wendt65451

P & P - 17.08.13 - Flere location billeder fra fotografen!

556 indlæg i dette emne

Ej et fint strømpebånd, det kan du bestemt godt være bekendt :)

Kan godt forstå i overvejer noget andet, når det skal være så problematisk.

Tak :)

Ved heller ikke rigtig hvor jeg helst vil have det skal være - der er fordele og ulemper ved begge. Og vil bare have det skal gå i orden. Transport for danskere vil ikke være så svær til Rostock i modsætning til Brandenburg, men hvis det bliver Rostock skal vi pludselig bruge overnatning til alle, da det kun er os der bor her (det er lige mellem H2B's og mine forældre). Men nu arbejder jeg på hotel, så kan det jo være jeg kan få en god pris :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fundet teksten, der skal læses op ved vielsen - hvis de går med til det.

Den oprindelige er engelsk og hedder These Hands. Håber det kan læses op på både dansk og tysk. Har i hvert fald fået det oversat til dansk nu:

"Disse hænder tilhører din elskede, ung og stærk og fuld af kærlighed til dig, der holder dine hænder på jeres bryllupsdag, mens I lover at elske hinanden i dag, i morgen og for altid. Det er disse hænder, der vil arbejde sideløbende med dine, mens i sammen bygger jeres fremtid. Det er disse hænder, der lidenskabeligt vil elske dig og værne om dig gennem årene

og som med den mindste berøring vil trøste dig, som

ingen anden er i stand til. Det er disse hænder,

som vil holde om dig, når frygt og sorg fylder dit sind.

Det er disse hænder, der altid vil være der til at tørre

dine tårer væk; sorgens og glædens tårer.

Det er disse hænder, der kærligt vil holde dine børn.

Det er disse hænder, der vil hjælpe dig med

at holde din familie samlet.

Det er disse hænder, som vil give dig styrke,

når du har brug for det.

Endelig, er det disse hænder,

som selv når de er blevet gamle og rynkede,

stadig vil række ud efter dine og

stadig give dig den samme

kærlighed med blot en berøring."

FANTASTISK! Er det ok jeg låner den her tekst, har tænkt meget over hvad der skulle siges hvis vi ikke skulle giftes i kirken.

0

Del dette indlæg

Har fundet teksten, der skal læses op ved vielsen - hvis de går med til det.

Den oprindelige er engelsk og hedder These Hands. Håber det kan læses op på både dansk og tysk. Har i hvert fald fået det oversat til dansk nu:

"Disse hænder tilhører din elskede, ung og stærk og fuld af kærlighed til dig, der holder dine hænder på jeres bryllupsdag, mens I lover at elske hinanden i dag, i morgen og for altid. Det er disse hænder, der vil arbejde sideløbende med dine, mens i sammen bygger jeres fremtid. Det er disse hænder, der lidenskabeligt vil elske dig og værne om dig gennem årene

og som med den mindste berøring vil trøste dig, som

ingen anden er i stand til. Det er disse hænder,

som vil holde om dig, når frygt og sorg fylder dit sind.

Det er disse hænder, der altid vil være der til at tørre

dine tårer væk; sorgens og glædens tårer.

Det er disse hænder, der kærligt vil holde dine børn.

Det er disse hænder, der vil hjælpe dig med

at holde din familie samlet.

Det er disse hænder, som vil give dig styrke,

når du har brug for det.

Endelig, er det disse hænder,

som selv når de er blevet gamle og rynkede,

stadig vil række ud efter dine og

stadig give dig den samme

kærlighed med blot en berøring."

FANTASTISK! Er det ok jeg låner den her tekst, har tænkt meget over hvad der skulle siges hvis vi ikke skulle giftes i kirken.

Selvfølgelig!

Minder mig lige om at jeg stadig skal have den oversat til tysk, så vi forhåbentlig kan få den med til vielsen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DIY Ringpude, flagranke etc.

Så har jeg fået lavet ringpuden færdig!!

post-49839-0-91503100-1353170690.jpg

Ramme til bordkort har jeg malet og lavet flagranke til takkekort - selvfølgelig på tysk!

post-49839-0-00800900-1353170793.jpg

Risposer til udendørskastespil er blevet syet med min helt nye symaskine

post-49839-0-61634200-1353170873.jpg

Og så en lille pynteramme

post-49839-0-45863000-1353170913.jpg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før...?!?

Sikke nogle fine ting du har fået lavet! Glæder mig til at se mere :)

Jamen velkommen til vores kaos af en bryllupsplanlægning (o;

Tak for det! Der er også masser endnu som skal laves, men det kræver tid (o:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste-hygge og mere DIY

I går var vi (H2B og jeg) ude at spise I Warnemünde efter en anstrengende uge (meget arbejde og årlig flyprøve til et-motors-fly). Der kunne vi fejre at vi har været forlovet I 2 år og at der nu kun er 9 måneder til vi skal giftes!! Yeah!!

Har lavet en lille prøve på servietringe som er ret sød - er bare lidt nervøs for om de holder til at ligge og vente så lang tid... Det er linen på køkkelrullepap.

post-49839-0-46987600-1353257834.jpg

100 træklemmer har jeg allerede malet navy og gammelrosa. De sidste 50 bliver nok sølvfarvet. Hvid er lidt for kedelig og gul eller turkis passer ikke til. Ville egentlig klister blondestof på men det er måske syndt når nu de er så farverige. Det er klemmerne der skal holde bordkortene I rammen.

post-49839-0-03093600-1353257865.jpg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Update

Yes!! Så har vi fået tilladelse til at holde festen i sejlklubben, så nu skal der hentes tilbud på catering!

Endelig har jeg fundet nogen der kan oversætte min dåbsattest til en fornuftig pris. 800 kroner var prisen i Danmark, så fandt jeg en i Rostock der ville gøre det for 71 € og nu har jeg fundet en i Berlin der gør det for 43€!! Bingo!!

Og så lige en frustration blandt de gode nyheder. Jeg bliver ved med at sige til H2B at vi kan tage to ugers ferie i juni og et par dages fri op til brylluppet. Men han vil på sommerferie i de tre uger op til brylluppet - hvordan forklarer man manden at det IKKE er nogen god idé?!?!?!?

0

Del dette indlæg

Er stadig i processen hvor jeg overvejer om jeg er til en sølvfarvet bolero eller en blonde-bolero. Det er jo to helt forskellige look og det er så svært at bestemme sig når man ikke kan prøve begge - samtidig.. til kjolen. Men skal bestille det på nettet.

H2B siger han ikke kan lide blonder, men det kan jo godt se pænt ud alligevel og det er også lidt mere feminint.

En sølvfarvet satinbolero kan godt komme til at fremhæve noget maskulint, hvis i forstår mig?

Nå men her er de to

post-49839-0-81719200-1354304646.jpg

post-49839-0-26338200-1354304688.jpg

0

Del dette indlæg

UPDATE!

Så er alle STD sendt ud! Endelig! Skønt at de alle er sendt afsted!

Vi har nu også fået lov til at benytte catering og DJ på feststedet og at leje de 9 værelser!

38 servietringe er blevet færdige! Det går jo strygende! Så mangler vi bare resten!

post-49839-0-86944900-1355742448.jpg

Ringpuden er blevet bundet med et navy blåt satin bånd - det er lidt pænere ud

post-49839-0-55704100-1355742468.jpg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

11.01.13 Møde med cateringstedet

Glæder mig til at smage maden - derudover skal vi snakke om hvilke ting de skal levere og hvad vi selv skal stå for. Jo mere vi selv gør jo billigere bliver det. Så gælder det bare om at finde en god balance.

Vores liste med foreslag til buffet og osv er endelig blevet lavet! Nu må se hvad de siger til det! Håber det kan lade sig gøre og ikke bliver for dyrt! Det kunne være fantastisk!

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Transport

SA er der simpelthen lige en bekendt der har meldet sig og spurgt om vi kunne bruge en Trabi til transport fra rådhuset. Nu er det ikke fordi den har meget plads - havde en ide om at det skulle være en pinkfarvet knallert - men når vi nu bliver gift i Østtyskland er det meget sjovt.

post-49839-0-27282900-1356938399.jpeg

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kunne jeg lige pludselig se at jeg manglede at læse vildt meget af din tråd... Mærkeligt... Men hvor ser det bare romantisk ud det hele... :7himmel:

Må lige spørge hvad den tidligere kjoletvivl endte med..? Beholdte du Maggie kjolen..?

0

Del dette indlæg

Præcis :thumbsupsmileyanim:/>

Ellers må gommen bare om i bagagerummet :lol:/> For os er det også fordi det er gratis at bruge egen bil, det er alligevel et par tusinde at spare.

Gratis er godt! Kørsel er heller ikke noget vi ville bruge penge på. Der mange andre ting som er vigtigere! (o;

0

Del dette indlæg

Nu kunne jeg lige pludselig se at jeg manglede at læse vildt meget af din tråd... Mærkeligt... Men hvor ser det bare romantisk ud det hele... :7himmel:/>

Må lige spørge hvad den tidligere kjoletvivl endte med..? Beholdte du Maggie kjolen..?

Tak fordi du læser med (o;

Jeg har stadig Dallas Marie Kjolen - med er slet ikke færdig med at overveje om det er den rigtige(o;

0

Del dette indlæg

Superklar til kærlighedsferie

Så skal der pakkes og lige om snart går turen 2 uger til Princess Taurito på Gran Canaria all inclusive! Glæder mig til sol, vand, skøn udsigt, anderledes landskab, og et par skønne cocktails under palmerne med min skønne H2B! Hvor bliver det bare fantastisk!! Lejebil har vi også til at se lidt af øen og kombineret med afslapning på stranden bliver det helt perfekt! Nu da vi ikke får nogen bryllupsrejse glæder jeg mig ekstra meget til denne ferie!

post-49839-0-63824800-1357823483.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer