Guest Emilla

Afstemning - Jeg har fundet KJOLEN

39 indlæg i dette emne

Hej piger. jeg har fundet kjolen!

Men kan ikke finde ud af hvilket slør der passer bedst til.

Så nu får I lige et billede af kjolen og fire slørbilleder. Så håber jeg der er nogle der vil stemme. og gerne komme med nogle kommentarer. :thumbsupsmileyanim:

post-49614-0-03927700-1308077727.jpg

Redigeret af Emilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er svært... Elsker jo lange slør, men synes der er så meget blonde på kjolen at sløret vil forsvinde eller slås med kjolen (måske).

Jeg ville tage et enkelt slør uden så meget kant og pynt - men det skal da afprøves

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov, kom lige til at se at der er en blonde på Kate's slør. Så ville jeg købe et slør uden noget, men et som stadig "faldt blødt", hvis man kan sige sådan... Ikke for langt, for så tager det noget af kjolen, tror jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw, en flot kjole. Jeg har et eller andet med lange slør, men som mange andre siger, så er dit slæb på kjolen så flot, at hvis du vælger et langt slør, så tag et meget enkelt og uden for mange blonder. Men ellers tror jeg også at Kates slør vil være fint :thumbsupsmileyanim:

Vi skal giftes samme dag, så kan vi rigtig følge hinandens planlægning. Men jeg er ikke rigtig gået igang endnu - samler bare inspiration :biggrin:

0

Del dette indlæg

Eeej en smuk kjole. Den ligner rigtig meget den, bruden havde på til det bryllup, jeg var til i lørdags. Hun havde et ret enkelt slør til med diskrete blonder, og det fungerede rigtig godt.

Jeg tror også, jeg er mest til Kates slør, men jeg fik da lige wow-følelsen, da jeg så det gamle slør. Synes godt nok, det er flot. Men tror, det er noget, der skal prøves, så du kan se, hvad der fungerer bedst til den smukke, smukke kjole :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer