os, saa jeg maa vist hellere saette mig ned i weekenden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dag med HTB's morfar, der skulle koeres 35 km for at koebe tomatfroe, som skal spire nu her og give laekre tomater til sommer. Saa rengoering og oprydning a la "dansker" i kundesalen. Jeg har indrettet den og den bestaar af PC, informationscenter med brochurer, noegledeponering og en lille butik med olivenolie, vin osv. Der er gang i den helt store foraarsrengoering, saa alle droener rundt, puha... :blink:

Naa, men i formiddags efterlod jeg morfaren i havebutikken og koerte selv til stofdamen, som havde en masse god silke til mit gaestebogsprojekt. Jeg regner jo med at lave en lille produktion, saa det er et skoent projekt, som dog skal gennemtaenkes. Nu er det efterhaanden vaeltet ind med diverse skoenne blonder i loebet af ugen, saa jeg ville gerne se dem sammen med stof, foer jeg koebte. Endte med en mauve(graalavendel), en rosa og naturligvis elfenben. En halv meter af hver, saa jeg har lidt at starte paa.

Skal paa en eller anden vis have fat i noget bogbinderpap og snor/garn til at binde med. Jeg har to ideer, som jeg vil lave modeller af imorgen, bare i almindelig pap, papir og bomuld. Overvejer at lave de rigtige med amalfi papir(eksklusivt, haandgjort og fra Amalfikysten), saa det har et elegant og rustikt udtryk, nu der er silke og blonder paa omslaget. Imorgen faar I billeder af de forskellige materialer og kombinationer og saa har jeg forhaabentlig en model eller to at gaa ud fra ogsaa :)

Hov, og saa har vi skrevet til Kim V angaaende ringene - "saet igang!"

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op. Her er der bare dømt "sov de sidste 5 uger ud af kroppen", jeg er imponeret (og misundelig) over din energi :)

Hvor fantastisk, at han er vild med skoene. Så kommer han da helt sikkert også til at elske resten. Haha her må H2B ikke se noget som helst. Har prøvet at gemme, men efterhånden som kasserne hober sig op, er det svært at få skabet til at se ud, som om der ingenting er hændt ;)

Hvor er det sødt med hans grønne fingre :heart: Må også være rart at have en, der ved et og andet både om det og så kan lave formidabel mad til en :balloon: Haha min H2B er IT-mand, så jeg får lavet computeren når det er.. det skal man bestemt heller ikke kimse af ;)

Spændende med gæstebogsprojektet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op. Her er der bare dømt "sov de sidste 5 uger ud af kroppen", jeg er imponeret (og misundelig) over din energi :)

Hvor fantastisk, at han er vild med skoene. Så kommer han da helt sikkert også til at elske resten. Haha her må H2B ikke se noget som helst. Har prøvet at gemme, men efterhånden som kasserne hober sig op, er det svært at få skabet til at se ud, som om der ingenting er hændt ;)

Hvor er det sødt med hans grønne fingre :heart: Må også være rart at have en, der ved et og andet både om det og så kan lave formidabel mad til en :balloon: Haha min H2B er IT-mand, så jeg får lavet computeren når det er.. det skal man bestemt heller ikke kimse af ;)

Spændende med gæstebogsprojektet :thumbsupsmileyanim:

Uh, en IT mand, nej, bestemt ikke at kimse af :balloon:

Aj, det var ogsaa lige om det nu var smart at lade ham se dem, skoene, men han ville gerne og saa fik vi ogsaa sat paa plads, at han ER stadig heojere, selv i stroempesokker - men det bliver min far saa ikke :lol:

Jeg kan heldigvis stadig gemme mine ting for HTB, eftersom gaestebogsprojektet og sko er offentlige. Men vores post bliver faktisk afleveret paa hotellet, og jeg tror min svigermor, mere end HTB, taenker sit hver gang der kommer en pakke mere fra England, saa fra USA, saa fra Latvia... a la hvad har hun gang i :blink:

Og tak - jeg laeste engang, at folk foedt i vaegten ofte arbejder i boelger, saa maaske jeg har et high lige nu :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Woop - saa sker der ting og sager!

- mine foraeldre har 35 aars bryllupsdag i dag :denmarkflag:

- JEG SKAL VAERE MOSTER IGEN - min soester er igen gravid :cheerleader3:

- Vi faaet vores foerste bryllupsgave :thumbsupsmileyanim:

Forklaring paa sidstnaevnte: Vi har lavet en liste i en italiensk butik, sendt visitkort ud med invitationerne. Gaesterne koeber gaven, men efterlader den i butikken, som saa giver os besked. Udover at det er et maerkeligt, lidt upersonligt system i mine oejne, saa er det da ok saadan at blive ringet op en loerdag morgen: "I har faaet en gave" :balloon:

Saa er det vist meningen, at vi skal takke dem, men det skal jeg lige have styr paa. Jeg vil ogsaa have en lille bog liggende, saa folk kan skrive deri... Maa producere en straks i dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee tillykke med endnu en mostertitel :cheerleader3:

Og hvor vildt, at gaveregnen allerede er startet! Brylluppet bliver mere og mere virkeligt ik?

Og stort tillykke med dine forældre :cheerleader3: Så dejligt at høre, om ægtepar, der har været sammen i så mange år.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaaak - jeg elsker at vaere moster, naar min 3-aarige niece(1/2 engelsk) siger "moster Caminna, you are my best friend" og giver mig det stoerste knus :heart:

Bryllupet kommer helt vildt taet paa efter saadan en gaveopringning og saa har jeg lige snakket bryllup med min dejlige svigermor. Woop der, hun er saa med paa at bestille chair covers til brylluppet, for dem kan vi jo bruge senere hen, hvis vi koeber dem lidt kvali :cheerleader3:

Paa mandag skal vi snakke vaerelsesplan for gaesterne og saa lidt andre sager, som serveringspersonale og andet lavpraktisk. Hun er soed og tror at hun gerne vil vaere med til planlaegningen, men holder sig lidt tilbage for ikke at vaere traels :loveflag:

Jeg blev enig med mig selv om at sende invitation til de to hotelgaestepar, som kommer til at deltage i brylluppet. Det vil berettige deres tilstedevaerelse. Det ene par ved faktisk ikke engang, at de skal med til bryllup. Jeg vil ikke have, at de foeler sig malplacerede eller maaske ikke har festtoej med, for de er faktisk et meget soedt og hjerteligt par (som ogsaa er i stand til at komme med en stor gave, viskede svigermor :lol: )

Ham, der naermest inviterede sig selv, han kan maaske laere det, hvis han faar en rigtig invitation. Som en historie en kollega fortalt om en veninde, der var blevet paalagt en masse udgifter fra sin udlejer i forbindelse med fraflytning. Hun havde sendt udlejer et stort marcipanbroed og skrevet "tak for at du er, som du er"! :fløjt:

Uh, jeg er saa meget i bryllupsmode i dag (pardon my spam) - HTB bliver da vist i sit koekken :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaaak - jeg elsker at vaere moster, naar min 3-aarige niece(1/2 engelsk) siger "moster Caminna, you are my best friend" og giver mig det stoerste knus :heart:

Bryllupet kommer helt vildt taet paa efter saadan en gaveopringning og saa har jeg lige snakket bryllup med min dejlige svigermor. Woop der, hun er saa med paa at bestille chair covers til brylluppet, for dem kan vi jo bruge senere hen, hvis vi koeber dem lidt kvali :cheerleader3:

Paa mandag skal vi snakke vaerelsesplan for gaesterne og saa lidt andre sager, som serveringspersonale og andet lavpraktisk. Hun er soed og tror at hun gerne vil vaere med til planlaegningen, men holder sig lidt tilbage for ikke at vaere traels :loveflag:

Jeg blev enig med mig selv om at sende invitation til de to hotelgaestepar, som kommer til at deltage i brylluppet. Det vil berettige deres tilstedevaerelse. Det ene par ved faktisk ikke engang, at de skal med til bryllup. Jeg vil ikke have, at de foeler sig malplacerede eller maaske ikke har festtoej med, for de er faktisk et meget soedt og hjerteligt par (som ogsaa er i stand til at komme med en stor gave, viskede svigermor :lol: )

Ham, der naermest inviterede sig selv, han kan maaske laere det, hvis han faar en rigtig invitation. Som en historie en kollega fortalt om en veninde, der var blevet paalagt en masse udgifter fra sin udlejer i forbindelse med fraflytning. Hun havde sendt udlejer et stort marcipanbroed og skrevet "tak for at du er, som du er"! :fløjt:

Uh, jeg er saa meget i bryllupsmode i dag (pardon my spam) - HTB bliver da vist i sit koekken :griner:-

er selv i bryllupsmode lige nu! det er skønt!!

glæder mig til at se de gæstebøger!

hehe sjov historie med marcipanbrødet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik desvaerre ikke lavet gaestebogsmodeller i gar, for jeg soegte istedet for bogbinderpap paa nettet og saa gav jeg svigermor en haand med servering til middag med forfatterne aftenen restauranten - og spiste htbs vidunderlige choko-dessert, som man kun kan elske ham endnu mere for :loveboard:

Slør og frisure

Naa, men saa var det jo ogsaa, at jeg kom til at gaa paa Etsy. Laenge siden jeg har vaeret der inde, Men faldt nu over en saelger med fantastisk haarpynt! Det kommer sig af mit sloerdilemma, idet man i Italien tager sloeret af efter vielsen. Nu har jeg besluttet at have mit sloer paa under aperitivoen og indtil vi gaar op i den store have og spiser, synger og danser til den lyse morgen. Too bad for rivefolket, men maaske kan jeg lokke lidt tyl ud af min brudekjoledame, som jeg kan kaste ud til dem.

Jeg vil gerne have haarpynt istedet saa. Evt sammen med sloeret, for jeg gider ikke en masse staahej med det skift fra sloer til uden, som man ser paa TV. Overvejer enten en klassisk knold, meeeeen... Saa overvejer jeg en meget loes opsaetning, ikke helt saa loes som paa billedet, men stilen er der. Igaar fandt jeg saa ud af at mange af mine inspirationsbilleder har en lav opsaetning i en form for loes knold.

Jeg er fladet for en kam med en blomst og en mindre blomst og naturligvis perler. Jeg ville nok saette en lille bling i, jf. mine sko

post-46023-0-70909500-1300012582.jpg

post-46023-0-30040500-1300012601.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine hårinspirationsbilleder. Er helt vild med blomsterkammen og billedet ved siden, hvor det ligner den samme blomst.

Oooh apropos Etsy er jeg ved at blive nervøs for, om vores tasker hænger i tolden. Sidste gang hun sendte, fik jeg pakken 4-5 dage efter, og nu er der gået over en uge... krydser fingre...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer