CecilieJ

8. oktober 2011

320 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres hurtige tilbagemeldninger.

Jeg tænker:

1) Wow, hvor er den god for min figur! Og lidt anderledes-

2) Tyld - hvem havde troet jeg skulle være vild med tyld! Men for f..... hvor er den fræk og anderledes

3) Lidt klassisk og meget flot allround, men jeg er i tvivl om den er lidt en "stangvare" i forhold til de andre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snuske - du har måske fat i noget dér.

Jeg er selv 90% sikker på at det skal være nummer 2. Vi skal jo holde fest - det er ikke er herregårdsbryllup (ikke at der er det mindste galt med det, det er bare ikke os). Jeg synes gerne, det må være smukt OG sjovt, festligt og vildt - men ikke sådan overfjollet. Og så er jeg normalt i jeans, conversesko og t-shirts, så jeg tænker at jeg måske bare skal gå all-in til brylluppet og få folk til at fnise.

Men du har ret i det med hofterne. Det er lidt tungt lige dér, hvor min numse er lidt tung i forvejen. Måske kan jeg få dem til at tone lidt ned på en eller anden måde.

0

Del dette indlæg

Alle tre kjoler er rigtig fine. Umiddelbart er jeg mest til nr 1, men jeg kan godt forstå du synes 2'eren er skøn. Men den ser lidt underlig ud i stoffet ved hoften?? Måske du skulle prøve nogle flere tylkjoler? :)

Og så kan man altså godt have en speciel og lidt anderledes kjole på, når man holder herregårdsbryllup - jeg synes hvertfald ikke min kjole er klassisk, men den passer fantastisk til vores herregårdsbryllup! :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen - og tak for svarerne. Det er rigtigt rart at høre jeres meninger (og flere er velkomne).

Jeg tror også, det er det sprælske jeg er vild med. Min søster siger, at den passer så fint til den jeg er. Jeg har set 2 mennesker, jeg kender, se billeder af kjolerne nu, og de siger WOW, når de ser 2'eren, og det er egentlig det jeg gerne vil have. Noget anderledes uden for meget pynt, men med masser af POW! Folk begynder at grine lidt, på den gode måde.

(Og det med herregårdsbrylluppet var netop ikke ment, som en kritik eller en pådutning af mine ideer. Men jeg vil bare gerne signalere "fis og ballade og slap af og hyg jer!" Og det kan man selvfølgelig også godt på en herregård - klart - det var bare for at skære det lidt groft ud.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, jeg har mest lyst til bare at beslutte mig. Selvfølgelig prøve den igen, og så sige ja tak:) Bare springe ud i det og ikke se sig tilbage. Men jeg er også så hamrende utålmodig af natur.

Miss-Lena, tak; havde lige brug for en "helt klart". Din kjole er også bare smuk! Du ser så glad og smuk og livlig ud på billederne. Det er cool.

0

Del dette indlæg

Velkommen til og sikke nogle flotte kjoler! :cheerleader3: Jeg stemmer mest på nr. 3, men det er også mest min egen stil, og så kan det jo være svært at se udover den :biggrin: Men hold nu op hvor ser du skøn ud dem alle sammen! og går du efter POW, hælder jeg mest til nr. 2! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af anne_stokholm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt uddybe med at jeg synes 3 er ret traditionel og uden spunk. 1 er fin, men synes ikke sådan et tungt "forklæde" klæder tyl. Det er som at lægge en dæmper på noget sjovt og virkelig flot

Lige mine ord!

Jeg kan bestemt også bedst lide nr 2, den er så flot og frisk til dig, CecilieJ.

Og jeg synes ikke du skal være bange for at få 'brede hofter' i den - du har en flot talje og enhver kan se at det bare er kjolen, der fylder ved hoften :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og roder med formen på invitationerne og med favourbokse/bordkort (tak for inspirationen her); jeg er helt lost på invitation til den dér reception, som jo egentlig er åbent hus, men hvor vi gerne vil sikre os at en masse familie og venner ved, at vi virkelig håber at se dem: Nogen ideer?

Du må da gerne se hvordan vi har inviteret receptionsgæsterne :denmarkflag: De fik nemlig ikke samme invitation som fest-gæsterne.

Her er invitationen til bryllupsgæsterne:

P2186130.jpg

Og her er invitationen til receptionsgæsterne (overskriften 'Vi skal giftes!' blev lavet større inden de blev sendt ud):

P4266615.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og roder med formen på invitationerne og med favourbokse/bordkort (tak for inspirationen her); jeg er helt lost på invitation til den dér reception, som jo egentlig er åbent hus, men hvor vi gerne vil sikre os at en masse familie og venner ved, at vi virkelig håber at se dem: Nogen ideer?

Du må da gerne se hvordan vi har inviteret receptionsgæsterne :denmarkflag: De fik nemlig ikke samme invitation som fest-gæsterne.

Her er invitationen til bryllupsgæsterne:

P2186130.jpg

Og her er invitationen til receptionsgæsterne (overskriften 'Vi skal giftes!' blev lavet større inden de blev sendt ud):

P4266615.JPG

Det dér er super. Enkelt, men der er stadig gjort noget ud det, og det er så vigtigt at folk føler sig velkomne, selvom der ikke lige blev plads til alle til aftenens store fest. Åh, hvor jeg dog glæder mig til den reception. Fyldt med glade mennesker, kolde øller og hvide roser. Og så med den dejlig blanding af alle typer.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer