JemKem

10.11.12 - J&K: 4 dage tilbage.... Opsamling til brylluppet. PICS

129 indlæg i dette emne

Jeg har været forbi Pernilles Design i Askov ved Vejen. Jeg skulle prøve skørt til min kjole, og vi fandt et der duede :)

Så nu får I lige billeder af mig i min kjole :)

(se venligst bort fra ansigtet med lukkede øjne lol)

Det bliver et skørt med ren tyl uden ringe.

Man kan ikke se billederne? :-)

Virker det nu?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lavet vores monogram som skal bruges på bl.a. invitationerne. Min brudepige godkendte det i dag under arbejdet med invitationerne (som vi i øvrigt er næsten helt færdige med. Vi mangler bare noget rødt silkebånd, som vi regner med at købe i morgen på Vorbasse, som vi tager af sted til sammen med mine 2 piger.

post-42103-0-86034300-1342722339.jpg

Redigeret af JemKem
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen for kommentarerne omkring min kjole :) Jeg er også selv så glad for den :loveshower:

Smuk tale! Selvom jeg ikke kender jer, så var det rørende at læse... Når den er sådan på skrift, så vil den kræve kleenex in real life!

Jeg tror også jeg skal sørge for vandfast mascara til dagen :wink: Tak for lidt feedback :) Var selv en smule nervøs for, om den var for lang, men efter at have læst den op et par gange, ja så tror jeg ikke den vil føles lang for vores gæster.

Super smuk kjole, du ser så fantastisk lækker ud i den! :)

Og jeg sys invitationerne er så flotte i sort... :) :)

Tak skal du have :kiss: Min brudepige synes også den runde var speciel og ret cool i sort, så vi blev enige om den i sort med rød kant om selve tekst cirklen. Det er faktisk blevet ret cool :thumbsupsmileyanim: Så i morgen på Vorbasse skal vi have fat i noget rød silkebånd og evt. noget bredt hvid blonde, hvis vi falder over noget flot af slagsen :thumbsupsmileyanim: Og så er vi færdige når det er sat på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er invitationerne ved at være færdige. Det eneste der mangler er en rød "blomsterkant" rundt om monogram cirklen, for ligesom at bryde alt det sorte.

Det skal være samme blomsterfacon som Too much tulle har lavet

MEN her er invitationerne:

20120719_214032.jpg

20120719_214159.jpg

20120719_214302.jpg

Tingene er simpelthen gået rigtig godt. Conni og jeg er blevet enige om, at vi da sagtens kan gøre det endnu engang. Barnemad :griner:-

Vi faldt tilfældigt over noget mønstertyl i min kreaskuffe som vi kom på at dele i 3 og det passer perfekt. Vi kunne ikke lade være med at grine over hvor tilfældigt vi faldt over det, og at det var som skabt til projektet :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af JemKem
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik leveret 2 invitationer i går. Til vores niece og til mine svigerforældre. De synes alle at de var fine og min svigermor synes det så ud til at være lagt mange tanker bag dem. Hun overrækker så invitationen til min svigerfar, så han ku læse den, og da han sidder og læser tager han pludselig en meget dyb indånding og bliver helt våd i øjnene mens han småsnøfter lidt :loveboard: Min svigerfar er simpelthen den bedste. Han blev helt rørt over det hele. Spurgte svigermor mht. udformningen fordi min veninde havde nævnt det med "tallerken looket" men nåede ikke så langt, for min svigerfar sprang ind i samtalen og slog fast at der i hvert fald ikke skulle laves noget om på invitationerne! :wink: De er bare de bedste :loveflag::happy:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at du har sådan en skøn svigerfar og -mor :)

Min forlovedes far er også bare den bedste så ved præcis hvordan du har det :wink:

Gode svigerfamilier er guld værd :heart:

Ja det er nemlig helt vildt skønt! Lige nu går jeg lidt og er vildt spændt, for vi har i en del år snakket med dem om, at det kunne være smart, hvis vi fandt en grund med et hus med plads til 2 familier eller en grund med 2 huse.... Og for nogle måneder fandt vi det...........! Så vi har snakket. Vi har regnet. Vi har besøgt husene maaaaaange gange. Vi har været der ude med ejendomsmægleren også... Ja... Vi har gjort en del... Men det er jo igen et stort skridt, for vi har begge parter et hus også som jo skal sælges... 2 huse........ Men nu har mine svigerforældre en aftale med ejendomsmægleren i morgen, hvor de vil afgive et bud og så håber vi sælger (som er en kreditforening) accepterer........ Nøøøøøøj jeg er så spændt. Husene er VILDT fede! Der skal gøres noget ved det ene, men det kan blive SÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt. Krydser alt hvad jeg kan.....

fingers_crossed.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Jeg havde egentligt sat mig for at anskaffe mig selv et par røde sko. Men mine fødder er både violinkassestørrelse for kvinder (str. 41) og ret bred. Så det var ikke just nemt. Samtidig fik jeg konstateret gigt og det var bl.a. voldsomt i leddene i mine fødder/under fødderne, så de skal være ret behagelige, for at jeg ikke får voldsomt ondt.

Jeg kiggede efter røde sko, men får pludselig at vide, af en skoforhandler, at rød ikke er farven i år, så der er meget få af dem i år......

Men af røde var jeg vild med sko i denne stil:

235383517994915925_frysELy6_c.jpg

Iiihhh altså... Så var jeg ude i et par sort/hvide sko... Lidt ala

235383517994743301_25GzvtMD_c.jpg

MEN så faldt jeg over disse super klassiske og ekstreeeeeemt lækre sko hos Zjooz. De er helt sorte... MEN de sad bare SÅ godt på min fod og de er sååå sexede i mine øjne og samtidig bare så fine.

41FFVQCkwJL._SY395_.jpg

Spurgte lige svigermor til råds, da jeg ikke helt vidste om det skulle være dem, da de jo er helt sorte... Hun så dem og sagde også bare "det skal da være dem!!" Hun synes de var sååå fine, så nu har jeg besluttet mig for at det skal være dem. Vil kunne bruge dem SÅ meget bagefter også :loveboard:

Redigeret af JemKem
0

Del dette indlæg

YAY!!! Mine bryllupssko er lige kommet med posten i dag :cheerleader3:

Har været på jagt efter dem og måtte bestille dem hjem fra producenten i England, da de var ved at være de eneste jeg ku finde, som havde den model i min størrelse. Åbenbart har den model solgt som varmt brød... Uuuhh elsker dem :a1221:

Her er de da jeg prøvede dem i butikken (da jeg valgte at overveje skoen FØR jeg vidste det var en udgået efterårsmodel som der kun var et begrænset antal af - især i min str. 41) Det er en mærkelig vinkel, så det ligner at mine ben er tykke og hævede, men det var de ikke :biggrin: (ikke lige den dag hihi)

20120728_130756.jpg

20120728_130721.jpg

Nu model billede:

41FFVQCkwJL._SY395_.jpg

0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke været før. :fløjt: Det er da nogle super fede sko du har valgt. Jeg gik også alternativt til værks da jeg skulle giftes. Jeg har Fucshia (Pink) sko på. Såå fed detalje. Det ser jo virkelig ud som om du har styr på det hele efterhånden. Og det var da en god idé at lade gæsterne betale for mad i stedet for gaver. Så får man jo et godt og billigt bryllup ud af det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Da jeg først ser skoene på første bilede du lagde ind tænker jeg at de da ik er så fede..

Men da jeg så ser billedet hvor du har dem på synes jeg de er utroligt flotte! Hold da op - kan godt forstå at du har valgt dem! :happy:

Sjovt hvordan billeder kan "snyde" :)

0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke været før. :fløjt: Det er da nogle super fede sko du har valgt. Jeg gik også alternativt til værks da jeg skulle giftes. Jeg har Fucshia (Pink) sko på. Såå fed detalje. Det ser jo virkelig ud som om du har styr på det hele efterhånden. Og det var da en god idé at lade gæsterne betale for mad i stedet for gaver. Så får man jo et godt og billigt bryllup ud af det. :thumbsupsmileyanim:

Fedt med pink sko :thumbsupsmileyanim:

Kent har skiftet mening og vil nu ikke bede om at gæsterne giver penge til maden som gave. Men ja ja, det bestemmer han jo så :wink:

Da jeg først ser skoene på første bilede du lagde ind tænker jeg at de da ik er så fede..

Men da jeg så ser billedet hvor du har dem på synes jeg de er utroligt flotte! Hold da op - kan godt forstå at du har valgt dem! :happy:

Sjovt hvordan billeder kan "snyde" :)

Godt de ser bedre ud på end på modelfotos :lol: Og de er bare SÅ behagelige at have på. De sidder som var de syet til min fod, som ellers har en ret besværlig størrelse og form :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer