louisetina

Perlebuketter

49 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har drømt om at jeg skulle have en perle buket som brudebuket, for den er en smuk og enkel buket :)

Sikke nogle fine buketter du har fået lavet, og en god forklaring :D

Mange tusinde tak :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle roserne :) Vil, som jeg også skrev tidligere, klart anbefale at samle perlerne i mindre buketter, tape dem sammen, og så til sidst samle til en stor buket - på den måde opnås den pæneste runding.. Og min buket står stadig herhjemme, ligeså fin som for snart halvandet år siden :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle roserne :)/> Vil, som jeg også skrev tidligere, klart anbefale at samle perlerne i mindre buketter, tape dem sammen, og så til sidst samle til en stor buket - på den måde opnås den pæneste runding.. Og min buket står stadig herhjemme, ligeså fin som for snart halvandet år siden :a1221:/>

Hvordan har du fået fjerene i din buket?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan har du fået fjerene i din buket?

Den type fjer sidder på linje fast på et stykke snor eller lignende, så dem bandt jeg bare rundt omkring da den var færdig.. Der er også få lilla fjer midt i buketten, som jeg satte fast med tape på de mindre buketter mens jeg samlede den..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer