cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Darling medzillas!!!

Sikke en flot solskinsdag - har tilbragt eftermiddagen i på terassen med udsigt over vandet :)

i formiddags var jeg jo ude at prøve min brudekjole igen (mangler cheerleader-smiley på min iPhone!)

Den er fantastisk og jeg elsker den og mit slør! Annie var igen sød, finurlig og sjov og havde styr på min kjole, så jeg er helt tryg. Hun har den klar på tirsdag lidt over fem (og jeg skal lige omkring dig, søde Ane, for travelboxen skal med :) )

Så var vi omkring guldsmeden, hvor Kim jo desværre kke var der i dag! Min fine vielsesring var alt, alt for lille!!!! Drama inden i mig, for vi gik så rundt i Horsens i en time og ventede på at de fik den lavet et nummer større... Da jeg kom tilbage var den bare stadig for lille og hun ville så tage lidt af den indvendigt. Vi stoppede dog den tanke, da det ville ødelægge indgraveringen og hjertet har Kim Vedebech håndlavet, så det laver hun jo ikke bare lige... Eftersom han selv kommer i butikken i weekenden og tirsdag, så efterlod vi det hele hos dem. Kim ringede heldigvis kort tid efter og jeg stoler på at det er bragt i orden til tirsdag...godt, jeg var derinde i dag, puha - glemte også helt at rose vores ringe i panik over tiden, størrelsen og indgravering, men de er virkelig vidunderlige og indgraveringen er så smuk :hjerte:

Jeg tør bare ikke tænke på hvis Htbs fingre også var skrumpede ind i februarkulden og hans også skal udvides - så er vi jo ude i samme dilemma med indgraveringen og langt

væk fra DK... han har ganske vist altid varme hænder...hmmm

Vil iøvrigt ikke have min mor med derind igen - ved ikke hvorfor det var akavet, men det er nok bare en sag for mig og mig at hente dem på tirsdag...

Der er mere Update i aften - med billeder - når min far kommer hjem med koden til pc'en :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Update for real

- fra daddy Alfredos PC!

Min far vil ikke hedde daddy, men FAR og han bruger aldrig sit mellemnavn, Alfred, men da jeg bookede bryllupsflybilletter til dem i lufthavnen i Rimini, saa kaldte vores bekendte min far for ALFREDO, jf. mellemnavnet, saa det har jeg drillet ham lidt med i dag og han bliver saa stædig og sur :griner:-

The positives

Saa har jeg prøvet brudekjolen, som sagt, med sloer, med haarkam, med sko, men BH :cheerleader3:

- og den er ligesaa vidunderlig, som jeg forventede! Jeg vil lade billederne tale for sig og blot sige, at håret er lynviklet sammen med en elastik, blot for at se effekten af hårkammen under sløret. Det var Annie aldrig kommet paa, men hun var vild med det og haarkammen og fuldstændig forgabt i mine FAB brudesko - alt i alt den bedste oplevelse længe :7himmel:

Jeg er vild med min neglelak, men det bliver nok perlemors-Essien "Imported Champagne" paa haenderne og den lilla ST. Lucia paa tæerne. Min far synes overraskende nok lilla på fingrene - gotta love him :loveboard:

Rivesloeret fra Miss Lena er fantastisk og min mor og jeg dansede rundt og legede med det i går aftes, hvilket den her meget omtalte far ikke synes var spor sjovt - særligt, da min mor ville sætte det på hans skaldede isse :angry: men det var altså så sjovt, syntes vi selv -HAHA-

The rest of the best

Dagens møde med ringene var bare sådan en skam, men heldigvis - og netop for at kunne klare den slags - var jeg jo kommet i dag fredag og ikke først tirsdag. Det løser sig jo helt sikkert, og jeg er glad for at Kim ringede lige efter vi var kørt derfra.

Min keepbag er bare så flot og lækker! Den var bare også lidt mørk i det i går, da jeg åbnede den og virkede helt hen i vejret. Men nu tog vi den med i dag og den passede jo ikke dårligt, faktisk. Som Annie sagde, som godt kunne lide tasken, så er det jo ikke en, jeg vil rende rundt med, mere en, der vil ligge der og se pæn ud. I don´t know, men den er bare så fin og lækker :loveflag:

Jeg har lidt nerver på for imorgen - jeg ved at jeg bliver hentet, men ikke om der skal ske noget her først. Om det er alderen eller hvad, jeg må nok bare erkende at min indre kontrolfreak er sat skakmat i PA'ens navn...

Risposer

Min mor har lavet 102 smaa, meget yndige risposer og jeg er så glad for dem, at det næsten er synd, de skal åbnes og kastes med :lol: Om 102 er nok, bliver hun ved med at spørge - og jeg ved det ikke, når der nu kommer 140+ i kirken? Hvad siger ?

Enough talking, jeg må få sat billeder ind :ilovebryllupsklar:

- but patience, darlings, for det driller at få tilsluttet kamera tul PC.... :blink:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Jubiii, endelig opdatering :cheerleader3:

Skønt, at kjolen og hele udstyret levede op til forventningerne. Nu kan du trygt glæde dig endnu mere til den store dag og vide, at du bliver absolutely fabulous :thumbsupsmileyanim:

Total panik over ringen :blink: GODT du fandt ud af det i dag, så det kan nå at blive rettet!!! Gys altså :hug:

Og kan vi så få nogle billeder :sm:

... :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh jeg ville godt nok gerne se de billeder... :c166:

Kan godt forstå at du får lidt dårlige nerver over de ringe.. fik I ikke målt Jeres ringstørrelse ordentligt sidst? Et par størrelser for lille lyder lidt mystisk, men er sikker på at de nok skal få det bragt i orden.

102?! Tror det er rigeligt, med mindre I er meget glade for ris :huh:

Og rigtig god PA!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:boohoo: sætter kameraet til som atid og den siger "formatter F-drev" -> "F-drev kan ikke formatteres" :boohoo:

Det ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre ved, så I kan se billederne af kjolen og alt det andet :help:

Elva: min far stak af med hænderne på hovedet, så det lykkedes ikke :griner:-

MH: jo, vi målte, men det var jo rokerkoldt og mine fingre skrumper i kulden - ringen er også bredere og "flad" indeni, så det er ikke så mystisk igen... og han er jo dygtig, så det skal nok gå. HTB tager til guldsmeden i nabolandsbyen imorgen tidlig og så videregiver jeg det til Kim, hvis nu der skulle være noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeej hvor jeg glæder mig til at se billederne og det hele gå op i en større helhed. Ærgeligt at tasken ikke er lige i skabet.

Jeg gyser godt nok også for min ringstørrelse. Det var jo også minus 10.000 grader dengang, vi fik målt fingre hos guldsmeden, og det er også ved at være opover, at han er færdig med at smede dem. Det ser bare ikke smart ud med de fingerdeller, man får, hvis den er bare lidt for lille.

Hvad gør du med det kamera. Du kan ikke bare tage kortet ud og stikke det direkte i computeren og lave en copy/paste? Nogle gange driller mit altså også. Gør alt på nøjagtig samme måde, og den vil ikke åbne filen. Så lidt efter er der ingen problemer... Sært.

0

Del dette indlæg

Eeej hvor jeg glæder mig til at se billederne og det hele gå op i en større helhed. Ærgeligt at tasken ikke er lige i skabet.

Jeg gyser godt nok også for min ringstørrelse. Det var jo også minus 10.000 grader dengang, vi fik målt fingre hos guldsmeden, og det er også ved at være opover, at han er færdig med at smede dem. Det ser bare ikke smart ud med de fingerdeller, man får, hvis den er bare lidt for lille.

Hvad gør du med det kamera. Du kan ikke bare tage kortet ud og stikke det direkte i computeren og lave en copy/paste? Nogle gange driller mit altså også. Gør alt på nøjagtig samme måde, og den vil ikke åbne filen. Så lidt efter er der ingen problemer... Sært.

Åh, jamen, så tog PC'en mit kort til fange, så jeg har måttet fiske det ud med en pincet - I give up :o

Det er bare åndssvagt og typisk, at jeg ikke tog min egen bærbare med til DK (y)

Tasken - pyt og måske er den fin nok alligevel, når jeg kommer tilbage Italien :)

Jeg håber ikke, du får det ringdilemma, for min ring kunne slet ikke komme af igen, da den først var på, og vi måtte have creme ind over.. Så kan man da tale om pølsefingre om sommeren - eller også har jeg ædt for meget :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååh gud, flere numre for lille alligevel. gisp! godt det dog nok skal lykkedes at få dem til at passe. bestilte min en lille smule for stor i vinters, og håber på at den så passer her om sommeren, nu får vi at se :rolleyes:

Øv for søren med de billeder altså, jamen ak og ve da, må jo bare vente :D

Tror 102 risposer er nok, synes ikke det gør noget at nogen lige må dele, og der kan jo være RIGTIG meget ris i 102 poser hehe, så i skal nok få masser!

Håber du er på en feeeed PA lige nu!

0

Del dette indlæg

Skønt at Kjolen og det hele bare var perfekt....

Sikke en forskrækkelse med ringene, men skønt at det kan ordnes :)

Øv øv øv øv æv æv æv æv med computer og billeder. Hvorfor virker sådan noget aldrig når man virkelig skal bruge det :angry::td:

Kender godt det med ikke at have kontrollen, jeg er også mega dårlig til at afgive den. Jeg var sammen med min mor og svigermor i onsdags, og hver gang jeg kom ind i et rum hvor de var, så viskede de helt vildt. ikke sjovt :huh::(

0

Del dette indlæg

Åhhh Sikken en update :) Hvor er det bare dejligt at kjolen levede op til alle forventninger og at det hele går godt sammen :thumbsupsmileyanim: Tasken skal helt sikkert nok også passe til, er sikker på du bliver stang lækker! :c166:

Glæder mig til at se billeder, før eller siden :wink: og er da spændt på at høre, hvordan din PA har forløbet sig - for helt knugen i maven ved tanken om det :blush:

Redigeret af dmkchd
0

Del dette indlæg

I hvor meget du har skrevet siden sidst - skønt at kjolen og hele udstyret blir præcis så fab som du havde forestillet dig. Glæder mig ligesom alle de andre til billeder, billeder, billeder... (Kender godt det der med at kort eller drev skal formateres, jeg gik også kold på det, og har derfor ingen billeder af min første prøvemake-up)

Måtte trække gevaldigt på smilebåndet da jeg læste om Alfredo's kamp mod rivesløret og de bryllupstossede btb og motb. (Er det sådan man forkorter mother of the bride...??!)

Ang. din ring - det var det samme jeg oplevede hos Kim, hvis du husker det? Var SÅ skuffet den dag ringene kom herhjem hvor jeg havde regnet med at det blev ren idyl at prøve dem. Men måtte også have hjælpe var den kolde hane og sæbe da den skulle af igen. Det er blevet fikset :cheerleader3: og DET BLIVER DIN OGSÅ!

Håber du er på den fedeste PA lige nu. Det danske forår viser sig jo fra sin bedste side. Glæder mig til at høre om den! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer