GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

I kunne også få din farmors poleret indeni og graveret på ny? :)

Ellers - fine enkle ringe.. :7himmel:

Ja det var egentlig en god ide, men jeg har også hendes mands vielsesring og den kan min H2B slet ikke passe...

Der er muligheder for at gøre den større - ellers kunne du jo evt. beholde din farmors - og så få støbt en ny til din mand af guldet fra din farmors mands ring.. :) Ville ønske min farmor havde haft vielsesringe - så havde jeg gjort det.. Elsker min famse! :heart: Og ville være et fantastisk minde..

Men kan nu også sagtens se "mindet" i at bruge guldet til at støbe jeres egne.. :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke enkle ringe :)

Det syntes vi også :biggrin: I min kommer der 3 diamanter, 2 hvide og én blå. Overvejer at den blå skal byttes ud med den blå safir der allerede sidder i min farmors ring...

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukke ting du har fået købt hjem af smykker, det skal nok blive godt :) Ærgeligt med den topfigur, især med bøvlet ved at sende den tilbage igen, især når man nu har glædet sig til at få den hjem :( Hvor er det bare en sød brudepigekjole, synes faktisk det er ret svært at finde en fin kjole, som også passer i tema osv er rigtig svært. Rigtig fine inspirations billeder med mange tanker bag :) synes det må være dejligt at få en vielsesring, som har betydning for en og på den måde kan du altid bære hende hos dig :) Rigtig fine og stilrene ringe, som man sagtens kan bære resten af sit liv :)

Tak for det :kiss:

Jeg syntes det har været svært at finde et "tema" lang tid i forvejen som vi kunne gå efter, men nu er det vist ved at være tydeligt (håber jeg da :blink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine ting du skal have på....... :loveshower:

Ja sko skal virkelig gåes til.....py ha....tænk hvis man ikke kan gå efter kort tid.... :biggrin: Rigtig flot slør - elsker de blonde slør....de er så smukke :) Skønt du får din farmor med denne dag i form at hende flotte gamle guldur.... :loveshower: Hvor er det fint undertøj....jeg har kigget i H&M flere gange....men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget....men mon ikke der kommer noget inden maj.... -HAHA- Enkelt strømpebånd...hvor er det fra ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine ting du skal have på....... :loveshower:

Ja sko skal virkelig gåes til.....py ha....tænk hvis man ikke kan gå efter kort tid.... :biggrin: Rigtig flot slør - elsker de blonde slør....de er så smukke :) Skønt du får din farmor med denne dag i form at hende flotte gamle guldur.... :loveshower: Hvor er det fint undertøj....jeg har kigget i H&M flere gange....men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget....men mon ikke der kommer noget inden maj.... -HAHA- Enkelt strømpebånd...hvor er det fra ???

Taaak jeg er også ganske tilfreds med det hele - jeg havde egentlig tænkt mig at få syet et slør specielt fra Silkehuset, men da de hev det her frem hos Nicolai var jeg ganske solgt ! Det er lige en tand hvidere end kjolen og giver en super effekt så man kan se de smukke blonder :rolleyes: He he undertøjet købte jeg faktisk sidste år, og det var ikke ment som brudeundertøj, men jeg havde intet at bruge det under og det har ligget fint i en æske. Så det var rent tilfælde at jeg faldt over det og tænkte "haps haps" og H2B ved jo ikke det er lidt "gammelt" :fløjt:

Strømpebåndet var et jeg fik med fra Nicolai - jeg ved ikke helt om jeg vil have det på når man ikke er vant til det, men nu har jeg det :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

]Uden at skulle kede jer med en lang og trist historie om en skilsmisse der tog alt for lang tid at gå igennem, så vil jeg da bare sige at jeg egentlig slet ikke er blevet friet til - altså før end i går :7himmel:

Vi har jo planglagt bryllup længe, men vi ville altså hverken sende STD eller fortælle om dato førend jeg var HELT skilt og derfor har vi heller ikke haft ringe på.

Men igår blev jeg hentet af min H2B under påskud af at vi skulle ud og spise morgenmad hos nogle af hans venner. Jeg havde sovet ved min mor og hun skulle ned til en veninde i Østjylland - jeg undrede mig godt nok lidt over at hun ikke tog en tandbørste og skiftetøj med når hun skulle sove der..men men what do I know.

Jeg var ret gnaven (var den tid på måneden) og da min H2B kom sagde han at vi lige skulle mødes med hans venner først, til en "lille naturoplevelse" dvs morgenmaden blev rykket :pokey: Og jeg var derfor i knap så godt humør da vi kørte ud til stranden :fløjt:

Vi går hen langs med vandet og pludselig langt fremme kan jeg se at hele min familie, min H2B søn og svigerdatter + 4 hold af vores nærmeste venner kommer gående med champagne og det hele :o

Og total rystende knæler min elskede foran mig og fremtryller min fine fine hjertering og spurgte mig pænt om ikke jeg ville gøre ham den ære at gifte mig med ham :loveshower::loveshower:

Så vi fik champagne kl.9.30 på stranden i stille smukt vejr - bare så perfekt !! Og morgenmaden blev serveret hjemme hos vores venner - min H2B havde været oppe siden kl.6 og havde ordnet det hele :biggrin: De havde alle vidst det i en månede og jeg havde INTET mærket på nogen af dem :rolleyes:

post-51134-0-55168400-1330897777.jpg

post-51134-0-20070900-1330897891.jpg

post-51134-0-90310900-1330897975.jpg

Redigeret af GiftesTilMaj
3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det smukke frieri :loveshower: ... Det er SÅ fedt, når ens H2B bare overrasker en på et TOTALT uventet tidspunkt! Stort tillykke, hvor må det også være dejligt for dig endelig at kunne vise at i skal giftes :loveflag::7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det smukke frieri :loveshower: ... Det er SÅ fedt, når ens H2B bare overrasker en på et TOTALT uventet tidspunkt! Stort tillykke, hvor må det også være dejligt for dig endelig at kunne vise at i skal giftes :loveflag::7himmel:

Sikke et smukt frieri :) dejligt at det kom helt overraskende og elsker det intime i det :loveshower:

Et kæmpe stort tillykke :)

Taaaak :loveshower:

Vores familie og nærmeste venner har selvfølgelig længe vidst at vi ville giftes og kendte også til datoen, men vi syntes ikke vi skulle have ringe på førend jeg var ordentlig skilt. Det er heldigvis ved at være længe siden jeg blev det og har da gået og spekuleret over om han mon ville "rigtig" fri :rolleyes: eller hva :biggrin:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer