Guest MaleneChristensen

Fotograf til bryllup i Aalborg

6 indlæg i dette emne

Hej alle:-)

Her er sikkert et spørgsmål, som er blevet stillet mange gange før, men jeg er lidt i vildrede. Vi vil gerne booke en fotograf til vores bryllup, men for søren da en jungle! Vi vil gerne have smukke billeder, hvor det kan ses, at det er en fotograf det har taget dem og ikke "bare" en af gæsterne med et godt kamera. Vielsen skal foregå i haven med efterfølgende reception og stor fest om aftenen. Hvor lang tid vi vil have fotografen der, ved vi endnu ikke.

Men altså, kan det godt passe man skal give en 8000-10.000 og helt op til 15.000kr for en god fotograf??

Er der nogen som kan anbefale nogen? Enten i Aalborg eller som kører ud? Professionel som ikke-professionel..

TAK for hjælpen!:-)

Hilsen Michael & Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener at kunne huske at Ole Mortensen kommer oppe fra de kanter og han har et ekstremt godt ry. Såvel her som blandt de forskellige bryllupsfotografer. Det samme med Torben Thorhauge der vist nok kommer fra Randers.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan anbefale en professionel fotograf fra Aarhus - han er uddannet i Aalborg, så han kører sikkert gerne til Aalborg. Du kan se nogle af hans billeder på http://www.henriklofqvist.dk - men ja, det er en jungle at finde en ordentlig fotograf - og bare fordi fotografen er dyr, er det desværre ikke ens betydende med, at vedkommende også er dygtig :-(. Jeg har dog kun godt at sige om Henrik, som laver nogle flotte billeder, han er også god til at lytte ind til, hvad I godt kunne tænke jer.

Håber I finder den rigtige fotograf til at tage billederne på jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer