cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Skønt at i havde en god tur til kolde Danmark :thumbsupsmileyanim:

Har ikke lige fået skrevet om dit flotte lingeri men kan jo kun sige :fløjt: Så FLOT :super:

Ej hvor er det bare dejligt at du har fået købt al din makeup, og så oven i købet i den taxfree, øv hvor er det mega lang tid siden at jeg har været ude og flyve :(

Men skønt at du nu er tilbag :hug: Glæder mig til at se billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lovet har vores taskedame afsendt taskerne i dag :)

Har lige fået besked fra hende:

Hi Malou:-)

I shipped your bags today via USPS first class international. You should receive your package in 6-10 days. Thanks again for the order, and I hope you love the bags!

Best,

Dana Cooper at KeepBags

:balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Waaauuwwwww, hvor godt. Hun er et hit og man faar helt lyst til at sende hende en gave :cheerleader3:

Haha ja og et knuuus :bearhug:

... og i hvert fald et billede af tasken i brug :)

Har aldrig oplevet magen til god kommunikation fra en sælger!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage (kan man overhovedet sige det, når du jo netop har forladt DK? :huh: ) - du har været savnet :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor lyder det bare godt det hele!

Spændende med de der italienske foredrag og ikke mindst smagsprøver - er det noget i normalt tourer rundt med, når I er i DK?

Lyder som et lækkert suit, I har fundet til din htb...kommer der billeder?

Fantastisk I blev enige om ringene fra Kim V - de er bare så flotte :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af det hele, ikke mindst din nye lækre make-up :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage (kan man overhovedet sige det, når du jo netop har forladt DK? :huh: ) - du har været savnet :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor lyder det bare godt det hele!

Spændende med de der italienske foredrag og ikke mindst smagsprøver - er det noget i normalt tourer rundt med, når I er i DK?

Lyder som et lækkert suit, I har fundet til din htb...kommer der billeder?

Fantastisk I blev enige om ringene fra Kim V - de er bare så flotte :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af det hele, ikke mindst din nye lækre make-up :thumbsupsmileyanim:

Taaak - skoent at haenge ud med taeppe paa sofaen og saa gaa hele BK-ugen igennem :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Htb har touret hele Europa de sidste 5 aar, saa nu blev vi enige om at indtage Danmark sammen bare os to, for det er jo lissom oplagt. Jeg havde faktisk selv arrangeret to af aftenerne denne gang og det gik rigtig godt GP

Det er ikke hver gang vi er i Danmark, og jeg er mest selv afsted, men nu er vi vist ret game paa saadan en tur mere i november.

Jeg glaeder mig til at tage de billeder af stroempebaand, makeup og det hele imorgen - kan maaske ogsaa liiiige snige HTB's suit ud af skabet, mens han er nede og lave mad til folket :wink:

:kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer htb nok til at undre sig over at min kuffert stadig ikke er pakket ud og opvaskemaskinen ikke toemt, men jeg har jo haft en mission idag

saa er der billeder

:thumbsupsmileyanim:

Foerst mine tax-free indkoeb, som jeg virkelig er tilfreds med :cheerleader3:

Ojenskyggerne Tilt(blaa), Jest(perle-agtigt) og Satin Taupe(graabrun)

Blush Blushbaby(en ret neutral sag uden glimmer)

Lipgloss PRRR (ja, det hedder farven, ti hi)

Derudover min dejlige mascara fra det lokale apotek, som dog vil blive i vandfast variation. Ikke at forglemme mit Beauty Flash Balm fra Clarins, som er uundvaerlig, saerligt efter for lidt soevn. Det er vist det man kalder askepot- ampuller, bare paa tube og endda ikke saa dyr igen, da den er droej i brug. Det kan ikke gaa galt med den og Mineral Foundation fra Youngblood, saerligt ikke med sund kost og optimal hudpleje op til dagen :c166:

Jeg flasher ogsaa lige den fantastiske lipgloss, som er det eneste, jeg har orket at kaste mig ud i her til morgen. HTB blev helt positivt overrasket her til frokost :)

Skal lige have den seneste uges rejsen rundt ud af kroppen, foer jeg kaster mig over selvbruner og eksperimenterer yderligere med brudemakeup'en :blush:

post-46023-096270400 1299327157.jpg

post-46023-022276500 1299327174.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa fandt man lige ud af at laarbasserne skal have en opstrammer, foer de stroempebaand tager sig godt ud :pokey:

Derfor bliver der heller ikke noget med at se dem in action!Overvejer lidt om den ret store blaa blomst skal fjernes, selvom den sidder ret godt fast... ellers kommer den til at sidde lidt i en side, for synes ikke at den harmonerer med resten. Men udover den er saettet virkelig fint og lige som jeg havde forestillet mig det :cheerleader3:

post-46023-064027600 1299328563.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser super lækker ud den lipgloss! :thumbsupsmileyanim: den har en rigtig god farve til dig, og har en rigtig flot glans :loveboard:

Tusind tak - jeg havde ogsaa helt svaert ved at pakke den ned igen :)

Det er skoent at have de laekre produkter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, havde vist ogsaa helt glemt at fortaelle, at invitationerne blev pakket faerdigt og kom ud med posten, foer vi kom afsted.

Desuden var vi en tur hos praesten og fik styr paa, hvilke dokumenter, jeg skal have fat i fra Danmark. Midt i det hele spoerger praesten om vi har fundet vidner. Vi kan vaelge at have to eller fire og det viste sig at HTB havde styr paa sine og allerede talt med sine to. Jeg havde hoert fra ene af hans vidner, da han lige var blevet spurgt, saa jeg anede det nok... Jeg blev nu lidt zilla, for HTB har ikke villet tale om det og saa braser han ud med det til den gamle, forstokkede praest :shooter:

Pyt nu med det, men jeg skal saa finde to vidner til vores vielse. I sidste uge havde jeg et arrangemnet i samarbejde med min allerbedste veninde gennem 25 aar, og hun skal i hvert fald vaere mit ene vidne og hun blev ellevild, da jeg spurgte hende :heart:

Der er ikke nogen, der lige byder sig saa aabenlyst, som hun goer, saa nu er jeg i taenkeboks - hvem skal mon saa vaere mit andet vidne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeej den er lækker den lipgloss :thumbsupsmileyanim:

Og de andres sager ser også skønne ud. Nu får jeg også helt lyst til lige at drøne ned til den lokale Matas og bare shoppe makeup. Gør jeg alt for sjældent efterhånden, og det er så dejligt at få nogle nye ting :cheerleader3:

Havde den samme oplevelse med strømpebåndet. Det er så smukt, men af en eller grund virker det bare ikke flatterende på lårbasserne. Overvejer at have en plan B mht strømpebånd: Købe et der er mega bredt, så det mere skjuler lår end fremhæver? Haha så så man mig i 40 cm bredt strømpebånd...

Din H2Bs suit ser i øvrigt skønt ud. Glæder mig til at se billeder af det i action :)

Dejligt med invitationerne.. Jeg jublede også, da vi fik alle vores afsted (inden H2B gik amok og inviterede alt løst og fast og overskred max).

Hahaha hvor er han streng bare at pladre løs om sine vidner foran præsten. Så kan du sidde der og virke uforberedt på trods af alt dit arbejde. Men synes heldigvis det er en hyggelig post, du har til gode. Vidner har det med at blive glade over at blive spurgt. Hos os har vi valgt vores mødre, men vi skal jo også kun bruge 2 i alt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeej den er lækker den lipgloss :thumbsupsmileyanim:

Og de andres sager ser også skønne ud. Nu får jeg også helt lyst til lige at drøne ned til den lokale Matas og bare shoppe makeup. Gør jeg alt for sjældent efterhånden, og det er så dejligt at få nogle nye ting :cheerleader3:

Havde den samme oplevelse med strømpebåndet. Det er så smukt, men af en eller grund virker det bare ikke flatterende på lårbasserne. Overvejer at have en plan B mht strømpebånd: Købe et der er mega bredt, så det mere skjuler lår end fremhæver? Haha så så man mig i 40 cm bredt strømpebånd...

Din H2Bs suit ser i øvrigt skønt ud. Glæder mig til at se billeder af det i action :)

Dejligt med invitationerne.. Jeg jublede også, da vi fik alle vores afsted (inden H2B gik amok og inviterede alt løst og fast og overskred max).

Hahaha hvor er han streng bare at pladre løs om sine vidner foran præsten. Så kan du sidde der og virke uforberedt på trods af alt dit arbejde. Men synes heldigvis det er en hyggelig post, du har til gode. Vidner har det med at blive glade over at blive spurgt. Hos os har vi valgt vores mødre, men vi skal jo også kun bruge 2 i alt :)

Aaaaaj, ja, det kunne vaere maaden - simpelthen et meget bredt stroempebaand! Ser det for mig, ha ha! Jeg haaber lidt at et par gode stroemper maaske kan hjaelpe lidt og saa vil jeg se om jeg ikke kan straekke de straempebaand en smule over tid... og faa strammet lidt op, hrm, hrmmm :unsure:

Ja, det er en hyggelig post og saa er det heller ikke vaerre, bare at jeg synes, det skulle have vaeret en faelles beslutning om 1 eller to til hver. Nu kan jeg saa gaa og hyggebeslutte mig for min nummer to :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: Gaver, gaver, gaver :cheerleader3:

Sidder tumler lidt med oenskeseddel til den danske del af vores gaester. Den er egentlig faerdig, men jeg vil gerne oprette en oenskeseddel i Inspiration eller saadan et sted, saa ingen kommer med dobbelt af gaverne - ser lige et bjerg af propelbordskaanere, som skal leveres tilbage med fragtmand :blink:

Inspiration mangler bare samtlige tekstiler i form af virkelig kongeligt laekre haandklaeder og sengetoej til dobbeltdyne. Og hvad sker der for de propelbordskaanere? De faas kun i sort groen og roed inde paa hjemmesiden :pokey:

Har I erfaring med oenskeseddel i Magasin? De har det hele paa et sted og ville vaere det perfekte sted... hmm, hvis ikke det var for de 3 gaester i Svendborg og dem i Esbjerg (y)

Overvejer ogsaa en gavekoordinator... hvordan fungerer det?

AAAARGGHH - jeg har vanvittigt meget lyst til at tage min lipgloss i brug :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, de gaver... vi får også hele tiden efterspurgt en ønskeseddel. Det er som om, de folk, der kun skal med på båden, simpelthen ikke kan acceptere, at vi ikke ønsker os gaver, vi skal til at slæbe med ladvogn fra Langelinie, men kun ønsker os penge og gavekort der...

Har ingen erfaring hverken med Inspiration eller Magasin. Var til bryllup i sommers, hvor brudeparret havde udvalgt en af gæsterne til at være gavekoordinator. I dette tilfælde var der ikke andet i det, end at man skrev til hende, og så sendte hun en ønskeseddel tilbage... haha meget krævende koordinatorrolle :wink: Men mon ikke det kan gøre bedre og mere koordinerende end det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh super lækker makeup du har fået købt. Skal også snart til at få kigget på det :) Ihh hvor er dine strømpebånd fine, og ja mine lårbasser skal også lige have en opstrammende omgang. Tror jeg må melde mig til nogle stram-op hold i fitness World :griner:-

Med hensyn til gavekoordinator, så har vi valgt at ligge vores ønskeseddel på onskeseddel.dk Indtil videre har vores gæster kun rost det. Men ellers har vi lavet en ønskeseddel i Imerco, og det har bare fungeret super, men ved jo ikke om gæsterne bruger den, men håber det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, jeg er virkelig ogsaa hooked paa snart at lave foerste generalproeve med hele make up saettet :cheerleader3:

Hihi, ja, saadan et opstramningshold vil ogsaa lige vaere det, jeg har brug for. Maa tage mig sammen og gaa ned til det gymnastik i den lokale hal hver mandag og torsdag morgen, som jeg vist desvaerre har forsoemt i eksamenstiden :oops:

Nu ringer jeg simpelthen til Magadullen imorgen og kan det ikke lade sig goere med en oneskeseddel dèr, saa bliver det ved det, jeg har lavet, hvor Inspiration har 4 ting paa listen og resten er tekstiler i Magasin, gavekort til Hifi-klubben og det italienske rejsebureau med kontaktperson. Bum!

En gavekoordinator vil nok blive noget hoe, hvis de alligevel ikke spoerger og saa er det nok begraenset for hvor mange der koeber sengetoej til 1000 kroner og kvali-haandklaeder kan vi jo sagtens bruge :)

Solen skiner og jeg har snart gjort hele hytten rent! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man foroevrigt tillade sig at skrive lidt mindre forneden:

Ps. venligst ikke vintilbehoer

For HTB er jo vinekspert/somelier og har bare faaet tonsvis gennem tiden. Vi har ikke brug for - eller for den sags skyld plads til - flere vinaabnere, propper, bakker og hvad har vi, men folk plejer gerne at faa tanken om, at det ville vaere ideelt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækker, lækker make-up, du har købt - farverne er helt fantastiske og passer lige til dig ser det ud til :thumbsupsmileyanim: Du må snart lave en prøve-make-up :cheerleader3:

Rigtig stilet jakkesæt - han bliver vist en flotter fyr :thumbsupsmileyanim:

Har af selvsamme årsag fravalgt strømpebånd - det kræver vist et par trimmede lårbasser og det har jeg ikke, Du må prøve at strække elastikken - evt. sætte den i spænd natten over og se om det kan gøre den lidt slappere. Men FLOTTE er de :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv overvejet det der med at frabede sig visse gaver, og synes egentlig at man burde gøre det. Da bedre end at folk bliver stødte/kede af at man bytter gaven + at man har besværet med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at I har haft en god tur til Danmark :hug:

Jeg er synes det der i rejser rundt med i landet lyder viiildt spændende (er nok lidt en sucker for god mad og specialiteter, især italienske :rolleyes: )

Ku godt tænke mig at høre lidt mere om det hvis man må?

Og mht gaver, synes jeg sagtens I kan lave en gavekoordinater hvis det ikke duer at gøre det i Magasin. Tror folk fra Danmark vil være forstående for at et er lidt bøvlet for jer hvis I skal bytte de ting I får. Og personligt synes jeg sagtens i kan skrive jeres lille ps. Det er da helt fint :thumbsupsmileyanim:

Glemte lige at sige: I love your makeup!!!! :cheerleader3:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wow, jeg har slet ikke set du har opdateret så meget fordi jeg har problemer med at se trådene siden opdateringen!

Sikke noget lækkert makeup du har shoppet, du ser jo skøn ud med den lipglos :D

fedt at der er styr på H2B's tøj, det ser flot ud!

dejligt at strømpebåndet ENDELIG nåede frem, fedt fedt!!

hvad var der nu mere.... nå jo ringene, fedt at der er styr på dem og i havde en god oplevelse med det. glæder mig til at se dem når de engang er lavet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer