Sidsel R

D & S's ikke så påskede PåskeBryllup - 23-04-2011

199 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen og tak for alle lykønskningerne. Vi havde den mest fantastiske dag og al ting gik bare fantastisk. :cheerleader3:

Jeg har stadig langt fra fået alle billeder, men I får da lige et par billeder så i kan se lidt. :) Vi venter stadig på billederne fra fotografen (min svigermors fætter).

Men her er lige lidt. :)

Her ankommer jeg til rådhuset. :) Læg mærke til skoen der lige kigger frem.

post-43915-0-00151700-1303748873.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Brylluppet er kun lige overstået nu og min eksamensperiode er begyndt og ikke nok med det har jeg lige fået at vide at vi har fået en ny lejlighed. :cheerleader3::cheerleader3:

så vi skal flytte 1. juli. wee.

Vi bor i en to- værelses lejlighed nu på 5. sal i et socialt belastet område med barn og stor hund, det har bestemt ikke været optimalt, men sådan har vilkårerne været. Nu har vi så fået et rækkehus med have til (haven er endda større end mange af de andre haver i det område) og tre værelser. Så knægten kan få sit eget værelse nu og oven i det er der have som vi alle kan nyde godt af, ikke mindst hunden. :cheerleader3: og lige uden for døren er der ved at blive opført en ny legeplads som vores søn kan få stor glæde af. Området er noget mere roligt - godt nok lidt længere uden for byen, men det gør os heller ikke noget.

Nu kan jeg næsten ikke vente til juli. :cheerleader3: dog må jeg nok erkende at beretningen af brylluppet måske bliver udsat lidt. Det håber jeg at I kan leve med. :)

0

Del dette indlæg

Et forsinket tillykke :loveflag: håber i havde en fantastisk dag :cheerleader3:

Tillykke med dagen!!

Stort tillykke med dagen :balloons:

Hvor ser i bare super dejlige ud ()()

Held og lykke med eksamen :17: Glæder mig til en beretning :)

Hejsa...

Stort tillykke med dagen...:balloons: :balloons:

Rigtig fine billeder .... glæder mig til at se flere fra dagen... hvis man må ... ;-)

Held og lykke med eksamen ..

STORT tillykke med dagen, I ser skønne ud! er altså super misundelig på det vejr, bare vores bliver lige sådan!

Mange tak for alle lykønskningerne. :) det er så dejligt. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer