cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Hvor er det skønt at logge på Bk til alle jeres søde og sjove ord - tak skal I have :)

Jeg er sikker på at 102 små risposer er nok, men min mor laver lige 28 mere. De er yndige og ret små, og en lille valnød-størrelse passer lige til en person... Så skal jeg bare finde 2 kurve, hun kan pynte :)

Uh, sommersøster - det kan jeg da i grunden godt huske, det med din ring. Jeg er også sikker på, at den er der imorgen :)

Ligger lige på sofaen og flader ud efter en dejlig og hyggelig PA!!! Jeg blev overrasket af 10 veninder og min søster er også kommet hjem fra England en tur for at polte

mig! Beretning følger, for jeg er træt og vil nyde at være sammen med min søster inden hun tager tilbage imorgen :)

ciao bellis fra min iPhone på sofaen, hihi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at du nyder tiden i DK, og træls med kriser, men hvis bare de kan udredes, så går det nok. Var htb's fingre også lidt mere pølsede i varmen?! :griner:-

Åh hvor jeg glæder mig til at høre om PA!! Dejligt at din søster kom hjem. Nyd lidt tid med henden :heart:

Darling medzillas!!!

(og jeg skal lige omkring dig, søde Ane, for travelboxen skal med :) )

Det finder vi sagtens ud af. Jeg sender lige en sms.

Update for real

Enough talking, jeg må få sat billeder ind :ilovebryllupsklar:

- but patience, darlings, for det driller at få tilsluttet kamera tul PC.... :blink:

Svært ja, men vel ikke umuligt!?!? :shooter:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Darlings, så er der PA-beretning :cheerleader3:

Jeg vidste jo godt at noget var i gærde i Dk i lørdags, og mine forældre gik da også og var sære og tyssede på hinanden, så mon ikke :lol:

Punkede min mor for at jeg kunne sove til kl. 9 - elsker at sove - så jeg var lige på vej ned ad trappen med makeuptasken i hånden, da det dyttede vældigt udenfor og 3 biler kørte op til huset :cheerleader3:

Der var 10 veninder og min djlige, gravide lillesøster, som bor i England :loveboard:

De diskede op med morgenmad og min far fik lusket termokanderne ud af skabet, som han havde fyldt i løbet af morgenen. De var nu altså lettede over ikke at skulle holde på hemmeligheden om PA og om min søster, som ankom til DK samme dag som mig og faktisk også var i Horsens fredag, for der kom jeg jo ikke - hvis det ikke lige havde været for vielsesringene :biggrin: Min mor diskede op med et glas bobler på terassen. De bor dejligt ned til vandet, så det var ekstra hyggeligt med solskin og det hele :7himmel:

Nå, jeg skulle tage "sportstøj" og kondisko på (min mor havde bedt mig tage nogle med, så vi kunne vandre over på den anden side af fjorden.. :rolleyes: ). Så kørte vi ud på den nordlige side af Århus i noget fitness, hvor vi ventede lidt på en instruktør og fik danset limbo imens. Så kom den smukke norske pige og dansede Zumba med os - jeg har jo ingen ide om Zumba - ukendt begreb i Italien - så det var både hårdt og sjovt, lige mig med det musik og de bevægelser :thumbsupsmileyanim:

På vejen var vi holdt ind ved en af de bedste sandwichmakers i Århus, Il Mercatino, efter frokost, som vi spiste i Grenå Spa Center. Vi skulle nemlig i spa bagefter, med jacuzzi, pool, vandrutchebane og welness. En stor del af mine dejlige veninder er fra min tid som svømmer og svømmetræner, så det var vanvittigt sjovt og lækkert at komme i bassinet og jeg fik endda overvundet mig selv og sprunget fra 3-meter vippen :denmarkflag:

Vi samledes til en bette spumante på terassen i solskin og badekåber. Det var så arrangeret, at jeg skulle i særligt bad med velgørende olier og urtepeeling. En af veninderne gjorde mig ved selskab og det var altså skønt. Derefter i bad og i tøejet igen og turen gik til min venindes hus. Her lavede pigerne mad og jeg fik i mellemtiden massage af en veninde, som er uddannet massør og er rigtig dygtig til det. Behøver jeg at sige, at jeg var MEGET afslappet da jeg havde klædt om til fint og fået makeup på - jeg kom til aftensmad, grill og masser af grøntsager og salater.

Hver veninde og min søster havde taget en gave med, som skulle minde mig om en situation med den bestemte person. Jeg skulle gætte personen udfra gaven og fortælle historien bag. Det var bare så stort og virkelig morsomt med alle de vanvittige, sjove og søde historier - det er længe siden, jeg har grint så dybt ind i sjælen og jeg er så lykkelig over at have de fantastiske mennesker i mit liv. Vi sad hos min veninde resten af aftenen, indtil alle var enige om at bryde op, trætte og velplejede :)

Nu kan vi for alvor glæde os til brylluppet :heart:

(Far-Alfredos computer og mit kamera er altså stadig ikke på talefod, så jeg beklager, kære zillas, billeder må nok vente til torsdag aften i Portico :blush: )

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Uhm en skøn PA. Jeg blev jo næsten helt afslappet bare af at læse om spa og massage :rolleyes:

Og så er det skønt når de mennesker man holder mest af og forventer mindst dukker op lige pludseligt, som din søster :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at du havde sådan en skøn PA !!

Lyder dejligt med luksus og afslapning. Og for dig var det jo helt sikkert en stor stor del af det at der var tid til at du kunne være sammen med og snakke med pigerne. Du ser dem jo ikke så tit. Tænk dig lige hvis halvdelen af dagen havde været noget du skulle selv mens de sad og ventede et andet sted. Ej!!! (og det gider jeg forresten heller ikke selv hvis du læser med her Jensen!! :rolleyes: )Det lyder til at din PA var en rigtig skøn PA for dig... Og IIIIIh hvor jeg elsker ideén med gaver fra en af hver i flokken. Har hørt om det før, og synes simpelthen det er sådan en sød ting!

Og fedt at de kunne overraske dig lidt selvom du jo godt vidste at det ville blive den dag :thumbsupsmileyanim:

Nu vil jeg sove, men vi ses jo imorgen :loveboard:

ps. Jensen er hende der skal stå for min PA, så undskyld jeg lige bruger din tråd, men ku jo være hun læste lidt med her, så kan jeg jo ligeså godt få udtalt min mening :rolleyes: Hun har nemlig tilmeldt sig her, og så at hun var blevet venner på fb med optil flere af mine veninder :fløjt:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Jubiii - ja, det var en rigtig skøn PA og lige efter mit gemyt:) Jeg nød at tale med pigerne og nogle har jeg ikke set meget længe, så bare ekstra bonus, altså!

Jeg synes det skal være alle brudes ret at have en dag, hvor alle veninder foretager sig noget sammen og som er brandhyggelig med søde, små og store overraskelser:)

Idag har jeg hentet min brudekjole hos Annie - den er HELT og aldeles vidunderlig og sidder perfekt :) Det er også lidt cool at jeg og hende er de eneste, der har set den på mig helt færdig... Hun hjalp med at pakke den i mon travel box, som jeg hentede hos Ane.dk i formiddags:)

Vores vielsesringe var også færdige og min passer nu

perfekt!! Htb fik målt sin ringstørreæse ved guldsmeden derhjemme i lørdags, og er nu lavet et nummer større - den må da passe så...de er virkelig smukke og jeg glæder mig til at vise dem til HTB!

Jeg er egentlig færdig med at være i DK for denne gang - indeni mig selv, kan jeg mærke. Skal først hjem torsdag morgen, men har næsten pakket kufferten... Lidt mærkeligt, måske, men jeg har faktisk lidt hjemve nu... er mæt og imorgen slår vejret alligevel lidt om :)

Darlings, der er billeder på torsdag og smileys, som jeg mangler lidt her på telefonen ..

Kh Camilla

0

Del dette indlæg

Åh søde. Kan godt forstå, du føler dig færdig heroppe for denne gang, nu der endelig er styr på alle tingene. Hvor må det være vildt at have det hele pakket og klar. Og om lidt mere end en måned skal du giftes ved det mest romantiske bryllup nogensinde :loveboard:

Dejligt, at ringene kom i orden så hurtigt :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da et godt tegn, at du glæder dig til at komme HJEM - tænk hvis det var anderledes /horror

Jeg kan næsten ikke vente til at se alle den MILLION billeder, du er nødt til at lægge herind efter dit bryllup; tror du kommer til at gøre Annies kjole i den grad ret - og det bliver så fantastisk med alle dine smukke, personlige detaljer hvad angår brud såvel som bryllup :)

En måned + en uge??! :wink:

0

Del dette indlæg

Det er bare så skønt for dig - kjolen er nu i hus, ringene er som de skal være og søster + veninder har givet dig en perfekt PA :thumbsupsmileyanim: Du kan vist lykkeligt og roligt vende snuden hjem til bella Italia igen med tanken om, at det nu er meget snart og at næste gang du ser dine kære og nære er det på din BRYLLUPSDAG :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ciao Bellis

Jeg er nu tilbage i vores lille paradis og har naturligvis kastet mig over arbejdet, da vi har 8 englaendere, 16 svenske tandlaeger og et par sporgskoleelever at tage os af. Familien har haft travlt og jeg kan maerke at det er en kaerkommen hjaelp at jeg er hjemme, saa det er jo bare dejligt :loveboard:

Igaar gik mit internet og jeg faldt i soevn paa sofaen efter en lang rejsedag. I aften haaber jeg at kunne sneak peake min kjoleproevning og meget andet fra DK - dog ikke den endelige kjole, for det var kun mig og Annie og intet kamera, der var vidne til det sus i maven paa os begge. Jeg er saa glad for den :cheerleader3:

Kh Camilla :ilovebryllupsklar:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at mærke, at man har været savnet :) Drømmer mig lige væk til skønne Italien uden dårlig samvittighed over den eksamensopgave, jeg endnu ikke helt har fået taget hul på :blush:

Glæder mig til at se billederne.

0

Del dette indlæg

Meraviglioso per voi di essere tornato! Sono davvero impaziente di vedere le immagini, e penso semplicemente che era così bello solo per vedere te quando eri a casa ... Un po 'di vergogna abbiamo avuto più tempo, ma così si va

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer