JemKem

10.11.12 - J&K: 4 dage tilbage.... Opsamling til brylluppet. PICS

129 posts in this topic

Hej tøser :c166:

Jeg vil lige præsentere mig.

Jeg hedder Janni og jeg er fra 1984. Jeg bor sammen med min "forlovede" Kent fra 1982 og vores 2 piger Helene 2008 og Line 2009. Vi har boet sammen siden 2004 (med et halvt år hvor jeg dog lige boede i egen lejlighed) I dag har vi vores eget hus, biler og chow chowen Rico :loveflag:

Vi har fra starten snakket om, at vi gerne ville kirkegiftes, men efterhånden er Kent begyndt at trække i land (mumler noget om han mener vi ikke har råd, han gider ikke store fester osv osv osv tsk tsk tsk) Vi har været sammen siden nov. 2003 og vi har været MANGE ting sammen - både gode og dårlige ting.

Vores bryllup vil ikke blive ret stort, da vi kun har den nærmeste familie med. Vi bliver nok ca. 24 inkl. os selv og børnene i vores familie.

Kent har ikke friet rigtigt endnu og nu er jeg efterhånden ved at være træt af at vente ;) Så jeg har nu besluttet, at hvis "fjolset" ikke har mandet sig op og friet inden skuddag, ja så gør jeg det sg* :tunge: Mine svigerforældre synes også det er på tide og min svigermor er nok ret meget med i planlægning og snak (på den gode måde :) ) for jeg snakker stort set ikke med min mor og slet ikke med min far.

Kent elsker ALT sort ;) og hvidt og er kommet på den idé at jeg derfor vil planlægge lidt i forvejen, fordi nu VIL jeg altså giftes ;) Desuden tror jeg faktisk han vil synes det ville være fedt, hvis det blev holdt i sort og hvidt, og evt. rødt. Jeg synes jo det kunne være vildt sjovt, hvis vi kunne blive gift lørdag d. 10.11.12 hehe ;)

Her er min lille familie :)

DSC09992-1.JPG

I næste indlæg vil jeg lave et indeks :)

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

INDHOLD

Frieriet

Tjekliste

Gæsteliste

Før festen:

Monogram udkast: Monogram 1 | Et HELT andet monogram (det endelige)

Invitationer inspiration: 1

Invitationerne: (tekst udkast 1) Rund prototype

Invitationer og konvolutter

Festens udsmykning og udformning:

Tema/farver

Bordplan

Idéer til borddækning 1 2

Borddækningen:

Menukort 1

Brudens tale

Hyggekit til børnene 1

Mad:

Menu

Bryllupskage inspiration: 1

Kagefigur

Brudens outfit:

Kjoler: 1 2 3 Den endelige kjole kan I læse om i link nr. 2 og se den i link nr. 3. MIG i kjolen

Taske

Sko: 1 og 2 (de endelige sko)

Hårpynt: 1

Hårfrisure idéer: 1

Negle inspiration: 1 De endelige er valgt

Makeupinspiration: 1

Smykker: 1

Strømpebånd: 1

Div. udstyr:

Brudepiger:

De små blomsterpigers kjoler

Pigerne i kjolerne og deres udstyr

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

TEMA

EDIT d. 11. aug. 2011:

Efter at jeg fandt en perfekt kjole som ikke var den sorte og hvide, ved jeg endnu ikke om Kent går med på gangster temaet HVIS han en dag ville med i kirke ;) Men tror nu stadig farverne bliver sort, hvid og rød, da det er farver både Kent og jeg er helt vilde med smile.gif

Farver:

SORT HVID og RØD

Edit: Gangster temaet er lagt på hylden. Vi har valgt at holde det stilet og enkelt i farvekombinationen sort, hvid og rød.

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

Velkommen til!! kører selv sort og hvidt tema - dog med touch af lime, men synes man kan lavet emget fedt med sort hehe...

Wow så er det vist dig jeg skal følge på lidt tættere hold ;) Sig lige til, hvis du ser en brudekjole med sorte detaljer på i en str. 46. Gør intet at den er brugt :)

Og tak for velkomsten til jer andre også. Jeg håber VIRKELIG at han enten tager sig sammen og spørger snart, eller at han siger ja, når jeg gør det ;) Og at han så går med på temaet :cheerleader3:

Min svigermor var i hvert fald HELT vild med det ;)

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

Jeg har fundet en som har en fejlkøbt kjole til salg og den er bare DRØN smuk! Har aftalt med min svigermor at vi i nærmeste fremtid skal ud og se på den (læs PRØVE DEN :loveboard: )

mumler noget om, at Kent intet aner selvfølgelig... Ikke engang at jeg kigger kjoler seriøst :badgirl:

Den er sådan ud

42525216_588_9999_0_0_0_0.jpg

Den er desværre kun i en str 44 og den har lynlås, så den skal måske syes om til at have silkebåndslukning bagi, men WOW hvor ville det også bare være smukt (ku godt finde på det selvom den passede alligevel hehe) med sorte fløjls- eller silkebånd i ryggen :loveboard:

Og så er det fantastisk at den er ret billig og det er en som bor ca 10 km væk fra mig, som har den ;)

1

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Har også gået i laaaang tid tålmodigt at ventet på, at H2B skulle fri. Til sidst blev jeg så utålmodig at jeg bookede kirke og festlokale. Måske det var det, der skulle til, men 1 måneds tid senere kom frieriet endeligt :thumbsupsmileyanim:

Så måske du bliver overrasket! Men måske nemmere, når frieriet er på plads, så man kan tillade sig at snakke bryllup, bryllup og så lidt mere bryllup :griner:-

0

Tak tøser :) Jeg synes også den er vildt flot. Jeg har altid ønsket mig en helt hvid kjole, men efter jeg så denne her og kom til at tænke på temaet... Ja så synes jeg bare det var for fedt! :loveboard: HÅBER jeg kan passe den og at jeg ikke ligner en sæk kartofler i den.

Og Louise, så tror jeg desværre Kent vil blive TEMMELIG muggen, hvis jeg bare jeg gjorde som du, selvom jeg HELT klart synes det er sejt gjort! GP

0

Annonce ♥

MONOGRAMMER

Har leget lidt med monogrammer og tilfældigt faldt jeg over en stil som jeg OVERHOVEDET ikke havde drømt om i mit monogram, for den er faktisk "alt andet" end feminin, men faldt faktisk for det... Især til et gangstertema :fløjt:

monogram2.jpg

monogram1.jpg

0

Synes det er et spændende tema... Logoet er også fint men minder mig om Jyllandsposten :) måske skulle du gå efter en old Broadway font eller noget i denne stil:

Mostra-Nuova.png

Kjolen er flot minder lidt om ung-mors.

Edited by Miss-Lena
0

Synes det er et spændende tema... Logoet er også fint men minder mig om Jyllandsposten :) måske skulle du gå efter en old Broadway font eller noget i denne stil:

Mostra-Nuova.png

Kjolen er flot minder lidt om ung-mors.

Ku være man sku prøve det, men skal være ærlig og sige at jeg faktisk var tilfreds med det jeg havde lavet hehe... Men ville nu gerne at det var en gratis font og ikke en der kostede over 100$ ;)

Tror lige jeg skal se lidt nærmere på ung-mor ;)

0