cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Naa, men saa kan man jo lave en collage eller to med frisureinspiration :cheerleader3:

Vil gerne have det op og er helt klart mest til collage 1, selvom jeg ogsaa synes de delvist opsatte frisurer oeverst paa collage 2 er flotte - men kan min haarkam saa stadig bruges? Den er jo et must :heart:

De to nederste billeder paa collage 2 skal blot demonstrere, at mit sloer ikke skal stikke ud under en frisure, men sidde ovenpaa frisuren :)

Jeg vil helst ikke vil have det for "friseret", gerne lidt loest i det uden at det bliver noget rod. Paa en maade kan jeg vildt godt lide frisuren nederst til venstre paa collage 1. Spoergsmaalet er om den gaar an med min haarkam? Ellers er det midterste billede favorit, som det ogsaa er vist oeverst med sloeret paa :loveflag:

post-46023-0-13386700-1303676118.jpg

post-46023-0-39878200-1303676130.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghhh altså, den gæsteliste!!! Nu må den da snart kunne lukkes...det var da helt vildt :blink: Jeg har forøvrigt selv i dag inviteret en gammel veninde med til vores bryllup...så jeg skal måske ikke tale for højt :griner:-

Smukke hårcollager :loveflag: Jeg kan rigtig godt lide den bløde romantiske stil - det er så fint til lyst skandinavisk hår :thumbsupsmileyanim: Kan ikke lige gennemskue det med hårkammen - der er vel både kam i sløret + i hårkammen, ikke? Hmmm, måske som billede 1, så den sidder og er fin under sløret...

GOD PÅSKE :easter1:

...var faktisk i Firenze engang hvor det var påske - der fik vi sådan en særlig "påskekage". Den var god og indpakningen var imponerende!

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Omg nogle flotte frisurer!

Jeg er helt vild med den midterste frisure, som du selv nævner med blomsten. Eller den lige nedenunder. Eeej, den kunne jeg godt selv springe på! :loveboard:

Jeg er da godt nok gået glip af nogle opdateringer... har vist været for fokuseret på mit eget kjoledilemma, men der var da en god gang læsning.

Elsker jeres bordkort. Og skøn idé med at give bordene navne i stedet for numre. Super med bynavne... hmm musik... hvad med Frank Sinatra som den ene? Elvis Presley? Aretha Franklin?

Haha og så løb jeg selv lige tom for idéer, for det skal vel være lidt klassisk og Kato og Jokeren passer måske ikke lige ind i den sammenhæng :biggrin:

Og hvad sker der lige med den gæsteliste... Utroligt som folk kan skabe sig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er og bliver nogle darlings :thanks:

Si, der er haarkam baade paa haarkammen og paa sloeret. Sloeret skal sidde der i kirken til og med aperitivo, saa skal det af... derfor skal frisuren ogsaa virke uden sloer, men vaere knock out med sloer :c166:

Derfor vil det foerste indspirationsbillede paa collage 1 og den nederste i midten vaere perfekt. Jeg haelder som sagt ogsaa bare til den nederste til venstre, som lige har lidt laekkert over sig... Og nanturligvis dt lange lyse haar sat op meget loest i en slags vandfald - som bare kraever lidt ekstensions, maaske, eller magisk frisoer :tunge:

0

Del dette indlæg

Saa har jeg talt med svigermor og egenhaendigt taeget den beslutning at den kusine og manden inviteres med. Svigermor og jeg er enige og saa lukker listen endegyldigt! Jeg har en enkelt invitation tilbage og vil kaerligt, men bestemt tale med mormoren. Hun har brokket sig saa vidt og saa bredt over antal gaester, at det koster for meget, saa at invitationen kom saa tidligt ud og hvad har vi :blink: Nu vil hun saa selv have 2 mere med, saa det giver mig et godt kort i forhold til hendes brok. Men hun er 82 og vil ikke bruge meget energi paa at tale hende ned - kan jo bage lidt broed til de to gamle hoveder :)

Jeg har faktisk lusket rundt og lavet bogbindinger, naar jeg lige har haft lidt tid ind imellem alle gaesterne. I aften kommer HTB og banker paa det lille badevaerelsesvindue og giver mig en tallerken med aftensmad, for jeg sidder i slaabrok og er paa BK. Saa kan jeg spise herhjemme, faa et glas roedvin og dekorere omslag til de smukke gaesteboeger, jeg har gang i. Der er pics, saa snart de er faerdige - promise :thumbsupsmileyanim:

Indimellem er jeg tilbage ved frisurerne og spekulerer paa haarkammmen og frisurerne sammen :help:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Det lyder dælme lækkert! Glæder mig til masser af billeder :cheerleader3:

Nu skal jeg jo ikke bruge gæstebog til brylluppet, men stemmer klart for at du skal udvide den spirende business til noget barnets bog / gæstebog i lyserød/lyseblå agtigt, så jeg en dag i fremtiden får mulighed for at shoppe hos dig GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder dælme lækkert! Glæder mig til masser af billeder :cheerleader3:

Nu skal jeg jo ikke bruge gæstebog til brylluppet, men stemmer klart for at du skal udvide den spirende business til noget barnets bog / gæstebog i lyserød/lyseblå agtigt, så jeg en dag i fremtiden får mulighed for at shoppe hos dig GP

Jeg har faktisk lyseroedt silke, for jeg skal lave en i lyseroed til hende den anden, der skal giftes her i byen :)

Men tjek - der laves nu ogsaa babyboeger upon request :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu en forside og en bagside ligger til toerre under et par tunge ordboeger og en af HTBs gigangkogeboeger, saa kan jeg jo lige opdatere min BK en runde, for lysten til nye oereringe spoeger altsaa :shopping:

Jeg havde egentlig taenkt mig at holde det helt simpelt med mine perleoerestikkere, som min mormor gav mig, da jeg blev bachelor :heart: De er en stor del af mig, men jeg gaar naesten altid med dem og saa er det maaske ikke lige dem, der skal paa til bryllupsdagen - eller hvad?

HTB sagde, at han da gerne ville give mig nogle nye med perler... hmmm, gotta love him, saa jeg har indtil videre fundet disse paa Etsy, my Etsy :biggrin:

De maa ikke vaere meget laengere, men overvejer ogsaa lige at vente de par uger og se hvad de har i Kim V's butik i Horsens :fløjt:

post-46023-0-13175600-1303836359.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuh de er godt nok smukke, dem du har fundet på Etsy. Eeelsker Etsy :loveboard: Er aldrig blevet skuffet over nogen køb der.Kan godt forstå, du gerne vil have nogle nye på på bryllupsdagen :)

Nej, er heller ikke blevet skuffet endnu og maa hoere HTB om han ikke vil give mig dem :heart:

Smukke med en hårfin grænse til at være lidt for meget... gotta love them!! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak - and I think I do love them! :thumbsupsmileyanim:

Eej de er skønne :) elsker perler, og han er da en skat ham htb så :thumbsupsmileyanim:

Jaaa, de er nemlig skoenne og har luret paa dem et par gange - og naar jeg VIL have perler og de KAN korrespondere lidt med mit bling paa skoene, saa er det bare endnu bedre :cheerleader3:

Maa have fat i ham :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er nogle helt fantastisk fine øreringe og kan godt følge dig i, at det skal være nogle andre end "hverdagsøreringene" :cheerleader3: Måske en morgengave i forskud fra htb? :unsure::biggrin:

Det lyder så spændende med dine gæstebøger - sikken et dejligt projekt...får helt lyst til også at klippe/klistre, men kender heldigvis mig selv godt nok til at vide, jeg ville kyle hele projektet i skraldespanden i arrigskab efter et kvarter :griner:- Glæder mig til at se billeder :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Saa er der bestilt oereringe :cheerleader3:

og det er en gave fra HTB :loveboard:

Ej Camilla, er oprigtig misundelig :rolleyes:

Aah, Mette, det kan jeg godt forstaa :rolleyes:

Hmmm, saelger har skrevet at hendes "turnover" er 4-6 uger og at jeg skal sige til, hvis jeg skal bruge dem foer - jeg har altsaa fluks skrevet at vi skal giftes i starten af juni og at det godt maa gaa lidt mere tjept :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer