cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

åh hvor er det bare en fin kjole, den er virkelig romantisk synes jeg :loveboard: Tror nok lige der er en mand der bliver lidt ekstra forelsket den dag han ser dig :thumbsupsmileyanim:

Virkelig smuk kjole! Med mange fine detaljer. Så unik og fin.

Wauw en smuk kjole den har så mange fine detaljer :thumbsupsmileyanim: Din H2B bliver da helt svimmel når han ser dig :wink:

Ihhh, I er saa soede, tak :thanks:

Ihhhhhhhhh hvor er du altså smuk og skøn i din kjole!!! Men nu er du jo også en ret smuk pige, så du kunne vidst have haft hvad som helst på :thumbsupsmileyanim: Nu kan jeg også meget bedre forestille mig dine sko til, perfekt. Og sløret.... suk ja, det er præcis samme slags slør jeg har anskaffet mig, så kan godt forstå at du er vild med det :wink: Og så ser man det lige for sig... i et varmt italien, i skønne omgivelser... suk det bliver flot. Godt at jeg skal giftes samme dag, så jeg ikke skal gå og blive utålmodig på en update i dagene efter :biggrin: Men vil glæde mig til at læse en beretning!

Tusind tak :blush:

Ihhh, jeg er ogsaa bare saa spaendt paa at se den sammen med mine sko, for der er jo en del bling paa dem :fløjt:

Men eftersom det sidder saa hoejt og er godt gemt under kjolen, saa er det bare en laekker detalje, naar der loeftes op i kjolen, regner jeg med :)

Aaamen, vi kommer jo til at sidde og slubre hinandens beretninger i os, naar vi lige har sundet os og maaske er tilbage fra lidt bryllupsrejse... Jeg regner personligt med at der bliver behov for en hel maaneds ferie til egen beretning, champagneskaal og laesning af de fantastiske beretninger fra den dag

:lol: :lol: :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh hvor var det heldigt at jeg lige (på mit HELT nye arbejde) sneg mig ind til en computer for at se din kjole.. For Iiiiih hvor er den smuk!! Og hvor er du smuk i den!! :7himmel:

Men må hellere smutte inden jeg bliver busted af min nye chef :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor var det heldigt at jeg lige (på mit HELT nye arbejde) sneg mig ind til en computer for at se din kjole.. For Iiiiih hvor er den smuk!! Og hvor er du smuk i den!! :7himmel:

Men må hellere smutte inden jeg bliver busted af min nye chef :badgirl:

Ihhh, tak, tak, tak! :)

Godt, saa smutter kjolen igen :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meget, meget smuk :loveboard:

Jeg synes Annie er en sjov filur (men absolut sympatisk), men kjoler - det kan hun sq lave :cheerleader3:

Tusind tak :cheerleader3:

Ja, det er hun maaske, men det kan jeg egentlig godt lide og jeg var saa glad, da vi tog fra hende i en stor snestorm den 23. december, for hun har helt vildt meget tjek paa de kjoler, altsaa! Saa er hun jo ogsaa paent fleksibel og soed, og jeg er helt tryg ved hele kjoleprojektet, maaske netop fordi hun er, som hun er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa er kjolen atter i min hemmelige skrivebordmappe paa computeren og der aander fred paa jord :7himmel:

Kjolen skal rettes til

Den 5. maj tager jeg hjem til Danmark i en uges tid. Dels for at se familie og venner, men mest for at proeve kjolen igen og faa den rettet til inden brylluppet. Hun retter den til imens jeg er i DK og jeg tager den med hjem i flyveren som haandbagage. Fra UK kan man bestille en brudekjolerejsekasse over nettet. Denne her er i syrefrit papir og med haandtag, og har lige praecis kabinestoerrelse.

Ve den person, som maatte saette sig imod det projekt :shooter:

PA?

Nu har min mor spurgt ret indgaaende til, hvilken weekend jeg kommer hjem for at faa tilrettet kjole og jeg maatte ikke spoerge hvorfor! Mere end end blondine med blaa oejne skal der ikke til for at regne ud, at der nok ligger en lille PA i samme ombaering... :fløjt:

Jeg tillod mig diskret at sende en liste med inviterede gaester til to veninder, for ingen maa glemmes og jeg vil ikke have hvem som helst til at arrangere den slags... ve den, der jager mig op og ned af stroeget i lyseroedt stutskoert og baathorn med skiltet Hjaelp - jeg skal giftes. Nu har jeg luret, at de to er i kontakt, saa er jeg tryg ved, at det ikke sker, og at det ikke involverer heste :blink:

Ja, det bliver spaendende og jeg gruer lidt for en hel dag i centrum - foeler at vores bryllup ligesom er nok, men jeg vil meget gerne vaere sammen med mine piger, saa haaber paa en meget hyggelig og sjov dag :loveflag:

Rivesloeret.. eller ej?

Jeg er stadig lige vaegelsindet angaaende det rivesloer... men det slipper mig ikke helt og saa burde jeg vel kende mig selv godt nok :unsure:

Gaestebogsprojekt

Studerer og er igang med en bogmodel A5 for lige at starte et sted og min foerste bog, som naturligvis bliver en succes, vil jeg tage ind til isenkraemmeren med, saa gaester kan skrive i den, hvis de koeber en gave til os. Jeg laegger selvfoelgelig billeder ind!

Favors

Igaar fik vi snakket lidt om blomster og bestilling af confetti(sukkermandler) til favors og confetti-bordet. De faas jo i en "amthyst blanding", dvs lilla farvede confetti :cheerleader3:

Til selve vores favors(bomboniere) vil jeg bestille de lidt stoerre, hvide og meget laekre mandler, som fylder lidt mere. De skal kommes i tyl, bindes med organza, smalt silkebaand og have en lille pose lavendelfroe og en lavendelblomst paa. Lidt i stil med disse, som er meget soede, synes jeg - uden "M" og uden korn og saa i tyl... :)

Kh Camilla

post-46023-0-11143900-1300375319.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hoooold nu fast, sikke en masse overvejelser...

Men altså:

Saa er kjolen atter i min hemmelige skrivebordmappe paa computeren og der aander fred paa jord :7himmel:

Det er lidt ærgeligt den ikke ligger her heeeeeeele tiden, men jeg forstår dig jo, og hvor er jeg glad for at du gav os lov til at se den :loveboard:

Kjolen skal rettes til

Den 5. maj tager jeg hjem til Danmark i en uges tid. Dels for at se familie og venner, men mest for at proeve kjolen igen og faa den rettet til inden brylluppet. Hun retter den til imens jeg er i DK og jeg tager den med hjem i flyveren som haandbagage. Fra UK kan man bestille en brudekjolerejsekasse over nettet. Denne her er i syrefrit papir og med haandtag, og har lige praecis kabinestoerrelse.

Ve den person, som maatte saette sig imod det projekt :shooter:

Den der brudekjolerejsekasse. LIIIIIIINK tak! Jeg skal jo have min med til New York (og selvom den ikke er stor og fyldt med tyl, så tænker jeg riiiigtig meget over hvordan jeg skal fragte den..

PA?

Nu har min mor spurgt ret indgaaende til, hvilken weekend jeg kommer hjem for at faa tilrettet kjole og jeg maatte ikke spoerge hvorfor! Mere end end blondine med blaa oejne skal der ikke til for at regne ud, at der nok ligger en lille PA i samme ombaering... :fløjt:

Jeg tillod mig diskret at sende en liste med inviterede gaester til to veninder, for ingen maa glemmes og jeg vil ikke have hvem som helst til at arrangere den slags... ve den, der jager mig op og ned af stroeget i lyseroedt stutskoert og baathorn med skiltet Hjaelp - jeg skal giftes. Nu har jeg luret, at de to er i kontakt, saa er jeg tryg ved, at det ikke sker, og at det ikke involverer heste :blink:

-HAHA-

-Og elsker dit "ve den..." Åh, så poetisk! Men jeg har det på samme måde. Jeg ville slet ikke synes det var sjovt! :sm:

Ja, det bliver spaendende og jeg gruer lidt for en hel dag i centrum - foeler at vores bryllup ligesom er nok, men jeg vil meget gerne vaere sammen med mine piger, saa haaber paa en meget hyggelig og sjov dag :loveflag:

Rivesloeret.. eller ej?

Jeg er stadig lige vaegelsindet angaaende det rivesloer... men det slipper mig ikke helt og saa burde jeg vel kende mig selv godt nok :unsure:

bum bum... Jeg synes du skulle købe et og have, så har du muligheden og kan droppe den hvis det er.

Gaestebogsprojekt

Studerer og er igang med en bogmodel A5 for lige at starte et sted og min foerste bog, som naturligvis bliver en succes, vil jeg tage ind til isenkraemmeren med, saa gaester kan skrive i den, hvis de koeber en gave til os. Jeg laegger selvfoelgelig billeder ind!

Ja, vi venter jo tålmodigt :shooter:

Favors

Igaar fik vi snakket lidt om blomster og bestilling af confetti(sukkermandler) til favors og confetti-bordet. De faas jo i en "amthyst blanding", dvs lilla farvede confetti :cheerleader3:

Til selve vores favors(bomboniere) vil jeg bestille de lidt stoerre, hvide og meget laekre mandler, som fylder lidt mere. De skal kommes i tyl, bindes med organza, smalt silkebaand og have en lille pose lavendelfroe og en lavendelblomst paa. Lidt i stil med disse, som er meget soede, synes jeg - uden "M" og uden korn og saa i tyl... :)

De er virkelig søde de små favors du er inspireret af!

Kh Camilla

Nå, men nu er jeg altså blevet inspireret af dig og din kjole :loveboard:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, hvor er de poser søde! Glæder mig til at se din udgave af dem.

Hehe PA.. ja det kunne lige passe, at man skulle gå rundt og sælge blomster og kys med en stor ølhat på og en sut om halsen... :blink:

Hvor bliver det skønt for dig at få kjolen hjem. Har godt set de der syrefri kasser.. har endda overvejet at købe en bare til mit sjal og slør, selvom kjolen endnu ikke er i hus :biggrin:

Ih dagen kommer tættere på nu. Maj er jo lige om hjørnet. Og så er det juni :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, sikke en aften - skoent at komme hjem til kjoleflash i alle kroge og saa med saa smukke brude i

Det maa vi gentage engang om nogen tid, for det har vaeret super hyggeligt at flashe kjoler sammen :7himmel:

(U know who U are)

Jeg har vaeret til aegteskabsforberedelse i den katolske kirke - obligatorisk og for saa vidt ok. Men i aften sidder praesten og snakker om familien. Og saa kommer der ud af ham, at det ogsaa bare er helt iorden at slaa sine boern, saalaenge det er i kaerlighed! Og er der noget, det kan faa mig op af stolen, saa er det den slags forbandede bras :shooter:

Jeg kan jo ikke sidde og boble af raseri og bad om ordet og fortalte om min vrede i oejeblikket og at det virkelig provokerede mig OG at slaa sit barn er en falliterklaering! Jeg saa ud af min oejenkrog at flere af de andre nikkede og flere rykkede nervoest rundt paa stolen. Det var ret ubehageligt, men jeg er GLAD for at jeg sagde noget - bare en tarvelig oplevelse :td:

Ane, tak for dine comments - og synet af din smukke kjole :cheerleader3:

Og saa linket til kasserne - jeg har to (vi kan evt bestille sammen, nu de skal til Aarhus begge to?)

Her er den, jeg har taenkt mig at bestille klikklik

Og her er de sukkersoede klikklik

Maj er lige om hjoernet og saa er det juni - ja, om fire minutter er der 3-maaneders milepael :cheerleader3:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa 3 mdr!!!! Vildt :denmarkflag:

Og så sejt at du sagde noget til præsten! :BKSTREET: Camilla - tør hvor andre tier!

Og fede bokse, jeg er mest til dem på link nr. 2, men skal da vidst have en i størrelse mega til det store slæb der er på min kjole.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa 3 mdr!!!! Vildt :denmarkflag:

Og så sejt at du sagde noget til præsten! :BKSTREET: Camilla - tør hvor andre tier!

Og fede bokse, jeg er mest til dem på link nr. 2, men skal da vidst have en i størrelse mega til det store slæb der er på min kjole.

Hjemme igen maatte jeg lige hoere HTB om det var ok at give sin mening til kende i kirken - han sagde bare Jamen, du er jo ikke stum :lol:

Jeg kan ogsaa bedst lide dem paa link to, men de koster det dobbelte med forsendelse, og saa vigtig ved jeg ikke, om min wedding dress travel box er for mig? Tjekkede lige med Annie, som mener at der er plads til alt silke, tyl og perler i rejse kassen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3:

Godt du fik fra overfor præsten. Hvad sker der lige for sådan en holdning... ej, det kan jeg slet heller ikke tage. Vold og kærlighed kan da ikke forenes i samme sætning...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa 3 mdr!!!! Vildt :denmarkflag: Og så sejt at du sagde noget til præsten! :BKSTREET: Camilla - tør hvor andre tier!Og fede bokse, jeg er mest til dem på link nr. 2, men skal da vidst have en i størrelse mega til det store slæb der er på min kjole.

Tillykke med milepælen :)Av, - jeg vil også godt ha sådan nogle gode kasser :griner:- Undskyld, men kunne ikke lade være :fløjt: Men fine er de! Jeg tror mest jeg er til de sukrede, faktisk :blush: Og hvor godt af dig, at du ikke kunne tie stille - det havde jeg bestemt heller ikke kunnet :shooter:

:cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3: Og hvor er du super sej, du sagde noget til ham præsten! :BKSTREET: Det er så sørgeligt, at nogle synes det er ok at slå sine børn.

Tak for :BKSTREET:

Ja, man kan undre sig og hold fast, hvor var det en suuuperprovokerende oplevelse, men jeg kan love jer for at jeg faar slaaet MINE egne vaerdier fast med syvtommersoem! Jeg har faktisk forladt en eks efter 6 aar sammen, efter at han havde givet udtryk for at det var ok at slaa sit barn som led i opdragelse - jeg mistede bare lysten til et liv med ham...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3:

Godt du fik fra overfor præsten. Hvad sker der lige for sådan en holdning... ej, det kan jeg slet heller ikke tage. Vold og kærlighed kan da ikke forenes i samme sætning...

Ja, hvad sker der lige for det.. jeg slaar dig, men det er kaerligt, kan du saa forstaa det?

Nej, underlig del af en kirkes vaerdisaet :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3:

Godt du fik fra overfor præsten. Hvad sker der lige for sådan en holdning... ej, det kan jeg slet heller ikke tage. Vold og kærlighed kan da ikke forenes i samme sætning...

Ja, hvad sker der lige for det.. jeg slaar dig, men det er kaerligt, kan du saa forstaa det?

Nej, underlig del af en kirkes vaerdisaet :shooter:

Hvad der er er værre er, at der såmænd nok skal sidde nogen og sluge det råt og retfærdiggøre deres egne handlinger. Det er meget trist og sørgeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer