Guest LeChrom

Hvilket farvetema har/havde I?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores farvetema er FARVER. Det lyder måske fjollet men til et middelalderbryllup passer det perfekt med masser af lysende farver og derfor skal der både være efterårsfarver og maritime farver og skovens farver. :17:

Det kan godt virke lidt overvældende og kaotisk, men i sidste ende giver det et indtryk af liv og glæde. Den "røde" tråd er dog nok grøn :)

post-44861-1297011240.png

0

Del dette indlæg

På invitationer, bordkort osv. bruger vi elfenben og en støvet grøn.

Med blomster er vi ude i hvid, lyserød/pink, rød og den slags nuancer. Min buket bliver hvid og lyserød/pink mens vores borddekorationer er i de røde nuancer.

Jeg synes nemt det kan blive for meget når alt har samme farve. :17:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt en havblå eller triffanys blue sammen med hvid. Det er den 5. maj så derfor synes vi at det passer fint med havets farver.

I blomsterne tror jeg vi blander lidt andre farver ind også.

Det blir noget i den stil som der her billede jeg har fundet på google.

Celia

post-46589-1297018939.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som du nok allerede har luret, så valgte vi sort, hvid og rød. Jeg lod mig inspirere af et sort/hvid billede af en buket røde roser, hvor kun den ene rose var farvet tilbage i rød. Jeg blev ved tanken om at kærlighedens farve kan overleve alt, selv det der er sort/hvidt, og det ville jeg gerne vise til brylluppet. Jeg er nemlig ikke pjattet med påskefarver eller andre pang-farver end pink, og jeg turde slet ikke spørge manden om jeg måtte.... :17:

Kender dig og dit pink, så kan godt forstå at du ikke turde spørge.. :)

Tror faktisk, at jeg er ude i noget sort, sølv og hvid.. Ved bare ikke om det bliver for kedeligt? Hmm..

Lokalerne ser således ud;

{BC8748B8-F5A4-4CCE-9297-5A1551D0E3F8}_top.jpg

0

Del dette indlæg

De farver er meget klassiske, men nu ER det jo bryllup, så hvad med at spice op med de farver Stefan vælger i din brudebuket? :)

Fik svaret; "Øøøøh, farver?".. Haha.. Kender jeg ham ret, så ændrer han mening når han står ved blomsterhandleren.. :17:

Men ja, synes også der mangler noget der springer i øjnene.. Må tænke noget mere!

0

Del dette indlæg

Jeg fik manden med på at holde et rigtigt prinsesse bryllup, så den gennemgående farve er pink. Den skal bruges i alt; blomster, kage, invitationer, bordpynt, bordkort mm. Der kommer så også en del hvid og lidt sølv ind over det, men det skal være på grænsen til at være for meget :17:

- Skal faktisk giftes det sted der lige er blevet vist billeder af (Sohngaardsholm Slot) :)

0

Del dette indlæg

Jeg fik manden med på at holde et rigtigt prinsesse bryllup, så den gennemgående farve er pink. Den skal bruges i alt; blomster, kage, invitationer, bordpynt, bordkort mm. Der kommer så også en del hvid og lidt sølv ind over det, men det skal være på grænsen til at være for meget :17:

- Skal faktisk giftes det sted der lige er blevet vist billeder af (Sohngaardsholm Slot) :)

Uh, jeg er ikke SÅ meget til pink..

Er måske ude i noget bordeaux eller lilla.. Det kræver mange tanker det her :)

Skal du giftes på selve slottet? Jeg skal snakke med dem imorgen, så jeg håber at der er plads den dato vi har udset os :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt vores tema inden for hvid, (mørke)violet med lidt orange tilsat hist og pist.

Min brudebuket bestod dog næsten udelukkende af orange blomster med en-to lilla fresia.

Er rødhåret, så synes det villle være flot at buketten matchede håret.

Men puha det var svært at vælge farvetema.

Der er simpelthen så mange smukke kombinationer, men på et tidspunkt er man simpelthen bare nødt til at vælge.

:-)

Pøj pøj med det

0

Del dette indlæg

Uh, jeg er ikke SÅ meget til pink..

Er måske ude i noget bordeaux eller lilla.. Det kræver mange tanker det her :)

Skal du giftes på selve slottet? Jeg skal snakke med dem imorgen, så jeg håber at der er plads den dato vi har udset os :wink:

Nej, altså jeg skl giftes i Frejlev Kirke, men vi holder festen på slottet.. Bliver så fantastisk :lol: Men i er jo også ude i god tid, så mon ikke de har plads..? Mener de har lukket om mandagen, så du kan vist først få fat i dem tirsdag :)

Men lilla er også en fin farve, også en af mine yndlings - derimod passer bordaux rigtig godt ind i stilen på slottet, så det ville også være flot.. Men der er jo så mange muligheder :)

0

Del dette indlæg

Jeg har godt nok også bare hovedet i blød ang farvetema... Kan ikke rigtig bestemme mig for det, hælder meget til noget med lilla i, men ved ikke lige hvad jeg skal bruge udover... Sort måske, men vil heller ikke have det bliver for dystert...

Redigeret af AnjaBabee
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer