TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 indlæg i dette emne

Jammmmen... Du er godt nok ikke særlig god til at tale mig fra det! :wink: Har du et billede af det? Eller bare et der minder om det i stilen. Kunne jo være meget fedt at købe det af dig, du ved lissom hvad der passer til kjolen. Men jeg skal stadig lige tænke! Det slog mig meget pludseligt at det da måske kunne være meget fedt! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh for pokker.. Hmm... Jeg summer lige lidt og skriver så tilbage til dig. :) Nogen der kan fortælle mig om det bare er mig der er gal, eller om det er normalt at få sådan nogle panikanfald af visioner og ønsker man aldrig har haft før når brylluppet rykker tæt på?! :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Trine

Tusind tak for dit alt for søde indlæg i min beretningstråd :bearhug:

Håber du nyder tiden med planlægning lige så meget som jeg gjorde! Der er jo nogle ret skønne pige, at vende tingene med, i det her forum :7himmel:

Skal nok få læst din tråd en af dagene.... Spændende!

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer FOR slør :cheerleader3: Det giver lige den sidste wauw-fornemmelse! Og når I skal have taget billeder ser det bare så fint ud, når sløret vejrer lidt i vinden. Derudover kan du også bruge det som beskyttelse mod riskastning.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der igen gået alt for lang tid siden jeg sidst har fået opdateret herinde. Der sker jo en masse så tæt på, og jeg arbejder siiiiindsyngt meget (er sommerferievikar, så mens alle andre flintrer rundt og holder ferie har je mega travlt! :blush: ).

Første punkt: SLØR! Jeg gav mig hen til mine tossede prinsessedæmoner, og købte et fint langt tylslør af miss Lena. Tossede Trine!!! :fløjt:

I dag har jeg fået Tims morgengave hjem. Vi havde aftalt at det ikke skulle være kæmpegaver, bare til lidt hygge om morgenen, så jeg har købt ham et par originale RayBan Wayfarer solbriller i sort. Han har talt om dem i al den tid vi har kendt hinanden, men finanserne har været små, så han har ikke fået dem købt. Så nu bliver det nu! :)

I går hentede jeg min kjolr hos skrædderen, og den passer meget fint! En lille fjollet anekdote: Jeg havde fået kjolen på og prøvede at gå i den hvorpå jeg panisk udbrød: "Den er stadig for lang!!!". :boohoo: Min brudepige kigger på mig med et glimt i øjet og spørger: "Har du da tænkt dig at gå foroverbøjet under hele brylluppet?". :wink: Nååååh nej, så jeg rettede mig op, og så passede den fint. :biggrin:

Vinen er kommet hjem, alle 90 flasker. Vi fik et fantastisk tilbud fordi vinhandleren er en af vores venners onkel. 90 flasker til 3.000 kr.. De koster normalt 70 kr. flasken! :thumbsupsmileyanim: Lørdag skal vi til lolland og besøge min far og hans kone, samt min gravide lillesøster, og lørdag tager vi med færgen over og køber øl, vand, cidere osv., det er langt billigere dernede, og vi skal jo til lolland alligevel.

Duge og servietter er kommer hjem, og skal bare lige hentes i Regstrup, så nu går der snart foldemarathon i den! :) Tænker lidt at bruge Tims polterabend på det, så har jeg ro og plads til det. Det bliver den 30. juli. Jeg har gjort mit bedste for at lede ham på vildspor, men han har altså luret den. Det er den eneste weekend han kan inden brylluppet, så selvom jeg har opfundet en 30års fødselsdag er katten vist ude af sækken. :)

Nå... Det blev en lang smøre. Jeg ved godt mine indlæg er lidt billedfattige, men I skal nok få masser og masser af billeder fra dagen (om 19 dage!!!!!!!), så I må bære over med mig. :)

0

Del dette indlæg

Uh, det er godtnok snart!! :cheerleader3:

Iiih, er du osse faldet i panik-slør-fælden? Går osse og venter på et fra lena :fløjt: Glæder mig så meget til at prøve det med kjolen..

og HELT genial morgengave, er sikker på det blir et hit :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh, det er godtnok snart!! :cheerleader3:

Iiih, er du osse faldet i panik-slør-fælden? Går osse og venter på et fra lena :fløjt: Glæder mig så meget til at prøve det med kjolen..

og HELT genial morgengave, er sikker på det blir et hit :thumbsupsmileyanim:

Hehe, fuldstændig! Man bliver fjollet af det bryllupshalløj her. Tror nu at min htb bliver glad for at jeg er så "tøset" på dagen! Han elsker at jeg er en drengepige til daglig, at jeg spiser mere kød end han, bøvser mere osv., men den dag vil han vist gerne have at jeg er kvinde med stort K! :) Er du ellers ved at være med? 16 DAGE!!! Det er jo helt vildt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der vist nok lige kun en uuuuuge igen! :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig meget, men får ikke brugt ret meget tid på BK. ALLE taler bryllup så snart jeg viser mig, så trænger faktisk til en pause når jeg kommer hjem! :blush:

MEN!!! Noget slog mig her i mandags... Tims forældre var på besøg, og jeg kom pludselig i tanke om at når jeg gifter mig med tim, så hænger jeg på dem resten af mit/deres liv. Oh my GOD!!! Jeg kan leve med dem vil jeg sige, men derfra og til at de skal være en aktiv del af mit liv i mange mange MANGE år... Puha.. Er der nogle af jer andre der har det sådan? Mine kommende svigerforældre mener alt godt, lad os få det på plads.. MEN, når det er sagt, så er de stædige, barnlige, kan ikke lade noget ligge, hænger sig i fortiden og er en smule lummerracistiske. RESTEN AF LIVET??? :pokey: Oh dear...

Nu må I ikke tro at jeg kunne drømme om at stikke af. Tim er mit livs kærlighed, og har heldigvis løsrevet sig fra deres sære holdninger og bruger meget tid på at sige "Ja ja, og lad os så komme videre!". Men han elsker (selvfølgelig og helt naturligt!) sine forældre, mens jeg får grå hår i hovedet.

Nå.. En masse piv herfra.. Feedback modtages med kyshånd, og ingen tvivl om at jeg GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig til om en uge! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Bare husk det ikke er DEM du gifter dig med :rolleyes::kiss:

Forslag??! Flyt til Alaska? Eller bedre endnu; forær DEM en enkeltbillet til Alaska?! Lej Peter Lundin som underholdning til deres sølvbryllupsfest?! Eller begge de to første og ALLE andre grusomme ting som du kan gå og udpønse og hygge dig med på fantasi-plan, imens du smiler høfligt og lader som om de er verdens skøøøøønneste svigerforældre (y):wink:

0

Del dette indlæg

Hehe, den med Alaska kan jeg godt lide! De taler ind i mellem om at flytte sydpå når hr. svigerfar går på pension (svigermor er pensioneret pga. dårlig ryg), og varmen er meget bedre for hendes ryg jo.... Behøver jeg sige at jeg er ivrig fortaler for den idé?! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så er der kun 3 dage igen.. Tidligere på ugen må jeg indrømme at jeg slet ikke følte mig klar! Men nu glæder jeg mig bare helt vildt! :D

I dag har jeg været hos frisør til en prøveopsætning samt farvning og plukning af vipper og bryn (altså det var kun brynene der blev plukket!), og det var da en ganske smertefuld oplevelse! Men mine bryn ser nu fantastiske ud, så det var det værd!

Drikkevarerne er på plads, kokken og serveringspersonalet har styr på det, servietterne er foldet, båndene er bundet og kjolen rettet. Fredag skal vi dække bord, og så er der vist også styr på det hele!

Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at manden min bliver min mand! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der vist nok lige kun en uuuuuge igen! :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig meget, men får ikke brugt ret meget tid på BK. ALLE taler bryllup så snart jeg viser mig, så trænger faktisk til en pause når jeg kommer hjem! :blush:

MEN!!! Noget slog mig her i mandags... Tims forældre var på besøg, og jeg kom pludselig i tanke om at når jeg gifter mig med tim, så hænger jeg på dem resten af mit/deres liv. Oh my GOD!!! Jeg kan leve med dem vil jeg sige, men derfra og til at de skal være en aktiv del af mit liv i mange mange MANGE år... Puha.. Er der nogle af jer andre der har det sådan? Mine kommende svigerforældre mener alt godt, lad os få det på plads.. MEN, når det er sagt, så er de stædige, barnlige, kan ikke lade noget ligge, hænger sig i fortiden og er en smule lummerracistiske. RESTEN AF LIVET??? :pokey: Oh dear...

Nu må I ikke tro at jeg kunne drømme om at stikke af. Tim er mit livs kærlighed, og har heldigvis løsrevet sig fra deres sære holdninger og bruger meget tid på at sige "Ja ja, og lad os så komme videre!". Men han elsker (selvfølgelig og helt naturligt!) sine forældre, mens jeg får grå hår i hovedet.

Nå.. En masse piv herfra.. Feedback modtages med kyshånd, og ingen tvivl om at jeg GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig til om en uge! :cheerleader3:

:griner:-

Sådan har jeg det heldigvis ikke. Min svigerfar er lidt speciel og jeg får bandet over ham engang imellem, men min svigermor er bare for skøn og hun er, nu jeg ikke selv har min mor mere, lidt en slags reserve mor for mig.

Men held og lykke med lørdag, jeg glæder mig til at se billeder, specielt af dig i din prinsessekjole :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Uhhh kan godt nikke lidt genkendende til det med familien....men tror også, det er lidt ekstra udpræget her i dagene op til brylluppet, hvor vi går op ad hinanden i mange timer, er stressede og skal have ting til at lykkes......

Redigeret af kristina2980
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer