Posted May 28, 2011 · Report post Hej igen, sidder lige og nørder lidt med vores menukort og kan ikke rigtig finde ud af hvad vi skal gøre. Vores kok siger at vi ikke behøver det. At det aldrig bliver spist alligevel. Han foreslog i stedet at vi bare har masser af salte chips, nødder m.m. Den er manden helt med på. Men jeg har bare ikke været til et bryllup/stor fest, hvor der ikke blev serveret natmad. Hvad siger I, både kommende brude og jer gifte kvinder - hvad serverer/ serverede I og blev det spist? Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi holder havefest med buffet. Og jeg tænker at da vi ikke sidder i mange timer ved en stor middag, så er der plads til lidt natmad senere på aftenene. Vi skal grille pølser og brød til natmaden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Jeg ville bestemt ikke fravælge natmaden! Jeg er typen der virkelig glæder mig til det! Og min opfattelse er, at der altså nok skal blive spist. Jeg synes måske det lugter lidt af at jeres kok ikke gider være på arbejde alt for længe. Vi serverer oste- og pølsebord med hjemmebagt brød.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Jeg har det ligesom Charite, jeg glæder mig også altid til natmaden til fester Her hjemme var det eneste på menukortet vi var 100% enige om så var det at vi skal have hotdogs 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Som de andre glæder jeg mig også altid til natmaden Vi skal have mexicansk buffet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Overvejer i al hemmelighed good old hjemmebagte poelsehorn med ketchup og sennep og ristede loeg. Italienerne vil nok staa med aaben mund og polypper med alt det ketchup og storaedende danskere - and then dig in 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Jeg glæder mig også altid til natmaden, og min fornemmelse er nu at der bliver spist okay af den. Jeg ville ikke fravælge den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Udover de tre retters menu og bryllupskage ved kaffen, ja så havde vi natmad også... Det blev spist i stor stil, så her fortrød vi det absolut ikk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Jeg er personlig ikke til særlig meget natmad men vi skal have det. Vi skal have frikadeller og kartoffelsalat. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi skal have hotdogs til natmad. Jeg kunne ikke drømme om at fravælge det, som mange andre herinde, så glæder jeg mig altid selv til natmaden ved fester. Jeg synes også at natmaden er en god måde at signalere "nu sker der ikke mere fra vores side af"... Altså ikke et decideret skrub-af signal, men en måde hvorpå gæsterne får fortalt at fra nu af er der bare fri leg på dansegulvet resten af festen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi skal helt klart også have natmad... som består af sandwich af groft brød og med forskelligt pålæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Hos os nedpriorites natmaden... Har oplevet så mange fester, hvor det ikke rigtig bliver rørt. Efter bryllupskage, 5 retter og kaffe/kage har vi en forventning om, at folk ikke er så sultne. Desuden ønsker vi ikke, at natmaden skal være med til at afslutte festen - den skulle gerne fortsætte til den lyse morgen derfor serverer vi diverse snacks; chips, dip, grøtnsagsstænger, pizzasnegle, pøleshon m.v. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Hos os nedpriorites natmaden... Har oplevet så mange fester, hvor det ikke rigtig bliver rørt. Efter bryllupskage, 5 retter og kaffe/kage har vi en forventning om, at folk ikke er så sultne. Desuden ønsker vi ikke, at natmaden skal være med til at afslutte festen - den skulle gerne fortsætte til den lyse morgen derfor serverer vi diverse snacks; chips, dip, grøtnsagsstænger, pizzasnegle, pøleshon m.v. Så vil jeg nu også mene der er tale om natmad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Ja, en slags mad er det jo :-) Men vi havde først snakket om et pølse-oste-bord med det hele, og det er der jo lidt mere mad i, hvis du forstår mig:-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Ja, poelsehorn og pizza er lidt mere haps mellem de glade danse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi serverer rugbrød med diverse pålæg, synes det er dejligt med sådan en gang natmad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi skal have aspargessuppe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi skal have pølsehorn med tilbehør som på hotdogs:-) Jeg har i hvert fald endnu ikke været til fest, ved eller sammen med min familie, hvor de ikke har spist lystigt at natmaden. Så selvom jeg ikke altid selv får spist så meget af den, så skal det helt sikkert ikke undlades. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Ja det er også min fornemmelse at folk glæder sig til natmaden. Ik fordi at det skal betyde at festen slutter, men bare for at stille sulten. Jeg har nu ikke fornemmelsen af at vores kok prøver at slippe billigt. Han er jo gået hjem på det tidspunkt, så jeg tror bare at han prøvede at gøre det nemmere for os. Men tak for jeres svar. Nu har jeg i hvert fald nogle gode ideer til natmad, hvis vi bestemmer os for det. Tror pølsebord med flute kunne lyde som en vinder. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Vi skal også have natmad, og vi har slet ikke snakket om at fravælge det, da det er en del af vores pakke. For os er det også en måde at sige godnat, da vores fest slutter efter natmaden. (Men så har vi også været i gang siden kl. 12, så jeg tror vi er trætte... ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Vi har fravalgt natmaden for i stedet at prioritere andre ting - det er hos os et spørgsmål om penge. Vi skal have 4 retters middag og bryllupskage, så jeg er sikker på at ingen går sultne i seng (ellers ligger 7/11 lige nede på hjørnet). Vi vil hellere fest til langt ud på natten end at spise - nogen gange synes jeg godt natmaden kan virke som en feststopper. Hvis jeg havde et uendeligt budget, ville jeg selvfølgelig også have natmad, men det har jeg bare ikke - og jeg jeg ingen skrupler ved at nedprioritere den del af festen. Måske kan I i stedet få bedre menu, bedre vin, flere timer eller noget helt fjerde? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Vores kok siger at vi ikke behøver det. At det aldrig bliver spist alligevel. Så gad jeg da godt at vide hvor mange - eller snarere hvor få - bryllupsfester han har været ude til for det er kort og godt noget sludder. Uanset om en bryllupsfest varer til kl. 2 eller til 5 så spiser folk altid godt med natmad og der serveres vel natmad ved 9 ud af 10 bryllupsfester jeg er ude til. Kokkens udtalelser passer bedre på bryllupskagen hvis denne serveres umiddelbart efter middagen for så spises der stort set ikke noget bryllupskage. Hermed ikke være sagt at der skal serveres natmad. Det er helt op til jer selv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Vi har planer om at få biksemad med spejlæg og hjemmelavet bearnaise sauce. Kødet i biksemaden bliver lavet af oksemørbrad. Det skal lige forklares at biksemad er en ret som Rasmus og jeg holder ret meget af - det par gange vi har boet op Hotel d'Angleterre har vi altid bestilt biksemad via roomservice - så derfor vælger vi at det er det der skal serveres som natmad hos os. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Vi har planer om at få biksemad med spejlæg og hjemmelavet bearnaise sauce. Kødet i biksemaden bliver lavet af oksemørbrad. Det skal lige forklares at biksemad er en ret som Rasmus og jeg holder ret meget af - det par gange vi har boet op Hotel d'Angleterre har vi altid bestilt biksemad via roomservice - så derfor vælger vi at det er det der skal serveres som natmad hos os. Ej hvor godt! Superfedt med en ret, der har personlig betydning for jer, og hvem ville ikke elske en god gang solid biksemad af gode råvarer efter en festlig (og måske list våd?) aften? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Der er intet bedre end rigtig biksemad med bernaisesauce eller ketchup. I gamle dage kunne man få Danmarks bedste biksemad i Folkets hus på Enghavevej men det er desværre historie i dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites