tazdiginez

<3 JJs fremtidige bryllup <3 - fotografer? Kom hid!

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En lille update.

Jeg fødte d. 11. september en lille pige.

Hun kom til verden klokken 01.32, vejede 3585 gram og var 51 cm. lang.

Hun skal hedde Maliva Erika og bliver den første dansker der er døbt Maliva.

294216_10150375757693905_813218904_8090680_28329351_n.jpg

315067_10150375535463905_813218904_8089299_424340206_n.jpg

297728_10150370393218905_813218904_8065989_404439675_n.jpg

Hvor er hun yndig :-) Stort tillykke med din skønne datter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den lille smuksak :loveboard:

Hvad nu med bryllup, spørger hun nysgerrigt?! :wink:

Undskyld det sene svar, det er ikke så ofte jeg er herinde mere...

Jamen bryllup er og har været i det uvisse længe - mener faktisk det er noget af det første jeg skriver :)

Vi er bare enige om at det skal være en bestemt dag og så må vi tage den derfra.

Nu hvor der er baby involveret, må vi håbe at min H2B snart finder et arbejde, så der er råd til at sparer lidt op til bryllup også (vi er begge på KH).

0

Del dette indlæg

Hej alle i skønne zillaer.

Uh, nu er Maliva snart 10 måneder!

MEN - det handler dette forum ikke om, dette er et bryllupsforum og derfor laver jeg en bryllupsrelateret besvarelse.

Lige for tiden er jeg gået fuldstændigt i bryllupsmode og jeg drømmer og fantasere og sukker langt efter mit ønskede bryllup.

Det er endeligt blevet til en realitet igen, da min elskede H2B har fået arbejde, vi har fundet ny og billigere bolig, samt jeg skal starte på studie næste år!

Jeg glæder mig sådan til at vi kan begynde at sparer op til brylluppet og at det begynder for alvor at være en realitet, at det ville kunne ske!

Jeg har siddet og fiflet lidt med tanken om sange til vores første dans eller når jeg går mod alteret.

Jesper og jeg har aldrig rigtigt haft en sang som vi begge holdt utroligt meget af.

Jeg ved at Bon Jovi's - It's my life skal spilles i løbet af dagen, da han friede til mig under den sang, en aften vi var ude og spille, men om jeg skal gå ind til den i kirken (der bliver lavet en akustisk version) eller om det bliver at jeg synger og går ind til The Corrs - Runaway, ved jeg ikke endnu.

Jeg er lidt på bar bund, for jeg tænker at synge selv, bliver for svært da jeg sikkert vil være meget følelsespræget og slet ikke vil ha' kontrol over stemmen ( :a1221: ), men på samme tid kan jeg godt lide ideen, da jeg selv betragter The Corrs - Runaway, som "vores" sang. Hver gang jeg høre den fyldes jeg med kærlighed direkte rettet mod min elskede H2B og det er så fantastisk en følelse.

Jeg har også tænkt på selv at indspille It's my life, akustisk og så gå op til alteret med den eller Runaway.. Jeg synes bare det er svært at vælge imellem de to, da de begge betyder så meget for mig - og så aner jeg jo ikke hvad kirkens holdning til det at man går ind til andet end orgel er. :unsure:

Jeg har også leget med tanken om at Runaway skulle være den vi dansede vores første dans til.

Åh det er så svært altså :blush:

Hvad tænker i med-zillaer om de overvejelser jeg har gjort mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey.. hvor er jeres lille pige skøn... kan faktisk godt huske dig (jer) troede i fik fuldført brylluppet men der blev jeg klogere...

men mon ikke det lykkedes denne gang??

det bliver mindst ligeså spændende at følge jeres drømme / tanker og ideer som sidst...

KRAM

0

Del dette indlæg

hey.. hvor er jeres lille pige skøn... kan faktisk godt huske dig (jer) troede i fik fuldført brylluppet men der blev jeg klogere...

men mon ikke det lykkedes denne gang??

det bliver mindst ligeså spændende at følge jeres drømme / tanker og ideer som sidst...

KRAM

Hej du!

Kan sagtens huske dig :heart:

Nej, der var ikke råd til både baby og bryllup, så der måtte vi vente lidt med at blive mand og kone, men det gør heller ingenting, vi har hele livet foran os :7himmel:

0

Del dette indlæg

Ideerne strømmer til!

Ideerne strømmer til mig nu.

Jeg overvejer at Jesper og jeg skal synge en sang for hinanden efter vores taler og jeg har sådan en fornemmelse af at Jesper vil synge Bon Jovis - Bed of roses.

Det vækker sådan minder fra de tidlige stunder i vores forhold, hvor vi kørte landet tyndt og spillede og en mørk nat på vej hjem fra et spillejob, dukker sangen op i radioen og Jesper begynder at synge lige så stille for mig.

Jeg glemmer aldrig den varme og den forelskelse der fór igennem mig i de minutter han sang for mig. :7himmel:

Jeg huske tydeligt hans hånd i min, der nussede mine fingre og den måde han sang på og af og til kiggede på mig.

Sidder helt og bliver helt nyforelsket i min H2B igen :blush:

Jeg har også overvejet at få lavet en fotovæg med en masse fine rekvisitter til, så alle kan få en festlig dag og hygge sig med det.

Jeg gør ikke så mange overvejelser med festen endnu, da jeg også gerne vil have noget at "arbejde" med når tiden endeligt er til det, men derfor drømmer jeg alligevel lidt og ændre ofte min mening MANGE gange, men en ting er sikkert.

Det skal være Jespers og MIN dag i kærlighedens tegn! :heart:

Der skal være rigeligt med musik, da vi begge elsker det og fordi det var musikken (og Ditte) der bragte os sammen.

Dagen skal være så perfekt som den kan blive i vores ånd og gæsterne skal være imponerede og kunne mærke vores kærlighed være tilstede hele dagen! :7himmel: Der skal ikke mangle noget og ingen skal være i tvivl om at det VORES bryllup og at det er VORES dag.

Var der nogen der sagde en drømmende Jaqueline? :blush::rolleyes: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Åha - Respekt :) Lige præcist The Corrs er nogle af mine personlige favoritter. Ikke så meget når jeg er ude men mere min personlige musiksmag. Runaway er et meget stærkt nummer og måske deres bedste nummer til dato selvom der er mange at vælge imellem. Dette og Erin Shore er også nogle af de Corrrs numre som jeg kan finde på at spille når jeg er ude og der taler vi dinnermusik. Jeg har endnu ikke fattet hvorfor de aldrig er blevet større end de er.

Jeg tror nok jeg ville vælge Runaway kirken og som sangnummer ud fra en betragtning om at det er et meget flot og afdæmpet nummer med mange passager som giver stof til eftertanke. It's my life er mere lige på og hårdt (ihvertfald den alm. udgave) og er derved god til dans. Nu er det jo jeres sang men der kunne jeg pege på mange andre Bon Jovi numre som måske ville egne sig bedre, eks. Bed of roses (nå nu ser jeg jo lige ovenfor at gommen måske netop har sat sig på den). Hvis du har en formodning om at han vælger den eller et andet Bon Jovi nummer så er det måske også meget godt at der ikke går ren Bon Jovi i den under middagen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Location, location, location!

Jeg er gået i total bryllupsmode for tiden og jeg planlægger og drømmer derud af HELE tiden.

Min H2B og jeg har snakket meget omkring dette bryllup og hvad jeg forventer af det.

Jeg tror faktisk at vi har fundet en fast dato at arbejde ud fra.

D. 5. maj. 2018 :a1221:

Ihh!

Vi regner med at fra 2013 at ligge 2000 kr. til side hver måned, så vi i løbet af et år har sparet 24.000 kr. sammen og dermed pr. 2018 gerne skulle have 120.000 kr.

Jeg synes det virker til at være et fint budget til et stort og flot slots/palæ/gods/kro bryllup.

Vi regner med at vi selv skal betale for brudepigernes og forloverens tøj, så det bliver som JEG gerne vil have det :fløjt:

Jeg regner også med at mit sparergen vil sparke røv og at jeg kan finde alle de ting jeg skal have og bruge til så få penge som muligt, så der er rigeligt at gøre med!

Jeg har kigget på kjoler og pasforme som jeg godt kan lide, men det forbliver en hemmelighed herinde for nu, da jeg nyder at kigge og drømme for mig selv :7himmel:

Jeg har trods alt 40 kg. jeg skal tabe mig inden det her bryllup!

Jeg har også kigget på feststeder her i Århus og omegn og synes der er så mange steder som udstråler det jeg gerne vil have, men når tiden nærmer sig skal jeg helt klart besøge stederne, for at se det for mig selv om det nu også er mig :)

Indtil videre har Sophiendal Gods, Varna Palæet, Norsminde Kro, Turbine Hallen, Thors Mølle og Århus Teater/Cafe Hack fanget mit blik.

Jeg vil rigtigt gerne have et sted, hvor der kan være overnattende gæster og det er godt nok begrænset med disse steder, hvor der kan overnattes, men jeg vil allerhelst ikke ty til hoteller, da jeg gerne vil have det rustikke og romantiske i et gammelt gods eller kro. :rolleyes:

hmm... what to do then :huh:

Det var en lille update fra lille drømmende mig!

Jeg håber mine med-zillaer har det godt! :loveshower:

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg

hey du

I kan sagtens få et drømmebryllup til mindre penge, særligt fordi i selv er musikere, og sikkert har gode kontakter, til at få nogle til at spille musik til jeres store dag til fornuftige penge, Det var en af de dyre poster ved vores bryllup.

Jeg ved i nu bor i østjylland, og vil altså anbefale www.pejsegaarden.dk , et lækkert sted, hvor servicen er i top, og så er det til at betale sig fra. ( deres roterende bar var meget populær sidst på aftnen/natten ved vores bryllup)

ellers er der www.poetmoelle.dk ved Hammel som også er et smukt sted, men der er ikke de store muligheder for at gæsterne evt. kan blive og overnatte.

1

Del dette indlæg

Ændring af dato og hvorfor.

Vi har valgt at ændre datoen for brylluppet,da Js mor døde i slutningen af december.

Før var datoen d. 5. maj af respekt for Js afdøde far. Det er hans fars fødselsdag den dag, men eftersom tingene har ændret sig sidenhen, har vi begge besluttet at ændre datoen, til hans forældres bryllupsdag. Den nye dato er stadig i maj måned, dog lidt senere.

Den 28. maj :heart:

Jeg har kigget lidt op på det og tjekket året, og det kan enten være 2016 eller 2022 og jeg tvivler stærkt på at vi kan få råd til det til 2016. Så jeg er rimeligt overbevist om at det bliver 2022 :)

Der vil jeg være 32 år, lidt øv da jeg gerne vil giftes inden jeg fylder 30, men altså, hvis det skal være sådan må det være sådan. Det kan også være vi bliver gift på rådhuset inden og holder kæmpe fest med det hele til senere :)

0

Del dette indlæg

Jeg faldt over din bryllupsplanlægning, fordi du er ude i bedre tid end jeg. Det er dejligt ikke, at være den eneste som ikke bliver bremset af en lang venteperiode, men er grebet af glæden og den enorme kærlighedserklæring det er, at ville gifte sig med hinanden og derved fastsætte en dato. Det er ærgerligt, at I er blevet nød til at flytte datoen og at brylluppet dermed bliver rykket endnu en række år. Jeg kan forstå, hvis det er svært at håndtere. Jeg synes, at mine knapt tre år en forfærdelig lang venteperiode, som gerne må overståes i en fart - skulle jeg vente til 2022, dvs. vente ni år fra nu. Uha, jeg synes bestemt, at du er underlagt tortur - som et minium! Jeg føler virkelig med dig :hug:

Til gengæld gælder jeg mig i sandhed til at følge dig. Du har virkelig en interessant og fangende måde at skrive dine indlæg på. Alt bliver gjort endnu lettere ved alle dine fine overskifter. Det elsker perfektionisten inden i mig. Jeg vil ønske dig held og lykke med det hele og ser frem til mange flere tekster fra dig :goodluck

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NÅ, FELLOW BRIDEZILLAS!

Det er LANG tid siden.

Faktisk en søn siden ;)

Jeg planlægger stadig mit prinsesse-bryllup og prøver at finde ud af hvad jeg virkeligt vil ha'. :)

Vi har besluttet os, at gifte os næste år - på rådhuset og så når der er råd, blive velsignet i kirken.

Det bliver en intim lille ting, med få mennesker og en restaurant tur efterfølgende, men jeg får mit prinsesse-bryllup senere :)

Derfor vil jeg gerne dele mine ideer med jer :)

Jeg skal gerne ha' tabt mig en del inden maj måned, men det sker lige så stille :)

Ellers har jeg en masse ideer til kjole og jakkesæt, børnenes tøj og make-up.

Jeg er gået totalt amok, selvom det kun var igår at vi blev enige om det.

Så jeg vil dele alle mine ideer med jer til mit rådhus-bryllup til maj, næste år :a1221:

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg

x KJOLEN

Her vil jeg vise jer mine ideer til min kjole.

Jeg vil ikke have en traditionel brude-kjole på, da jeg vil gemme den til mit kirkebryllup.

De ideer jeg har nu er:

LANGE:

Kjole 1

Kjole 2

MEDIUM:

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Kjole 4

Kjole 5

KORTE:

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg

x Fotograf

JEG vil rigtigt gerne have nogle billeder fra dagen og jeg vil rigtigt gerne ha' taget location-bileder på kunstmuseet aRos - specielt i regnbue-ringen.

Jeg har et par fotografer i sigte, men jeg vil da rigtigt gerne høre om tilbud fra andre.

Det jeg søger er:

Billeder fra vielsen (hvis man må).

Stemningsbilleder før og efter vielsen.

Fælles-billede foran rådhuset.

Location-billeder i museet - hvis det kan lade sig gøre.

Og gerne lidt stemnings-billeder når familie og venner samles på en restaurant efter location-shoot.

Jeg håber at vi kan blive gift om eftermiddagen og derfor ikke "optage for meget tid" for fotografen.

Så hvor er i fotografer? Er der nogen som holder øje i trådene og er der nogen som vil komme med tilbud eller smide et link til deres hjemmeside? :)

Brylluppet foregår i Aarhus.

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har besluttet os, at gifte os næste år - på rådhuset og så når der er råd, blive velsignet i kirken.

Husk nu, at det er gratis både at blive viet og velsignet i kirken - det er festen bagefter, der evt. kan koste :tunge:

Ja, men mit kirkebryllup er mit prinsessebryllup - og det skal gøres 1 gang i mit liv :) Så derfor rådhus og derefter velsignelse i kirken :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer