Sign in to follow this  
Followers 0
Guest sommer29

Er vi for sent ude???

21 posts in this topic

Annonce ♥

Overhovedet ikke! Det kan I sagtens nå. Vi blev forlovet i februar i år og skal giftes til oktober, og jeg har ingen stress (over dét i hvert fald). Bare få styr på kirke og feststed, så kan du tage resten i et roligt tempo og gå og glæde dig med alle opgaverne i stedet for at stresse over det.

Så rigtigt god fornøjelse:)

0

Det kan I sagtens nå! :) Det er bare med at få booket kirke (med mindre i selvfølgelig ønsker en borgrlig vielse) og feststed - men da det ikke er i højsæsonen for brylluppet burde det ikke være noget problem! :)

Vi har haft lidt over et år til at planlægge og kæle for detaljer, men jeg kunne sagtens have gjort det på kortere tid! Tror dog ikke vi skulle være senere ude mht. kirke og feststed, men nu er vores bryllup jo også i juni.

Så bare kom i gang! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

I kan sagtens nå det,min kæreste friede midt i Februar og vi skal giftes i juni, og jeg har absolut ikkestres, tværtimod. Jeg er så nervøs for om jeg har glemt noget, for det kan da ikke passe jeg ikke har travlt, kan se folk jo er ude 1 år eller 2 før.

0

Jeg synes ikke I er sent ude - der er lige det med at kirke og feststed kan vaere optaget i hoejsaeson for selskaber, men det ser jo ikke saadan ud hos jer. Eller som ved os, at gaesterne skal have invitationen i god tid for at kunne planlaegge at komme til brylluppet. Mener vi kommunikerede datoen i august og sendte invitationer til de tilrejsende gaester ud i starten af december. Vi skal giftes i juni...

Taenk paa, at brudekjoler nogle gange tager lidt tid om at komme hjem i den rette stoerrelse, ellers kan jeg virkelig ikke se, at der skulle vaere problemer med tidsrammen omkring jeres bryllup.

Just do it :thumbsupsmileyanim:

0

Som de andre siger så er februar ikke højsæson. Der holdes meget få bryllupsfester, ingen konfirmationer og stort set ingen firmafester i februar måned. Januar -marts er klart de måneder på året hvor jeg selv er mest hjemme i weekenderne. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja da, Min HTB var på knæ midt i december måned 2010, og vi skal giftet 29 oktober i år. Så det kan i sagtens nå.. Vi gik ikke iang med planlægningen sådan rigtig før febuar måned, dog kontaktede vi præsten i dec, for at få bekræftet at vi kunne blive gift på den dato som vi ønskede, inden vi fortalte familien noget.

0

Så må vi vel bare i gang...

Som en af jer skriver så er hun mest hjemme mellem jan- marts...er det så ikke på sin plads med en fest... :thumbsupsmileyanim:

Syntes godt nok der er meget man skal huske... mom ikke vi finder ud af det.

Er helt ny herinde, så jeg skal hvis rigtig have kigget mig omkring herinde :biggrin:

Tak for jeres svar

0

Vi har i sidste uge fået besked om at reservere første lørdag i september - til bryllup hos min gode veninde...! Der er under 4 mdr til, og det er en af de store bryllupslørdage! Hun er så absolut ikke til noget krea- arbejde eller detaljer. Vil bare have en super fest hvor de køber sig til alt...

Og jeg er sikker på at det bliver super fedt alligevel!

Så det kommer jo også an på ens ambitioner og hvilke løsninger man vælger- herunder om der er en kirke eller et feststed man bare MÅ ha :)

Hvis ikke

0

Vi skal giftes 8. august og har INTET planlagt endnu. Men okay, vi er også kun os to og rejser væk og køber os fra det hele, så i virkeligheden er den eneste planlægning at fastlægge datoerne for rejsen, købe billetter, bestille hotel og bestille vielsen.

0

Annonce ♥

Som en af jer skriver så er hun mest hjemme mellem jan- marts...er det så ikke på sin plads med en fest... :thumbsupsmileyanim:

Den vil jeg godt tages til indtægt for - Selvom jeg ikke er en hun :thumbsupsmileyanim: Og selvom jeg nok ikke er helt normal hvad mine weekender angår (jeg havde ca. 46 spillejobs sidste år). Men jeg tror egentlig at mønsteret i min kalender meget godt afspejler andres aktiviteter på festfronten.

0

Du er i god tid :denmarkflag:

Vi har lige bestilt vielsessted + kro hvor festen skal holdes, men udover det så kan vi jo ikke rigtig lave noget andet end at tænke 1000 tanker...jeg har da også lavet gæstelisten, men ikke sendt invitationer endnu, set på brudekjole, men ikke købt den osv osv...hvilket egentlig gør mig mopset over at være i så god tid fordi man ikke rigtig kan lave noget endnu :shooter:

0

Ja når vi taler om februar måned så ja men havde det nu været den 12. maj 2012 ville jeg ikke bruge udtrykket "god tid", hvis man er "kræsen" og har et bestemt ønske om et bestemt feststed, kirke eller præst. Så vil man nogle gange gå forgæves. Det er de overordnede linjer og dem der kræver involvering af eksterne parter som bør bestilles i god tid, og derefter ja så vil der være rigtig god til at planlægge de små detaljer.

0

Annonce ♥

Jeg vil sige det kommer meget and på hvor meget tid i har til planlægning (arbejde, børn hobbys) og også rigtig meget om hvor meget du selv vil lave (indbydelser, bordkort, menukort osv.) og endeligt hvor i vil holde festen, er det et populært sted i en stor by kan det jo være svært at få plads. -Jeg vil sige at jeg kunne ikke have gjort på det så kort tid, men jeg insistere også på at lave ALT selv og vi skal holde festen på et sted hvor der allerede nu er lang venteliste frem til 2013 og så har vi to små børn så jeg kan kun lave tingene og planlægge om aftenen når de er gået i seng....

-Når det så er sagt....ALT KAN LADE SIG GØRE det kommer and på din viljestyrke :thumbsupsmileyanim:

0

Ser intet problem i det.. Måske skal i bare have lidt ekstra travlt det første stykke tid, men det burde kunne lade sig gøre, bare i hurtigt for booket kirke og feststed :) Derudover ville jeg nok have i baghovedet, at der kan forekomme leveringstid på kjoler, så der ville jeg nok heller ikke vente for længe :wink:

0

Annonce ♥