cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har skimtet det meste af din tråd igennem og tror faktisk ikke jeg har været her før :rolleyes:

Rigtig fin tråd og det lyder bare så spændende og romantisk, du har rigtig mange fine detaljer :cheerleader3:

Tusind tak - hvor er du soed :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og saa lige lidt om sloer igen igen...

Ja, det staar fast at sloeret skal af efter vores aperitivo og saa er den ikke laengere

- og dog, for jeg er stadig saa vaegelsindet som en vaegt kan vaere med hensyn til rivefolket. Havde egentlig taenkt at have tyl i tasken eller noget i den stil og saa kunne rivefolket jo faa dem. Men jeg kan ikke slippe tanken om et rivesloer og har saa set dette. Det ville jo goere sig godt sammen med guldtasken og kjolen og det hele :biggrin:

Paa den anden side ved jeg ikke... er det bare mig eller er det en god ide med et rivesloer?

:help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og saa lige lidt om sloer igen igen...

Ja, det staar fast at sloeret skal af efter vores aperitivo og saa er den ikke laengere

- og dog, for jeg er stadig saa vaegelsindet som en vaegt kan vaere med hensyn til rivefolket. Havde egentlig taenkt at have tyl i tasken eller noget i den stil og saa kunne rivefolket jo faa dem. Men jeg kan ikke slippe tanken om et rivesloer og har saa set dette. Det ville jo goere sig godt sammen med guldtasken og kjolen og det hele :biggrin:

Paa den anden side ved jeg ikke... er det bare mig eller er det en god ide med et rivesloer?

:help:

Ej, det er da flot. Og perfekt til alt det andet. Og til 150 kr... jeg ville købe det. Så er det heller ikke alt for meget, du har ofret, hvis du bestemmer dig til den anden side senere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ane, dog - jemaen det skal jeg nok goere snart, men sidder lige med HTB :unsure:

My god, vi har gang i den helt store gennemgang af alt det vi mangler og saa er HTB gaaet i selvsving med blomterplanlaegningen :blink:

Nu flasher jeg kjole til imorgen formiddag, for saa sover han vel eller er paa arbejde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Saa er der lige kjoleflash til aere for dem, som ikke saa min elskede kjole sidst :)

Ihhh, hvor jeg savner den og jeg glaeder mig til starten af maj, hvor jeg skal til Danmark og have den tilrettet :cheerleader3:

Den lader jeg lige staa til imorgen formiddag - enjoy :heart:

EDIT: Kjoleflash slut :)

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ikke din kjole sidst, men må godt nok sige den er flot og WAUW hvor ser du godt ud i den! Kan godt lide de små detaljer på den, den er så FLOT :thumbsupsmileyanim:

:thanks:

Tak, hvor er du soed :)

Virkelig virkelig smuk kjole!!!! :thumbsupsmileyanim: Kan rigtig godt lide detaljerne, især perlerne! :thumbsupsmileyanim: Og så ryger billedet i min inspirationsmappe, hvis det er ok, for det er da PRÆCIS sådan, jeg gerne vil have, at mit slør skal se ud! :cheerleader3:

Tak - du maa gerne snuppe det til inspiration, men pas godt paa det indtil om smaa 3 maaneder - hi hi :bunny_4:

Ja, perlerne - jeg kan jo ikke gifte mig uden perler :rolleyes:

yes!! jeg nåede at se den. Og hvor er den bare smuk! Den klæder dig helt vildt godt. :-D

Tak, jeg er ogsaa viiiildt glad for den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj hvor er den fin, og hvor er du bare smuk med den på. Farven står virkelig godt til dig! Og sløret- det er jo sååååååå pænt cheerleader3.gif

Suk.. Hvor er du altså bare smuk! :)

Tusind tak :thanks:

Den kjole er bare SÅ SMUK - jeg ELSKER detaljerne og udtrykket og så klæder både farve og form dig helt perfekt!!! Du er gudindesmuk og ligner "den danske sommer" (når den er bedst that is :wink: )

I blush :blush:

Tak, du er en darling :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, hvor ser du fantastisk ud! Den er virkelig smuk på dig og så fin med det slør, men helt sikkert også med hårpyntet :thumbsupsmileyanim: Og hvor er det fedt med perlerne og alle de andre detaljer kjolen har!:)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, hvor ser du fantastisk ud! Den er virkelig smuk på dig og så fin med det slør, men helt sikkert også med hårpyntet :thumbsupsmileyanim: Og hvor er det fedt med perlerne og alle de andre detaljer kjolen har!:)

Taaaaak - nu maa den kjole vist snart af igen inden roserne gror op i himlen :7himmel:

Jeg faldt ogsaa virkelig for de smaa detaljer og saa alligevel enkeltheden. Jeg ELSKER mit sloer - hvem havde troet det? Det er naesten en skam at det kommer af, men vi kommer til at gaa rundt og snakke med folk og danse, saa det vil nok vaere i vejen - og saa kommer min smukke haarkam med blomster jo til syne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor ser du fantastisk ud! Den er virkelig smuk på dig og så fin med det slør, men helt sikkert også med hårpyntet :thumbsupsmileyanim: Og hvor er det fedt med perlerne og alle de andre detaljer kjolen har!:)

Taaaaak - nu maa den kjole vist snart af igen inden roserne gror op i himlen :7himmel:

Jeg faldt ogsaa virkelig for de smaa detaljer og saa alligevel enkeltheden. Jeg ELSKER mit sloer - hvem havde troet det? Det er naesten en skam at det kommer af, men vi kommer til at gaa rundt og snakke med folk og danse, saa det vil nok vaere i vejen - og saa kommer min smukke haarkam med blomster jo til syne :cheerleader3:

Haha.. Ja, på den måde får du jo begge ting.. Måske skulle jeg overveje det på den måde.. Ej, holder mig nok til BC sløret..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhhhhhh hvor er du altså smuk og skøn i din kjole!!! Men nu er du jo også en ret smuk pige, så du kunne vidst have haft hvad som helst på :thumbsupsmileyanim:

Nu kan jeg også meget bedre forestille mig dine sko til, perfekt. Og sløret.... suk ja, det er præcis samme slags slør jeg har anskaffet mig, så kan godt forstå at du er vild med det :wink:

Og så ser man det lige for sig... i et varmt italien, i skønne omgivelser... suk det bliver flot. Godt at jeg skal giftes samme dag, så jeg ikke skal gå og blive utålmodig på en update i dagene efter :biggrin: Men vil glæde mig til at læse en beretning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer