cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stilhed foer stormen

Uhh, det staar stille og saa alligevel ikke! Nedtaellingen til DK, kjolen, ringene, venindere, tasken, rivesloeret, brudekjolekassen hos Ane.Dk, neglelakken og familien er vanvittigt taet paa nul :o

Confetti

Idag kom pakken med kilovis af confetti til favors her og der i baade Italien hos os brude og i DK hos Yousofine, Manni og Snuskemus :)

Det er ogsaa confetti til confettibordet med gaestebog og bordanvisning... det er svaert at lade dem staa, for de er laekre - mums!

Skoindlaeg

Jeg har ogsaa modtaget de saerlige indlaegssaaler til stiletter, Insolia. Med dem i stilletten skulle man kunne gaa i stilleter i op til 3-4 gange saa lang til som normalt! Foeler jeg alligevel ogsaa maa have fat i nogle foot petals til forfoden, saa jeg ikke skrider fremad. Ved ikke om mine Insolia virker for mig, men nu gaar jeg rundt og haenger vasketoej op uden dem i mine precious og er tilsyneladende i HTBs oejne meget laekker selv med sorte tights i mine brudesko :heart:

Praesten og offentliggoerelse af vielsen

Vi var jo hos over-praesten til sidste samtale, som gik fint. Afsluttende forsikrede han mig om at det vil vaere ok at synge en salme, bede fadorvor paa dansk og endda at laese en af 3 bibellaesninger paa dansk :denmarkflag:

Vi fik forskellige dokumenter med, hvoraf jeg idag har afleveret det ene i kommunen, som skal offentliggoere vielsen i avisen. Den anden til den lokale kirke, som har haengt det op udenfor kirken for at offentliggoere vielsen i sognet. Der skal den nu haenge en uge og det bliver spaendende, hvor mange der har kommentarer til det :lol:

Vielsesringe

Jeg har talt med Kim V i dag - vores ringe er faerdige i butikken i Horsens paa torsdag cheerleader3: Jeg kommer jo foerst derned fredag efter brudekjoleproevningen og desvaerre er Kim der ikke selv... men han har forsikret mig om at guldsmedepigerne i Horsens er kompetente og at jeg bare kan ringe til ham, hvis der er noget. Hold nu op, jeg er naermest helt handlingslammet af bare glaede :rolleyes:

Gaesteboegerne

Jeg har to gaesteboeger faerdige - som lovet skal jeg nok faa taget billeder af dem til jer! Jeg er godt tilfreds og vil se at faa lavet en saerlig bog med en blaa sloejfe og saa en 4 bog inden jeg tager til DK.

Men vi venter...

Jeg vasker toej og faar det oekonomiske overblik til betaling af kjole, ringe og tour di DK - og ser wedding TV.

HTB er ikke helt enig, og vi har altid svaert ved at vaere vaek fra hinanden, men alligevel - nu maa det godt snart blive torsdag og afgang til DK :7himmel:

Kh

Camilla

0

Del dette indlæg

Hvor skøøønt! :)

Det lyder bare dejligt alt sammen. Og glæder mig til at se de smukke mandler.

Synes der er så lang tid til august og ville (næsten) ønske vi havde valgt juni. Men det er også bare om alt for snart og det er jeg jo slet ikke klar til.

Det bliver dejligt for dig at få lidt dansk i vielsen.

Rigtig god tur til DK.

0

Del dette indlæg

Haha ser det for mig... vasketøj og brudesko. Men man skal da heller ikke glemme at være lækker, selvom man er hausfrau for et øjeblik :thumbsupsmileyanim:

Hvor bliver det spændende for dig med alle de skønne ting, der venter i DK. Som at komme hjem til verdens bedste gavebod (hvis man lige glemmer, at man selv betaler).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at få styr på alle de ting. :biggrin: Håber din DK tur bliver en skøn oplevelse. :cheerleader3: Har selv indlæg i mine sko, som gjorde at jeg havde dem på hele Galaaftenen den dag H2B og jeg mødtes. :wink: Vil virkelig anbefale det. :super: Jeg regner med at de nok skal stå mig bi igen til brylluppet. :c166:

Tror jeg lige skal forbi det wedding TV der.

0

Del dette indlæg

Jeg kan mærke din spændthed og forventnignsglæde helt hjem i sofaen :cheerleader3: Hvor bliver det bare en helt igennem storslået tur til DK. Jeg skal følge hver en opdatering skarpt og glæder mig som et lille barn til at se billeder af ringe, confetti, taske, brudekjole(?)...ja det hele :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

...kæresten her i huset synes det er rigtig god stil at hænge vasketøj op i stiletter :rolleyes::biggrin:

1

Del dette indlæg

Jubiii, nu skal du snart hjem til Danmark :cheerleader3:

Vi må lige finde ud af at mødes. Jeg sender lige mit tlf nr på PM - har du et dansk nr du bruger når du er her?

Åh hvor er det dejligt at læse og følge lidt med i din tråd igen. Jeg skal nok lige få læst mig up to date igen. Håber jeg har tid imorgen eller onsdag til at skrive lidt beretning og vise nogle billeder :7himmel:

Jeg har savnet diiiig :kiss:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, tak for at I deler min spaending med mig :ilovebryllupsklar:

Jeg skal soerge for at opdatere alt det jeg kan med fars PC - overvejer at lade denne blive hjemme, for travelbox med brudekjole, lille haandtaske OG PC-taske som haandbagage? No, det er jo ikke SAS, jeg flyver med og Windjet kan godt vaere lidt hoenseroev med hensyn til den ENE tilladte haandbagage.

Auel - hvilke indlaeg bruger du? Duer de til aabne sandaler?

Ane, jeg har sendt dig en PM med mit DK-nummer - SAA godt at have dig tilbage :cheerleader3:

- beretning, mi raccomando :sm:

1

Del dette indlæg

Gaesteboeger

Saa er der billeder af de to gaesteboeger og der er to mere paa vej i produktionen :)

Nr. 1: Cover i elfenbensfarvet dupionisilke, 60 skrivebare sider, syrefrit papir med let struktur, format A5, dekoreret med antik blonde og vintageperle paa haeklet baand i egyptisk bomuld. Baandet bindes, saa bogen er lukket :)

post-46023-0-23588000-1304439069.jpg

post-46023-0-55760300-1304439087.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nr. 2: Cover i elfenbensfarvet dupionisilke, 60 skrivebare sider, kraftigt haandgjort papir, dekoreret med antik blonde og vintageknap i perlemor paa haeklet bomuldsnor af egyptisk bomuld.

post-46023-0-99206900-1304439400.jpg

post-46023-0-86542900-1304439416.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super fine bøger!!! hvor må det være et hyggeligt lille projekt du har gang i der :)

Tak! Det er skam ogsaa hyggeligt, og saa bare det at finde de gamle blonder og knapper. Det hyggeligste er at finde sammensaetningen af pynt og det bedste er at fjerne store tykke boeger, de er i pres under og se det faerdige resultat :thumbsupsmileyanim:

Ih hvor er de bare flotte og totalt gennemførte!! :super:

Tusind tak!

OMG honey, hvor er de fantastiske!!! Du har da lidt af et talent der :thumbsupsmileyanim:

Oh thanks, darling, I blush :blush:

Fååårk de er flotte. Jeg ser for mig, at en ny etsybutik åbner snart :cheerleader3:

Tak, soede pige - har skam godt taenkt paa det :fløjt:

Hold op hvor de flotte og dødromantiske! :thumbsupsmileyanim:

Tak, det var lige et fantastsisk ord, du satte paa dem :thanks:

0

Del dette indlæg

Darlings - jeg tjekker ud af BK!

- for nu :)

HTB og jeg tager nu til Rimini og overnatter, for jeg flyver jo til DK imorgen tidlig :)

Jeg lover at opdatere med billeder fra alt mit skoenne og har de 2 gaesteboeger og de 2 i produktion med hjem, hvis nogle skulle mangle en - aber hallo, jeg glaeder mig :denmarkflag:

Ciaoooo

Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer